SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • SARMY -Porozmawiajmy

    Post
    Doping

    adku polecam. Poza powyższym, być może pozwala podnieść wytrzymałość w sportach walki i CF - gdy nie używam trenu mój trening jest nastawiony stricte na wielogodzinną wytrzymałość i gdy spróbowałem nie odczułem różnicy. Subiektywnie (bo mam tak w przypadku niemal wszystkich orali) apetyt do dupy, potrzeba dwóch drzemek w ciągu dnia, sen do dupy :)

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-03 12:31:01 Liczba szacunów: 1
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    diecie, źle się na niej czuję. Nie znalazłam też prawie żadnych rzetelnych opracowań na jej temat, więc nie za bardzo wiem, z czym to się, nomen omen, je. Daje mi się też we znaki zły sen, ale już wyczytałam na Ladies, że jedyne co można na to zaradzić, to magnez. To tak w ramach spamu. :-)) Zmieniony przez - pestka960 w dniu 2015-03-27 00:47:05

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-27 00:29:39 Liczba szacunów: 0
  • Eksperymenty z HST: co można, a czego nie należy zmeniać ??

    Post
    Trening w domu

    w. Wiadomo. Najlepiej negatywy ale ja bym sie nie stresowal. Co to jest 2 tygodnie? Nic. Jak pisalem. Grill w sobote Ci moze zniszczyc wiele jak tak na to patrzysz, albo zly sen po horrorze. Ja bym sie nie przejmowal i robil te ostatnie 2 tyg. jak Ci wygodniej. Inna sprawa jakbys robil jak Tomasz zaproponowal co 2 tyg zwiekszal obciazenie. Po 2 mi

    Odpowiedzi: 84 Ilość wyświetleń: 7320 Data: 2008-08-19 19:29:29 Liczba szacunów: 0
  • Przygotowania do zawodów - dziennik treningowy

    Post
    Trec

    z dnia na dzień co raz lepsza. Skóra na brzuchu już ledwo daje się złapać co mnie cieszy niezmiernie. Dziś o dziwo dość mocny trening, na sporych ciężarach. Co daje dłuższy sen to jest nie do opisania. Wstaję w pełni zregenerowany i gotowy do dalszej walki. Wstawanie wczesne do pracy, trochę koliduje z przygotowaniami do zawodów, ale niestety pra

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 19457 Data: 2013-05-02 21:56:14 Liczba szacunów: 0
  • Głupia genetyka!!!!!!!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kolejny koleś co sie nie zna. Regenerację robiłem po to, że nie umiałem spać poprostu! To jest argument! Jak rzuciłem trening dzielony to sen wrócił. Nie zrobisz masy na 4 godzinach snu. Po regeneracji sen wrócił, ale potem jak wróciłem do treningu to było tak samo źle. Co do diety to przejdź do odżywiania. Dowiesz sie tam, że białko z tuńczyka jes

    Odpowiedzi: 162 Ilość wyświetleń: 11644 Data: 2005-08-26 10:12:08 Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ - GH TURBO!

    Post
    Trec

    ższej jakości aminokwasów, które wspomagają nocną sekrecję somatotropiny. Aktywna formuła uzupełniona jest o składniki ułatwiające zasypianie, ponieważ głęboki i nieprzerwany sen jest podstawowym warunkiem do niezakłóconego wydzielania hormonu wzrostu. L-tryptofan to aminokwas, który jest prekursorem melatoniny – głównego związku odpowied

    Odpowiedzi: 109 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-18 13:01:00 Liczba szacunów: 0
  • Przekąski +brak energii+kettle

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rwować) i godziny pracy i to może być to. Co do snu to staram się zdrzemnąc(na ile daje radę) albo przed treningiem, albo przed snem.. np drzemka: 17-19 trening+czytanie 19-1 sen 1.-6.30. Z tego co zauważyłem taki sen dwufazowy służy mi najlepiej, bo jak wracałem np. o 20 do domu i od razu prysznic, spać i tak do rana to nie czułem się wypoczęty. P

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 523 Data: 2014-01-11 12:46:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta JEM/NIE JEM - testował Mawashi, opracował Biniu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    treningu też spora. Co mogę powiedzieć po pięciu dniach? Jak na początku męczyło mnie wieczorne pobudzenie i nie mogłem zasnąć, tak teraz o ile energii wieczorem jest dużo, sen także nie jest problemem. Co ciekawe, w przeciwieństwie do niektórych, ja śpię od 2-3 dni dłużej niż zwykle, bo 9 godzin (a więc godzinkę dłużej). Nie budzę się jednak w n

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-10 17:35:05 Liczba szacunów: 0
  • mr-s/Redukcja z Koniu151 na J/NJ (dziennik) - podsumowanie 52dni str35

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sen to podstawa Myślałem że ostatnie osłabienie to efekt geranium (Tested Burner) ale dziś było w porządku, więc po prostu potrzebowałem ostatnio troche brakującego mi snu Więcej w treningu Dzis posilki o godzinach: 10/12/14/16 Po treningu: Ryż biały 100g + pieczona pierś z indyka 250g + ogórek, pomidor Posiłek II: Placek (70g mąki kukurydzian

    Odpowiedzi: 490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-01 21:09:33 Liczba szacunów: 0
  • Test - Masa & Siła by OwnaGe pods. str.25

