SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu jesień 2022

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2858421

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2722 Napisanych postów 8344 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 100280
Mariusz raczej jest już na tyle doświadczonym zawodnikiem i jego trener to samo więc raczej mało prawdopodobne aby zj**ali peak week.

Kompleksowe prowadzenie online.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7721 Napisanych postów 13999 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2237847
Pisząc co nie miałem na myśli że popełnić błąd w decyzji, organizm raz zareaguje dobrze na coś a raz gorzej :P
Ale dobra ja jestem laikiem w tym sporcie więc siedzę cicho i obserwuję :)
Trzymam mocno kciuki za Mariusza i udany sezon :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 IFBB PRO
Ekspert
Szacuny 10650 Napisanych postów 30005 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 609926
Bps niestety zawsze idzie zybac, według mnie kazda redu/przygotwania też jest inne

A tym czasem przed wczoraj dnt i fizjio, wymęczył mnie mocno, głownie działał z karkiem i tymi okolicami, kar jak dziś dotykam to cały obolały, ale ruchomośc od razu lepsza i jakby z 20kg mniej na brakach.


Wczoraj poszły nogi ale nie daje wpiski bo jeszcze starym planem jadę wiec zacznie dawac systematycznie jak bedzie wdrozony nowy trening, już nie mogę się go doczekać.

Dziś barki cieżko klata lekko i tricpes, brzuch
Całkiem fajny trening mimo ze nie ma takiej wkrętki na treningi jak np od razu po zawodach.
Cardio w kazdy dzien po 35min .

Dziś też odwiedził mnie Wojtek K ale nie na treningu a w skelpie pogdać, 2h j**ało nie wiem kiedy :D
Przy nim czułem się jakiś mały :D


Zmieniony przez - MARIAN 17 w dniu 2019-06-07 16:48:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert