SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

na sen

  • Masa Brak postępów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jesli chodzi o regeneracje głownie o sen to spię mniej więcej po 6 godzin więcej nie mam kiedy. Prace mam typowo fizyczna wiec na pewno tez ma duży wpływ na zmęczenie . Z tąd tyle kalorii w diecie Tak jak napisałem jest o tylko poglądowy spis mojej diety makrela nie jest codziennie zmieniam także na np tuńczyka czasem choć rzadko łosoś. Co do biał

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 848 Data: 2014-09-21 12:54:23 Liczba szacunów: 0
  • Sugestie odnośnie odżywiania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dziękuję za odpowiedzi! Po przemyśleniach i wyciągnięciu wniosków z waszych podpowiedzi widzę to tak: Wstaję o 6:00 1 tabletka Tranu (dobre tłuszcze) 1 Posiłek śniadanie 100g płatków pszennych garść otrąb z śliwką garść mieszanki owocowej tzn. pocięte przeze mnie na drobne kawałki rodzynki, daktyle, orzechy laskowe, włoskie, nerkowce, migdały (m

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 577 Data: 2011-01-12 10:55:04 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna kompletna pomoc dla nowego sportowca! wymagane doświadczenie

    Post
    Trening dla początkujących

    orum osiągnęło wspaniałe efekty, co widać w dziale "Trening w domowych warunkach". Jest to tylko trudniejsze niż przy korzystaniu z siłowni. 3. Dieta i regeneracja (sen i odpoczynek) to podstawy. Musisz poczytać trochę w dziale "Odżywianie" i przynajmniej stosować się do podstawowych zasad dobrego odżywiania. Suplementacja to ty

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 540 Data: 2010-08-05 10:33:20 Liczba szacunów: 0
  • Moja pierwsza dieta - jedno zasadnicze pytania.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bym zapłacić, dlatego pytam tutaj, ale to już ostatni raz przepisuje moje pytanie po raz trzeci....Co dwa dni kładę się spać i wstaję o innych godzinach. JA chcę tylko się dowiedzieć, jak trzymać się tych posiłków, czy do godzin doby tak jak mam rozpisane, czy do mojego trybu życia, który zmienia się co 48h "sen/na nogach". O nic więcej nie pytam.

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1524 Data: 2013-03-10 00:37:40 Liczba szacunów: 0
  • Bezsenność - co robić?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    0.1mg to 100mcg czyli dawka od 10 do 100X mniejsza niż to co na allegro można kupić. Ja brałem parę dawek i wydaje mi się ze najbardziej optymalna jest 3mg, 1mg nie czuje, za to po 6-9mg mam niespokojny sen.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1128 Data: 2012-12-16 15:56:08 Liczba szacunów: 0
  • rada i plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    1.dobre jesli masz dobra regeneracja czyi dieta i sen 2.sam musisz zobaczyc jak ci idzie sila staraj sie dolozyc cos co trening albo wiecej powt np o jedno albo z 2 kg wiecej na sztandze oczywiscie mozna tez co 2 tyg zalezy od ciebie 3.pasa wogole sie nie powinno stosowac tylko podczas bicia rekordu w mc albo w przysiadzie bo po co ci on w innym w

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 461 Data: 2009-05-29 23:16:38 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę, rzeźbę, split, fbw.

    Post
    Trening dla początkujących

    Thug95 wszystko jest w linkach(postach). oto sugerowany przewaznie uklad cwiczen: 3 x tyg. (co najmniej 1 dz przerwy pomiedzy sesjami),czyli np.tradycyjnie: poniedzialek/sroda/piatek . 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (nachwyt) TO JEST TWOJA BAZ

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1208 Data: 2011-08-19 09:47:30 Liczba szacunów: 0
  • Plan pod ocenke ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    661.html skupiasz się na 4 czynnikach warunkujących twój postęp 1. systematyka treningowa 2. sukcesywne zwiększanie ciężaru 3. jedzenie ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników odżywczych - białko, węglowodany, tłuszcze ) bo masy powietrzem nie nabierzesz . 4. sen ( odpowiedni czas wypoczynku względem wysiłku ) tyle . zero filozofii ;-)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 476 Data: 2012-07-02 08:30:57 Liczba szacunów: 0
  • Koniec Rzezby , nowa masa !

