SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Niskie Libido

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Na libido wpływa wiele kwestii, jak choćby prawidłowe odżywianie, sen, aktywność fizyczna czy stres w życiu jak to wygląda w tych kwestiach ? Dobrze że badania zrobione i wyniki są ok oraz konsultowałeś się z lekarzem.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3058 Data: 2017-12-27 10:30:35 Liczba szacunów: 0
  • Przetrenowanie i ćwiczenia w okresie regeneracji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przerwa regeneracyjna polega na albo całkowitym odpuszczeniu od treningów albo trening na zmniejszonych ciężarach, sen to podstawa jak i dobra dieta , czasem warto zrobić krok w tył :-)) Zmieniony przez - DEXTROZER w dniu 2013-08-04 16:35:10

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2013-08-04 16:34:40 Liczba szacunów: 0
  • Tzw ,, odzywanie sie,,

    Post
    Polacy za granicą

    szoku jak na swojej drodze w UM Tychy spotykałem same kompetentne panie, a kierowniczka USC to już wogóle super miła babka, jak wyszedłem to nie mogłem uwierzyć że jestem w Polsce i to nie sen Pewnie wizyta w ZUSie/UP/skarbówce by mnie docuciła, ale po co sobie psuć nastrój przed powrotem, szara rzeczywistość niech sobie jeszcze na mnie poczeka

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3209 Data: 2010-12-27 18:44:51 Liczba szacunów: 0
  • Anapolon nowa wersja

    Post
    Doping

    cie dawka po lekkim wejsciu 200mg/dz -po ok poltorej tyg pare dlugich dni z niemilosiernym bolem glowy -podraznienie nerwowe -pod koniec blyskawiczna regeneracja wypoczynkowa,sen 4-5godz co niestety tez bylo meczace bo pozornie bylem wypoczety ale jednak czulem sie niedospany wiecej nie doznalem,choc ten bol glowy byl nie do przezycia. Efekty niews

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 4513 Data: 2006-08-26 21:58:43 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki a wytrzymałość mięśni

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hm, jeśli chodzi o sen, to zazwyczaj śpię 5-7 godzin. A dieta... w ogóle nie przywiązuję do niej wagi, jem co jest w domu i się nie zastanawiam jak to wpływa na organizm. Ok, trening siłowy na wzmocnienie, a coś na regenerację?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 746 Data: 2015-12-01 21:34:48 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki a wytrzymałość mięśni

    Post
    Odżywki i suplementy

    Hm, jeśli chodzi o sen, to zazwyczaj śpię 5-7 godzin. A dieta... w ogóle nie przywiązuję do niej wagi, jem co jest w domu i się nie zastanawiam jak to wpływa na organizm. Ok, trening siłowy na wzmocnienie, a coś na regenerację? W takim razie zacznij od poszerzania wiedzy z zakresu odżywiania i wprowadzają ją w życie :-)) Tego aspektu niestety nie p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 746 Data: 2015-12-01 22:11:04 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocenę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    ingowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej . pozdrawiam :-)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 263 Data: 2012-08-22 18:52:24 Liczba szacunów: 0
  • Dordzajcie i oceniajcie dieta na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    etę to nasuwa mi się jedna rada . Zrezynguj z diety , poczytaj 10 wskazowek żywieniowych i odzywiaj sie wg nich . Nawet nie chce mi się tyle poprawiać. Z niektorych produktow niestety musialbys zrezygnowac . Chyb ulozyles tą diete , nie wg jakichs zasad , ale wg tego co lubisz jesc o jakiejs godz .. Np pierogi na noc , za***iswty sen musisz mieć .

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 726 Data: 2009-08-30 13:37:15 Liczba szacunów: 0
  • ZMA własnej roboty?

    Post
    Odżywki i suplementy

    odukt super skuteczny-zwiększa poziom własnego testosteronu, zwiększa IGF-1! (który ma podobno największy wpływ na rozbudowę mięśni) a także poprawia regenerację, daje lepszy sen itd. jednak czytać o tym to jedno a spróbować drugie ,ja nie próbowałem i nie znam nikogo kto próbował, chciałem teraz spróbować bo mam kłopoty ze spaniem, na zwiększenie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 4558 Data: 2002-04-14 12:01:40 Liczba szacunów: 0
  • Praca noca a budowa masy?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam ponownie aby nie robic off topa wkleje diete tutaj, pierwszy raz cos takiego ukladam. Na forum i na silownie wracam po 2 latach przerwy i pierwszy raz bede ukladal diete... Wiek: 24 Wzrost: 178 Waga: 79 Cel: Masa okolo 7 kg do stycznia... Staż: Jak juz pisalem wracam do treningow po 2 latach sylwetka wiele sie nie zmienila lekko wysportowana

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 2010-07-17 02:51:54 Liczba szacunów: 0
  • jak rozplanowac posilki w czasie nocnym

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie chce zabardzo wrzucac tluszczu bo tluszcz dobrze mi nie robi, ostatni posilek weglowo bialkowy zjem kolo 21 (2 godz po zaczeciu zmiany) a reszte nocki (do 7 rano) polece na kurczaku (caly kurczak powinien byc w sam raz na noc) 7.30 rano sen tak do 13.30, po przebudzeniu posilki weglowo-bialkowe tak az do kolejnej zmiany na 19.00

