SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Meta/Prop / RECOMP

    Post
    Doping

    e , moje spostrzeżenia wyrażnie napite mięsnie , całkiem inna jakoś treningów , robione na 110% niestety na drugi dzień ciężko wstać z łózka takie bóle mięsniowe. Dużo lepszy sen , pomimo tego że leci LR ok godziny 18stej. Pas -2 waga -2 łapka bez zmian :) Jeżeli chodzi o wypadane włosów na razie bez różnicy. Libido ok , troszkę łatwiej się wkuR***

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1751 Data: 2013-03-27 10:23:02 Liczba szacunów: 0
  • Gegard Mousasi vs. Roger Gracie 9 kwietnia na Strikeforce

    Post
    Scena MMA i K-1

    Może to proroczy sen ? Nie to, że Hunt wygra bo to bez sensu, tylko że Mousasi dostanie w tubę. Jardine ma ***nięcie, mimo że ostatno dostaje. BTW Fajne kursy na Daleya 2.70 na BAH a nawet 2.9 gdzie indziej.

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 4499 Data: 2011-04-02 12:04:59 Liczba szacunów: 0
  • Dieta a nieregularny tryb pracy

    Post
    Odżywki i suplementy

    esz rano czy popoludniu to zjedz pierwszy posilek. Jesli bedziesz mial na noc to jedz normalnie posilki w kolejnosci. Zamiast brac rano i na noc BCAA lepiej rozdziel na branie przed i po treningu. Pamietaj zeby dostarczyc odpowiedniej ilosci snu gdyz przy takim trybie pracy moze byc ciezko. A sen jest niezwykle wazny (tak samo jak dieta i trening)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2013-04-02 21:41:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik MARIAN 17

    Post
    Usuniete tematy

    Marian zawsze mozesz sobie kupic melatonine na lepszy sen :)

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 13432 Data: 2012-10-09 16:50:52 Liczba szacunów: 0
  • Wielki powrót i pomoc w doborze supli na redukcję :P

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do witamin http://www.sfd.pl/sklep/Universal_Nutrition_Daily_Formula-opis483.html Bardzo dziękuję za odpowiedź :-) kiedyś też często mi doradzales w tym dziale heh pewnie już nie pamiętasz :-) wezmę to co napisałeś doradz jeszcze jakiś test booster bo jak wszyscy wiemy poziom testa im większy tym lepsza regeneracja sen i ku*** na treningu :-D

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 581 Data: 2015-01-02 16:13:06 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - redukcja - good?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przecież tłuszczy ma zaledwie 1g na kg masy ciała a z tymi węglowodanami nie wiem dlaczego się tak przyjęło, pozwolą mu na lepszy i spokojniejszy sen a bilans ujemny i tak bedzie się liczył Ma tam zaledwie 20g ww

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2010-03-06 15:05:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - redukcja - good?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki chłopaki za dyskusje Na razie będę jadł te 20ww na noc tak jak mówiłem gdy nie dostarcze ich do organizmu to po śniadaniu jestem "flat"... A po 2 to s.m.p.a. mnie rozszyfrował - lepszy sen

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2010-03-06 18:46:36 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan FBW- pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    uduj sylwetke skupiasz sie na podstawowych bojach . 1.trening - sukcesywna progresja - musisz stale poddawać sie coraz cieższym treningom 2.porzadne jedzenie , musisz dostarczać odpowiednia ilość makro składników 3.sen - brak snu brak regeneracji , brak testosteronu i cała maszyna nie działa. http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 374 Data: 2011-11-06 16:40:00 Liczba szacunów: 0
  • piwo w dzien treningowy :)) a skutki...

    Post
    Doping

    Piwo nawadnia nie odwadnia... Ogólem milame taki okres, że sie zdażało odurzać min. co drugi dzien 2-3 browaramii pod wieczor na lepszy sen. Pewnego dnia potanowilem, że dosć z odurzaniem sie czymkolwiek... efekty na siłce przez ponad miesiac rewelacyjnie do przodu, głownie chodzi mi tu o ciezar... doszedłem do takiego poziomu, że zakonczyło sie to

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8331 Data: 2012-01-01 21:58:07 Liczba szacunów: 0
  • Uwaga - konkurs - można wygrać soga :-D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    refleksja - długo juz tu na tym forum siedzę (być może za długo) ale o ile pytań o dietę i trening było bez liku, o tyle palców jednej ręki by wystarczyło chyba aby policzyć sensowne pytania o regenerację ... Regeneracja jest warta osobnego artykułu który może ktoś kiedyś napisze (wiem że są takie na forum ale juz dość zapomniane i nieco nieaktual

    Odpowiedzi: 145 Ilość wyświetleń: 6403 Data: 2005-11-28 15:38:14 Liczba szacunów: 0
  • Aeroby + silownia - jakie cwiczenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    stjąca predkościa. Zaczynajac trening siłowy patrz przede wszystkim na duże partie miesniowe- plecy nogi brzuch. Najwazniejsze to oczywiście zdrowie dbaj o nie pozniej zdrowy sen min.7h, regularne jedzenie i konsekwentny trening. Popatrz na satrszych kolegów i zastanów sie jak chcesz wygladac za 10,20 lat jak .To co zrobisz teraz bedzie rzutowało

