SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Zdrzala-poprawa zdrowia,sprawnosci fizycznej i sylwetki.

    Post
    Ladies SFD

    , zwlaszcza ze 120g to nie jakos duzo. jakies zboza w diecie masz? bo jedyne, co to moze byc np.nietolerancja pokarmowa. I to moglbybyc zoba, ale tez kawa czy jajka. a apropo sennosci to sprobuj inaczej wegle w ciagu dnia rozlozyc. Najwieksza pule wieczorem, bo wtedy dobrze jak si ezmozy lepszy sen i po treningu. W ciagu dnia mniejsze porcje np do

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 6842 Data: 2015-12-01 17:02:05 Liczba szacunów: 0
  • dietka do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    k z Puszki + ryż/kasza, tunczyka nie jedz czesto, zamieniaj go na piers /świeżą rybę chudą Po godzinie 21 Filet z mintaja/może być wędzona warzywa gotowane ( mrożonki typu Hortex) garsc migdałów krótko przed snem odżywka białkowa "typu: chyba firmy Activ Lab zamaist tego możesz ser twarogowy zjeść 22:30 sen Proszę o krótką ocenę:) Dziękuje:)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2010-03-09 11:32:28 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT. Poprawa/pomoc.

    Post
    Trening dla początkujących

    jakie masz wyniki silowe? chodzi mi o to ze nie potrzebnie na jedna partie miesniowa ladujesz niewiadomo ile serii. kompletnie bez sensu. musisz pamietac ze trening to impuls i zawsze lepiej bedzie, szczegolnie na poczatku jak bedziesz miesnie pobudzal czesciej niz 1 raz w tyg, buduj podstawy, potem splitem bedziesz robic kosmetyke. pamietaj ze Z

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2011-11-02 00:24:49 Liczba szacunów: 0
  • Od teraz profesjonalnie, wiec proszę o profesjonalną pomoc

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    pierwsze co to idziesz spać po przyjściu z pracy. Śpij max długo. $h to trochę mało.Ale oczywiście jeśli masz inne obowiązki to tyle ile musisz. Przed spaniem zjedz twaróg. Po przebudzeniu muesli+rodzynki+źródło białka(odżywka białkowa/białka jaj...)+olej lniany i na siłkę. Trening 3xtydzień starczy. możesz ćwiczyć systemem fbw/hst. Spróbuj czegoś

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 2007-07-30 21:08:14 Liczba szacunów: 0
  • Jakiś krotszy trening

    Post
    Trening dla początkujących

    ba ostro Zapyer****ć. Nie chodzi mi o to że masz wychodzić pół żywy z siłki ale o to żebyś systematycznie zwiększał wysiłek na siłowni i odpowiednio kontrolował regenerację i sen. Z tego co wyczytałem w tym temacie Twoim to wnioskuję że poprostu chcesz jak najłatwiejsza drogę obrać. Trening pull byl ciezki wiec wroce do tej metody ktora jest duzo l

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1362 Data: 2012-06-20 12:17:58 Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc: trenig a brak efektow

    Post
    Trening dla początkujących

    ja ostatnio spie po 5 godzin i jeszcze zyje ale potem na treningu placze z bolu wiec sen wiadomo spac minimum 7 godzin co do diety, do 1 posilku daj ten ser co masz w drugim. po treningu jak masz warzywa to nie polewaj ich oliwa tylko zjedz same. na noc daj oliwe ile Ci lacznie kcal i reszty wychodzi ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1564 Data: 2007-06-17 23:09:45 Liczba szacunów: 0
  • Polski TARAN - Grzesio Rasiak :D

    Post
    Piłka Nożna

    m w ataku i Jerzym Dudkiem w środku pola, którego miejsce w bramce miał zająć Tyrajski. Boss pościelił sobie łóżko, umył zęby, przebrał się do spania i zgasił światło. Jednak sen nie nadchodził. A co jeśli Jacek go oleje? Jeśli jutro ktoś jeszcze złapie kontuzje? Pytań było tak dużo...I wtedy trenerowi stanęła przed oczami twarz Grzegorza Rasiaka.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3275 Data: 2004-10-13 16:33:35 Liczba szacunów: 0
  • Ptanie o trening

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 418 Data: 2012-10-14 12:55:30 Liczba szacunów: 0
  • Skutki zazywania - ankieta?