    Post
    Odżywki i suplementy

    a 9/10. Tribuactiv b6: Ze tak powiem nie za bardzo odczułem jego działanie. Ale nie skreślam go absolutnie, gdyż w moim wieku mogło nie podziałać. Chodź lekko poprawił mi się sen. Cena również nie jest wielka. Oceniam 7/10. Treck Omega 3: Produkt który większość pewnie używa . Zmieniło się jego opakowanie na bardzo fajne jeśli chodzi o efekt wizua

    Odpowiedzi: 281 Ilość wyświetleń: 18738 Data: 2007-10-01 17:21:21 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    To na pewno. Ostatnio mnie trapią jakieś stare kontuzje, ale tak się dzieje, jak się nie ma za bardzo czasu na mobilizacje, dłuższy sen i lepszą miskę;-)

    Odpowiedzi: 4242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-02 21:15:07 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    To na pewno. Ostatnio mnie trapią jakieś stare kontuzje, ale tak się dzieje, jak się nie ma za bardzo czasu na mobilizacje, dłuższy sen i lepszą miskę;-) Ja powoli sobie ogarniam ćwiczenia, które wzmacniają tkankę łączną, bądź angażują mięsień w sposób izometryczny.

    Odpowiedzi: 4242 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-03 09:47:20 Liczba szacunów: 0
  • Nieistotna, Camel, Martucca / Mlode mamy dbaja o sylwetke str. 59

    Post
    Trening dla początkujących

    Martucca - dzięki za informacje, nie wiem czy mamusia będzie zadowolona jak jej powiem. Ale skoro tak jej ta waga sen z oczu spędza, to ją uświadomię invert rows nie mam jak robić, bo mam ławkę ze stojakami połączoną na stałe i nie mam gdzie się z tym rozłożyć. Chyba, że na krzesłach Kasik - jeżeli masz ten karnet, to przecież nie musisz lecieć 4 m

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-26 14:41:04 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - 50 shades of gains s.60

    Post
    Ladies SFD

    zukac innych rozwiazan.. L-theanina jest ok, ale jeszcze lepsza jest GABA, tak gdzies 30 min 200 mg przed snem. Zauwazylam tez ze owsianka godzine przed snem powoduje lepszy sen niz posilek zlozony glownie z bialka. Moje osttanie odkrycie to tzwa mata yantra, z kolcami. Zasypiam na niej jak dziecko :) http://www.ebay.com/itm/151413909550?_trksid

    Odpowiedzi: 704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-11 16:12:55 Liczba szacunów: 0
  • Damian -10kg & -16kg (s. 52)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ostatnio sypiałem całkiem nieźle, nawet nie musiałem szklanki łychy na lepszy sen spijać, a tu dziś taki ch**. Też robię właśnie śniadanie, eksperymentuje z nudów - będzie to jajecznica z makaronem i wszystkim co mam w lodówce. %-)

    Odpowiedzi: 1141 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-07 05:31:58 Liczba szacunów: 0
  • Universal Nutrition - Animal Pak

    Post
    Universal Nutrition

    /Images/2016/1/12/1823d6fb7a6e4ea58fcf693234095d49.jpg Ps. Widziałem post EasyDoora - nie pomógł niestety ;) Ps2. W odpowiedzi na post @Plywak666 sprzed pół roku - zwiększona senność może wynikać właśnie z podrażnienia układu pokarmowego - po prostu niestrawność spłyca sen i powoduje ospałość. Zmieniony przez - Elenhnor w dniu 2016-01-12 18:02:50

    Odpowiedzi: 164 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-12 17:51:52 Liczba szacunów: 1
  • długość snu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    masz możliwość to śpij dłużej... na mnie sen działa właśnie w taki sposób... zakwasy- wystarczy że dłużej pośpię,po prostu szybciej rosnę,wiele procesów związanych z "nadbudową" tkanki mięśniowej ma właśnie czas podczas snu... sen snowi nie równy... najkorzystniejszy dla organizmu jest sen między 23.00 a 2.00 czytałem gdzieś o tym...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2813 Data: 2007-03-13 18:36:05 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'marchewka/ Miodowa (pods. 13)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 60/61, Tydzień 9 Saida Niestety nawet jakbym chciała to nie mogę sobie pozwolić na zapadnięcie w sen, po prostu nie ogarniam się czasowo z praca/uczelnią/ treningami @-| Ze złych wiadomości spóźnia mi się @,a była już tak równo :-( Może to przez te zmiany w dawkach hormonów albo coś.... Miska BTW: 110/60/200 Leki: Euthyrox 1, Bromergon 1 Supl

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 15797 Data: 2013-12-14 23:32:59 Liczba szacunów: 0
  • Szajba - Chasing The White Rabbit

    Post
    Po 35 roku życia

    Niewiele tego, ale ze względu na podróż wypadły mi trzy dni z treningów i niedziela którą przespałem prawie w całości. Ja za to chciałabym miec możliwość przespania całego dnia %-) Szczególnie dziś by się przydało, bo sen to jedyne o czym myslę ;-)

    Odpowiedzi: 3758 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-22 12:33:12 Liczba szacunów: 0
  • Melatonina

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam! Melatonina powiadasz?No więc: Melatonina zapewnia zdrowy sen.Występuje naturalnie w organizmie człowieka. Reguluje rytm dnia i nocy. Właściwa ilość melatoniny zapewnia prawidłowy sen. Spadek poziomu melatoniny występuje u osób po czterdziestym roku życia i może być przyczyną pogorszenia snu. Dlatego naturalne jest uzupełnianie niedoborów mel

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3154 Data: 2002-04-30 23:23:22 Liczba szacunów: 0