SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • Zdążyć przed skalpelem...

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję, dziewczyny! sama się cieszę! Teraz plan na jutro oraz kilka zaległych misek - Założenia: BWT - 120/125/70 Warzywa - rzodkiewka, por, kapusta, szpinak, cebula, brokuły, brukselka /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5ca55d85be6d49fa845a385fc76bc951.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c24ef32c392d406fab41d0491615a9b2.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8a58d26f909e45

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 8975 Data: 2013-11-04 22:22:42 Liczba szacunów: 0
  • Moja Determinacja/rossi_/foto str. 116-117

    Post
    Trening dla początkujących

    sznie dlatego dobre - owsiane - makaron ciemny Najlepiej jak najlżejsze żarcie bo jak się najesz za dużo to niestety kolki i fizyczny ból gwarantowane. Organizm będzie odzwyczajony od takiej ilości pożywienia. Nie zapomnij o warzywach - tu szpinak kruluje. Ja niestety raz zjadłem za mało i za dużo syfu i w nocy przepaliła mnie straszliwa zgaga.

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-24 14:44:38 Liczba szacunów: 0
  • Mięsne i orzechowe śniadanie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Połączenie na talerzu bardzo dobrze smakuje.Aczkolwiek,jeśli jesz je zaraz po sobie to i tak sie zmieszają w żołądku;]. P.S. Nie pisałem,że jem jajka codziennie. Bardzo dobrze smakuje również szpinak z mięsem(pierś/wołowina)+w szczególności z olejem z pestek dyni ew. oliwą Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2011-03-12 21:37:57

    Odpowiedzi: 99 Ilość wyświetleń: 15603 Data: 2011-03-12 21:37:21 Liczba szacunów: 0
  • Markotki zmagania ze słabościami vol.2

    Post
    Ladies SFD

    re mi sie odzywa od czasu nart, raczej sie nie obejdzie bez jakiegos kregarza) , porolowalam sie , powisialam no i zrobilam brzuchy plank plank boczny na obie strony wznosy nog w zwisie miska: warzywa: salata, pomidory, cukinia, szpinak /SFD/Images/2015/3/27/f4b6f0e505894f869cc76f5b91ee2c1d.jpg Zmieniony przez - markoto w dniu 2015-03-27 21:43:46

    Odpowiedzi: 538 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-27 21:23:06 Liczba szacunów: 0
  • Markotki zmagania ze słabościami vol.2

    Post
    Ladies SFD

    10x20kg/ 10x22,5kg 10x15kg/ 10x20kg/ 20x20kg 15min bieznia w tym 10min trucht 9km/h, po wczorajszych interwalach biegowych nie mialam sily biegac, do tego jutro nogi wiec odpuscilam bieznie miska: 120/150/70 suple- tran, vit D, lecytyna, enzymy warzywa- salata pomidor, cukinia szpinak /SFD/Images/2015/5/7/076a9255fe704f3e87c731f099b90d89.jpg

    Odpowiedzi: 538 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-07 09:55:49 Liczba szacunów: 0
  • Heronim / Redukcja - Powoli do przodu str. 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Dwie przykładowe miski /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c4810e4569784858962a3bb32f0a4cc0.jpg Pierś z kurczaka 200g (na parze) Ryż brązowy 50g Oliwa z oliwek 15g Jogurt naturalny 70g Brokóły na oko Przyprawy: Pieprz, Chilli, Curry, Zioła prowansalskie, czosnek świeży /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c731fa3d80144f408aa2f47c2f5d59e4.jpg Pierś z kurczaka 200g (smażony)

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 7195 Data: 2013-04-24 22:01:39 Liczba szacunów: 0
  • . DT2 . HETAVEL .

