SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 471951

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2251 Napisanych postów 11454 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1111226
Nie, nie rozwazalem tej suplementacji z kilku powodów. Główny to taki za mam policzone ile czego dostarczam z diety i jakie mam niedobory. To staram się uzupełniać biorąc pod uwagę zapotrzebowanie sportowca. Nie chce walic po xxxx% danej witaminy czy minerałów dla sztuki. Inna sprawa ze 100 zł za miesiąc suplementacji witaminami to lekka przesada. A po trzecie jakbym miał wybierać jakieś wypasione combo to raczej padłoby na Orange triad bo był polecany na forum a o animal paku jakoś głośno nie było nigdy.

Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2015-03-23 17:19:33
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 5736 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 437888
Kabo, jeśli możesz, to napisz proszę parę słów, jak liczyć witaminy i minerały z diety, bo ja nie potrafię:(

This is the best deal you can get.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2251 Napisanych postów 11454 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1111226
w necie jest do ściągnięcia excel, który się nazywa dziennik posiłków vitalmax - wpiszesz w google to znajdziesz - on ma opcję podliczania podstawowych witamin i minerałów
ewentualnie jak masz niedużo składowych to możesz sobie podliczyć samemu spisując zawartość witamin i minerałów z produktów na stronie nutritiondata.self.com lub www.jedzdobrze.pl/tabele

ale pierwsza opcja jest lepsza bo w zasadzie większość produktów już jest w excelu, wystarczy tylko porównać z innym zapotrzebowaniem bo w tym exelu jest wpisane moim zdaniem trochę za skromne


właśnie skończyłem trening nóg i cardio, wypiska jutro bo konam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 5736 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 437888
Dzięki wielkie :)

This is the best deal you can get.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2251 Napisanych postów 11454 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1111226

Poniedziałek 23-03-2015


Trening: Nogi, cardio

Session Length 01:10
Weight Lifted 21732 kg



Cardio po siłowym: orbitrek 20 min

Foto/Video/Komentarz

Wczoraj mała zmian bo kolega Wason nie wrócił na czas z delegacji i klatę przełożyliśmy na dzisiaj. Poszły nogi i to tak fest . Fajnie wszystko powchodziło, a zejście po schodach było nie lada wzwaniem. Przy uginaniu leżąc znowu mnie skurcze łapały w jedną dwójkę i tylko dwie serie dałem radę zrobić. Dobiłem zbieraniem grzybków.

W nocy nogi się odezwały i złapał mnie mega skurcz w przyśrodkowy (vastus medialis ). Pierwszy raz mi się takie coś zdarzyło, zawsze w łydki jeżeli już . Widzę chyba, że albo mój excel z minerałami kłamie, albo mam zwiększone zapotrzebowanie na potas (magnez już suplementuję). Kupię coś dziś na szybko w aptece bo nie chciałbym po nocach kolejny raz tego przeżywać .

pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 387 Napisanych postów 5736 Wiek 40 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 437888
zawsze mnie zastanawiało, dlaczego w tych pakach witaminowych dla "pakerów" jest zawsze milion procent zapotrzebowania pokryte... może jest i większe niż u "normalsów" ...

This is the best deal you can get.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2251 Napisanych postów 11454 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1111226
Zapotrzebowanie nie tylko pakerów, ale ogólnie sportowców jest większe niż przykładowych Kowalskich i to jest oczywiste. Poprzez częsty i długotrwały wysiłek fizyczny przemiany biologiczno-fiziologiczne w organizmie zachodzą dużo szybciej i dlatego zarówno zapotrzebowanie na energię jak i składniki mineralne jest większe. Mówiąc najprościej jak się da - sportowiec dużo i często się poci i przez to traci dużo składników mineralnych . Dodatkowo witaminy i minerały regulują różne procesy zachodzące w trakcie regeneracji i odnowy, pakiety antyoksydacyjne wzmacniają odporność itd. Dlatego ważne jest żeby braki uzupełniać bo niedobory mogą niekorzystnie wpływać na naszą formę, szybkość regeneracji, odbudowy zniszczeń po trenigu itd.
Oczywiście najlepiej by było dostarczać wszystko z pożywienia, ale nie zawsze się da i tu z pomocą przychodzą nam firmy farmaceutyczne czy suplementacyjne .


Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2015-03-25 11:34:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2251 Napisanych postów 11454 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1111226

Wtorek 24-03-2015


Trening: Klatka, biceps, brzuch, cardio

Session Length 01:35
Weight Lifted 15059kg



Cardio po siłowym: orbitrek 15 min

Foto/Video/Komentarz

Znowu trening solo bo kolega w delegacji przytruł się jakimś shitem w McD. Czitów się zachciało .
W weekend zainspirowany jakimś dziennikiem, naooglądałem się jak klatę poleca robić Ben Pakulski . Nie wszystko wprowadziłem, ale zwróciłem uwagę na kilka szczegółów, na które wcześniej nie zwracałem uwagi. Głównie chodziło o łokcie przy wyciskaniu, napięcie mięśni i tym podobne. Niektóre rzeczy jak spięcie brzucha już wcześniej wprowadziłem sam dochodząc to tego a filmiki upewniły mnie że dobrze cisnę . W każdym razie mam dwa odczucia po treningu:
1. klata robiona bez asekuracji nie daje tyle co z asekuracją, a do tego jestem przyzwyczajony
2. chyba dobrze pocisnąłem mimo wszystko bo klata pękała w szwach
Niestety pompa dosyć szybko zeszła . Ale dzisiejsze meeega domsy upewniają mnie, że robotę wykonałem dobrą.

Pooglądam chyba jeszcze Pakulskiego na konto jutrzejszych barków i tricepsa niech i one rosną . Mimo, że trenuje na filmikach dobrych dzików czyli jakby nie ta liga .

Dzisiaj DNT i lizanie ran .

pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2251 Napisanych postów 11454 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1111226

Czwartek 26-03-2015


Trening: Barki, triceps


Session Length 01:05
Weight Lifted 10781 kg





Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2015-03-28 13:47:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2251 Napisanych postów 11454 Wiek 43 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1111226

Piątek 27-03-2015


Trening: Plecy, łydki

Session Length 01:01
Weight Lifted 10495 kg



Foto/Video/Komentarz

W ostatnim tygodniu trochę zdjąłem ciężarów i walczę o jakość. Maksymalne spięcie, przytrzymanie, wolna faza negatywna. Zobaczymy jaki to da efekt. Domsy po treningach są obiecujące .
W czwartek i piątek siłka później niż zwykle o prawie godzinę więc musiały pójść szybkie treningi. Cardio może dzisiaj sobie pokręcę jak złapię natchnienie .

pozdro.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?