SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • plan maturalny - pytania

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Ja proponuje sen nie dłuższy niz 8 godzin, i wedlug mniue nauka najlepiej naprawde wchodzi z rana i po poludniu. Pamietam ze jak przygotowywalem sie egzamin na AM to od 6:00 z rana potrafilem zrobic jednego dnia jeden układ do perfekcji(oczywiscie nie mowie o jakichs patologiach czy klinicznych zjawiskach tylko podstawy na egzamin wstepny)(wyjątek

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2259 Data: 2005-03-31 13:02:39 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę planu treningu FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 850 Data: 2012-08-27 20:02:46 Liczba szacunów: 0
  • Dietetyk poszukiwany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Może ktoś wogóle podać jaka jest skuteczność tego kalkulatora? Wpisałem tam: waga - 98 kilo wzrost - 196 cm sen - 9h nic nierobienie - 11h 2,5h jazdy na rowerze "lajtowo" 0,5h jazdy na rowerze "ciężko" (typu ostry podjazd czy sprint - kiedy hr mi dobija tak mocno, że w uszach szumi ^^) nie licząc żadnego treningu wychodzi circa

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2899 Data: 2005-06-11 22:25:26 Liczba szacunów: 0
  • Mały problem

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    owego. Występują choćby w soi i właśnie w pieczywie z pełnego przemiału. Niedobór witaminy B3 powoduje m.in. osłabienie pamięci, kłopoty ze skupieniem uwagi i kojarzeniem, bezsenność. Osoby jedzące słodycze i pijące alkohol potrzebują jej 2-3 razy więcej niż wynosi norma. Niacyna jest w tuńczyku, wątrobie, mięsie indyka, pełnym ziarnie zbóż,

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2918 Data: 2006-09-09 13:51:33 Liczba szacunów: 0
  • Badania hormonalne : Testosteron całkowity, estradiol, prolaktyna

    Post
    Doping

    i ogólnie spałem po 3 - 4h na dzień (tak przez miesiąc). Możliwe, że to trochę sytuacje stresowe (praca, itd) ale ogólnie nie czuje się jakoś strasznie źle choć zaczynam być senny po 18, a później mi przechodzi i nie mogę zasnąć do późnej nocy. CHciałbym się bardziej regenerować przez sen tym bardziej, że zamierzam wrócić i trenować 3 - 4 razy w t

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3113 Data: 2018-08-09 10:46:11 Liczba szacunów: 0
  • oddawanie moczu w nocy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Witam, mam 20 lat i ostatnio zaczęły mi się problemy z popuszczaniem moczu. Dokładnie chodzi o sen. Generalnie zawsze staram się oddać mocz przed pójściem spać. Bywa tak, że opije się płynów na noc bardzo dużo i bez problemu dotrzymam do rana, a jak zrobię małego łyka to niestety czasami mam niemiła niespodziankę w nocy albo nad ranem mianowicie mo

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5247 Data: 2009-09-02 08:46:18 Liczba szacunów: 0
  • Przemęczenie?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jadę na badania i da znać, jeśli chodzi o sen to jest w porządku śpię te 7,8 godzi dziennie w weekendy dłużej.Jeśli chodzi o plan treningowy to mogę go przerobić na czterodniowy, ale wtedy będę miał trzy dni wolne od jakichkolwiek ćwiczeń może to i dobrze?A może się przetrenowałem niby mam tylko trzy ciężkie treningi w tygodniu ale do tego dochodzi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 714 Data: 2016-05-31 18:22:03 Liczba szacunów: 0
  • Słaba regeneracja?

    Post
    Trening dla początkujących

    ta tez maja swoje ustalone z góry przerwy i zazwyczaj cały rok z góry rozpisany. Staż treningowy na słowni : brak:) wystartowałes jak sprinter ,a tu trzeba biec jak maratonczyk jezeli wiesz o czym mowa. powoli najpierw przyzwyczaj organizm do treningi siłowego bo jakims zcasie dodaj areoby i poczytaj troche regeneracja to nie tylko sen. powodzenia

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1796 Data: 2011-07-28 11:18:31 Liczba szacunów: 0
  • Igor101_[dziennik_metody_Oliviera_Lafaya]

    Post
    Trening w domu

    le jak widzisz, dla mnie to za mało... z racji tego że ojciec dobrze zna trenera, to tylko 50zł za 1h (normalnie 125zł) wazzup ok czyli Lafay 3x na tydzień 100-70-100% + basen, dieta jest dosyć ciekawa, nie wyliczam tutaj kcal itd lecz porządne mięsko, dużo nabiału nie powiem się zje (zdrowe rzeczy zero śmieci) właśnie sen tutaj zasypiam jak na

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 2757 Data: 2011-09-20 16:52:18 Liczba szacunów: 0
  • Jakie ćwiczenia?

