SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • FIT, NOT FAT: PODSUMOWANIE STRONA 45

    Post
    Po 35 roku życia

    Kris, spróbuj ashwagandhy. U mnie ona zbiła napady głodu niemal do zera, również na redukcji. Poprawiła sen diametralnie, uspokoiła, jednocześnie dając sporo witalności i odprężenia. Nie twierdzę, że na każdego tak działa, ale miałem podobne objawy do twoich. Ja stosuję taką: https://www.sfd.pl/sklep/Olimp_ASHWAGANDHA_600_Sport_-opis36999.html7ddLr

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-16 08:59:10 Liczba szacunów: 0
  • FIT, NOT FAT: PODSUMOWANIE STRONA 45

    Post
    Po 35 roku życia

    jak ktos ma gorszy sen, polecam w dzien medytacje podczas ktorej zaczynamy drzemać, z czasem zasypianie stanie się nawykiem na sam widok łóżka. Nie liczymy oczywicie na efekty po 1 dniu czy tygodniu

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-18 15:51:57 Liczba szacunów: 1
  • Smyryyy z mordą niemowlaka,lubi o******lic flaka-SPAM Post Działu Doping!

    Post
    Doping

    Zbliża się zima.Siedzą dwa niedźwiedzie w jamie: -ty, niedługo będzie trzeba zapaść w sen zimowy, wszystkie samice juz śpią a mi się tak chce r*chać, że nie zasne. Drugi na to: -no mi też i wiesz wpadłem na taki pomysł zebyśmy sie z**chali nawzajem.zaspokoimy sie a i tak się nikt nie dowie. Niedźwiedzie zaczeli sie zatem rypać. W tym czasie koło j

    Odpowiedzi: 2840 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-10 16:13:11 Liczba szacunów: 0
  • PRZYGOTOWANIE DO ZAWODÓW: BUDUJEMY NIWIXA

    Post
    Usuniete tematy

    spada... Ty sobie robisz kofeinowy oboz koncentracyjny, bardziej to chyba mozna sie tylko dozylnie podloczyc pod kawowa kroplowke. Tak nie uspokoisz kortyzolu napewno, dodaj sen, a wlasciwie jego brak i masz wynik jaki masz. lipo 6x 2*2-3 kaps TEGO BYM PSU NIE DAL. NAWET PRZED USPIENIEM. no shotgun 90% SKLADU TO PLACEBO bcaa 10 gr przed tre

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-02 22:32:28 Liczba szacunów: 0
  • W MMA spam legendarny, każdy zimny i surowy jak klimat polarny

    Post
    Scena MMA i K-1

    można się czegoś naćpać - oprócz weedu i dopalaczy niczego grubszego nie ruszałem, ale nie wykluczam, ale sam sen jest nie do rozminienia - nie kiedy się takie rzeczy dziwne śnią... a większość nie pamiętam - np. śniło mi się coś tam, że na impreze dostałem zaproszenie przez fb(wiadomość) od koleżanki i mam rozkmine o imprezie i myślę sobie przecie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-17 00:52:45 Liczba szacunów: 0
  • W MMA spam legendarny, każdy zimny i surowy jak klimat polarny

    Post
    Scena MMA i K-1

    śnie wiemy tyle ile z badań nad mózgiem wynika głównie. Inne rzeczy o śnie się nam wydają, ale już takiej mocy jak owe badania nie ma w nich do przekonywania. Badania dzielą sen na fazy, w których takie a nie inne ośrodki się aktywują lub aktywności ośrodków tych nie ma, a że takie badania za dnia określają jaki ośrodek do czego służy i mapuje się

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-17 02:33:45 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Krzemiński MIXED MARTIAL ARTS

    Post
    ActivLab

    dzo wygodnej formie http://www.activlab.pl/public/upload/img/resize/product_list/2440/electroactive_pack_shot_2440.jpg Dużą uwagę przykładam do ochrony stawów, uzupełniania witamin i minerałów, podstawą w mojej suplementacji jest również ZMA które zapewnia mi zdrowy sen:) a także wiele innych produktów które znajdziecie na stronie www.activlab.pl

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4613 Data: 2013-11-01 14:11:36 Liczba szacunów: 0
  • Kamil Krzemiński MIXED MARTIAL ARTS

    Post
    ActivLab

    ważne ile razy się podniesiesz! 6. Dbaj o siebie Nie mówię tutaj o higienie osobistej, bo to wiadomo, że rzecz podstawowa. Śpij min 8h. Nic tak nie regeneruje i uzdrawia jak sen po ciężkich treningach. 7. Jedz zdrowo Dieta w sportach walki jest bardzo istotnym elementem treningu, tym bardziej w dobie zbijania coraz to większej ilości kilogramów. N

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4613 Data: 2014-01-12 20:22:29 Liczba szacunów: 0
  • Lemoniadowy Dziennik Treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a pierwszym miejscu, nie wątpliwie dla mnie stanowi największy udział, a czy to jest 100%? hmm z 70-80 pewnie tak, cięzko stwierdzić ;) reszta to trening, wiadomo jeszcze jest sen, suplementacja etc. Ale na dietę kladę największy nacisk, trening to tylko bodziec, jeśli stosujemy się do ogólnie przyjętych zasad bez kombinowania, nie moze być źle ;)

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 14611 Data: 2013-02-12 09:58:30 Liczba szacunów: 0
  • Obliques/Blog/ ksztaltowanie sylwetki - pierwsze podsumowanie strona 34

    Post
    Trening dla początkujących

    8h praca, 6h sen a pozostale 10h sie opierdzielam i znajduje 1000000 powodow zeby sie nie uczyc masakra, macie jakis dobry sposob na motywacje ? bo to normalnie masakra panowie (i panie :*)