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1083 Data: 2010-01-23 14:20:29 Liczba szacunów: 0
  • zdrowe odzywianie dla nastolatki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zo są zdrowe. - Jedz dużo warzyw i owoców. Szczególnie warzyw. - Ostatnio posiłek o 18, to bardzo źle. W końcu Ty jeszcze rośniesz, nie możesz się głodzić. - Zadbaj o dobry sen - Oleje roślinne/margaryny wyrzuć. Powinnaś używać w swojej kuchni oliwy z oliwek a do smarowania kanapek jedynie masło. - Mleko UHT(bezwartości) zastąp zwykłym "W fo

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3637 Data: 2009-04-09 11:55:11 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc Suplementacja boks

    Post
    Odżywki i suplementy

    obs (oprócz lata). Przy czym staram się periodyzować obciążenie treningowe, jak nie nmie przygotowuję do jakiś biegów ( biegam na 5, 10 km) to staram się robić tylko 4-5 lżejszych trenigi i wtedy odstawiam wszystko oprócz omegi 3 i D3+k2. Generalnie suple suplami ale podstawa to dopięta mich i sen. Staż treningowy ponad dwadzieścia lat, wiek 41...

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2994 Data: 2018-10-23 23:20:46 Liczba szacunów: 0
  • Co dla 50 letniego Pana

    Post
    Odżywki i suplementy

    ć takiego żeby poczuł coś dosyć szybko i wyraźnie, że działa .. Myślałem właśnie nad TT i ZMA. I teraz pytanie czy w tym wypadku miałby jakieś wyraźnie odczucia? (tzn. lepszy sen, regeneracja, polepszenia nastroju itp.) Czy niech sobie łyka ten biosteron i tyle.. ;) Ojciec nie ćwiczy na siłowni ale ogólnie w miarę możliwości prowadzi aktywny tryb ż

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2151 Data: 2005-02-25 21:35:54 Liczba szacunów: 0
  • ODBLOK po "meta+enan+npp"

    Post
    Doping

    ie przesadzic, żaden trener nie pozna lepiej Twego organizmu, niż Ty sam. To jak dawanie do pieca i rozjuszanie małego ogieńka! Odpuść se picie alkoholu i narkotyki, bo to bezsens jest! Nie, możesz życ myślą by upic się czy naćpac po cyklu . . . albo zawodostwo albo amatorka sportowo-rekreacyjno-ćpuńsko-pijacka. Kreatynę włącz koniecznie, białko, t

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2466 Data: 2010-11-01 17:50:42 Liczba szacunów: 0
  • Nie lada problem. SOG!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    żarciu. *W dni treningowe posiłek potreningowy jest zjadany o 22:30. Niestety nie mogę wcześniej. Inaczej walnąłbym twaróg na noc chociaż zastanawiałem się nad tym jednak mój sen wtedy wynosił by około 6 godzin co pewnie wpłynęłoby też na regeneracje. (Tak to przez szkołę) *Jechałem FBW rozwaliłem sobie kolano, od wczoraj zacząłem jechać splitem. N

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1834 Data: 2009-02-06 11:48:58 Liczba szacunów: 0
  • Koniec redukcji - plan na czysty miesien pare pytan do ekspertow

    Post
    Trening dla początkujących

    ej nie znaczy lepiej . MASA 1. Trening oparty o podstawowe złożone BOJE proste FBW 2 zestawy 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru , trenujesz 3 x w tygodni nie jesteś wstanie dodawać ciężaru , utnij sesje chodz 2 x w tygodniu . reszte to co najważniejsze . 3. Jedzenie ( dostarczanie odpowiedniej ilości makro skadników ) 4. sen , wypoczynek , odnowa .

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 641 Data: 2012-03-27 09:32:37 Liczba szacunów: 0
  • Stawy

    Post
    Trening w domu

    B6, kwas tłuszczowy -różnego rodzaju krioterapie, fizoterapie, -rahabilitacje jakimis laserami, przyżądami -niezliczona ilość maści -środki przeciw zapalne (ibuprom) - długi sen (przynajmniej 8 h) Nie wiem co zrobić, napewno sobie odpocznę nie było tygodnia od 2 lat (od kiedy zacząłem ćwiczyć) z przerwą zawsze coś ćwiczyłem np. gdy wybiłem bark, t

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 5475 Data: 2004-05-23 19:00:16 Liczba szacunów: 0
  • Trening- Prosze o pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    watpie by technika byla 100% dopracowana zreszta nie tylko u mnie pewnie tak jest dlatego sie ucze i piernicze zmieniac sport wole metoda prob i bledow,a dojsc do mojego celu,sen 8h przewaznie,a dietka jest skoro masa ruszyla w gore,tylko co z ta sila to ja nie wiem. Co do pierwszego linku mysle,ze to by bylo ze wzgledu iz nie da rady cwiczyc na ma

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 497 Data: 2012-10-22 20:10:25 Liczba szacunów: 0
  • Program na 3 lata

    Post
    Trening dla początkujących

    esywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej . Dieta: żadna następnie dzi

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 498 Data: 2012-07-24 13:37:02 Liczba szacunów: 0