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1490 Data: 2011-01-10 00:28:52 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase (miesniowa) trening ACT - poczatkujacy, prosze ocen !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    16 ryba warzywa olej lniany 15 g 0/15/0 18 przedtreningowy kurczak 100G 21.5/1.3/0 z taka salatka jak wyzej. kasza 20 trening 21 gainer (o tej godzinie tylko w dni cwiczace) 22 150 g twarogu chudego z odrobina mleka i smietany, a tak szczypioru 19.8/0.5/3.5 razowiec 22:30 sen razem ~170 bialko ~ 60 tluszczow ~ 130 wegli za mało kcal jak na mase

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2927 Data: 2010-08-19 16:43:44 Liczba szacunów: 0
  • Barcelona Czy Real

    Post
    Piłka Nożna

    ti stwierdził, iż jedynym piłkarzem, który doprowadza go do "szaleństwa" jest nastoletni napastnik FC Barcelony Lionel Messi. "Jedyne nazwisko, które spędza mi sen z powiek to Lionel Messi. Od dłuższego czasu z uwagą obserwuję postępy tego chłopaka. Szkoda, że szansa na pozyskanie go jest iluzoryczna", powiedział dziś sternik In

    Odpowiedzi: 263 Ilość wyświetleń: 15817 Data: 2005-07-13 13:46:12 Liczba szacunów: 0
  • FBW i kilka pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    esywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej . rozumiesz ? pytania ? artykuł

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 614 Data: 2012-06-02 16:44:56 Liczba szacunów: 0
  • oczekiwania, a rzeczywistosc

    Post
    Doping

    sylwetki Wniosek z tego taki, że na początku szybko nabieramy kg, które są w rzeczywistości wodą, a prawdziwe przyrosty osiągamy w dalszych tyg cyklu Co do pyt o regenerację/ sen to twierdzę, że są to czynniki indywidualne dla każdej osoby Jednemu potrzeba 6h snu, drugiemu 8-10 no nic, pozostaje chyba cierpliwie czekac na dalsze efekty. dzieki za

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1508 Data: 2013-09-23 19:30:36 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - odzyskiwanie strat

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nadczczo Glutamina 4x1400mg Posiłek #1 10:00 -płatki owsiane (100g), -garść rodzynek, -łyżeczka oliwy, -zielona herbata -biały ser (100g) -multitabs active LEPIEJ GDYBYS DAL ZA TWAROG NP.2CALE JAJA I WTEDY OLIWA NIE EBDZIE ROWNIEZ KONIECZNA, TWAROG MOZESZ PRZESUNAC NA POZNIEJSZE GODZINY, RANO POTRZEBUJEMY BIALKO SZYBCIEJWCHLANIALNE A TWAROG TAKIM

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 871 Data: 2008-09-05 15:57:36 Liczba szacunów: 0
  • Growth Hormone Releasing Peptide 6 (GHRP-6)

    Post
    Doping - zdjęcia

    nikt nie pisze,ze na bank nie ma sajdow,ale pytasz o moje odczucia wiec napisalem pozytywy, regeneracja na plus, sen duzo lepszy, samopoczucie lepsze, sila lekko w gore, masa hmmm w gore ale to kwestia diety i celu cyklu, wyglad duzo bardziej "suchy", fat leci lub przy masowkach nie rosnie...efekty zauwazalne po kilku tygodniach . zeby b

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 11993 Data: 2010-09-07 23:23:33 Liczba szacunów: 0
  • dietka, do sprawdzenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    OSIŁEK 6 // Może ponownie twaróg , może makrela, może ten tuńczyk z potreningowego z oliwą z oliwek bądź w alternatywie łyżeczka tranu na noc. Przywal aptecznym ZMA na dobry sen i regenerację. 22:00 3 jajka // jaja wędrują do trzeciego posiłku, jaja również na śniadanie w celu przerwania monotonii, może być obfita jejecznica, maniam. 40g slon

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2642 Data: 2007-06-03 15:26:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening 7 dni w tygodniu i jak osiągnąć taki efekt?

    Post
    Trening dla początkujących

    podał ci abewu , ja tylko dodam . skupiasz się na 4 czynnikach warunkujących twój postęp 1. systematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku )

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3844 Data: 2012-06-30 20:18:25 Liczba szacunów: 0
  • przemęczenie nadnerczy - dieta

    Post
    Ladies SFD

    wplywa nie tylko sport, ale i wiele innych rzeczy wiec ja nie wiem czy rady pt ogranicz sport to jest to. Jest wiele innych kwestii wplywajacych stresujaco na nasz organizm, sen, zle zywienie, niedobory (to jest akurat plaga bo jedzenie coraz bardziej jalowe). Wydaje mi sie, ze tu dietetyk kliniczy, ew sportowo-kliniczny sie nada, a nie pani Kasia

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1511 Data: 2016-01-22 12:55:29 Liczba szacunów: 0