    Post
    Trening dla początkujących

    6-8 tygodni (różnie) po czym zalecana jest regeneracja (np. przerwa tygodniowa) Co do jedzenia to jedz duzo, zdrowo i o rownych porach Ważna jest też regeneracja i odpowiedni sen. Jeżeli chodzi o suplementację... odżywki... to na początek są zbędne, dopiero po jakimś czasie do uzupełnienia diety jakieś białko, carbo lub gainer. Jak to kiedys ktoś m

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 433 Data: 2011-12-07 00:46:54 Liczba szacunów: 0
  • POCZĄTKUJĄCY POTRZEBUJE POMOCY

    Post
    Trening dla początkujących

    lostawowe z wolnym ciężarem są podstawą dla każdego sportowca, więc nie wiem jakich planów się boisz. Nie, od samego pójścia na siłkę nie będziesz ważył 100 kg. Jesteś początkujący, każdy sensownie ułożony plan Ci pomoże w poprawieniu osiągów i sylwetki. I raczej nic Cię nie spowolni na boisku o ile zadbasz o właściwe odżywianie, sen i rozciąganie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 276 Data: 2017-01-04 04:30:15 Liczba szacunów: 0
  • DIETKA -ocena,poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    18:00 - Śniadanie Owsiana na wodzie zalana naturalnym jogurtem + miod banan 1 tabletka Tranu lyzeczka oliwy z orzecha wloskiego 19:30 - 2 Śniadanie szklanka ryzu 150g kurczaka warzywka 25g orzecha z nerkowca 80kcal 3g.B 21:00 - Obiad Pierś z kurczaka 200g -200kcal -B.43g ryż/makaron 200g - 700kcal -B.16g warzywka lyzeczka oliwy z oliw

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 979 Data: 2009-01-26 21:29:47 Liczba szacunów: 0
  • 3 dni

    Post
    Trening dla początkujących

    woreczek żółciowy- a jak niemasz z nim problemów to nie zabardzo dobrze na niego działać) nie możesz stawiac tylko na oliwe z kwasami (rybki) ogólnie dobrze wyglada pamientaj sen jest wazny jest ważny wiec nie proponuje sie tak atakowac - ja osobiście na wieczór zazwyczaj jem sobie ryż z jugurtem szybkie tanie i nie meczy po żóładku przynajmniej mn

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2011-05-18 12:20:33 Liczba szacunów: 0
  • Bicepsy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Być może to i stagnacja? Żeby były jakieś postępy jescze raz przeanalizuj sobie swój trening,odżywianie i regenerację/sen/ i dojdź w obiektywny sposób poprzez gruntowną analizę do tego,gdzie tkwi przyczyna owej stagnacji.Może spożywasz za mało kalorii,zbyt krótko śpisz,jesteś przemęczony lub wydatkujesz energię na inne dyscypliny sportu.Zastanów s

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1993 Data: 2003-02-17 01:09:06 Liczba szacunów: 0
  • NextOne-ocena treningu FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 487 Data: 2012-07-05 09:45:04 Liczba szacunów: 0
  • Codzienny trening ( bic, tric, aktony )

    Post
    Trening w domu

    Ale zaraz, zaraz - Ty chcesz mieć przyrosty czy chcesz żeby mięśnie cały czas pracowały? Regeneracja poprzez sen odżywianie i odpowiednią ilość czasu (doba czy więcej dni) jest WARUNKIEM rozwoju sylwetki. Jeżeli będziesz trenował jak najwięcej i jak najczęściej, to nic nie osiągniesz. Plan jest do poprawy: Przysiad bułgarski z hantlami 3serie Martw

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2422 Data: 2011-12-28 22:47:42 Liczba szacunów: 0
  • Codzienny trening ( bic, tric, aktony )

    Post
    Trening w domu

    Ale zaraz, zaraz - Ty chcesz mieć przyrosty czy chcesz żeby mięśnie cały czas pracowały? Regeneracja poprzez sen odżywianie i odpowiednią ilość czasu (doba czy więcej dni) jest WARUNKIEM rozwoju sylwetki. Jeżeli będziesz trenował jak najwięcej i jak najczęściej, to nic nie osiągniesz. Plan jest do poprawy: Przysiad bułgarski z hantlami 3serie Martw

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2422 Data: 2011-12-28 22:47:40 Liczba szacunów: 0
  • jedzenie przed snem

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    drzemka na pewno nie pomaga w trawieniu. Gdy człowiek wchodzi w faze snu wiekszosc procesow w organiźmie zwalnia w tym trawienie. Ale ze to nie jest "ten właściwy sen" a tylko drzemka to tak jak Marcinecki normalnie jedz....no chyba ze bedziesz miał potem problemy z usnieciem.Ale z wlasnego doswiadczenia wiem ze np po treningu gdy jestem

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3994 Data: 2003-05-07 12:01:45 Liczba szacunów: 0
  • Trening wydolnosciowy+sila

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak zależy Ci na sile, to zwiększ przedewszystkim ilość węgli w diecie a co do supli, to proponuję tak: d-ribose : przed i po treningu (niezależnie czy jest to bieg, siłka, basen) w ilości 4-5 kapsów to w dni treningowe, a w nietreningowe polecam taką samą ilość razy i taką samą ilość kapsów między posiłkami w czasie dnia kolagen spożywaj codzienni

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1363 Data: 2005-08-21 01:03:00 Liczba szacunów: 0
  • Żylaki powrózka nasiennego a libido i zaburzenia erekcji

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a jak inne kwestie co wpływają na libido ? sen, jedzenie, hormony, stres, aktywność fizyczna itp. ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 896 Data: 2018-12-29 19:35:54 Liczba szacunów: 0