SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Prosze o pomoc w ułozeniu treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 353 Data: 2012-06-23 12:13:13 Liczba szacunów: 0
  • Białko na noc.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jakie bialko na noc? Nie wiesz ze nerki musza odpoczywac w nocy? Nie badz takim sadysta :) Daj nerkom odpoczac, bo samemu pozniej gorzej bedzie. W ogole jedzenie i picie na noc jest niedobre, bo organizm wtedy nie odpoczywa, a zeby masa rosla organizm musi odpoczywac. A sen to nie gwarantuje odpoczynku, jesli zoladek i nerki nadal pracuja.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2246 Data: 2008-11-26 11:10:53 Liczba szacunów: 0
  • suple na trening wytrzymalosciowo - szybkosciowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    , takze link ktory podales jest dla mnie znajomy roztrenowanie mialem za soba, nie ma to jak doswiadczenie, teraz to juz sie nie zdarza, co do kretki to sie zgodze dietka i sen to podstawa wiadomo ;] ostatnio zrobilem cykl dąbka, fajna sprawa..., aktualnie jestem w drugim miechu iniekcji BIOSTYMINY, ladnie odpornosc poszla co do masy to tak bard

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1249 Data: 2006-12-06 14:06:41 Liczba szacunów: 0
  • Czy jest jakiś środek na pobudzenie wzrostu ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to ze sen to oczywiste ale czy to prawda z ta somatotropina? jestem ciekaw czy najwieksze jej wydzielanie nastepuje wlasnie okolo 23 czy to po prostu kolejne bezpodstawne stwierdzenie ludzi ktorzy sie na tym nie znaja a trening silowy oj obciaza kregoslup i stawy i to bardzo takze trzeba pamietac ze jesli dla kogos priorytetem jest wlasnie wzrost-

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4399 Data: 2004-12-30 10:31:21 Liczba szacunów: 0
  • Jakie suple dla początkującego ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    i bardzo dobrze- wybor jak najlepszy regeneracja to ogolnie pojmowany odpoczynek po treningowy- skladaja sie na nia sen, jedzenie(dostarczanie odpowiednich ilosci bialek ,ww i tluszczy) oraz po prostu odpoczywanie ktore umozliwiaja miesniom odbudowanie zniszczonych podczas treningu mikrowlokien co pozwala na ich wzrost (miesni)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 2256 Data: 2005-02-10 21:40:30 Liczba szacunów: 0
  • Bezsenność

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Niestety nie znalazlem melatoniny. Zamowilem sobie z allegro http://allegro.pl/optimum-melatonin-100-tab-melatonina-na-dobry-sen-i3594410141.html mam nadzieje ze pomoze.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2013-10-16 17:54:45 Liczba szacunów: 0
  • czy sam sam gainer wystarczy ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ki (odzywki to np kreatyna czy aakg) to one zwiekszaja/przyspieszaja przyrost miesni/spadek tluszczu/wieksza sile itd zaleznie od produktu. Od gainera nie rosnie sie(w pewnym sensie) rosnie sie od porzadnego treningu, wystarczajacego czasu na regeneracje (dnt i sen), dobrej diety ktora mozna uzupelniac SUPLEMENTAMI takimi jak GAINER czy BIALKO, jes

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2907 Data: 2011-04-03 20:14:31 Liczba szacunów: 0
  • Hi-Tec Nutrition Carbo Plus, Ultimate Nutrition Aol i Whey Pro Gainer 1 (Vitalmax)

    Post
    Odżywki i suplementy

    rki i cebula 12:00 Mleko 3,2% 250ml i trochę oliwy(oczywiście osobno) 15:00 Obiad przed treningowy - Ryż(100g) Pierś z kurczaka oraz jakaś surówka bądź jakaś potrawa z makaronu 16:30 Trening na siłowni. 19:00 Po treningowy posiłek najczęściej jajecznica (tak jak powyżej) bądź ryż z jabłkiem 20:00 bieganie 21:00 Mleko, tran, trochę przysiadów, sen

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1075 Data: 2011-05-27 13:33:51 Liczba szacunów: 0
  • <ile urosnę>

    Post
    Trening dla początkujących

    bno stymuluja wzrost a poza tym rozmawiałem z moim lekazem (pediatra) i powiedział zeby jesc jak najwiecej białka a głownie kazał mi spozywac SAMO zółtko jaj (np. omlet z zółtek) a poza tym to polecam pływanie i staraj sie spac na twardym to utrzymuje kregosłup w prawidlowej postawie (sen na wznak) chyba wiecej sposobow nei znam TH(c)X i POZDRO

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2286 Data: 2004-01-10 14:48:07 Liczba szacunów: 0
  • Pije białko przed snem- wstaje niewyspany...

