SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Stres, brak przyrostow, dolina...

    Post
    Zdrowie i Uroda

    oczywiscie, ze tak stresujesz sie, nie masz czasu na releks, sen a tym samym na regeneracje odpoczynek, idz do lekarze i powiedz mu, moze przepisze ci jakies srodki, od siebie moge polecic persen+mzb przed snem

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 723 Data: 2009-05-15 17:15:29 Liczba szacunów: 0
  • FBW A>B

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2012-09-29 12:33:58 Liczba szacunów: 0
  • odżywki dla biegacza

    Post
    Odżywki i suplementy

    jablczan - wplynie na poprawe silowa nog co za tym idzie bedziesz szybciej biegal tauryna- transporter domiesniowy glukozy i kreatyny,z kawa daje niezlego kopa przed treningiem,antykatabolik Zma - regenaracja,lepszy sen, lepsze nastawienie do zycia i lepsze treningi Carbo - mozesz pic po treningu, w trakcie dostarczy ci energi

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 7089 Data: 2006-01-17 15:18:16 Liczba szacunów: 0
  • wracam na silownie po roku

    Post
    Trening dla początkujących

    bzdury piszesz niestety , początkowo progres zapewnia nam dobry program , dobre odżywianie , dobra regeneracja ( głównie na początku sen ) poprawa i odpowiednie wykonywanie technicznie ćwiczeń . po przerwie zawsze zadziała pamięć mięśniowa - suplementacja w tym czasie jest bezsensowna . Poza tym jeśli ktoś na początku nie poprawi swojego sposobu od

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2012-09-09 09:54:30 Liczba szacunów: 0
  • prosze o rade ws. regeneracji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    spróbuj dołozyć do diety więcej węglowodanów ( szczególnie do godziny 12 ) powiększ kaloryczność śniadania. Co do odsypiania to 30 max 45 minut ( sen powyżej 45 minut zabuża 'gospodarke' organizmu ). Z regeneracją w Twoim przypadku będzie trudno z powodu treningów boxerskich gdzie podejżewam głównie ćwiczycie na wytrzymałość. Poza tym sprawa regen

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2007-02-26 11:50:20 Liczba szacunów: 0
  • prosze o rade ws. regeneracji

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    aha a na dłuższy sen jest metoda- zamiast wieczornego filmu, czy też wypadu na miato kłaść się te 2 godinki wcześniej spać

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2007-02-26 12:18:34 Liczba szacunów: 0
  • Czy nic mi nie bedzie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ej ma wiele czynników-przede wszystkim odpowiednia dieta wysokobiałkowa na dodatnim bilansie kalorycznym,Odpowiednio cięzki trening ale nie taki zeby dostać sraki,regeneracja,sen. Nadwyzka kalorii powoduje anabolizm-to prawda ale gdy robimy zbyt cięzkie treningi albo zbyt często a organizm nie jest do tego przyzwyczajony to po prostu się przetrenow

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 2006-08-19 19:58:23 Liczba szacunów: 0
  • Dwa treningi

    Post
    Scena MMA i K-1

    interwały albo tabate robić na kondycje, wtedy jeden taki trening na dzień tylko, bo to są bardzo wyczerpujące formy treningu. Słuchaj podstawa to dieta, dobra suplementacja, sen. Dwa treningi dziennie to nie przelewki to czy dasz rade zależy od tego jaki masz organizm i jak dbasz o wymienione wyżej 3 rzeczy Zmieniony przez - raKhu1 w dniu 2012-02-

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2322 Data: 2012-02-26 17:08:17 Liczba szacunów: 0
  • dobry klub w Warszawie

    Post
    Baza klubów Sztuk Walki

    rony po Waszych rekomendacjach powaznie zastanawiam sie nad serafinem (tym bardziej, ze sa tam te dziewczyny wiec z pewnoscia bedzie razniej ...) jedyne co mi tylko spedza sen z powiek to ... wiek ... moj wiek ... mam 30 na karku ... Guzowska juz nie zostane wiec mozemy w moim przypadku mowic o rekreacyjnym a nie zawodniczym trenowaniu .... i ..

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2755 Data: 2004-09-15 19:56:52 Liczba szacunów: 0
  • Hormon wzrostu a sen.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    rać ? Jeżeli Kazio robiąc trening na samych ćwiczeniach izolowanych ma więcej teścia w sobie od Jasia który tyra ćwiczenia złożone łącznie z przysiadami i MC to oznacza że przysiady nie wpływają pozytywnie na poziom testosteronu ? Kolega pytał wyłącznie czy brak snu tudzież "płytki" sen mogą mieć negatywny wpływ na poziom hm odpowiedź brzmi mogą.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2588 Data: 2012-08-12 12:23:47 Liczba szacunów: 0
  • Hormon wzrostu a sen.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Raczej chodziło mi to co napisał SoQl, czyli czy zły sen może mieć jakiś negatywny wpływ wydzialenie hgh. A nie to czy ktoś po prostu ma lepsze geny. Mam jeszcze jedno pytanie czy np. stres, zwłaszcza długotrwały, nerwica, czy też depresja również może mieć negatywny wpływ na wydzielanie hormonu wzrostu? Widział ktoś jakieś badania na ten temat? Zm

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2588 Data: 2012-08-17 19:29:27 Liczba szacunów: 0
  • Metoda na zakwasy i pobudzenie przed treningiem.

    Post
    Sztuki Walki

    asz czasu na regeneracje przed kolejnym, albo coś z dietą jest nie tak. Uszkodzony mięsień, dużo łatwiej uszkodzić, nadwerężyć, zerwać, naciągnąć.. A jak w ogóle z Twoim snem? Podczas snu się najlepiej regenerujemy i jeśli sen jest niewystarczający zapomnij o tym, że będziesz w dobrej formie. Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2016-12-29 20:43:57

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 2016-12-01 13:46:51 Liczba szacunów: 0
  • Rozciągane.

    Post
    Scena MMA i K-1

    jest na to wiele sposobow" - podaj jakiś przykład takich sposobów, bo na tym filmie ten gość właśnei niemógł sie przyzwyczaić do normalnego trybu życia ( chodzi mi to o sen w nocy) bo brakowało mu tycg spacerow i w ciagu dnia chodził rozdrażniony i zdenerwowany i niemógł sobie zs tym poradzić. "Gdybysmy wszyscy byli tacy sami to wciaz si

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2790 Data: 2006-03-07 08:13:49 Liczba szacunów: 0
  • spalacz z przedtreningowka dla kobiety

    Post
    Odżywki i suplementy

    Skoro masz taki ciężki harmonogram musisz zadbać o odpowiednią podaż kcal i głęboki dlugi sen. Jeżeli wracasz o 20 i chcesz mocnego pobudzenia nie zaśniesz do późnych godzin nocnych = brak regeneracji. Są bardzo mocne środki ktore umarlaka postawią na nogi kwestia gdzie taka droga chcesz dojść?? Jeżeli padasz tzn ze kwestia diety kuleje, trening mo

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2333 Data: 2016-05-16 11:41:10 Liczba szacunów: 0
  • Plam dla początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 900 Data: 2012-10-29 20:33:29 Liczba szacunów: 0
  • Brak efektów

    Post
    Trening dla początkujących

    oro masa nie idzie to na samym początku sprawdzamy żarcie. Daj diete do oceny w dziale odzywianie. Jezeli chodzi o regeneracje to raczej nie ma z tym problemow, nie czuje zmeczenia, tylko potreningu nog i klatki lekkie zakwasy, Do kazdego treningu dokladam miesnie brzucha (spiecia) Regeneracja to odpoczynek dla mniesni - sen. Min 8h snu dziennie.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1287 Data: 2008-08-05 12:39:03 Liczba szacunów: 0
  • Kawa na czczo przed treningiem pływackim

    Post
    Odżywki i suplementy

    od razu lepiej mi sie plywalo) zjadlam kromke ciemnego pieczywa z maslem i serkiem topionym a potem tak mniej wiecej na 40 minut przed treningiem wypilam kawe, ale mala. na basenie bylo dzis nawet ok. ani sie zle nie czulam i dobrze mi sie plywalo. mam wrazenie ze na moje samopoczucie w sobote rano jednak wiekszy wplyw niz jedzenie ma sen. chociaz

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2005-01-23 01:38:50 Liczba szacunów: 0
  • pływanie a metabolizm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak najbardziej, sen owszem, ale też regeneracja ogólna. Wiele czynników na to wpływa, ja uważam, że sporo też zależy od stopnia zaawansowania danego osobnika, jak bywa częściej, ciało też się adaptuje do sytuacji i temperatury, jak ktoś zaczyna przygodę, to ciało też inaczej reaguje.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1679 Data: 2018-03-09 09:45:17 Liczba szacunów: 1
  • Jak najszybszy wzrost sily!

    Post
    Trening dla początkujących

    esywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej . Zmieniony przez - Tomasz1405

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1261 Data: 2012-10-28 19:28:45 Liczba szacunów: 0
  • Hormon wzrostu, insulina, ostatni posiłek

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Głód, sen. 2. Zależy jak reagujesz na insulinę i jak rozłożysz posiłki w ciągu dnia.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 2011-11-05 22:45:06 Liczba szacunów: 0