SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SARMY -Porozmawiajmy

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 228996

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 29 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 706
No wiec czułem sie na tyle zle ze zdecydowałem sie pojechać na pogotowie. Zmierzyli mi ciśnienie które wyniosło 170 na ileś tam, juz nie pamietam. Puls 100. EKG ok z tego co mi sie wydaje gdyż jeszcze mnie lekarz nie widział. Póki co czekam dalej i zobaczymy co powiedzą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 26 Na forum 219 dni Przeczytanych tematów 1625
Lux1980
zborek95
Też mam to z sikaniem często, co 10-12 min mnie goni póki nie uda się zasnąć, leci GW+MK z andro, chyba to od GW bo na samym mk tak nie było


U mnie leci to samo combo , na budowie wszystko olane
Leje non top . Do toy toya nie będę złaził non top . To leje za komin
W nocny ze 5 razy .


A myślałem, że żłopię za dużo coli zero na noc
Zestaw ten sam i dokładnie taka sama przypadłość.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Na forum 40 dni Przeczytanych tematów 535
kasumo
No wiec czułem sie na tyle zle ze zdecydowałem sie pojechać na pogotowie. Zmierzyli mi ciśnienie które wyniosło 170 na ileś tam, juz nie pamietam. Puls 100. EKG ok z tego co mi sie wydaje gdyż jeszcze mnie lekarz nie widział. Póki co czekam dalej i zobaczymy co powiedzą

Miałem podobnie po ostarynie z Core Labs. Ciśnienie skakało, bolała głowa i kark, kręciło się w głowie, a do tego wywaliło alat 5x, ogólnie w bebechach coś się działo niedobrego. Przerwałem po siedmiu dniach i po następnych siedmiu wszystko się uspokoiło, jedynie wątroba potrzebowała więcej czasu. Zrobiłem badania hormonalne + wątrobowe i ogólnie reszta ok, poza właśnie alat 193 przy 0-41, testosteronem 137 przy 249-836, shgb 13.95 przy 18.3-54.9 i kortyzolem (0.63 przy normach 4.82-19.5). Niestety te badania nie są miarodajne, bo nie robiłem badań przed stosowaniem ostaryny. Teraz idzie do mnie MK i GW z androchem - będę testował jak na to reaguję.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25447 Napisanych postów 259691 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1331414
Z moczem u mnie też nie było nie ma żadnych zmian

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 724 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84163
Z jakiej firmy te sarmy macie,że takie jazdy po nich są ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 29 Wiek 22 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 706
puggiblue
kasumo
No wiec czułem sie na tyle zle ze zdecydowałem sie pojechać na pogotowie. Zmierzyli mi ciśnienie które wyniosło 170 na ileś tam, juz nie pamietam. Puls 100. EKG ok z tego co mi sie wydaje gdyż jeszcze mnie lekarz nie widział. Póki co czekam dalej i zobaczymy co powiedzą

Miałem podobnie po ostarynie z Core Labs. Ciśnienie skakało, bolała głowa i kark, kręciło się w głowie, a do tego wywaliło alat 5x, ogólnie w bebechach coś się działo niedobrego. Przerwałem po siedmiu dniach i po następnych siedmiu wszystko się uspokoiło, jedynie wątroba potrzebowała więcej czasu. Zrobiłem badania hormonalne + wątrobowe i ogólnie reszta ok, poza właśnie alat 193 przy 0-41, testosteronem 137 przy 249-836, shgb 13.95 przy 18.3-54.9 i kortyzolem (0.63 przy normach 4.82-19.5). Niestety te badania nie są miarodajne, bo nie robiłem badań przed stosowaniem ostaryny. Teraz idzie do mnie MK i GW z androchem - będę testował jak na to reaguję.


To co opisałeś w 100% zgadza sie z tym co czułem :) nie wiem jak testy bo ich nie robiłem i w szpitalu tez ich nie zrobili. Generalnie powiedzieli mi ze ciśnienie powinno sie uspokoić, uderzenia ciepła tak samo jak i częste oddawanie moczu. Z tego względu ze brałem to tylko 5 dni wszystko powinno sie uregulować, polecili mi pic dużo wody zeby oczyścić organizm. Tabsy zabrałem ze sobą do szpitala i lekarz generalnie musiał wejść na „swoje strony” po czym wrócił do gabinetu i powiedział ze na stronach do których lekarze maja dostęp nie za wiele jest na temat tych substancji i ze wychodzi tyle coraz to nowych rzeczy ze nie sa wstanie wszystkiego przetestować i udokumentować. Powiedział ze za to mógł więcej wyczytać na reddit od ludzi stosujących to. Zapytał sie czy tabletki moze zabrać to włoży je do „drug record” :D przetlumaczycie sobie Sami :D no wiec uzyczylem mu swoich tabletek za 50 funtow :D mogłem powiedzieć ze w promocyjnej cenie oddam za 30 na rzecz nauki :DD Dziś juz czuje sie lepiej, ciśnienie spadło do 130-140 jak rano patrzyłem i puls do 70 :D uczucie ciepła tez w znaczącym stopniu przeszło ale jednak cos tam czuje. Częstomocz również zanikł. To chyba tyle. Zero badań krwi i moczu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 710 Napisanych postów 1157 Wiek 39 lat Na forum 178 dni Przeczytanych tematów 18587
puggiblue
kasumo
No wiec czułem sie na tyle zle ze zdecydowałem sie pojechać na pogotowie. Zmierzyli mi ciśnienie które wyniosło 170 na ileś tam, juz nie pamietam. Puls 100. EKG ok z tego co mi sie wydaje gdyż jeszcze mnie lekarz nie widział. Póki co czekam dalej i zobaczymy co powiedzą

Miałem podobnie po ostarynie z Core Labs. Ciśnienie skakało, bolała głowa i kark, kręciło się w głowie, a do tego wywaliło alat 5x, ogólnie w bebechach coś się działo niedobrego. Przerwałem po siedmiu dniach i po następnych siedmiu wszystko się uspokoiło, jedynie wątroba potrzebowała więcej czasu. Zrobiłem badania hormonalne + wątrobowe i ogólnie reszta ok, poza właśnie alat 193 przy 0-41, testosteronem 137 przy 249-836, shgb 13.95 przy 18.3-54.9 i kortyzolem (0.63 przy normach 4.82-19.5). Niestety te badania nie są miarodajne, bo nie robiłem badań przed stosowaniem ostaryny. Teraz idzie do mnie MK i GW z androchem - będę testował jak na to reaguję.


Ja już jadę któryś miesiąc mk i Gw z Androchem i nic takiego nie miałem . Żadnych probl z ciśnieniem lub wątroba . A badania robię co M-c . Innych firm nie próbowałem .
Aktualnie 30 mg Gw i 30 mk .
Zmieniłem porę podawania mk z rannego na wieczorne . Co prawda to ten sen jest bardziej głęboki . Ale jakiś tam snów nie mam dziwnych .

Lux 80’

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Metanabol METHANDIENONE + proszę o wskazówki i poprawki.

Zestaw 1