SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Przemek Górynowicz & IHS - MASA!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 287584

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 277 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17080
Jak wyglada u ciebie obecnie dieta? trzymasz narazie stała wartosc, czy podbijasz co tydzien/dwa? rozpisałbys swoj standardowy dzien treningowy i nietreningowy ( posiłki ) bazujesz bardziej na weglach czy tłuszczach? oraz podrzuciłbys jakies fajne przepisy na budyn? bo z tego co pamietam to sporo go wcinales a mi juz ( kakaowe, bananowe, czy kawowe powoli sie nudza, na szczescie juz sa truskawki to beda truskawkowe ale chetnie spróbowalbym jakis innych ) oraz wpadaja u ciebie czasem jakies nadprogramowe posiłki? pozdrawiam
Edit: białko na jakim poziomie trzymasz? próbowales kiedys np. wcinac wieksze ilosci okolo 3-3,5+g/kgmc czy uwazasz ze 2-2,5g białka/kgmc spokojnie wystarczy dla osoby ON?

Zmieniony przez - Amos w dniu 2015-06-04 09:52:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 8776 Napisanych postów 21767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 734853
Amos
Jak wyglada u ciebie obecnie dieta? trzymasz narazie stała wartosc, czy podbijasz co tydzien/dwa? rozpisałbys swoj standardowy dzien treningowy i nietreningowy ( posiłki ) bazujesz bardziej na weglach czy tłuszczach? oraz podrzuciłbys jakies fajne przepisy na budyn? bo z tego co pamietam to sporo go wcinales a mi juz ( kakaowe, bananowe, czy kawowe powoli sie nudza, na szczescie juz sa truskawki to beda truskawkowe ale chetnie spróbowalbym jakis innych ) oraz wpadaja u ciebie czasem jakies nadprogramowe posiłki? pozdrawiam
Edit: białko na jakim poziomie trzymasz? próbowales kiedys np. wcinac wieksze ilosci okolo 3-3,5+g/kgmc czy uwazasz ze 2-2,5g białka/kgmc spokojnie wystarczy dla osoby ON?

Zmieniony przez - Amos w dniu 2015-06-04 09:52:35


Obecnie tak wygląda:
DT - 270g B / 75g T / 370g WW
DNT - 250g B / 85g T / 200g WW

Przykładowy jadłospis w dzień treningowy:

1. (przedtreningowy) Skrobia 65g + płatki granexy 50g + WPC 65g + wiórki kokosowe 10g
2. (zaraz po treningu) Ryż paraboiled 100g + rodzynki 35g + truskawki 400g + WPI 55g + BCAA 20g
3. Makaron durum 110g + kura 250g + lniany 10g
4. Skrobia 90g + twaróg chudy 250g + truskawki 100g + lniany 10g
5. Wątróbka 250g + masło orzechowe 60g

Oczywiście to jest schemat, u mnie każdy dzień wygląda właściwie inaczej. Stałe są tylko budynie, bo mega mi wchodza i zapychają Na ostatni posiłek często wchodzą jajka, tatar, tłuste mięso. Ma być tam po prostu te 50g białka i ~45g tłuszczy.
Kcal ciągle delikatnie podbijam, mniej więcej 150kcal co tydzień. Myślę że jak dojdę to 400g ww, to zacznę już tylko fatem podbijać.

Budynie robię najczęściej z cynamonem i kakaem, bo cynamon dodatkowo zagęszcza, więc można więcej wody wlać, i wychodzi więcej szamy Często też robię "kisiele" z syropu bez cukru "TAK" ze Stokrotki i do tego rabarbar, albo po prostu z samego kompotu z rabarbaru (do ugotowanego rabarbaru ze słodzikiem dorzucam skrobię ). Oczywiście można dodać truskawek czy innych owoców.

Mnie ogólnie w ogóle nie ciągnie do czitów, z tego względu że właśnie bardoz urozmaicam dietę, i szczerze wolę zjeść swój posiłek, który nie dość że jest pyszny, to i bardzo sycący, niż iść na pizze, której musiałbym zjeść całą 50tkę żeby się najeść. Czity wpadają więc tylko przy weekendzie, ale też nie zawsze. I raczej lekko, w stylu kebab + mały lód.
Niżej moje dzisiajsze śniadanie - omlet z 2 jajek, 2 białek, 15g WPC, 125g twarogu chudego, otrębów, cynamonu, słodzika i rabarbaru, i budyń standardowo - 65g skrobii + 50g granexów toffi (wyjątkowo omlet zamiast WPC, bo dzień wolny od pracy i miałem czas z rana ). I myślisz że po takim śniadanku jest chęć na podjadanie syfu?

Co do białka - ja na masie trzymam się tych 2,5-3g / kg (z naciskiem na 2,5g). Jeśli ktoś leci na slinie, to może i jest sens ładować 3,5-4g, inaczej IMO 3g na cyklu starczy.


...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134684
Twoje podejście właśnie mi odpowiada. Ciężki trening, urozmaicona dieta i luz. Miska musi smakować, inaczej nie ma sensu się katować. Lipice- sierpień zjeżdżasz do siebie? na jakiś trening bym wpadł w końcu do Ciebie i czegoś się nauczył
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 8776 Napisanych postów 21767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 734853
Jeśli dziewczyna dostanie wolne, to 26tego czerwca jadę do siebie, na jakieś 7-10 dni. Jak nie, to trochę później. Mojej piwnicznej siłki już nie ma, ale skoczymy na publiczną do Giżycka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 5059 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134684
Ja będę w kraju od 20 lipca do 5 sierpnia( teraz na emigracji trochę dłużej ) - jak będziesz to się zgadamy z chęcią ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 14 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2889
Przemek konkretny z Ciebie kulturysta gratuluję progresu i osiągnięć.
Dziennik który prowadzisz obserwuję od jakiegoś czasu i jest z czego brać przykład.
Wiedz że jest sporo ludzi którzy doceniają drogę którą idziesz.Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 8776 Napisanych postów 21767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 734853
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 52767
ile dajesz słodzika do tych budyni, bo wczoraj zrobiłem i nie podeszło mi w ogóle ;/
zrobiłem 80g skrobii kukurydzianej, 1L wody, 20 słodzików, kakao chyba 25g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 8776 Napisanych postów 21767 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 734853
35-40 słodzików na 100g skrobi i 1,5l wody.

A teraz tak z innej beczki - doszedł mi właśnie prezencik od mojego podopiecznego z Anglii, który 2 tygodnie temu wygrał swoje debiutanckie zawody Będzie teraz w czym poćwiczyć
Niektórzy pewnie już widzieli na FB, ale wkleję jego zdjęcia i tutaj Tak prezentowała się forma Adriana











...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 2427 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73721
Mam ten zestaw tylko koszulka szara-na upaly w sam raz :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

plan na redukcje

Następny temat

wyciskanie z zatrzymaniem w treningu silowym

Zestaw 1