SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • wszystko na temat armwrestlingu

    Post
    ActivLab

    ł bym rady trenować na tak wysokich ciężarach,tryb życia (rodzaj wykonywanej pracy)jeśli się porządnie napracujesz w pracy to na pewno nie będziesz szedł na trening z chęcią, sen odgrywa bardzo ważną role no i przede wszystkim odżywianie .Tych podstawowych czynników trzeba pilnować a na pewno treningi będą przynosiły efekty jeśli chodzi o sparingi

    Odpowiedzi: 812 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-23 08:52:31 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Rudej DT

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    eż te zmienne, jesienne temperatury i choróbsko gotowe. Ale wszystko do wyleczenia;-) lodzianin - powiedziałabym wręcz, że bardzo odczuwam. Na co dzień biorę jedną kapsułkę i sen jest głębszy, łatwiej zasypiam. Czasem biorę dwie, jak wiem, że będę miała mniej snu, czy potrzebna mi większa regeneracja - jak w przypadku choroby - wtedy baardzo szybci

    Odpowiedzi: 821 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-04 19:14:34 Liczba szacunów: 0
  • Witaminy i mineraly dla pilkarz recznego

    Post
    Inne dyscypliny

    itamin nie odczuwasz, odczuć możesz je w stanach chorobowych jak hiperwitaminoza albo awitaminoza. To co opisujesz, to objawy przetrenowania, zadbaj o lepszą regenerację, jak sen, sauna, masaż itp. Dieta także jest elementem regeneracji, pomyśl nad nią. Pomyśl o jakiejś przerwie w celach regeneracyjnych. oczywiscie dieta, sen i ogólnie "spokojny tr

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1271 Data: 2012-07-16 17:27:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

        2013-09-28 sobota - DNT          Cykl - 9 / dzień - 20        PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             89,4            Waga tłuszczu             11,3            Sen             6,5             Zapotrzebowanie             2 675           Dieta                             Bilans                          DIETA / SUPLE dieta z lekkim rozluźnieniem

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-30 14:34:41 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

        2013-11-01 piątek - DNT          Cykl - 10 / dzień - 12       dalej czuję lekko poniedziałkowy trening, do tego dość mocne domsy w klacie i bicku z środowego treningu PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             91,7            Waga tłuszczu             11,5            Sen             10,5            Zapotrzebowanie             2 298           Die

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-02 12:03:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

        2013-11-30 sobota - DNT          Cykl - 10 / dzień - 41       po wczorajszym treningu dość dobrze czuję barki, nogi średnio, troszkę odczuwam wczorajsze przysiady w kolanach PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             92,7            Waga tłuszczu             13,9            Sen             8,0             Zapotrzebowanie             2 309       

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-30 21:44:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

      2013-12-05 czwartek - DNT          Cykl - 10 / dzień - 46       po wczorajszym treningu lekkie domsy PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             92,4            Waga tłuszczu             13,8            Sen             7,0             Zapotrzebowanie             2 304           Dieta             2 900           Bilans             596          DIETA

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-05 22:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby - konspekt po dzienniku str 283

    Post
    Po 35 roku życia

      2013-12-08 niedziela - DNT         Cykl - 10 / dzień - 49       PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             93,5            Waga tłuszczu             12,8            Sen             8,5             Zapotrzebowanie             3 324           Dieta             2 588           Bilans             -736         DIETA / SUPLE   MAKRO       Kcal        Bi

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-08 23:29:52 Liczba szacunów: 0
  • Popuri - Tniemy pod GP FIWE

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    /SFD/2017/3/21/8d4421254c1b4770980b5b44104834ac.jpg WTOREK Kiepski sen jak tydzień temu, ale trening bardzo dobry, ciągle siła rośnie. Ostatni tydzień masy, kcal sporo, ale do każdego posiłku enzymy, dużo kefiru, probiotyków i apetyt jest mimo wszystko. Za to jestem strasznie leniwy i wybredny :D zrobiłem kolację...ale zjem jutro, poszła za to piz

    Odpowiedzi: 2439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-21 21:13:34 Liczba szacunów: 1
  • Trening, dieta

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    16:00 Trening 17:45 szklanka soku, 3 banany serek wiejski light 18:30 150g piersi z kurczaka + 100g ryżu 21:00 kanapki /makaron rybą (śledź lub tuńczyk) 22:00 surowe jajko i sen. Wersja II 6:00 100g tuńczyka + ciemne pieczywo + jabłko 10:30 kanapki (ciemne pieczywo + wędlina) + banany + + jakiś hot dog etc. (coś ciepłego) 15:00 Obiad domowy 16:00

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 860 Data: 2013-01-30 23:17:33 Liczba szacunów: 0
  • Hormon wzrostu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Kombinowanie z układem hormonalnym to bardzo zły pomysł. Jeśli chodzi o wzrost to ważny jest zdrowy sen i jedzenie :) Jeśli chodzi o niemądre dziewczyny to sen też pomaga ;) Ps. Wyprostowanie się i głowa do góry od razu daje + 3 cm do wzrostu :) poza tym wyglądasz na pewniejszego siebie.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1211 Data: 2014-09-09 20:13:17 Liczba szacunów: 0
  • meraviglia/blog/czas na moją redukcję:)

