SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT kabo - get big but not like a pig (spis treści str 1)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 398102

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 10167 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1034887
no to po chwili zastanowienia wyszło mi takie coś, może ktoś popdowie co by jeszcze dodać/ująć
może nie ma tyle serii co u mastiego, ale to ma masa iść i siła

PUSH
- WL 3s robocze, od 8reps, progres co trening
- sztangielki skos dodatni, 3s 12-8
- sztanga/smith/sztangielki na barki, 4-5s piramidka lub rampa + regres
- latanie na bok 3-4s 15-8 piramidka
- unoszenie sztangi wzdłuż tułowia 3s 8-10
- dipsy 3s max
- rozpiętki 3s 12-15

PULL
- MC – co 2 trening w parzyste, rampa 8
- wiosło sztangą/sztangielką, 3-4s 8-10
- półsztanga – w nieparzyste 3-4s 8-10
- podciąganie, 3s max
- ściąganie z góry wąsko 3s 12-10
- wiosło do brzucha 3s 12-10
- szrugsy 4s 20-12
- tył barków 3s 20-12

Layne Norton: LOADED GUNS
A1: francuskie siedząc lub hantel zza głowy siedząc oburącz: 2s x 6-12 rep do załamania
B1:Uginanie sztangą stojąc: 2s x 6-12 rep do załamania
A2: wyciągu w płaszczyźnie poziomej stojąc ( używając liny) : 2s x 8-15 rep do załamania
B2:Uginanie sztangi łamanej na modlitewniku: 2s x 6-12 rep do załamania
A3: Prostowanie ramienia jednorącz podchwytem na wyciągu : 2 s x 6-12 rep do załamania
B3: Uginanie hantlą w oparciu o kolano : 2s x 6-12 rep do załamania
A4: Prostowanie ramienia jednorącz z hantlą w opadzie: 1s x 6-12 do załamania
B4: Uginianie sztangą : 1s x (używamy metody 21)

LEGS:
- wyprosty 25r
- SQ rampa 8
- hack/wypychanie piramidka 20-12
- wyprosty 1nóż 3s 15-12
- MCNPN 4x 20-15
- uginanie 4x 12-20
- łydka 3s max

ktoś coś?
brzuch będzie ćwiczony 1-2x, na pewno z nogami i może z PULL



Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2017-02-07 10:32:31
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3370 Napisanych postów 19029 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 976033
To ma być 2x w tygodniu? 1x? w tygodniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 10167 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1034887
prawdopodobnie taki rozkład:
pn PUSH
wt PULL
czw LG
pt LEGS
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10682 Napisanych postów 45057 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
coz za zjawisko, wyslalem posta i go nie ma

To jeszcze raz. Pod sile w WL, dipsy z podwieszonym ciezarem lepiej by sie sprawdzily niz trzepanie na maksa. Np. 3x8 i dodawac 2.5-5kg co sesja (w zaleznosci od dlugosci cyklu).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 10167 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1034887
fanslaska


To jeszcze raz. Pod sile w WL, dipsy z podwieszonym ciezarem lepiej by sie sprawdzily niz trzepanie na maksa. Np. 3x8 i dodawac 2.5-5kg co sesja (w zaleznosci od dlugosci cyklu).


fakt, ale to będzie któreś kolejne ćwiczenie i biorę poprawkę że może nie być pary na podwieszanie, ale to wyjdzie w praniu
może się coś podwiesi jak będzie z tego cardio wychodzić
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3370 Napisanych postów 19029 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 976033
Preferuję w dojrzałym wieku trenowanie tej samej grupy mięśniowej 2x w tygodniu :)
(badania podobno wskazują na skuteczność tego w budowaniu masy i siły)
Twoje przykładowe dni treningowe nadają się do treningu góra/dół :)

Ale każdy z nas wybiera to co lubi :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 10167 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1034887
rozważałem treningi PHUL lub PHAT, natomiast chcę dać ramiona w oddzielny dzień żeby je lepiej ruszyć i wtedy mi się nie spina,
niestety 4 dni/tydzień to max co uda mi się czasowo wycisnąć, a priorytet na łapy chyba potrzebuję żeby może w końcu urosły


Zmieniony przez - kabo9 w dniu 2017-02-07 12:19:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3370 Napisanych postów 19029 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 976033
Moje rosną po 5-ciu super seriach robionych 2x w tygodniu (przynajmniej tak mi się wydaje - ciekawe jak będzie 12 marca po lekkiej redukcji)
Na razie rośnie mi siła i obwody :)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1431 Napisanych postów 28112 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 264222
"Preferuję w dojrzałym wieku trenowanie tej samej grupy mięśniowej 2x w tygodniu :) "

Dokładnie też jestem tego zwolennikiem, nawet wśród początkujących ale wtedy wiadomo FBW

Robiłem system PHAT, bardzo fajne progres zrobiłem, polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1684 Napisanych postów 10167 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1034887
kusicie, kusicie
ale widzę że większych uwag nie ma to polecę po swojemu a później kto wie, może PHAT czy PHUL dostąpi zaszczytu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Luty-Konkurs Sportowa Sylwetka-Gwid

Następny temat

Najoszczędniejszy spsób na podtrzymanie efektów?