SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Kluf - czyli lepienie tłuścioszka FBW cz1

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 15 Sen : 5h.. czuję się niewyspany. Stan : zakwasy na kapturach po wczoraj, pauzuję z treningiem dzisiaj, przesuwam na jutro.

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 4600 Data: 2011-08-22 11:59:26 Liczba szacunów: 0
  • Kluf - czyli lepienie tłuścioszka FBW cz1

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 16 Sen : 8h Stan : b/u Trening : 1)Przysiad ze sztangą na barkach 10x35kg/10x37.5kg/10x40kg/10x40kg progres : + 2.5kg w przedostatniej serii. 2)Wiosłowanie sztangą 10x22.5kg/10x25kg/10x25kg/10x27.5kg 3)Wyciskanie poziom 12x35kg/10x47.5kg/10x50kg/10x50kg progres : + 2.5kg 4)Wyciskanie sprzed głowy 12x15kg/10x20kg/10x20kg/10x20kg progres : + 2k

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 4600 Data: 2011-08-23 18:37:42 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla początkującego czy siłownia? :)

    Post
    Trening dla początkujących

    co to treningu polecam trening traktora z tego forum, sam go wykonuje przez ostatni miesiąc i jestem zadowolony. Zanim wkleje plan to jeszcze coś, sukces zdobędziesz tylko i wyłącznie dzięki diecie + treningowi bo mięsnie nie zbudują się z tłuszczu czy z kości niestety.Przepisz ten trening na kartę i poproś trenera/właściciela siłowni żeby ci pokaz

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 614 Data: 2012-08-01 00:09:15 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    przez ten czas ? "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): po ok 60 kg " mam rozumieć że obciążenie robocze w tych ćwiczeniach to ok 1. przysiad - 60 2. martwy - 60 3. wyciskanie - 60 ???? Jak u ciebie z 1. Odżywianie 2. sen , wypoczynek co osiagneles przez ten czas w ktorym trenujesz ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 495 Data: 2012-03-27 13:52:47 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza redukcja (forma startowa)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zy Twojej wadze starczy 30g węgli prostych, reszta ze standardowych źródeł, węgle na noc to nic złego, jak bilans się zgadza, jedyne co mogą wyrządzić to lepsza regeneracja i sen. chleb, jeżeli dobrej jakości może być, choć co za problem zjeść 1/2 czy 3/4 worka kaszy zamiast całego? No i twaróg odpada. pzdr/ Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2010-0

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1879 Data: 2010-04-19 15:53:03 Liczba szacunów: 0
  • ridiculous redukcja [Koniu151]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a zaliczona, wlasnie jestem po III posiłku i niedlugo wybieram się na siłkę 8-) po silce 30g białka + 25-30 min biegania wtorek: I posilek: 6 jaj xl II posilek pieczywo 180g cycki kuraka 200g III posiłek wołowina 300g + warzywa IV posiłek makrela 300g + warzywa wszystko prócz śniadania przygotowane, tylko siłka i sen, już się doczekać nie mogę :D

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3725 Data: 2012-08-13 17:43:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy Do Oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2012-09-17 10:08:05 Liczba szacunów: 0
  • porownanie omnitrope chinole

    Post
    Doping - zdjęcia

    logiczne ze jak sen sie skraca to i regeneracja jest szybasza niektorzy sie spodziewaja nie wiadomo czego-jaka ma byc ta regeneracja? wplyw na przyrost wiekszej masy maja dopwiero dawki okolo 100 iu na 100kg/tydz bo tak sie srednio oblicza takie historie ale kogo na to stac??? no moze po za kilkoma wyjatkami-przerabialem to wiec wiem.

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 9582 Data: 2011-09-03 07:13:53 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja endo, a śmieciowe żarcie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ą mało mięśni więc siłą rzeczy nic nie tracą;) Poza tym, na tracenie mięśni ma wpływ więcej czynników niż samo tylko ucięcie kalorii: jakość i ilość makroskładników, trening, sen 4. Idź na siłownię i ćwicz jak człowiek a nie na rowerku i na atlasie. Wolne ciężary plus trochę maszyn, daj bodziec tym swoim mięśniom 5. Co jest złego w Twojej diecie? W

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2529 Data: 2018-03-06 23:43:30 Liczba szacunów: 2
  • 100 tabletek

    Post
    Doping

    1.Osłonka w postaci Sylimarolu który mozesz kupic bez recepty w aptece.Zazywasz go 3 razy dziennie po jednej tabletce.Rano,w poludnie,wieczorem. 2.O suty się nie bój 3.O sen też się nie bój 4.Po 3-4 tyg(ja czułem) 5.Ja powiem ze masa mi się utrzymala.Aby ona nie spadla nalezy po cyklu wziąść Clomid takze po to aby odblokowac jajca i przysadke mozgo

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4938 Data: 2003-07-25 10:33:05 Liczba szacunów: 0
  • Zrzucanie tłuszczu a nabieranie masy mięśniowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki za rady i sorry za pozna odpowiedz (zagladam tu raz lub dwa na tyg.) Jezeli chodzi o sen to spie srednio od 1 do 8:30 rano, czyli 7.5 godzin. Czuje sie zawsze wyspany, a gdy spie dluzej to wstaje zmulony. diete zaczalem 3 dni temu, zaj**iscie to wszystko pachnie - zdazylem zapomniec jak to jest zjesc zwykly domowy posilek. Co do liczby kalor

