SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Ćwiczenia a wzrost

    Post
    Trening dla początkujących

    Proste, że jeśli jesteś zmęczony to szybciej pójdzie w kimę, optymalny sen to 8h, więcej nie potrzeba(co oczywiście nie szkodzi) Jeśli mam odpowiedź na Twoje pytanie to "Tak" zdr

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2011-08-06 18:50:30 Liczba szacunów: 0
  • Tabletki polepszajace sen

    Post
    Zdrowie i Uroda

    w kąt znerwicowany (jak spałem to często się budziłem). Lekarz zapisał mi AFOBAM(psychotrop), który mi dużo pomógł, przez co mogłem spokojnie się położyć i mieć w miarę dobry sen. Używałem go miesiąc, gdyż posiada on substancję uzależniającą (nie podam nazwy, bo nie pamiętam), ale w każdym razie od tego czasu jest u mnie ze snem ok :) Zmieniony prz

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1211 Data: 2010-04-09 15:02:14 Liczba szacunów: 0
  • Tabletki polepszajace sen

    Post
    Zdrowie i Uroda

    a dbasz o higienę snu? ja miałem tak samo ale teraz przed snem bioe kąpiel i wietrze pokoj.Staram sie klasc o tej samej godzinie. Sen sie poprawia..Tez brałem benonsen ale szkoda pieniędzy na to.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1211 Data: 2010-04-09 15:36:10 Liczba szacunów: 0
  • pora spac

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja staram sie jakos o 23 chodzic spac wstaje jakos 8 albo troche po Slyszalem ze od 22 do 24 jest najlepszy sen jak lazilem do szkoly to tak chodzilem spac wlasnie o 22. Wogole powtorze sie ze szkola srednia najelszy czas na pake

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2806 Data: 2005-02-11 17:57:46 Liczba szacunów: 0
  • sen,regeneracja

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    na siłę tej godziny, albo jak nie masz możliwości spać dłużej. Dużo tez zależy od trybu życia, jak pracujesz ciężko fizycznie itd. to wiadomo ze więcej potrzeba, a jak sie opie*dalasz przed kopem to spokojnie 7 starczy %-) co do drzemki w południe, to powyżej 30minut organizm traktuje to za sen i zaczyna regenerację (tak gdzieś kiedyś czytałem)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1308 Data: 2012-02-21 21:46:21 Liczba szacunów: 0
  • HMB które lepsze

    Post
    Odżywki i suplementy

    na początek najlepsze będzie to co powiedziełem: DIETA - TRENING - SEN

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2196 Data: 2005-01-21 11:54:19 Liczba szacunów: 0
  • 2 pytanka o FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    -tutus- pomijajac sprawy zwiazanie z planem-tu juz kolega mnie wyreczyl. choc to tez nie ma znaczenia,bo splitem takze moglbys cwiczyc. nawiaze do pytan,ktore cie drecza: zawsze w takich wypadkach,odpowiedz sobie na pytanie: CZY DOBRANA PRZEZE MNIE OBJETOSC TRENINGOWA ORAZ PARAMETRY(ilosc sesji/tyg.,ilosc cwiczen,ilosc serii oraz przedzialy powtorz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 407 Data: 2012-02-29 00:01:45 Liczba szacunów: 0
  • Zincas do xpanda

    Post
    Odżywki i suplementy

    omg zma = cynk + magnez+ b6 dla lepszej wchlanialnosci magnezu regeneracja i lepszy sen, przyrostow na pewno nie pogorszy, ma za zadanie polepszac, tylko ze tego raczej nie zauwazysz

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1579 Data: 2006-11-27 22:32:41 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o odpowiedzi :)

    Post
    Piłka Nożna

    Zapewne jakieś przemęczenie, może dzień, dwa bez treningu, dobry długi sen który trochę cie zregeneruje, musisz złapać trochę tzw. świeżości, wtedy nogi będą "lekkie". ważna sprawą jest też rozbieganie i rozciąganie po treningu, uzupełnienie płynów. a z zabiegów, że tak powiem "kosmetycznych" to np. zimny prysznic na łydki (popr

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2010-08-04 14:24:53 Liczba szacunów: 0
  • BIAŁKO W ŚRODKU NOCY

    Post
    Doping

    Troche teorii na ten temat bylo. Dobry 7-9h sen to podstawa i bez niego trudno o wyniki. (a juz napewno wybudzanie sie z fazy rem tylko po to, zeby lyknac odzywki, nie jest rozsadne)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2053 Data: 2005-06-02 10:49:05 Liczba szacunów: 0
  • Wstępny plan treningowy przed prawdziwym treningiem?