    Post
    Doping

    , Andractimem i T4 Bromokryptyna : Dokladny wiek (w momencie rozpoczecia cyklu): 17 lat, 3 miesiace Leczenie : 3 miesiące Środki ochronne : Brak , ew można powiedziec dłuższy sen Trądzik: Brak Retencja wody: Zmniejszyła sie Podwyższone ciśnienie krwi: Niby brak , ale czasem miałem uczucie wyciekania krwi z nosa czego nei było Bóle gastrologiczne:

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1584 Data: 2006-02-12 01:08:14 Liczba szacunów: 0
  • BrzozaXD - fotki na udokumentowanie startu

    Post
    Galeria Zdjęć

    o miesnia :> - ja od 2.5roku sie mecze i moj rekord to 99 :D - co prawda po okolo 6 miesiacach wazylem juz 96-97kg, ale w miedzy czasie urodzil mi sie syn i moja regeneracja (sen) poszedl w diabli..... jestem tez swiadom ze musialbym podbic ilosc kcal w swoich posilkach jesli faktycznie mam zamiar przebic 100 :> - ale niestety warunki organizacyjno

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5395 Data: 2012-06-19 16:45:55 Liczba szacunów: 0
  • Styczeń - Konkurs Sportowa Sylwetka -Szajba

    Post
    Po 35 roku życia

    się uspokaja i odpręża; przenikliwie uważny, podchodzący do świata od strony intelektualnej, uczuciowy, cierpiący na zahamowania w sprawach ciała i osobistych uczuć. Ma lekki sen. Kontakty fizyczne uznaje za mniej istotne niż poczucie duchowej więzi i czułość. Z trudem znajduje równowagę między potrzebami ducha i ciała, często popada w rozterkę. Sp

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 2444 Data: 2015-01-06 15:56:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase do oceny/skorygowania

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 506 Data: 2012-06-10 12:18:06 Liczba szacunów: 0
  • Procentowe proporcje w diecie - POMOCY!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    adku Rothen co mógłbyś mi zasugerować??Rano interwały,ok,da się zrobić,mogę dodatkowo wygospodarować około 20 min na wieczór tuż przed snem,ale to bedą ćwiczenia w domu, więc sen nie będzie po tym najlepszy. Jadłem chleb graham - około 300g dziennie, może to wyrzucić, tylko nie wiem czym go zastąpić.Zwiększyć ilość błonnika dodatkowo?? Mi brakuje j

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1140 Data: 2005-11-20 09:58:21 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o sprawdzenie diety!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Troche pozmieniałem: Posiłek 1 - 9:00 (Śniadanie) 4 kromki chleba pełnoziarnistego razowego z białym serem. Jajko (tylko białko) Kubek mleka z rodzynkami i orzechami włoskimi Posiłek 2 – 11:00 Jabłko Kefir pieczywo razowe z szynka z indyka Posiłek przed meczem/treningiem – 14:00 Pieczona pierś z kurczaka Torebka ryżu Jogur

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 999 Data: 2007-07-22 11:56:40 Liczba szacunów: 0
  • Mesomorph.

    Post
    Odżywki i suplementy

    dlatego zacznij sobie nawet i od 1/3 porcji i bedziesz mogl kontrolowac swoja tolerancje jesli chodzi o sen i ewentualnie pozniej sobie dolozysz wiecej, jak zobaczysz, ze nie ma ze snem problemu. i tak jak wyzej kolega napisal, nie ma obaw, ze przestanie dzialac, tolerancja na geramine buduje sie dosc dlugo, tak wiec spokojnie.

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 3943 Data: 2018-09-03 05:38:11 Liczba szacunów: 0
  • Opowiem wam sen....

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja mialem sen zwiazany z silownia.... stukalem dziewczyne na laweczce pzdr

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2777 Data: 2005-05-30 13:06:11 Liczba szacunów: 0
  • Opowiem wam sen....

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    hulk, musisz!!! Dragon- ja tez mam rozne sny wiec luzz, kiedys snilo mi sie co noc koszmar taki ze uciekalem przed potworem i zawsze mi na koniec serce wyrywal i zjadal.., albo ze ciagle sie z kims bilem, tudzież walilem panienki oj bylo bylo.... ale ten byl o silce wiec napisalem dzi tez spie tam samo moze kolejny sen

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2777 Data: 2005-05-30 19:54:29 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    te o podstawowe ćwiczenia skupiasz się na 4 czynnikach warunkujących twój postęp 1. systematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) tyle .

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2012-06-27 21:53:29 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie odnośnie IHS HIGH KICK

    Post
    Iron Horse Series

    eedzie i ostatnią nieco wolniej. Odżywke oceniam bardzo dobrze, wszystko gra i buczy że tak powiem, nie ma efektu pompowania mięsni jak np po assaulcie. Jeszcze zobaczymy jak sen, ale jeśli wczoraj po 30g dobrze mi sie spało to dzisiaj po 20g tez bedzie musialo mi sie dobrze spać :) p.s jutro na treningu w spróbuje wziąc 15g może zadziała równie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 5499 Data: 2013-01-09 19:57:15 Liczba szacunów: 0
  • Storm czy warto??

    Post
    Odżywki i suplementy

    testoserol x2pudełka+biosterol x2 na lepszy sen i regeneracji ok, ale w twoim wieku bym odpuscil zuplenie te produkty, pewnie dales sie zlapac na chwyt marketingowy kupujac te produkty. tribulon 60kps nie w tym wieku, nie odczujesz dzialania. potem mam zamiar wziąść się znowu za pożadna diete zgodnie z moim zapotrzebowanie to co ty robisz cykle z

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2293 Data: 2009-09-20 12:12:35 Liczba szacunów: 0