SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 433378

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1777 Napisanych postów 10432 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1067512
MaGor
Pieprzyć kapustę! "Tutti 0" to jest to!


a jak, zayebisty jest ,
po wymieszaniu z twarogiem świetnie komponuje sięz naleśnikami i pasuje do makro założonego w posiłku

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 10132 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 68495
Tylko skład ma niezbyt fit-koszerny, a stopień przetworzenia praktycznie odebrał mu wartości odżywcze. Ale pamiętam, że jadałem namiętnie

------------------------------------
Сила это способность
http://www.sfd.pl/Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3-t1078817.html
------------------------------------
Spis treści i indeksy:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/sfd/pub/dziennik/spis_tresci.html
------------------------------------
http://www.sfd.pl/Pomoc_dla_małego_Igorka__serdecznie_zapraszamy_!-t1022615.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1777 Napisanych postów 10432 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1067512
zdaję sobie sprawę z tego, z tym że on ma mi dostarczyć tylko walorów smakowych poprawiając smak twarogu, nie liczę go do tabelek z makro, a nawet kaloriami bo tam jakieś grosze wychodzą

może mylnie napisałem że pasuje mi do mojego makro, a właśnie z tym mi pasuje że tam nie ma żadnego wartościowego makro
za duży skrót zrobiłem


Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2015-11-13 11:52:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1777 Napisanych postów 10432 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1067512


Czwartek 12-11-2015



Dieta

1. Jaja 5 szt, boczek 50g, warzywa
2. Owies 100g, jaja 90g, twaróg chudy 80g, izolat 15g, ananas 100g
3. Ryż/Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa
4. Ryż/Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, lniany 5g, warzywa
5. Ryż/Gryczana 100g, pierś z kurczaka 170g, olej kokosowy 10g, kefir, warzywa
6. Carbo 50g, Izolat 40g
7. Bataty 500g, Rosfbef 200g, warzywa


Trening: Barki, triceps, łydki
A. Wyciskanie sztangi z przodu 4s 15-8 + regres 67,5kg
B. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc 3s 15-10
C. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s 10-12
D. Unoszenie w opadzie leżąc na ławce skośnej 3s 12-10
E. Prostowanie ramion na wyciągu 4s 15-8 + regres
F. Wyciskanie wąsko 3s 10-8 70kg
G. Francuz siedząc łamana 3s 10-15
H. łydka siedząc 4s 25-20

Foto/Video/Komentarz

Świetne treningi ostatnio. Niby niezbyt duża objętość, a popma i domsy niesamowite. Wczoraj w trakcie ostatniego ćwiczenia wręcz niknął mi triceps. Rzadko się zdarza, żeby podkowa była całkowicie niewidoczna, a wczoraj opuchnięcei przerosło moje wyobrażenia. Teraz zeby tylko rosły i będzie super .

a żeby bicki rośli to najlesze stejki:


pozdro.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45167 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Dlaczego obciążenia podajesz sporadycznie ? Skleroza czy lenistwo ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1777 Napisanych postów 10432 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1067512
jedno i drugie
to są w sumie takie robocze notatki dla mnie w ćwiczeniach gdzie chciałbym uzyskac jakiś progres siłowy, tak ku pamieci ile szło żeby jak mnie dopadnie skleroza za tydzień to żebym wiedział ile założyć

w większości ćwiczeń lecę piramidką albo wbijam w jakiś zakres i wtedy działam intuicyjnie w zależności od dnia, samopoczucia, itd. wtedy te ciężary nie są tak istotne do odnotowania, biorę to co mi pasuje akurat i co myślę, że da mi pożądaną ilość powórzeń
a ponieważ nie przykładam do tego aż takiej uwagi to nie chce mi się zaprzątać pamiętaniem obciążeń, czasmi wypiski robię po dwóch dniach i zastanawianie się ile szło w serii jest mi do niczego niepotrzebne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1439 Napisanych postów 28158 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275295
No dokładnie, ja robię podobnie, ciężar tylko środkiem do celu, a nie celem w samym sobie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 41 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 130480
dokładnie
ciężar nie musi być wielki, ciężar musi być ciężki

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10687 Napisanych postów 45167 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Nie mnie musicie przekonywać, bo zgadzam się z wami.
Nie wpisywanie obciążeń do dziennika jednak, uważam za zubożanie go. Bo:
1. nie każdego jara oglądanie milionowego zdjęcie kotleta
2. nie trenując z prowadzącym dziennik ciężko stwierdzić kiedy ciężar jet ciężki, a co za tym idzie kiedy miał dzień/opyerdalał się
3. ciężko wyciągać dla siebie wnioski bez pełnych danych
4. no i ciężko stać się legendą forum np. a ten to ch..ja dźwigał a patrz jak się rozrósł, albo, ten napyerdalał konkretne ciężary a chudy jak patyk itp.
5 taka rozpiska wyglada jak plan z netu, mało osobista

ale wiadomo, to dziennik Kabo'sa i to jego broszka i czy jeden fans z drugim nie jest zadowolony, to już nie jego problem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1777 Napisanych postów 10432 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1067512
Podanie przyjęte . Zobaczymy co da się z tym zrobić .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?