    Post
    Trening dla początkujących

    ystematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) wracasz po tym czasie , zdajesz solidną relację z tego czasu i wtedy można myśleć co dalej .

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 816 Data: 2012-06-26 10:38:05 Liczba szacunów: 0
  • BAN DLA HUBERTA ZA PISANIE GLUPOT!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    34957365458734354546667 i pół. Tak mniej więcej. A pobanuję wieczorem na lepszy sen

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1700 Data: 2011-02-05 14:34:41 Liczba szacunów: 0
  • Chela MZB vs Chela Mag B6 Forte

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Chris-Man Myśle że głęboki sen wiąże się z dobrą regeneracją a co sie lepiej sprawdzi w twoim wypadku ?? ja ostatnio dodałem do dawki magnezu z 100mg dziennie profilaktyka rano po śniadaniu , dałem 300mg na noc chela mag b6 i nie moge spać niewiem czy mnie pobudza magnez czy przyzwyczaiłem organizm do podawania rano?? w MZB masz dodatek cynku a tut

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 2011-11-17 13:25:24 Liczba szacunów: 0
  • Chela MZB vs Chela Mag B6 Forte

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Chris-Man sen głęboki nie u mnie (ale u 99% osób powoduje magnez) dodatek cynku jest by uzupełnić braki i jeśli występują równa sie to z podniesieniem poziomu testosteronu) i tu sprawa sporna jedni uważaja że cieżko o braki , ja jestem po drugiej stronie barykady że u ludzi którzy pracują , i cieżko trenują to o braki łatwo wiec warto w profilaktyc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2166 Data: 2011-11-17 13:32:59 Liczba szacunów: 0
  • Białko na noc

    Post
    Odżywki i suplementy

    jest prekurosrem serotoniny/melatoniny (docelowo - hormonu snu). Stąd też posilek uwzgledniający wegle - moze stwarzac lepsze warunki dla lepszej jakosci snu. Lepszej jakości sen - dla lepszej regeneracji Myslę ze w kwestii samej dialektyki, warto byłoby dokonac inwersji ktora brzmi: jakie są podsatwy teoretyczne NIEUWZGLĘDNIANIA WĘGLI przed snem i

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1297 Data: 2010-11-09 22:54:44 Liczba szacunów: 0
  • Sen..

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Jak najbardziej sen ma wpływ na redukcję jak i na budowe masy miesniowej

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 102 Data: 2019-01-06 11:56:39 Liczba szacunów: 0
  • co polecacie na lepszy poped? wiadomo ze sexualny hehe

    Post
    Odżywki i suplementy

    sen dobre jedzenie trochę czerownego wina mniej stresów rzuć papierosy, jeśli palisz dobry trening na siłce z uwzględnieniem treningu nóg (siady) wakacje uzupełnić minerały (szczególnie cynk i magnez i witaminy z grupy B)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2150 Data: 2009-12-01 19:29:34 Liczba szacunów: 0
  • 500% więcej testosteronu :P

    Post
    Odżywki i suplementy

    sam cynk jest fajny,szczegolnie na gleboki sen i regeneracje ,acz mhmm lubie rekalmy bo sa fajne, a i tak 75% suplementow nei dzial ,wiec...

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3403 Data: 2006-01-19 20:41:08 Liczba szacunów: 0
  • coś na zmęczenie

    Post
    Odżywki i suplementy

    na zmęczenie sen ;) guarana, jakaś kofeinka może pomóc ZMA, melatonina

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 590 Data: 2012-10-10 19:23:44 Liczba szacunów: 0
  • FBW na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Takie rozwiązanie też będzie dobre. Choć zrobienie treningu dzień po dniu nie jest jakąś tragedią jak dieta i sen jest na odpowiednim poziomie. Można zrobić też fbw i później push i następnego dnia pull.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 363 Data: 2016-05-13 08:30:05 Liczba szacunów: 0