    Post
    Trec

    nego ostatnio , ze organizm nie bedzie wiedziec czy czerpac energie z ryzu czy z warzyw to wybierze 1 zrodlo " mocy " a 2 przeleci przez organizm = jest w tym jakis sens ? ) 3. BCAA przed t / przed aerobami / po treningu 40-50 g Vitargo ( glikogen ) po 25 min 35 g Izolatu . 4. 100 g ryzu basmati / 100 g kaszy lub ryzu brazowego , albo Mak

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 4805 Data: 2010-07-15 21:57:03 Liczba szacunów: 0
  • Czy nie żałujecie przygody z koksem...?

    Post
    Doping

    Moje życie stało się koszmarem od kiedy sięgnąłem po koks. Ciągle myślę tylko o kolejnej (większej) dawce, to spędza mi sen z powiek, bo wciąż wydaje być się zbyt małym... he he, żart oczywiście, biorę koks od 3 lat i nie czuje związku z tym żadnych ujemnych skutków, a dawki biorę dość spore. Nie jestem agresywny, nikogo nie pobiłem w przypływie ag

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 9851 Data: 2007-07-09 09:06:50 Liczba szacunów: 0
  • hst do oceny - standart

    Post
    Trening w domu

    je sie za malo jesli ktos cwiczy juz dlugo. A znow dajac 2-3 serie w pietnastkach zeby utrzymac stala obj w 5 trzeba by robic tych serii 9. Co jest oczywiscie niemozliwe i bezsensu. 1,2 i 3 serie w 15,10 i 5 jest ok dla poczatkujacych albo tych , ktorzy po raz pierwszy stykaja sie z HST zeby wyczuli organizm. Dlatego wydaje mi sie, ze lekkie zmniej

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1749 Data: 2006-12-13 10:38:46 Liczba szacunów: 0
  • IHS Test nr 5: Z High Kick 2.0 wg kabo9

    Post
    Po 35 roku życia

    omniałem wczesniej trening elegancko przeprowadzony. Odczuwalnie było lżej nić tydzień temu. Ale ciężko ocenić czy to tylko suple. Do tego dochodzi jeszcze odpoczynek, praca, sen, jedzenie. Tyle różnych opcji że hoho. Ale przedtreningówki na pewno działają. Szkoda będzie jak się skończy ;-). Jutro spróbuję STx2 czyli całą saszetkę :-D. pozdro. Zm

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 6270 Data: 2018-02-21 18:28:40 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w rozpisaniu planu na treningi BJJ

    Post
    Scena MMA i K-1

    Co do treningu no to wiadomo- rozgrzewka, techniki i sparingi. Raczej nie uzywam sily, no chyba ze sie bronie przed poddaniem. Na koniec nie ma raczej pompek czy tym podobnych spraw, zawsze jeszcze robie drazek zeby troche sie dobic. Moze dodatkowo jakos zadbam o rowoj silowy i kondycyjny ? Co do snu 8 h. W tygodniu wstaje 3x 6:30 i x 2x 8. Sen wyc

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 2012-10-09 19:10:21 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu FBW --> SPLIT

    Post
    Trening dla początkujących

    bo dopiero zaczalem :p wczesniej byl jak podałem FBW, ale nie wyrabiam z narzuconym progresem poza tym coraz wiecej czasu pochlania... Linki oblukalem i jedna rzecz spedza mi sen z powiek. Jedni staja za splitem inni za FBW i badz tu madry:/ jedni twierdza ze trzeba dzielic zeby rosnac a inni ze nie urosniesz jak bedziesz robic partie raz na tydzie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 829 Data: 2012-10-17 22:40:26 Liczba szacunów: 0
  • Psychotropy a odblok

