SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • fizique w ataku/ podsumowanie str.24

    Post
    Ladies SFD

    k progresowac. ogolnie ta czesc troche rozbita przez wydarzenia. 4. pompki 3xmax 7/6/5 +HIIT rowerek lub orbiterek zabraklo mi sily, odpuscilam dzisiaj. MISKA ziele- fasolka, szpinak, salata, ogorek, babycorn napoje- woada, herbata zielona, melissa, kawa, herbata czarna suple- vit, o3, glucosamina /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cfa50ca373484c238cd96ca2e7c

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 18728 Data: 2013-02-12 23:18:32 Liczba szacunów: 0
  • fizique w ataku/ podsumowanie str.24

    Post
    Ladies SFD

    elek gora max 12/12/9/7 b. wzniosy bokiem 5/5/4/4 c. wzniosy tylem 8/8/6/6 mialam zrobic intervaly ale bylam tak glodna ze sobie podarowalam. MISKA warzywa- celery, papryka, szpinak, fasolka suple - vit, chrom, o3, bcaa, zma /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/81f8684dee4f418a976f7369e9b35aff.png TRENING - WTOREK SAMOOBRONA juz po rozgrzewce mialam dosc, ale

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 18728 Data: 2013-05-28 23:14:45 Liczba szacunów: 0
  • DT Sniezka, mama w walce o figure

    Post
    Ladies SFD

    orzechów kilkanaście sztuk pestek dyni 2 okienka gorzkiej czekolady 90% cynamon, stewia czy ksylitol dla smaku Inny: 2 średnie ziemniaki pojedynczy filet z indyka warzywa: szpinak, pomidorki koktajlowe,seler,kalarepa,papryka łyżeczka oleju lnianego łyżeczka masła (na ziemniaki z koperkiem, do tego jeszcze by się zdała cebulka zasmażana bo pewni

    Odpowiedzi: 252 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-13 22:35:44 Liczba szacunów: 1
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    Witam Ladies, Aktywność: Brak szczególnej aktywności w dniu dzisiejszym. Miska : - Warzywa - papryka, cebula, szpinak, brokuły. Dużo brokułów. - Płyny - kawa czarna, herbata z cytrynąx2 Samopoczucie dzisiaj mocno, mocno średnie. Czuję się jakbym nabrała wody, mam przeorganizowany dzień, jestem głodna i zestresowana. Oficjalnie mogę powiedzieć b

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-01 15:41:02 Liczba szacunów: 0
  • Eiszeit/DT

    Post
    Ladies SFD

    12.06.2014 DNT Dzisiaj off, tylko rozciąganie i masaż ;-) Miska: Od dzisiaj eliminuję z diety nabiał, całkowicie. - Warzywa - szpinak. - Płyny- kawa czarna x2 Sumplementacja: Whey, magnez, tran. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/65b31bf756364c2fbc33701f549e8e6f.png

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-12 15:21:04 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Owieczka/NT/Nowy cykl z treningiem Marty/4 tyg

    Post
    Ladies SFD

    nowa ROZKŁAD: 110gB/80gT/135gW //1700 kcal PŁYNY: woda, kombucha, herbata czerwona,zielona,yerba mate,zioła na wątrobę,mieszanka ziołowa na tarczycę WARZYWA: ogórek,cebula,szpinak SUPLEMENTACJA I LEKI: Euthyrox 25,Tran 2x2, Wit C 2x1 Wczoraj OFF TRENING : Wszystkie ćwiczenia 3x10, przerwa między seriami 1 min. Tempo 2020. Dzień 1: Nogi 1

    Odpowiedzi: 147 Ilość wyświetleń: 11693 Data: 2013-09-09 22:14:11 Liczba szacunów: 0
  • kavva/blog/redukcja second edition start str:147str

    Post
    Trening dla początkujących

    twarog chudy 40g jabłko 100g owsiane 40g mleko 100g białka 40g jaja 120g razem:34b/14t/42w posiłek 2 z braku czasu i produktow odrzywka jablko 34b/5t/27ww posiłek3 jaja 150g szpinak 200g razem 21b/18t/1ww nie jestem zadowolona z tego posiłku przed nim były słodycze :) posiłek 4 makaron 50 cyc 300g pomidoy puszka 200g pieczarki cebula razem 72b/5t

