Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

obiad

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Hej kochani. Wczoraj wróciłam z małych wakacji. Zmęczona chyba bardziej niż przed. Oczywiscie spałam pod namiotem , pogoda całkiem fajna , opaliłam sie spacerując , bywało ze jadło sie na ziemi hihi Co do diety nie było tak źle jak myślałam. W ostatniej chwili załatwiłam sobie lodòwke turystyczną na prąd wiec miałam wieksze pole do popisu. Były [...]

Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-06-24 22:39:14 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

[...] bez chleba ...niestety bo ciepły był mega. Dzis narobiłam sobie makaronu ,wiec na jutro chleba mam go jeszcze dośc sporo. Rozpiske miałam dac teraz , ale wpisany miałam obiad i kopiując do kolejnych posiłków znowu namieszałam i zdublowałam posiłki. ...eh jutro to jednak ogarne bo dzis juz chyba nie pora. Rano za to cudnie było na dworze. [...]

Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-06-28 01:21:40 Szacuny postu: 2 (cały temat: 0)

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

[...] wypoczynku :-) Dziekuje. Jak pojade to i tak za tydzień lub dwa. Przyszły tydzien ma bym deszczowy i zimny? (15-16 stopni) Od 3 dni mam grilla elektrycznego i robie sobie obiad i warzywa na grillu. Swoją drogą wczoraj miałam jakis dzien ze zjadłabym konia z kopytami. Ratowałam sie przegryzając warzywa i ogôrki. Zjadłam wszystki zanim o fotach [...]

Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-06-30 19:31:18 Szacuny postu: 3 (cały temat: 0)

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

[...] No moze za duzo owocu rano wjezdza ale żel dojadam ..niby stac moze tydzien ale dopiero skonczyłam brzoskwinie i została połowa wiśni. Płatki to nadal ulubione śniadanie ;-) obiad nadal na pierwszym planie ziemniaki i pierś grilowana. Walczymy dalej. Waga spada od powrotu z wakacji wiec idzie w dobrą strone. Kolejne ważenie jak baterie kupie bo [...]

Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2019-07-30 11:28:44 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [DT] Dxtr foto str. 45

Dzienniki Juniorów

[...] ;-) a prawie 500 km to za daleko zeby chodzic do babć po kanpki %-) dlatego jak wnuczek przyjechal po kilku miesiacach na pare dni to rarytasy byly z kazdej strony: raz ze swieta, w domu, pozniej obiad u babci u drugiej babci, u babci dziewczyny , u 'tesciowej', kolacja u znajomych, pozniej znowu u babci noworoczny i kolko sie tak krecilo %-)

Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-02 23:23:04 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Od dziś to moja spowiedź

Odżywianie i Odchudzanie

AAAA!!!!! Ratujcie!! Dopadł mnie żarłok!! Zaczęłam robić obiad dla rodzinki-cukinia w cieście i podjadałam te (*Y^%%(*)(*&%!! ciasto. Policzyłam sobie za mąke (1łyżka)i olej (5g), ale mam nadzieje, to już koniec!!! Kurde mole i białek mam za mało:niecałe 50g z obiadem (jeszcze nie zjadłam, ale już licze) może sobie tuńczyka w puszce zjem?? Ps. [...]

Odpowiedzi: 270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-20 11:35:37 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Od dziś to moja spowiedź

Odżywianie i Odchudzanie

Dziś zjadłam: Śniadanie:serek wiejski+płatki owsiane+mus z jabłek+śliwki suszone+siemie lniane+oliwa z oliwek+kawałek marchewki+tuńczyk+szynka (mi tam nie przeszkadzają takie mixy smaków ) Śniadanie2:serek homogenizowany+mus+kefir2% Obiad:wątróbka+cebula+buraki Podwieczorek:arbuz+galaretka Kolacja:ser żółty+oliwa z oliwek+pomidor+serek śmietanowy [...]

Odpowiedzi: 270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-23 19:08:55 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Arginina - suplement przyszłości?

Odżywki i suplementy

Knife - nie chcę siać paniki !! Masz rację, że większy problem dla naszego zdrowia to brak ruchu lub zła dieta (frytki na śniadanie, obiad i kolację z hamburgerem jako sałatką :) Chcę żebyśmy spojrzeli inaczej na ten suplement. Poszukajmy coś jeszcze o niej.

Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 15268 Data: 2009-07-13 20:56:13 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • dzisiaj aero w domu, krótkie bo po wczorajszym biegu ciężko:D potem siłka, posprzątać mieszkanie, zrobić obiad rodzince... oblookać film, poczytać książke, posłuchać muzyki, iść na miasto, pozałatwiać kilka spraw, odpocząć.... popisać z Wami, to ważne:D no i nie zjeść nutelli:D:D

Odpowiedzi: 3051 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-01 05:43:01 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Już dziś wróciłem do diety, mam dosyć tych cukrów. Jeszcze dziś mały cheat, bo idę do restauracji na obiad i koniec.

Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-26 11:21:42 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] mierzyłam to tak 1, 5 palca z luzem wchodziło a teraz na górze nawet jeden nie wejdzie (no może pół) a przy pępku palec. Będę to kontrolować. Monia – u mnie zaserwowali na obiad dewolaja z ziemniakami i jakieś surówki (na kotlecie panierki prawie wcale nie było) a przekąski oki. można było coś wybrać. W miarę się pilnowałam. MoCCa – udało się, [...]

Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-06 21:31:15 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] to tak 1, 5 palca z luzem wchodziło a teraz na górze nawet jeden nie wejdzie (no może pół) a przy pępku palec. Będę to kontrolować@-). Monia – u mnie zaserwowali na obiad dewolaja z ziemniakami i jakieś surówki (na kotlecie panierki prawie wcale nie było) a przekąski oki. można było coś wybrać. W miarę się pilnowałam:-)). MoCCa – udało [...]

Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-06 21:32:08 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] bo troszkę byłam tam zagubiona. Na dziś zaplanowałam sobie bieganie a wieczorem się zobaczy może jakaś inna siłka. Miska nie jest zbyt idealna, ale staram się pilnować, obiad jest najgorszy rano jakoś idzie coś wybrać a wieczorem mam swój chleb i zawsze mogę coś sobie kupić do niego. Niestety tak u mnie będzie do końca sierpnia (cały czas [...]

Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-07 09:35:42 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Miska dzisiejsza w miarę oki, rano jajko, ser biały, plaster żółtego, 10gram masła plaster chleba i plaster arbuza, obiad jakieś mięcho chyba karkówka. Podwieczorek serek wiejski (200gram) i 100 gram chleba (mojego), kolacja 30 gram odżywki, 10 gr. siemię lniane, 10 gram wiórki i 20 gr. płatki migdałów, 3 x wasa żytnia i 2 nektaryny. Rano biegałam [...]

Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-07 22:20:38 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • [...] NINJAGO cokolwiek to znaczy. Miski nie wrzucam, bo bryluje na czuja:-(, na śniadanie staram się zjeść jakieś jajo +ser żółty, masło, kawałek jakiegoś pieczywa + warzywa, obiad porażka, (chociaż i tak jest już lepiej, bo dogadałam się z kucharzem i dostaję ryż lub jakąś kaszę zamiast frytek i mięsko grillowane bez panierki) Podwieczorek jakiś [...]

Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-15 09:22:48 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ember / Dziennik

Ladies SFD

[...] inne formy aktywności: (jak często) kiedyś siatkówka, trochę tenis i siłownia, ostatnio siłownia 1-2 razy w tygodniu Co lubisz jeść na śniadanie: jajka Co lubisz jeść na obiad : mieso, niestety makarony, salatki Co jako przekąskę : orzechy i owoce Co jako deser : jw Ograniczenia żywieniowe : żadne Stan zdrowia: dobry Zdjecia dostala [...]

Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 11633 Data: 2014-10-18 20:11:15 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Śniadanie : (troche misz masz mi wyszedl :D ) śliwki suszone, 2 parówki z kurczaka, musztarda, mała kromka chleba + koktajl z mleka migdałowego 200g, banana 100g i masła orzechowego 15g Obiad: makaron 70g z twarogiem 140g, borówkami 100g i truskawkowym 30g Podw: jabłko, pasek czekolady Kol: kromka chleba, twaróg 40g, łosoś wedzony 60g, papryka, [...]

Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6210 Data: 2021-01-27 19:40:16 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Właśnie planuje zrobić jakąś morfologie za jakiś czas. Ostatnio miałam robiona 3 tygodnie po porodzie. Ciekawe jak jest teraz. Dzisiaj: Śniadanie: śliwki suszone, owsianka na mleku migdałowym z marchewka, połowa skyra i masłem orzechowym II śniadanie: sok warzywny 100%, 3 mandarynki, 1 kiwi, kawa z mlekiem Obiad: spaghetti z mięsem mielonym i [...]

Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6210 Data: 2021-01-28 20:53:37 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • WTOREK I SRODA Z dieta tragedia. O ile w ciąży i tak z 5 miesiecy po ciazy z napadami obzarstwa nie było problemu tak teraz znowu sie czasami pojawia... Treningow tez nie bylo. Jedynie krokow sporo. 18 tys i 22 tys CZWARTEK Dieta juz ok i spacer byl. A właściwie spacer polaczony z lekkim bieganiem. Sniadanie: bulka z szynka z kurczaka, warzywa [...]

Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6210 Data: 2021-04-29 22:12:34 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Ogólnie do tej pory jadłem sporo mięsa, potraw smażonych, dużo ziemniaków typu kartofle do każdego obiadu, frytki itp.. białe pieczywo inne niezdrowe produkty typu napoje energetyzujące, czipsy itp. Nie jadłem żadnych zup. Jadłem dużo owoców i piłem niestety w dużych bardzo ilościach sok z bzu czarnego który ma bardzo duże ilości wit C i do tego [...]

Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 6561 Data: 2014-12-06 16:53:20 Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)