SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 185335

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 123
Czy przy treningu ACT mogę zrobić dwa 'zestawy'? Żeby uniknąć monotonii przez te 8 tygodni i rozwijać mięśnie różnorodnymi ćwiczeniami?

Czy może założeniem ACT jest ten sam zestaw ćwiczeń przez długi czas? Niby nic nie było o tym napisane na forum..ale chcę się upewnić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 138
Pytanie dość podstawowe, ale i tak ciężko znaleźć na nie odpowiedź na forum.

Jestem bardziej niż początkujący, na poważnie trenuję od około 12 tygodni. Zbliżam się do zakończenia swojego pierwszego w życiu cyklu treningu dzielonego (23 l.), który był ogólnym na masę. Mogę wkleić, jeśli ktoś chce. Do tego nie stosuję jakiejś super-rygorystycznej diety, ale trzymam się ogólnych zasad zdrowego żywienia, jem mniej-więcej tyle białka i węglowodanów dziennie, ile powinienem. Mniej-więcej, bo są dni, że tyle ile potrzeba po prostu zmieścić nie mogę, aczkolwiek również z tym robię postępy ;) Przybrałem zaledwie około 4 kg na wadze i teraz ważę 73 kg przy 177 cm wzrostu.

Do sedna - co teraz, po tym pierwszym cyklu? Czy powinienem ułożyć sobie nowy plan treningowy z jakimiś specyficznymi zaleceniami? Co z dietą? Czy mam teraz zwrócić na coś uwagę?

Po tym pierwszym cyklu nie jestem zmęczony, ba, powiedziałbym nawet, że dopiero teraz nabrałem prawdziwej siły do działania ;) To wszystko mimo intensywnego treningu ~~3 razy w tygodniu oraz okazyjnego biegania ~~30 minut wcześnie rano. Aczkolwiek zdaję sobie sprawę z tego, że może wskazany byłby okres regeneracji.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący