SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    05/04/2015 MIska + warzywa: szpinak, pomidor, papryka czerwona, jarmuz Plyny: woda, woda z cytryna, herbata imbirowo cytrynowa, mieta, kawa Suple: tran z watroby dorsza (plyn), olej z wiesiolka (kapsulki), magnez, Trening; 11 km marsz po okolicy 06/04/2015 MIska + warzywa: szpinak, pomidor, papryka czerwona, jarmuz Plyny: woda, woda z cytryna,

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 19278 Data: 2015-04-06 22:15:53 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    24/04/2015 DNT Miska + warzywa: pomidor, salata rzymska, szpinak, papryka, cebula Plyny: woda, woda z cytryna, herbata imbirowo cytrynowa, kawa, Suple: tran z watroby dorsza (plyn), olej z wiesiolka (kapsulki), magnez, krwawnik+pokrzywa x3, Trening; - dzewczyny z pracy wyciagnely mnie na pilates w czasie lanczu, chyba jednak wole callanetics Zn

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 19278 Data: 2015-04-24 22:12:48 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    28/04/2015 DNT Miska + warzywa: szpinak, papryka, cebula, czosnek, pieczarka Plyny: woda, woda z cytryna, herbata imbirowo cytrynowa, kawa, Suple: tran z watroby dorsza (plyn), olej z wiesiolka (kapsulki), magnez, krwawnik+pokrzywa x3, Trening; callaneticsPM (20 minut) Miska niedojedzona, caly dzien w pracy biegalam i nie bylo kiedy zjesc. 2

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 19278 Data: 2015-04-29 22:49:56 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    o, ale cały mecz pod kontrolą i kolejna wygrana Dziś miałem iść na trening, ale pojechałem na wieś do siostry nie wiem dlaczego dopiero dziś po raz pierwszy jadłem surowy szpinak no przecież to jest mistrzostwo świata pod względem objętość-kaloryczność i w połączeniu z wędzoną piersią, jajkiem i odrobiną keczupu smakował obłędnie Także na

    Odpowiedzi: 2188 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-02 22:18:04 Liczba szacunów: 0
  • (L)4nn/Acta non verba

    Post
    Trening dla początkujących

    29.01.2011 Dzień-nie-wiem-który Żarcia nie liczyłam - owsiane, mleko, whey, mandarynka - razowiec, jajecznica na maśle, papryka, pomidor - serca drobiowe, szpinak, feta - flądra, szpinak, feta Trening: DNT - egzaminy, nauka i takie tam. Wrażenia: wczoraj byłam tak spuchnięta, że ledwo spodnie na tyłek założyłam, dzisiaj luźne i wiszące Pragnę ty

    Odpowiedzi: 1505 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-29 19:23:35 Liczba szacunów: 0
  • Joanna - tym razem się uda

    Post
    Ladies SFD

    dzień dobry plan miskowy Miska 2 dzień regeneracji, założenia - DNT 1800 kcal, B/T/W - 120/80/150 - bez glutenu, nabiał do 200g tygodniowo (dziś 50g), śniadania BT warzywa: szpinak surowy, pomidorki, po kawałku selera, pietruszki, marchewka, szpinak duszony suple: wit. C, wit. B, tran, wit. A+E napoje: woda, kawa czarna, czystek, pokrzywa samopoc

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-29 07:54:55 Liczba szacunów: 0
  • Krystian Wolski - Dream about IFBB PRO!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    rowanej oliwą z masłem orzechowym. Drugie śniadanie • Kasza jaglana - 100 g • Tofu POLSOJA - 180 g • Szpinak, mrożony - 225 g • Pomidor - 1 szt. (180g.) Kasza jaglana z tofu, szpinakiem i pomidorem. Obiad • Kasza gryczana - 100 g • Polędwica wieprzowa - 150 g • Fasolka szparagowa, mrożona - 150 g • Oliwa z oliwek - 0,5 łyżeczki (3g.) Kasza z polędw

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-23 00:49:57 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik | HETAVEL

    Post
    Ladies SFD

    26.11.2014 DNT dodatkowej aktywności brak DIETA warzywa i zioła: ogórek, pomidor, grzyby (borowiki), rozmaryn, szpinak suplementy: witaminy, tran, skrzyp polny, Novothyral /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/41e312d1bfcc44658fd933e8f84bedc2.png 27.11.2014 DT 1. Martwy ciąg: R:10 x 25 kg, 10 x 35 kg, 10 x 35 kg R:10 x 25 kg, 10 x 35 kg, 6 x 35 kg 2. Wycis

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 6781 Data: 2014-11-27 15:39:06 Liczba szacunów: 0
  • Road to Fitlook - Bodybuilding Motivation - Spirit of bodybuilder

    Post
    Trening dla początkujących

    ne+białko+masło orzechowe -kawa inka 1/2 baton proteinowo,ww,tłuszczowy 2x batoin ATKINS 300kcal 4xAmino chewies 40kcal 2.piers z kurczaka + ryż + warzywa (brokuła,czosnek,szpinak) 3.pierś z kurczaka + ryż + warzywa (brokuła,czosnek) 4.białko Carnivior 1x ostatnia porcja 5.stek wołowy + ryż + warzywa (brokuła,czosnek,ogórek duży cały,ketchup,mus

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3096 Data: 2012-12-15 21:37:42 Liczba szacunów: 0
  • (L)Oveja/ Dziennik/ Redukcja/ podsumowanie etapu I- str.44

    Post
    Trening dla początkujących

    16.12.10 (czwartek) Dzień nr 3- nietreningowy Miska: 1.pasztet ze strączkowych, pomidor z cebulą 2.placek owsiany,pomidor 3.jajka, szpinak, migdały 4.jajka, szpinak, orzechy nerkowca 5.twaróg, szczypior, orzechy nerkowca, orzechy brazylijskie + kawa z mlekiem B 128 T 83 W 83 KCAL 1595 Dzisiaj miałam fazę na orzechy... Lejjla, a mi właśn

    Odpowiedzi: 792 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-16 22:48:21 Liczba szacunów: 0
  • Zawodnik ATLETA TEAM vs KONIU - pods. 70 str. TEST MR.BIG , BIG ZONE

    Post
    Odżywki i suplementy

    a jęczmienna pierś z kurczaka olej lniany warzywa Posiłek 4: kasza jęczmienna pierś z kurczaka olej lniany warzywa Posiłek 5: muscle protein mr.big makaron z mąki durum szpinak, ser pleśniowy, jogurt naturalny warzywa jako dodatek po posiłku http://img847.imageshack.us/img847/184/sam5417.jpg Posiłek 6: muscle protein mr.big makaron z mąki du

    Odpowiedzi: 768 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-31 21:05:35 Liczba szacunów: 0
  • Produkty mleczne.

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    artretyzm Młode pokrzywy można dodawać do zup, sałatek jarzynowych i wszelkich potraw, przez co ich wartość odżywcza znacznie wzrośnie. Najlepiej przyrządzić je podobnie jak szpinak. Wiele ciężkich chorób, m.in. artretyzm, anemię, wyleczymy codziennie zjadając, przez miesiąc, taką jarzynę: młodą pokrzywę, liście rzodkiewek i szczypior z cebuli w r

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 7809 Data: 2009-02-19 10:01:40 Liczba szacunów: 0
  • Tobiasz Rusek Mistrz Polski - przygotowania do sezonu jesień 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    e kolana skrzypia.. wiec dowalilem ostro 5. 6. prostowania i uginanie na dopompowanie nog ;) Dieta: 5 jajek 4x200g piersi+50g masla (calosc)+25g wiorek kokosowych(do kazdego)+szpinak+cebula i troche salaty 5 jajek Dzisiaj: regeneracja :) Dieta: 5 jajek+dwa male ogorki kiszone i mala cebula (jajecznica) 4x200g lopatki wieprzowej+50g masla (calosc)+s