    Odpowiedzi: 1029 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-10 17:48:58 Liczba szacunów: 0
  • Wszyscy wbijaja synthol - czyli spam post działu AKIF

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Dobra, kolejna seria fotek.Puki mam wolne to powrzucam bo potem znow szkoła/praktyki/siłka/sen :-D http://img687.imageshack.us/img687/8011/greg2k.jpg Greg Kovacs - Arnold Classic 2004 rok ;) Miejsce ostatnie :)) http://img14.imageshack.us/img14/4410/jacksonwzrost.jpg Dexter i jakis ziomek :-D drobna różnica wzrostu. http://img52.imageshack.us/img

    Odpowiedzi: 2964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-27 23:12:34 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Poprawić siłę klaty by Boguc - podsumowanie s. 48

    Post
    Odżywki i suplementy

    Gonzo: W pierwszym tygodniu miałem zakwasy, ale teraz nie mam, a jeśli mam to bardzo małe. Przypuszczam, że to duża zasługa BCAA , oczywiście i odpowiedniej diety i czasu na regeneracje (sen).

    Odpowiedzi: 515 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-31 16:05:02 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3

    Post
    Po 35 roku życia

    auta i powrót nad wodę, ale odezwała się Lady, że się wprasza i mam ogolić brodę. A zatem ulegam brutalnej przemocy. Ryby nie uciekną. Za to teraz chce mi się spać. Drogi jak sen triathlonistów. Śródleśne, zamknięte dla ruchu, gładkie jak stół. Zrobiłem dzisiaj eksperymentalną potrawę: 50 g żółtek suszonych 30 g smalcu 12 g glukozy Nie chciało się

    Odpowiedzi: 3629 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-26 17:40:36 Liczba szacunów: 0
  • 1,3 Dimethylamylamine - Geranamina - Geranium

    Post
    Encyklopedia Suplementów

    Niezłe ścierwo, klepie az miło ale... Jest troche tego: 1.zejście po treningu, niepohamowana sennosć i zamulenie, za to w nocy sen niespokojny 2.czasami kutafon sie kurczy i nie ma chęci zeby stanać 3.po odstawieniu treningi na 50 % tego co było wczesniej 4.zmniejsza troche łaknienie Za to petarda nieporownywalna z niczym i zaj**iste samopoczucie,

    Odpowiedzi: 1106 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-29 23:23:02 Liczba szacunów: 1
  • Przy jesieni tez ruchamy w wolnym czasie lecac Spamy. SPAM vol 8

    Post
    Robert Burneika - Hardcorowy Koksu

    Tez Wam tak forum muli ? Ja po gerze to mam zjazdy czasami takie ze masakra pierwsze pol godziny- godzina po treningu leze bo na nic wiecej sily spac by sie poszlo najlepiej a usnac nie da rady %-) no na usypianie to lepiej melatonina, gaba na glebszy sen aczkolwiek nic Ci nie zastapi odpowiedniej ilosci snu

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-16 00:15:06 Liczba szacunów: 0
  • problemy i pytania zwiazane z pierwszą dietą

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    e, będę szybszy, zwrotniejszy, skoczniejszy z racji utraty nadmiernych kilogramów i zebraniu dodatkowej tkanki mięśniowej. nie sądzisz, że jest to proste i logiczne? poza tym mając dobrą dietę i sen przyłoże się na treningach co da mi jeszcze lepsze efekty. powstał niepotrzebny spam i cos czuje, ze nikt juz tu nie zawita a na pewno mi nie pomoze..

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1126 Data: 2012-04-05 23:29:04 Liczba szacunów: 0
  • Bellafiore na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    ę letnią. Dzisiaj pół dnia nie mogłam z nerwów jeść, więc od śniadania miałam cudowną przerwę w jedzeniu w postaci ok 10h (śniadanie było o 5:20). Następny był obiad (15:30), sen i kolacja (20:00). Tak mniej więcej wyglądał mój dzień. Co do składu to głównie węgle i tłuszcz. Słabiutko, jeżeli o to chodzi, natomiast miałam jakiś odwrót od białka (mo

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 13000 Data: 2015-06-25 22:21:00 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 14

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jecie wegle na noc ? bo teraz modne stalo sie jedzenie ww na noc, a z rana juz samo bialko. mam zamiar wyprobowac podobno regeneracja i przedewszystki sen na + a ostatnio wlasnie mam problemy ze snem a po weglach na noc spi mi sie dobrze. Do tej pory zawsze posilek przed snem to B+T

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-14 10:23:04 Liczba szacunów: 0
  • Projekt Monster with Hi Tec Nutrition. Dziennik treningowy - Debiuty 2016.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    a i wpc na 100g wegli i 60 bialka w sumie plus lniany 30g Deugi posilek na miescie, przyszła ochota na kebab %-) Przed robota, bo dzis znowu 12h... 125g ryzu 300 kury i lniany Do pracy 2x po 125g ryzu 250 kury 30 lnainego 200g twarogu 120g gainera i 15lnianego Przed snem albo kurak albo juz nic nie bede wrzucal, moze kilka zelek na lepszy sen :-)

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9733 Data: 2015-04-12 19:09:40 Liczba szacunów: 0
  • Pomozcie w planie HST!:)

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Teraz dwójki zmiany, wychodzi mi 8-10h snu i zaczynajac trening o 22;40 czuje sie jak młody bóg. Postanowiłem sobie zrobić maxy na 5-powtórzen o godzinie 23;30 i wyszły ciezary przyblizone do ciezarow jakie byly przy wadze 108kg na diecie masowej i odzywkach a teraz 82kg bez zadnej odżywki jedząc wyłącznie posiłki białkowe. Redukcja jest naprawde

    Odpowiedzi: 1336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-21 23:37:05 Liczba szacunów: 0