    Odpowiedzi: 1931 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-28 20:36:52 Liczba szacunów: 0
  • kavva/blog/redukcja second edition start str:147str

    Post
    Trening dla początkujących

    muszę wypróbować tą mieszankę ale już czekam na świeży szpinak wtedy zajadam go tonami

    Odpowiedzi: 1931 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-21 23:21:39 Liczba szacunów: 0
  • duża redukcja białego kotka :)

    Post
    Ladies SFD

    tutaj jedzą: ser żółty i pleśniowy, frytki, szpinak, kulki mięsne, zupy (cebulowa, pomidorowa, sezonowo-szparagowa), boczek często jako dodatek

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2625 Data: 2011-05-15 22:30:54 Liczba szacunów: 0
  • Ag4tha // dziennik // Let's try... =)

    Post
    Trening dla początkujących

    później radochę PONIEDZIAŁEK 22.11.10 DIETA Dzień niski ~1600 kcal 1. Płatki owsiane, otręby pszenne, mleko kozie, jajka, pomidor, ogórek 2. Łopatka wieprzowa*, ryż brązowy, szpinak, cebula, czosnek ### TRENING ### 3. Whey 4. jak 2 + brokuły 5. Płatki owsiane, jabłko, jogurt naturalny 6. Mintaj, mieszanka warzywna 7. Whey Razem: B 144 T 68 W 105 1

    Odpowiedzi: 344 Ilość wyświetleń: 18484 Data: 2010-11-22 18:34:07 Liczba szacunów: 0
  • Ag4tha // dziennik // Let's try... =)

    Post
    Trening dla początkujących

    to samo, co wczoraj, tylko zwiększyłam ilość węgli, no ale wypiszę 1. Płatki owsiane, otręby pszenne, mleko kozie, jajka, pomidor, ogórek 2. Łopatka wieprzowa, ryż brązowy, szpinak, cebula, czosnek, brokuły 3. jw ### TRENING ### 4. Whey 5. Płatki owsiane, jabłko, jogurt naturalny, morele suszone 6. Mintaj, mieszanka warzywna 7. Whey Razem:

    Odpowiedzi: 344 Ilość wyświetleń: 18484 Data: 2010-11-23 22:17:44 Liczba szacunów: 0
  • Mary_redukcja _dziennik _proszę o pomoc

    Post
    Ladies SFD

    Poniżej masz listę produktów do diety, jaką opracowałyśmy dla kobiet z niedoczynnością tarczycy. Tymi wskazówkami powinnaś kierować się przez pierwsze 4 tygodnie trwania diety. Po tych 4. tygodniach pokombinujemy tak, żeby dieta pasowała Ci jak najlepiej 1. Wywal z diety wszystkie syfy (słodycze, fast foody, napoje gazowane, kupne soki, jogurty &

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3217 Data: 2011-01-25 23:07:09 Liczba szacunów: 0
  • I tak właściwie to co dalej :) Czyli walka trwa...

    Post
    Ladies SFD

    Doooobra :) Tadam dzisiejsza micha. Muszę zjeść do końca cały słonecznik ale nie wiele go już zostało na szczęście :). Jutro idę zaopatrzyć się w prawdziwe mleko :D. Ale tak czy inaczej pozostaje mi trzymać się 150 gram nabiału w diecie ? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/3edd3695f051481daa4d247fcac0ac9b.png Ćwiczenia: Basen 45 min Warzywa: Szpinak, pomido

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 3905 Data: 2012-05-24 20:20:27 Liczba szacunów: 0
  • I tak właściwie to co dalej :) Czyli walka trwa...

    Post
    Ladies SFD

    ez zawartość tłuszczu. Przyzwyczaje się. Ale tymczasem dziś jest piątek i czas na złapanie pana od mleka od krowy !. Podsumowując wczorajsza micha: Warzywa, pomidor, ogórek, szpinak, czosnek Przyprawy: kurkuma, sól, pieprz, Napoje: kawa (bez mleka i bez cukru jakoś przeżyłam hehe), herbata, woda Treningu interwałowego nie było bo trochę sił mi z

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 3905 Data: 2012-06-01 08:26:19 Liczba szacunów: 0
  • pat34 - Living Life On Your Own Terms

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ka i 40g cukru kokosowego w wodzie podczas gry :D Moje dwa ostatnie posiłki z wczoraj. Na górze kotlety z łopatki wieprzowej, gotowana fasolka i buraki. Na dole pasztet z królika i wątróbki, domowej roboty i szpinak polany oliwa z oliwek /SFD/Images/2015/11/30/be53e5869eb64c49a443eb2964d62647.jpg Zmieniony przez - pat34 w dniu 2015-11-30 12:12:23

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-30 11:15:33 Liczba szacunów: 0
  • PatkaMatka Korekta

    Post
    Ladies SFD

    ud 140g pomidor 62g jabłko 150g dynia pestki 10g kasza gryczana 110g ogórek zielony 136g OBIAD B43.3 T13.5 W44.8 makaron pełnoziarnisty gotowany 140g wieprzowina łopatka 120g szpinak 140g jogurt 50g cukinia 120g oliwa 5g KOLACJA B11.6 T9.5 W15.6 193 KCAL kefir tola 1.5% 315g orzechy 8g CAŁOŚĆ 1669 KCAL B119 T58.3 W161.7 04.06.2018 ŚNIADANIE PRZED

    Odpowiedzi: 390 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-04 13:47:53 Liczba szacunów: 0
  • PatkaMatka Korekta

    Post
    Ladies SFD

    ne 10g kasza gryczna 150g OBIAD 485 KCAL B36.8 T20.1 W36.9 mieso z ud 150g makron pełnoziarnisty 120g oliwa 10g pomidor 77g ogórek47g sałata41g KOLACJA 222KCAL B28.1 T8.2 W11.9 jajo kurze 48g twaróg chudy 100g truskawki 40g szpinak 111g orzechy włoskie 5g całość 1690KCAL B 126 T64 W150 ;-) Zmieniony przez - PatkaMatka w dniu 2018-06-09 20:50:32

    Odpowiedzi: 390 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-09 20:45:00 Liczba szacunów: 0
  • PatkaMatka Korekta

    Post
    Ladies SFD

    T15W59 476KCAL mieso z ud 140g ryż brązowy120g pomidor57 jabłko140g kapusta pekińska 55g pestki dyni 10g OBIADB43T14W48 487KCAL mieso z fileta indyka 135g kasza gryczana 140g szpinak 120g oliwa10g jog. naturalny 30g pomidor 150g KOLACJAB23T11W10 twaróg 80g jaja 48g płatki jaglane 8 orzechy włoskie 10g CAŁOSĆ 1700KCAL B128 T61 W164 TRENING 1) plank

    Odpowiedzi: 390 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-15 18:52:30 Liczba szacunów: 0
  • PatkaMatka Korekta

    Post
    Ladies SFD

    owe 50g, twaróg półtłusty 100g, dynia 150g, pecan nuts 10g, WPC 21g, jabłko 70g 518kcal 3) wątróbka z kurczaka 185g, cebula 100g, ziemniaki gotowane 200g, orzechy włoskie 7g, szpinak 200g 282kcal 4) dynia 80g, twaróg półtłusty 120g. wiórki kokosowe 15g, żelatyna 5g 12.10.2018 561kcal 1) jaja kurze 04g, wiórki 10g, jogurt 130g, płatki jaglane 55g, d

    Odpowiedzi: 390 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-13 08:14:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta zbilansowana + plan tygodniowy do kontroli

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zień treningowy - Poniedziałek / Środa / Piątek Dieta: Posiłek 1 - I śniadanie Płatki kukurydziane 150 g Mleko spożywcze 0,5 % tłuszczu 300 ml Rodzynki suszone 50 g Orzechy włoskie 10 g Banan 300 g Daj płatki owsiane, banan wyrzuć i dodaj białko - twaróg lub jaja. Posiłek 2 - II śniadanie Chleb Wasa - żytni 21 g Tuńczyk w wodzie 75 g Pomidor

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3239 Data: 2008-06-20 16:22:40 Liczba szacunów: 0