    Post
    Trening dla początkujących

    Sihaja, proszę bardzo Okropnie mnie wyssało na tym treningu, bo czuję się totalnie bez sił do tej pory. Mam problemy z chodzeniem, nie czuję jeszcze bólu, ale energii brak - w zasadzie wszystko robię z wielkim trudem... Mam nadzieję, że sen pomoże zregenerować siły

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-02 22:07:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Ronin

    Post
    Po 35 roku życia

    nia przyswaja się średnio ja suplementuję i to całkiem sporą dawkę - większą niz normy;-) "Wypłukiwanie" przez kawę jest wyolbrzymiane. Spokojnie dwie dziennie możesz pić. A sen - stres to jedno ale Ty zwiększyłes ilość i jakość trteningów. CUN musi się dostosować. Ja nieraz po ciężkim treningu na cięzarach submaksymalnych nie mogę spać - układ ne

    Odpowiedzi: 2847 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-27 12:32:55 Liczba szacunów: 0
  • CHCE SPAMOWAĆ PRZEZ LAT WIELE, RAZEM Z WAMI PRZYJACIELE !

    Post
    Inne dyscypliny

    Kurde ja zostalem zupelnie wylaczony z ogladania jakiegokolwiek sportu :-(( Absolutny brak czasu, a kazda wolna chwile wykorzystuje na silownie i sen :-((

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-15 12:48:10 Liczba szacunów: 0
  • Powrot do korzeni... SPAM Post dzialu Odzywki :-) Ogry rzadza %-) vol 15

    Post
    Odżywki i suplementy

    powiem ci biernol że na początklu tak jest, potem juz kimasz normalnie!! czasami budze się tez w nocy koło 2-3 i myśle że to juz rano!! a pózniej takie sen hukowy!!

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-07 11:19:53 Liczba szacunów: 0
  • Pawlik- dziennik treningowy, trening w warunkach domowych

    Post
    Trening w domu

    osiłki: 2:00 jabłko 9.00 jajecznica z 3 jajek, 40g kiełbasy swojskiej 12.00 po wigilijny karp w panierce, sałatka 14.00 krokiet z grzybami i barszcz od 15 do 18.30 upragniony sen 19.00- 3 kiełbaski cienkie podsuszane, jedna bułka, łyżka majonezu dekoracyjnego i znów do pracy... 22.00- jeden banan i jabłko 1.01.2014 7.30- dwie bułki razowe z szy

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 3547 Data: 2015-01-02 13:16:52 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Geler-GISZMAN-trening/dieta/suple/news

    Post
    Trec

    kszyć świeżość mięśni, które stanowią Twój priortet przed przystąpieniem do ich treningu jak i lepszą regenerację po, co z pewnością ma wielkie znaczenie w efekcie końcowym.Jednak na anabolizm mięśni, jak sam pewnie wiesz składa się też kilka innych, bardzo ważnych rzeczy, mianowicie:prawidłowa dieta,trening,regeneracja (sen) oraz suplementacja.

    Odpowiedzi: 318 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-14 00:02:23 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA - HI TEC RÓB FORMĘ NA LATO - Ladies

    Post
    Odżywki i suplementy

    razem z ZMA. Mając już obciętą miskę fajnie było wypić coś o takim orzeźwiającym, owocowym smaku. Magnez, zma itp. zawsze na mnie działają regeneracyjnie i zapewniają lepszy sen. Jak dla mnie bardzo fajny preparat. Opakowanie dość wydajne, wystarczy na 30 dni. BCAA POWDER http://www.hitec.pl/product-pol-26-BCAA-Powder.html Smak: mango-melon, 4/5 R

    Odpowiedzi: 376 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-21 02:45:26 Liczba szacunów: 0
  • Fitness sylwetkowe :) Kinga Szweda

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    rie i serie łączone na wszystkie partie), aeroby po treningu 40min w tym 25 interwał 15 cardio 18- 18.30 - posiłek (ryż brązowy 50gr, 150gr piersi z kurczaka często gotowanej, warzywa surowe sałata lodowa, pomidor, ogórek kiszony) 21.00-posiłek ryba około 200gr i warzywa. 22.00- sen :) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/429c5f1a5466440389e046c4f82de97c.jpg

    Odpowiedzi: 429 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-11 10:08:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziewczyny i Chłopacy SFD

    Post
    Inne dyscypliny

    Widze ze najlepszy SPAM odchodzi w nocy - moze kiedys odpuszcze sobie sen i by to przerzyc A ja wyjezdzam na Święta w Gory - za***iście będzie Kazaja, Basket moim życiem

    Odpowiedzi: 3526 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-19 16:00:36 Liczba szacunów: 0