SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

SFD Team: Łukasz Modzelewski i Przemek Górynowicz

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1191191

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8379 Napisanych postów 21528 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 732302
WITAM!

Na starcie oczywiście podziękowania dla SFD za wsparcie, włączenie mnie do teamu
Od teraz, razem z Martą(Fit Flower), Anią(Ania Nawrot), Mariuszem (MARIAN 17 ), Łukaszem(luki77),Dymkiem(Cienki Gościu), Wiktorem (wiktor.grybos) jestem w Teamie Sportowego Forum Dyskusyjnego

O MNIE:

Większość mnie tu już dobrze zna, więc nie będę się bardzo rozpisywał. Przemek Górynowicz, 22 lata, instruktor oraz trener personalny w Warszawskiej siłowni OneWay Health Club, czynny zawodnik IFBB
Dotychczasowe osiągnięcia:

-5 Miejsce Debiuty Kulturystyczne 2014 kat. kulturystyka klasyczna +180cm
-4 miejsce Mistrzostwa Śląska 2014 kat. kulturystyka klasyczna juniorów
-1 miejsce Mistrzostwa Śląska 2015 kat. kulturystyka klasyczna juniorów
-1 miejsce Mistrzostwa Polski WBBF 2015 kat. junior open
-1 miejsce Mistrzostwa Śląska 2016 kat. kulturystyka klasyczna juniorów
-6 miejsce Mistrzostwa Polski seniorów 2016 kat. kulturystyka klasyczna +180cm

Obecnie odpoczywam po sezonie startowym, z lekka nadzieją na start w Mr. Olympia amatorów w Pradze na jesień, ale uzależnione jest to od funduszy. MPJ raczej odpuszczam z przyczyn które każdy już zna, i nie chcę do tego wracać.

TRENING:

Ćwiczę 5-6x w tygodniu, treningiem PUSH / PULL / LEGS. Całość wygląda tak:

LEGS 1

1. SQ R10
2. Suwnica stopy szerokość barków 15/12/10/10/10
3. Wykroki ze sztangą 4x12
4. MCNPN z hantlami 25/20/15/15/15
5. Uginanie jednonóż stojąc 4x15


PULL 1

1. Wiosło sztangą R12
2. Wiosło hammer jednorącz 20/15/12/12/12
3. Ściąganie szeroki neutral 5x15
4. Odwodzenie w tył na maszynie 20/15/12/12/12
5. Uginanie hantlami 4x15


PUSH 1

1. WL R15
2. Gironda dips 4x max
3. Rozpiętki poziomo 3x20
4. Unoszenie hantli przodem 25/20/15/15/15
5. Dipsy 4x12


LEGS 2

1. SQ na hack-maszynie R12
2. Suwnica wąsko 20/15/12/12/12
3. Bulgarian SQ 4x15
4. Uginanie leżąc 20/15/12/12/12
5. Uginanie z hantlą 4x15


PULL 2

1. MC R10
2. Drążek szeroko nachwyt 6x max
3. Wiosłowanie leżąc 5x12
4. Odwodzenie w tył na maszynie 20/15/12/12/12
5. Uginanie maszyna modlitewnik 4x20


PUSH 2

1. Gironda dips R10
2. Wyciskanie hammer klatka 15/12/10/10
3. Wyciskanie hantli skos 4x12
4. Wyciskanie hammer barki 20/15/12/12/12
5. Prostowanie przedramion nachwyt 4x20


LEGS 3

1. Wyciskanie suwnica R15
2. Prostowanie siedząc 25/20/15/15/15
3. SQ przy piłce 4x20
4. MCNPN ze sztangą 15/12/10/10/10
5. Uginanie leżąc 4x12


PULL 3

1. Wiosło półsztangą R15
2. Ściąganie szeroko nachwyt 25/20/15/15/15
3. Ściąganie hammer podchwyt 5x20
4. Podciąganie klamry wyciągu dolnego do brody 25/20/15/15/15
6. Uginanie sztangą modlitewnik 4x12


PUSH 3

1. Wyciskanie sztangi skos R12
2. Wyciskanie sztangi skos dół 20/15/12/12
3. Wyciskanie hantli poziomo 4x15
4. Wyciskanie sztangi siedząc 15/12/10/10/10
5. Francuz sztangą leżąc 4x15

DIETA:

Obecnie w DT mam 220g B / 90g T / 700g WW, w DNT 250g B / 150g T / 50g WW. Taka rotacja super na mnie działa, pozwala trzymać wrażliwość insulinową na dobrym poziomie, a co za tym idzie ciągle niezłą formę.
Każdy dzień jest inny, więc nie będę wklejał nawet schematu. Posiłki będę przedstawiał na bieżąco.