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6495 Data: 2011-11-09 13:34:20 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o ocenę planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli jedziemy od 0. http://www.sfd.pl/FBW_Masa%2C_ocena%2C_poprawa-t731298-s2.html Najważniejsze sprawy: 1. DIETA! 2. Sen, regeneracja. 3. Systematyczny trening, oraz dokładanie ciężaru. Nie masz co przykładać super uwagi na samą klatkę na tym poziomie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 393 Data: 2012-07-12 00:17:53 Liczba szacunów: 0
  • FBW - redukcja + parę pytań

    Post
    Trening dla początkujących

    pytanie z czego zleci Ci ta waga. Jest to w ch** wąski pogląd, bo WSZYSTKO składa się na całościowy efekt i zarówno trening, odpowiednia podaż kalorii jest ważna, mało tego sen, stres to WSZYSTKO ma wpływ nie tylko 'ujemny bilans kaloryczny'. Co do pytan autora: -Staraj się spędzać czas w ciągu dnia aktywnie. To NEAT decyduje w głównej mierze il

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 370 Data: 2016-09-10 22:02:50 Liczba szacunów: 1
  • Jak dobrac trening silowy pod MMA aby utrzymac wage

    Post
    Scena MMA i K-1

    na sylwetka to ta ktora ma Jose Aldo, wzrost podobny do mnie i miesnie mowiace o wielkiej mocy i dynamice. Pewnie takiego czegos na samych SW nie wyrobie. Jak z ta silownia w koncu ? Naprawde przepraszam za problem ze zrywa mi sen z powiek ta wytrzymalosc Moze ja podam cel i bedzie latwiej... Zmieniony przez - skaxskax w dniu 2012-04-26 09:53:20

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2352 Data: 2012-04-26 09:51:20 Liczba szacunów: 0
  • 4 miesiace reduckcji - co dalej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    treningu w tyg musze byc. Wejsc teraz na 0 oczywscie moge ale bez przerwy w treningach :( ? Chciale, pociagnac jeszcze miesiac (teraz czuje sie swietnie, motywacja, libido, sen - bez problemow) i wtedy zrobic przerwe jak nie bedzie pilki. Do tego w czerwcu mam wyjazd na wakcje to przerwa akurat by sie wpisala. Tak wiec moge teraz: 1. wejsc na 0

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 440 Data: 2016-05-02 19:49:18 Liczba szacunów: 0
  • Nowe Olimp VITA-MIN Multiple Sport

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    To proste. Witaminy biorę, gdy się gorzej czuję, obawiam przeziębienia, przy przesileniach jesienno-wiosennych itp. To rozumiem pod pojęciem "według potrzeb". To są końskie dawki, a mając odpowiednią dietę plus wspomagając się odżywkami tak naprawdę potrzeba ich sporadycznie. Minerały w zależności od treningu. Jeśli lajtowy i w systemie d

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 7749 Data: 2010-07-15 21:20:42 Liczba szacunów: 0
  • Droga do sylwetki jako zawodnik futbolu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    eś wsparcie swojego trenera w treningu siłowym. Z tego co pamiętam na siłowni wykonywał w dużej mierze trening fbw przeplatany interwałami, ale szczegółów nie znam niestety, Co do regeneracji to najważniejsze dwa czynniki dieta i sen. Czyli te 7-8 godzin snu przyzwoitej jakości i różnorodna dieta żeby dostarczyć wszelakie minerały i mikroelementy.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 133 Data: 2018-11-08 08:26:07 Liczba szacunów: 0
  • Pytania bardzo początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    amietam. Bol miesni nastepujacy na nastepny dzien jest skutkiem uszkodzenia wlokien miesni podczas cwiczen. Mozna go zlagodzic na wiele sposobow- wg. mnie najwazniejszy jest sen, trwajacy nie mniej niz 8 godzin. Wiem na swoim przykladzie. Mozesz sprawdzic to sam- wykonaj 2 intensywne treningi np. klatki piersiowej. Po 1 spij 6, a po drugim 8 god

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 2006-12-25 11:42:45 Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ - GH TURBO!

    Post
    Trec

    moim zdaniem to lepiej zakupic ZMA lub melatonine na lepszy sen a TREC móglby sie pokusic o jakis boster tescia z DAA w przystepnej cenie oczywiscie bo jest tego sporo narynku juz

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-06 09:57:56 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na trenie- inne podejście.

    Post
    Doping

    em na trenie i tescie dawki w proporcji 7/10,zaczynaly sie delikatne sajdy typu "wszyscy mnie wk..urzaja",obecnie 2 tygodnie daje tren,masteron,test w proporcjach 10/5/5, samopoczucie lepsze ,sen lepszy I co najwazniejsze wiekszy luz do ludzi,pociagne tak jeszcze 6 tyg. I zobacze co z tego wyjdzie. Zmieniony przez - hcp w dniu 28/06/2017 14:05:03

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 6512 Data: 2017-06-28 14:02:21 Liczba szacunów: 0