    Post
    Doping

    chiatre czy boisz się kontaktu z nim? to lekarz jak każdy inny. Są różne objawy depresji mozesz mieć nerwice, brak snu tachykardie wtedy trzeba by podać jakieś uspokajająco-nasene by sen przywrócić. Możesz mieć nerwice natręctw wtedy trzeba by jakies by te przewlekłe mysli od siebie odsunąć. Albo możesz być zdolowany wtedy coś na pobudzenie i chęć

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1889 Data: 2015-10-28 14:32:38 Liczba szacunów: 0
  • Jamal8-Dziennik - by wygladać jak człowiek :)

    Post
    Trening dla początkujących

    „SYZYFKI" 4x15 na (na klacie 5) 4.UGINANIE NÓG W STANIU 40x10 40x10 40x10 40x10 5.Spiencia (z sztangą w rekach) 60kg x15 60x15 60x15 60x15 Dietka 1.jajecznica i chleb 2.chleb + szejk + orzechy 3. 3 gołabki z ryzem i szejk białkowy 4.frytki :)) i kura trening 5.makaron kura szejk 6.serek w i twaróg (w planie) ;P woda za dnia 2L ;| sen dobre 8h :D

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 6974 Data: 2012-11-06 18:50:08 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc nie wiem czy dobrze to zrobiłem...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    aha no i zapomnialem jeszcze o jednym jak mam sobie ulozyc godziny jedzenia w sobote i niedziele?? no bo w te dni wolne lubie sobie odrobic zalegly sen i pospac do 11 czasami do 12 jak jestem porzadnie zmeczony... w sobote i niedziele ilosc posilkow jest niewazne moge jesc 4 moge jesc 5 moge jesc 6 tylko chodzi mi o to zeby nie jesc o 8:30 tak jak

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 702 Data: 2004-03-29 06:07:21 Liczba szacunów: 0
  • APS MESOMORPH?

    Post
    Odżywki i suplementy

    gos zeby by usatysfakcjonowanym to wole wpadkowac 20gr czegos o wiele lepszego. kazdy woli co innego. ja wiem ze zaden stak bez geranium nie daje tego co maja te z geranium. jestem podatny na takie srodki jesli chodzi o sen a ten srodke mi pozwala usnac wiec ja go cenie. zreszt duzo ludzi go ceni. ale czaje ze wolisz przereklamowanego xpoloda. luz

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-26 23:22:25 Liczba szacunów: 0
  • Moja Dieta -ekto- , <powrót po wypadku>.GOhard

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    planowałem wrócic po wypadku, lecz robie to dopiero teraz musiała mi jednak wykurowac się ręka. Zmiany jakie jakie chcę wprowadzic to trening o ok 12 na siłce a oto moja dietka prosze o poprawki jak coś pozdro Śniadanie Płatki owsiane(100g),mleko 3,2% (200ml) + Jabłko + 2 jaja całe B=, T=, W= Śniadanie2 Ryż (50g)+piers z kurczaka (50g)+oliwa z oliw

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1489 Data: 2010-04-21 10:21:13 Liczba szacunów: 0
  • Moja Dieta -ekto- , <powrót po wypadku>.GOhard

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie Płatki owsiane(100g),mleko 3,2% (200ml) + Jabłko + 2 jaja całe B=, T=, W= - daj źródło tłuszczy np. orzechy włoskie i dodaj warzywa. Śniadanie2 Ryż (50g)+piers z kurczaka (50g)+oliwa z oliwek(20ml)+warzywa 30g odzywka białkowa wpc ostrowia z mlekiem B=, T=, W= Śniadanie3 chleb razowy graham(90g) +serek wiejski (150g,) B=, T=, W= - koniecz

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1489 Data: 2010-04-21 10:36:21 Liczba szacunów: 0