SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 186314

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 104
Spoko. A w jakiej kolejności układać? Kiedy skośne, kiedy kiedy górne i kiedy dolne? Zawsze miałem problem z układaniem ćwiczeń na brzuch w odpowiedniej kolejności. Jestem w tym zielony...

Steryd duże dawkowanie i już kut** nam nie staje:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 189 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 3139
skoro normalne podciąganie jest złe , to czemu nigdzie nic nie ma o podciąganiu z kolanami przy klacie (chyba że miałeś na myśli, że podciąganie z kolanami pod klate jest złe). Nie satysfakcjonuje mnie taka odpowiedz :D prosiłbym jeszcze kogoś o odpowiedź :

"Czym różni sie zwykłe podciąganie na drążku (szerokim nadchwytem) od podciągania z podciągniętymi kolanami do klaty (poza tym że jest trudniej ) które mięśnie bardziej pracują? "

;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 63608
Biceps69

dol, skos, gora

po 1 cwiczeniu 3 serie 10-15 powt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 96 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2461
Mógłby mi ktoś napisać jakim ćwiczeniem mogę rozciągać triceps oprócz "przyciągania łokcia za głowę"...bo jakoś tak słabo na mnie działa to ćwiczenie a w atlasach innych nie znalazłem.
Z góry dzięki za pomoc :)

[Życie to sport, życie to walka]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 191 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2532
a ja mam pytanie co do wyciskania sztangielek na ławce.
robie je bez supinacji, po prostu.