    Post
    Ladies SFD

    e 3. Zupa z dyni i indyka + ryż basmati + olej kokosowy + jajko 4. Zupa z dyni i indyka + ryż basmati + olej kokosowy + jajko 5. Łosoś pieczony WARZYWA: czosnek, cebula, por, szpinak świeży, dynia, ogórek, pomidor SUPLEMENTY: Novothyral, Witaminy, Tran, Wit D, Wit C, Selen+Cynk TRENING: DZIEŃ 4 (plecy + triceps + brzuch) PLECY: A Podciąganie na g

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-22 10:35:13 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ki 10g + orzechy włoskie 10g + jogurt naturalny 130g ** Gold Omega 3 x2 kaps ** ok. 11 5g mono 3. 12:10 makaron pełnoziarnisty 80g + filet z kurczaka 150g + olej lniany 10g + szpinak 220g 4. 14:45 makaron pełnoziarnisty 110g + filet z kurczaka 150g + oliwa 10g + brokuły 220g ** BCAA 10g + TCM 4k 16:05 - 17:15 TRENING ** BCAA 10g + Carbonox 60g - po

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16639 Data: 2011-03-07 18:04:43 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    0g + brokuły 220g 5. 18:30 makaron pełnoziarnisty 80g + filet z kurczaka 150g + olej lniany 9g + brokuły 220g 6. 21:00 Twaróg półtłusty 150g + jogurt naturalny 130g + szpinak 220g 7. 23:15 Jajka (B:200g; Całe: 60g) ** Gold Omega 3 x2 kaps BTW: Bz: 194g / T:65g / WW: 370 Bz: 2,5 / T: 0,8 / WW: 4,8 Dzień trochę mulący.

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16639 Data: 2011-03-10 16:59:20 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    dczas treningu ** TCM 4k 4. 15:40 makaron pełnoziarnisty 110g + filet z kurczaka 150g + oliwa 10g + brokuły 220g 5. 18:00 makaron pełnoziarnisty 80g + filet z kurczaka 150g + szpinak 220g 18:45-ok. 21 szkoła 6. 21:00 Twaróg półtłusty 150g + jogurt naturalny 130g 7. 23:00 Jajka (B:150g; Całe: 60g) + filet z kurczaka 50g (zostało po odmrożeniu) ** Go

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16639 Data: 2011-03-11 16:35:54 Liczba szacunów: 0
  • ,,Powrot,, Potrzeba pomoc przy redukcji

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    e dodalem weglow po trenignu więcej warzyw, mozesz sałatki z wiejskiego, papryki oliwek i pomidorów robić. warzywka jem :)salatki z kurczakiem pomidorem i salata, surowki, szpinak,czosnek, cebula, papryka staram sie jak najwiecej tylko wszystkich nie dodaje do blilansu kalorycnzego bo chyba nie trzeba tak?? 7.fasole w zalewie tez mozna wcinac??

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2095 Data: 2013-01-23 09:07:06 Liczba szacunów: 0
  • DT/DŻ Flourish – to be TRI – start s.6

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    obiet, chela mag B6 forte, garlicin Przyprawy: sól, pieprz czarny, pieprz cayenne, cynamon, kurkuma, zioła prowansalskie Warzywa: pomidory, sałata lodowa, brokuły, marchewki, szpinak, cebula, ogórki kiszone /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/788b51e4d29b420797ec0f32edafe663.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a80cf1f7337a42d4aa49ba6534ce727d.jpg Pozbyłam się szwów, a

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17940 Data: 2013-07-29 13:13:25 Liczba szacunów: 0
  • DT/DŻ Flourish – to be TRI – start s.6

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    obiet, chela mag B6 forte, garlicin, wiesiołek Przyprawy: sól, pieprz czarny, pieprz cayenne, cynamon, kurkuma, zioła prowansalskie Warzywa: pomidory, brokuły, sałata lodowa, szpinak /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0d8cbcfa419c4a1aa531910162c10d76.png Dzięki jednej takiej wszystkowiedzącej Krewetce udało mi się zaopatrzyć w gigantyczny słój oleju kokosoweg

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17940 Data: 2013-08-13 19:29:39 Liczba szacunów: 0
  • DT/DŻ Flourish – to be TRI – start s.6

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    B6 forte, garlicin, wiesiołek Przyprawy: sól, pieprz czarny, pieprz cayenne, cynamon, kurkuma, zioła prowansalskie, papryka słodka Warzywa: pomidory, brokuły, sałata lodowa, szpinak, papryka czerwona, rukola, fasolka szparagowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d34b4f1c7cf24eab966039b985d2f4bf.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e98227d172344cb6bd91370450ce8b88.jpg

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17940 Data: 2013-08-14 14:31:38 Liczba szacunów: 0
  • DT/DŻ Flourish – to be TRI – start s.6

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    B6 forte, garlicin, wiesiołek Przyprawy: sól, pieprz czarny, pieprz cayenne, cynamon, kurkuma, zioła prowansalskie, papryka słodka Warzywa: pomidory, brokuły, sałata lodowa, szpinak, papryka czerwona, rukola, fasolka szparagowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f7aaa71050df4610bf1b753b4074adc4.png Zmiksowane awokado z bananem. Wrzucone do lodówki, żeby się

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17940 Data: 2013-08-15 15:46:46 Liczba szacunów: 0
  • DT/DŻ Flourish – to be TRI – start s.6

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fe4ec78ca0374194ad731c787b99b317.jpg WARZYWA: Rukola, brokuły, papryka czerwona, jarmuż, szpinak, marchewka PRZYPRAWY: Sól morska, pieprz czarny, pieprz cayenne, cynamon, zioła prowansalskie, oregano, estragon, kakao /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/88ee0550205d4ee2bfe6bcdff40b8d10.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c76afd787ddc46f8a714942f

    Odpowiedzi: 181 Ilość wyświetleń: 17940 Data: 2014-02-09 15:29:00 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] ROAD TO THE SUCCESS. (dudee)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta 11.12.2016 1. Owsiane 60g, jogurt naturalny 120g, wiórki kokosowe 15g, kiwi 100g, pomarańcze 120g, banan 90g 2. Jaja kurze 200g, oliwa z oliwek 20g, masło klarowane 5g, szpinak, papryka, bataty 250g, truskawki 150g 3. Karkówka 120g, kasza gryczana 150g, olej kokosowy 5g, buraki 110g, 4. Kurczak 100g, makaron durum, przecier pomidorowy 150g,

    Odpowiedzi: 342 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-11 21:08:28 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a może kazam wiesz dlaczego właśnie szpinak i celer to najlepsze "odkwasacze" ? z tego co się zorientowałem wcale nie mają rekordowych ilości np potasu czy fosforu z góry dzięki za odp i fajnie ze dałeś cynk na pral score, rozczytam się o tym Zmieniony przez - rush comes w dniu 2010-10-19 14:51:43

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-19 14:50:36 Liczba szacunów: 0
  • Piotr Kaczka specjalista ds. badawczo-rozwojow - odpowiada na Wasze pytania ! ! !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    dać, że wiesz, jak to zrobić: 1) 35/70/35 2) 35/55/40 3) 35/0/25 4) 35/50/0 5) 35/0/52 w każdym posiłku uwzględnij 250-300 g warzyw o wysokim charakterze zasadotwórczym, jak szpinak, botwina, kalafior, rzepa, brokuł, itp. Suplementacja w DT: BCAA zaraz po przebudzeniu + 5-6 g przed treningiem przed aero. Vita-MIN multiple Sport do pierwszego posił

    Odpowiedzi: 2724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-17 22:15:57 Liczba szacunów: 0
  • shitman / 300sta masa! :D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Shit do wątróbki dodaj jeszzcze szpinak bezdie jeszcze lepsze;-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-09-13 18:49:09 Liczba szacunów: 0