SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SARMY -Porozmawiajmy

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2892520

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 9 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 720
Możesz rozwinąć? Jestem trochę nowy w temacie.


Zmieniony przez - coin777 w dniu 7/31/2019 9:21:12 PM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Poczytaj , kilka stron wstecz , zobacz jak i co chłopaki chwalą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 9 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 720
Z tego co czytałem to chwalą firme androchem, ale w chinach dosłownie kosztuje 25x mniej niz na allego
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Tanio nie znaczy dobrze . To się rzadko sprawdza . A nie wiadomo czy wogole coś dostaniesz . Do tego sobie dolicz badanie , które chcesz zrobić ......
A jeśli chodzi o zakupy w Pl , to moje zdanie jest takie , ze cena do jakości produktu , np andro , który wymieniłeś , nie jest aż tak kosmiczna . Z Chin chciałem kupić buty aYellow Cllab , bo tez chciałem zaoszczędzić , a przysłali mi trampki . Ale to tylko buty . Co innego jeśli chodzi o coś , co będziesz spożywał .....
Wiec lepiej trzymać się sprawdzonego produktu.
Zrobisz i tak co chcesz . Ale ja zawsze staram się radzić doświadczonych . I biorę to co jest sprawdzone .


Zmieniony przez - Lux1980 w dniu 2019-07-31 21:44:41
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 294 Wiek 47 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 16230
Jak koledzy piszą. Mk Andro z all to pewniak. Kupiłem tego duuuzo, badania Hgh robiłem i działa , mega działa . Po co kombinowac by kupić niepewny towar.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący