SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Białka jaj(z dwóch jajek) <B:9 T:0 W:1 > Płatki kukurydziane 80g <B:6 T:2 W:62 > Mleko 0,5 % Orzechy włoskie 50g <B:8 T:33 W:1> Posiłek 2 Mintaj 80g <B:13 T:0 W:0 > Szpinak 30g <B:1 T:0 W:0 > Chleb żytni razowy 40g <B:2 T:1 W:18 > Posiłek 3 Polędwica wołowa 90g <B:18 T:9 W:0 > Brokuły 80g <B:

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4172 Data: 2007-09-23 10:48:14 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Białka jaj(z dwóch jajek) <B:9 T:0 W:1 > Płatki kukurydziane 80g <B:6 T:2 W:62 > Mleko 0,5 % Orzechy włoskie 35g <B:5 T:23 W:1> Posiłek 2 Mintaj 80g <B:13 T:0 W:0 > Szpinak 60g <B:1 T:0 W:0 > Chleb żytni razowy 40g <B:2 T:1 W:18 > Posiłek 3 Polędwica wołowa 90g <B:18 T:9 W:0 > Brokuły 120g <B

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4172 Data: 2007-09-24 21:33:01 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Białka jaj(z dwóch jajek) <B:9 T:0 W:1 > Płatki kukurydziane 80g <B:6 T:2 W:62 > (płatki kukurydziane dlatego że nie wchodzą mi w ogóle owsiane z żadnymi dodatkami) Mleko 0,5 % Orzechy włoskie 25g <B:4 T:16 W:1> Posiłek 2 Mintaj 80g <B:13 T:0 W:0 > Szpinak 60g <B:1 T:0 W:0 > Chleb żytni razowy 40g <B:2 T:

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4172 Data: 2007-09-25 07:30:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3 posiłek mi nie pasuje niestety bo nie mam jak tego w szkole zjeść MASZ MASZ...PIOSTARAJS IE I BIERZ NORMLANE JEDZENIE! jak można to zastąpić?POJEMNIK-RYZ/KASZA/MAKARON-MIESO/RYBA-WARZYWA-OLIWA, LUB RAZOWIEC-SEREK WIEJSKI-WARZYWA-OZRECHY/OLIWA Zastąpie to białkiem ,ale za 2 tyg gdzieś (Olimp whey mass profi) TO WEZ RAZOWIEC Z WARZYWAMI +BIALKO I G

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4172 Data: 2007-09-27 23:26:40 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wolę jednak dać jeszcze do ocenki dal pewności :) 1 posiłek Makaron dwujajeczny 95g <B:11 T:2 W:71> Białko z 2 jajek <B:9 T:0 W:1> Orzechy włoskie 25g <B:4 T:16 W:1> 2 posiłek Mintaj świeży 80g <B:13 T:0 W:0> Szpinak 60g <B:1 T:0 W:0> Chleb żytni razowy 60g <B:3 T:1 W:27> Orzechy włoskie 25g <B:4 T:16 W:1>

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4172 Data: 2007-09-29 21:47:13 Liczba szacunów: 0
  • co teraz?

    Post
    Trening dla początkujących

    Za ułożenie mi diety dam sog'a Sam nie wiem jak do tego się zabrać. Czytałem Precision Nutrition oraz zapotrzebowanie kaloryczne. 7:00 I posiłek szkoła ( w niej 9:30 II posiłek, III posiłek 12:00) 14:00 IV posiłek 16:30 Trening Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 571 Data: 2010-01-25 15:55:45 Liczba szacunów: 0
  • Moja dietka do sprawdzenia;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    warzywa sezonowo możesz mrożonki kupować pomidory papryka selery brokuły szpinak itp kup szynkę upiecz i bedziesz miał na kilka dni wędliny są nafaszerowane zamiast kaszy ryz makaron

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 988 Data: 2010-03-03 09:43:07 Liczba szacunów: 0
  • Śmierdzące gazy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Warzyw jem dużo zwykle do 2-3 posiłków dziennie i są to brokuły, fasolka szparagowa, marchew,pomidory,ogórki, czasem szpinak czy kalafior." Masz winowajców. Jedynie pomidor i marchew z Twojej listy są bezpieczne. Pozostałe spróbuj zastąpić innymi na jakiś czas i przekonaj się, czy poczujesz się lepiej. trzeba bedzie też usunąć te, które już tam si

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 6699 Data: 2013-11-22 17:54:14 Liczba szacunów: 2
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    ń 12 Dzień treningowy Data: Piątek 24.10.2014 Dieta 1. Jaja 280g, Ryż biały 70g, Masło 20g + warzywa 2. Kasza gryczana biała 100g + Łosoś pieczony 180g + Oliwa z oliwek 15g + szpinak mielony 3. Kasza jaglana 100g + Krewetki 150g + Masło 15g + warzywa 4. Kasza gryczana 50g, Łopatka wieprzowa 150g, Olej rzepakowy 10ml + warzywa Trening 1. Prostowanie

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4348 Data: 2014-10-24 23:48:35 Liczba szacunów: 0
  • Wszystko co najlepsze dla mózgu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie matki i w pierwszym roku życia. Sprawność intelektualną wspomogą także witaminy z grupy B, zwłaszcza kwas foliowy. Występuje on w zielonych warzywach, takich jak brokuły, szpinak, sałata, i w suszonych owocach. Ruszaj się i pamiętaj o śniadaniu Żeby umysł pracował przez cały dzień na wysokich obrotach, musimy mu zapewnić ciągły, równomierny do

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3900 Data: 2006-08-25 12:39:40 Liczba szacunów: 0
  • Wyrzezbienie -4kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Musli z orzechami i rodzynkami 100g B:11,5 T:12,7 W:53,2 kcal:375 Jogurt naturalny B:9 T:5 W:12,5 kcal 125 A TO MUSLI KUPNE ? PODAJ SKŁAD TEGO MUSLI, GDZIE ŹRÓDŁO BIAŁKA ? MOŻESZ WARZYWA DORZUCIĆ 2. Ser twarogowy poltlusty 200g B:37.4 T:9.5 W:7 kcal 266 pestki dyni 50g B:12 T:22 W:9 kcal:270 DORZUĆ WARZYWA 3.Szpinak 200g B:5 T:1 W:5 kcal:30 mak

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 928 Data: 2010-01-15 21:46:53 Liczba szacunów: 0
  • coś na bardzo słabą regenerację i zmęczenie

    Post
    Odżywki i suplementy

    w pojemniku 1kg) x1 albo x2 dziennie (powinno się części ale mnie się już w żołądku nie wiele mieści ) - obiad zupa z burakami i ziemniakami - na kolacje - sałatka ( sałata, szpinak, cebula, pomidor, papryka, jajko, oliwa z oliwek) - woda z chlorellą i trawą jęczmięnną w między czasie jakieś owoce wcisnę albo siemię lniane zmiksowane z jabłkiem al

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3446 Data: 2015-02-19 09:45:31 Liczba szacunów: 0
  • Kolacja - tak czy nie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    salem na ten temat art. przeczytaj http://www.sfd.pl/Warzywa_%2D_jak_przyrz%C4%85dza%C4%87_-t319334.html zagladaj w tabelach wartosci odzyw. ile co ma ww... pekisnka, brukselka, brokuły, szpinak, to ma bardzo mało...nie zapomianj ze to w 100g produktu(np prukselka okolo 2gWW w 100g! co to jest? mozesz jesc spokojnie 200g ale 100 wystarczy. pozdro.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 6544 Data: 2007-03-01 23:08:23 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja- ocena i pomoc przy diecie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rzodkiewka, papryka, warzywa strączkowe(np. fasola itp.), buraki,seler naciowy, koper naciowy, rabarbar, brokuły, bakłażany, kalafior, seler korzeniowy, pieczarki, szparagi, szpinak, cukinia, dynia, kabaczek, endywia, jarmuż, karczochy, botwina, kalarepa, rzepa, szczaw, szczypiorek itd. itd. Interesują mnie też bardzo owoce bo strasznie je lubię

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2012-05-09 19:39:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7:00 Platki owsiane 70g + 200ml mleka - tylko jakiego? 2 jaja kurze całe + chleb zytni pelnoziarnisty 100g 2 ogórki małosolne dodaj jeszcze owoc, jako cukry proste dostaniesz dawke energii 10:30 Serek wiejski 200g Chleb zytni pelnoziarnisty 100g 1 Banan Wysuszone pestki słonecznika 100g warzywo 13:30 Ryz brązowy 80g Piers z kurczaka 80g

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 2008-11-04 19:15:14 Liczba szacunów: 0
  • Ocena redukcji po 4 tygodniach -zdjęcie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iłek? chcesz przykład posiłku? proszę: 2 całe gotowane jaja 50g łososia połówka awokado 15g migdałów 50g owoców leśnych 1/2 łyżeczki nasion chia warzywa: pomidor, kalarepa, szpinak, kapusta kiszona na to łyżeczka oleju konopnego zioła przyprawowe: czosnek niedźwiedzi, kolendra, lubczyk,pieprz ziołowy, ostra papryka inny: 2 średniej wielkości bata

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4664 Data: 2018-09-02 13:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Scorch

    Post
    Odżywki i suplementy

    leczkow,buleczek,schabikow...:) wyszczuplic uda,podniesc,ujedrnic i troche zmniejszyc pupe...ot,marzenia kobiece ;)) jem sporo warzyw (brokuly,pomidory,marchewka z pietruszka,szpinak,soczewica...),staram sie jesc wiecej miesa (wybieram indyka lub kurczaka,czasem watrobke cieleca/drobiowa;wolowiny i wieprzowiny zbytnio nie lubie...),ktore jem na zmi

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 3204 Data: 2006-09-19 10:52:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Lubie placki

    Post
    Kuchnia SFD

    rem ;) 1. Tatar (marynowane pieczarki, cebula czerwona, ogórki kiszone, szprotki i oczywiście mięsko wołowe) 2.Kurczak z ryżem curry i najlepszą na świecie sałatką (pomidory, szpinak, feta, oliwa z oliwek, pomidory suszone, dużo ziół, ogórek) 3.Sałatka grecka 4.Lubie placki 8-) ( polewa z jogurtu naturalnego+kazeina kokosowa+banan+ masło orzechowe)

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 7254 Data: 2016-01-05 21:29:56 Liczba szacunów: 7
  • ciągły brak progresu..zły bilans?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    warzywa to różnie, pomidory, ogórki - świeże do posiłków często jakieś warzywa na patelnie - wersje bez ziemniaków inne mrożone typu brukselka/marchewka/brokuły/szpinak - gotowane smaże albo bez tłuszczu albo z niewielką ilością oliwy Zmieniony przez - qrak12345 w dniu 2011-05-27 17:42:43

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1814 Data: 2011-05-27 17:41:18 Liczba szacunów: 0
  • Coś przeciwko zakwasom?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Polecam rodzynki, jagody. Warzywa szpinak, kalafiory, brokuły pozdr

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 8014 Data: 2010-06-22 19:36:54 Liczba szacunów: 0