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-23 16:26:51 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna dla siostry :D

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    śmietana, olej sojowy, słonecznikowy, rzepakowy, oliwa, margaryna wysokogatunkowa w ograniczonej ilości, Ziemniaki gotowane, tłuczone, puree, Gotowane: marchew, buraki, szpinak, kabaczek, dynia, kalafior; fasolka szparagowa i groszek zielony w ograniczonych ilościach; surowe: sałata, pomidory, Owoce dojrzałe bez pestek, gotowane: jabłka, t

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 7645 Data: 2007-04-09 15:58:19 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    cki 3.4,5-całość: makaron pełnoziarnisty 180g + tuńczyk 200g, migdały 20g , jogurt grecki 60g, oscypek 30g Suplementy: Euthyrox, WPC, Mg + B6, Vitrofx W/O: marchew, groszek, szpinak, rukola Napoje: woda, zielona herbata DNT - 15.10 Miał być dzień treningowy ale okoliczności sprawiły że przesunęłam na jutro. Czasami trzeba, świat się nie zawali.

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-15 22:12:57 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    GbgCxWQE Dieta: dostarczono 1 710,1 kcal b: 108,9 g (25,5%) w: 168,5 g (39,4%) t: 66,7 g (35,1%) 1. jajecznica, olej kokosowy, marchew 2. ryż jaśminowy, polędwica wołowa, szpinak, ser brie 3. ryż jaśminowy, polędwica wołowa, szpinak, olej sezamowy, oliwa z oliwek 4. ciasto bananowo-jaglane (kasza jaglana, mąka kokosowa, banan, jajko, len mielon

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-04 23:47:31 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    w misce) Dieta: dostarczono 1 793,4 kcal b: 122,8 g (27,4%) w: 183,8 g (41,0%) t: 63,0 g (31,6%) 1. jajecznica, olej kokosowy, marchew 2. ryż jaśminowy, polędwica wołowa, szpinak, ser brie 3. ryż jaśminowy, polędwica wołowa, szpinak, olej sezamowy, oliwa z oliwek 4. ciasto bananowo-jaglane (kasza jaglana, mąka kokosowa, banan, jajko, len mielon

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-06 10:38:06 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    - 7min/km Dieta: dostarczono 1 744,1 kcal b: 99,4 g (22,8%) w: 168,5 g (38,7%) t: 74,7 g (38,6%) 1. jajecznica, olej kokosowy, ogórek 2. kasza jaglana, łopatka wieprzowa, szpinak 3. kasza jaglana, łopatka wieprzowa, szpinak 4. ciasto marchewkowe (mąka ryżowa, mąka gryczana, mleko kokosowe, jajko, orzechy włoskie, odrobina kakao, marchew), pomar

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-09 22:37:52 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    dwojki. Dieta: dostarczono 1 741,6 kcal b: 120,0 g (27,5%) w: 162,9 g (37,4%) t: 67,8 g (35,0%) Menu: 1. 3jajka, olej kokosowy 2. ryż brazowy, kurczak piers, olej kokosowy, szpinak 3. ryż brazowy, kurczak piers, olej kokosowy, szpinak 4. omlet (platki owsiane bz glutenu, 2 jajka) Suplementy: Euthyrox, multilac Dieta prosta i oparta na sprawdzonyc

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-20 10:39:10 Liczba szacunów: 0
  • DT kleine-hexe vol.2

    Post
    Ladies SFD

    Sobota, 19.marca - DT Napoje: ok 2,5 l wody, 2x kawa, 1x zielona herbata, 1x sok z pomarańczy, grejpfruta i brzoskwini Warzywa: papryka żółta, szpinak, biała kapusta Suple: aminokwasy przed treningiem Grzeszki: obiad i kawa na mieście Samopoczucie: bardzo dobre, pospałam Trening C – Barki + nogi tył 1. Wyciskanie sztangielek siedząc na ławeczce pio

    Odpowiedzi: 1626 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-20 11:44:30 Liczba szacunów: 0