    Post
    Odżywki i suplementy

    y tyrozyna maja te właściwości) konkurujących z tryptofanem ( będącym prekursorem hormonów o dzialanu na przywspółczulny układ nerwowy - czyli uruchamiającym spokojny głęboki sen ) miewałam podobnie. mówiąc krotko stymulujesz układ działania a nie układ odpoczynku.dlatego sie nie wysypiasz. rozwiązaniem jest spożywanie posiłku wolno uwalanjacego a

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1252 Data: 2014-08-02 09:52:45 Liczba szacunów: 0
  • Kolczyk w brwi[zagrozenia]

    Post
    Zdrowie i Uroda

    e nic nie działo...dziś po imprezie zauważyłem że mam lekko opadniętą brew z nikim sie nie biłem,głową w nic nie waliłem tylko przedwczoraj 1 raz zachaczyłem poduszką przez sen i troszku zabolało. wygląda to jak normalna lekka opuchlizna,na szczescie nie rzuca sie mocno w oczy Jak myślicie,co teraz robić? Pomóżcie człowiekowi w potrzebie o ile t

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5040 Data: 2008-11-30 10:12:54 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki, HMB czy mogę brać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    iast firmy cięgle w swoich reklamach wpierają nam że to prawie substytut koksu. Tak samo nie uważam że ZMA można wywalić do śmieci bo spełnia swoją rolę w regeneracji (lepszy sen) natomiast w reklamie dalej stoi że zwiększa wydzielanie gh i teścia o ok 20 i 40% (mogłem zamienić hormony nie chce mi się teraz sprawdzać i nie o to chodzi) co jest oczy

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1270 Data: 2011-01-19 16:54:47 Liczba szacunów: 0
  • Jaka odżywka na początek?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bialkowa odzywka w celu uzupelnia brakow w diecie tak? Na regeneracje i lepszy sen dac mozesz magnez, gaba lub melatonine

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 660 Data: 2013-06-28 21:15:07 Liczba szacunów: 0
  • Co lepsze na siłe

    Post
    Odżywki i suplementy

    wiony na siłę i masę, a co do regeneracji to raczej nic sie nie zmienia bo niby czemu, sezonowo w kamieniołomach nie pracuję . Tryb życia jednostajny, praca, studia, trening, sen. Stąd wnioskuję ze HP lepiej oddziaływał na siłę, na masę również. XP z większym nastawieniem na masę. Ale wiadomo że tak było akurat u mnie, a każdy człowiek jest inny. A

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 897 Data: 2007-06-19 09:51:09 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o boldenon

    Post
    Doping

    Kupiłem ziółka na nerwy i sen I będę popijał co jakiś czas ten ocet Niechce nadmiaru krwinek tzw ,,ciężkiej krwi" Mimo ze wale solo efekty są super a to dopiero początek cyklu

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2789 Data: 2012-07-13 22:33:28 Liczba szacunów: 0
  • Zimowe zmęczenie ?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wsze wychodzi to idealnie bo różnie z czasem bywa ale taką diete stosuje od dłuższego czasu i nigdy nie było problemów. po treningu GAINER MCT 80g. Mam wrażenie że to jednak przez pogode, stres raczej nie wchodzi w gre, jeśli chodzi o sen to 7godz w nocy + te dosypiania 2godz w ciągu dnia. za mało ? a wy nie macie takich problemów w zimie ? pozdro

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 2006-01-11 18:50:42 Liczba szacunów: 0
  • hgh day+hgh night

    Post
    Odżywki i suplementy

    PO HGH Night śpi się lepiej, HGH Day tak nie czuję 4 08.04.2011 POLECAM PROGRES IDZIE W GORE!! ROSNE 5 09.02.2011 Znakomite polskie combo na lepszą regenerację i lepszy sen i lepsze sampoczucie. U mnie sprawdza się idealnie przy ciężkich cyklach masowych, kiedy zależy mi na tym by zdobywana masa był jak najlepszej jakości. Fajnie pomyślane z

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1744 Data: 2012-02-01 19:14:30 Liczba szacunów: 0
  • SPANIE

    Post
    Inne dyscypliny

    wiesz no jestes mlody i 8 godzin to najmniej jakie powinienes spac. (sen powinien trwac nie mniej niz 6,7 a nie wiecej niz 9,10) godzin) jesli chcesz urosnac to oczywiste ze musisz troszke spac. wtedu kregi odcinka ledzwiowego, krzyzowego itp. nie maja na siebie takigo nacisku gravitacji czyli ciala.podobnie jak bys po prostu lezal tylko ze podczas

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2658 Data: 2003-03-23 12:52:00 Liczba szacunów: 0
  • na jakim suple sie najbardziej zawiedliscie?

    Post
    Odżywki i suplementy

    mario4 od 5 do nawet i 15 capsów przed treningiem. Później zaczełem mieszać że rano i przed przed i po na noc. I na noc aakg dało mi troche lepszy sen chyba

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2260 Data: 2008-09-12 13:09:14 Liczba szacunów: 0
  • PROSZE POMÓŻCIE - rozdam chetnie sogi:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iwane&#8217; sa w nocy; zreszta nie tylko insoolina przyczynia sie do redookcji wydzielania hormonu wzrostu &#8211; jest to chociazby stres czy niedostatecznie dloogi sen osobiscie stosooje glookoze do ladowania przed treningiem silowym /jestem na tkd/... przy intensywnych treningach bywalo bez niej ciezko /zdarzaly sie hipki/; dzieki temu

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1712 Data: 2004-05-07 22:25:36 Liczba szacunów: 0