SUPLEMENTACJA:

Tylko suple marki SFD i AllNutrition. To co na zdjęciu



Dawkowanie:

WPC Protein Plus: 30g rano
WPC Protein Econo: 50g po trneingu
BCAA G-MAX: 30g na treningu
BCAA 8:1:1: 20g po treningu
Taurine Body Support: 10g po treningu, 10gna noc
Carbo Multi Max: 35g na treningu
Vitamin D3: 1 tabs rano, 1 tabs na noc

OBECNA FORMA:

Myślę że najlepiej jak pokażę formę z zawodów
































ŁUKASZ MODZELEWSKI

No to zaczynamy

Przedstawiać się również nie będę bo większość forumowiczów mnie dobrze zna jako,że na forum jestem już sporo lat.

PLANY:

W tym roku nie planuję już żadnych startów skupiam się wyłącznie na budowie masy i poprawieniu słabszy partii tj.nóg,brzucha,ramion,głównie tricepsów i poszerzeniu barków bo jeden sędzia powiedział mi że to główny mankament za który przegrywam,nie wiem czy się z tym zgodzić czy nie ale postanowiłem dowalić barki jeszcze bardziej

DIETA:

nie będę rozpisywał konkretnych posiłków bo za każdym razem wygląda to trochę inaczej u mnie ale podam jakie makro obecnie stosuję,ogólnie będę starał się co dzień wpisywać i robić foty jak wyglądała miska.Obecne makro

b-ok.400g
ww-od 400 do ok 650(zależnie od trenowanych w danym dniu partii)
t-120g ale będą rosnąć do 200 może 250g,głownie nimi mam zamiar teraz podbijać kalorykę

TRENING:

trenuję bez jakiegoś planu czy schematu,staram się jedynie trzymać jakiejś kolejności trenowanych partii ale też róznie to bywa,czasem rozdzielam treningi a czasem dodaję mniejszą partię do większej lub trenuję którąś 2x w tyg.a innej nie trenuję przez 2 tyg.wcale,jak to wygląda będzie można zobaczyć w "praniu".Staram się trzymać takiej kolejności ale nie zawsze tak jest:

1.czworogłowe cieżko+dwójki lekko,brzuch
2.klatka+bok barków
3.plecy,brzuch
4.barki,dwugłowe ciężko
5.bicepsy,tricepsy,przedramiona

dni wolne wtedy kiedy potrzebuję ale zwykle trenuję 5-7 dni pod rząd i robię dzień przerwy

SUPLEMENTACJA:

Wpc Protein Plus -50g po treningu+w ciągu dnia jako zamiennik lub dodatek do posiłków

Vit. D 2000 -1kaps.do śniadania

Vitamin Complex -1kaps.do śniadania

Vitamin C Antioxidant -2g do śniadania i 2g po treningu

Creatine Muscle Max -15g po treningu

BCAA 8:1:1 Strong Formula -20g w czasie treningu

Glutamine Recovery Amino -15g w czasie treningu i 15g na noc

L-Arginine -10g bezpośrednio przed treningiem



Trochę fotek,pierwsza zestawik supli od sfd/allnutrition jedzenia z ostatnich dni+fotki z zawodów.Fotki aktualnej formy dodam na dniach obecnie waga na czczo ok 120 czyli +-7kg więcej od startowej.







































Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-05-07 09:37:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2795 Napisanych postów 15384 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 866451
No to melduje się i tu!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 962 Napisanych postów 9636 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 431373
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 502 Napisanych postów 6372 Wiek 84 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 120575
Jestem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4721 Napisanych postów 24609 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 565041
powiadomki

licze na to ze kasa sie znajdzie na te zawody w Pradze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 507 Napisanych postów 2044 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 163759
wpis dla powiadomień:) Powodzenia! :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 826 Napisanych postów 21560 Wiek 7 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 327628
Powodzenia i tym razem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 732 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15345
Wczoraj dopiero rozpocząłem nadrabianie szczegółowe zaległości z poprzedniego dziennika, a dziś już nowy.

Przemo teraz roztrenowanie i krótka masa?
8

....::::I CaN ReaD YouR MinD::::....
....::::OpeN YouR MinD AnD DrEaM WitH Me....YoU MusT FiGhT FoR YouR FrEeDoM iF YoU WanT Be FreE....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 916 Napisanych postów 6619 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 266656
Jestem i ja. Powodzenia
4

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1013 Napisanych postów 26640 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 260062
ode mnie wpis poleci dziś wieczorem jak wrócę z roboty,Banan już przerzuci do pierwszego postu ;)
5
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 764 Napisanych postów 9812 Wiek 17 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 328365
Jestem :)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Przygotowania do MPJ 2017"

Następny temat

SFD Team: Dymitr Zasada - CienkiGosciu - MASA

Masa