SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • [FIT]Amelia35/dziennik/ujędrnianie ciała/ rok str.28

    Post
    Ladies SFD

    20.11.2014 DNT Miska czysta, nieliczona Leki: Euthyrox 50mg Warzywa: brokuły, cukinia, papryka czerwona, szpinak Płyny: woda, zielona z miętą, mięta, rumianek 1. owsianka z jajami, mandarynkami i migdałami 2. wątróbka kurczaka z ziemniakami, brokułami, cukinią i papryką 3. pierś indyka z gryczaną, soczewica zieloną, brokułami, papryką, pestkami

    Odpowiedzi: 496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-23 21:29:53 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Amelia35/dziennik/ujędrnianie ciała/ rok str.28

    Post
    Ladies SFD

    górnego do klatki (szeroko) 4x 8-10 35kg/35kg/35kg/35kg x10 35kg/35kg/35kg/35kg x10 Miska czysta, nieliczona Leki: Euthyrox 50mg Warzywa: brokuły, papryka czerwona, cukinia, szpinak Płyny: woda, zielona, mięta, malina, koper włoski 1. placek owsiany z jabłkiem 2. pierś indyka faszerowana serem gouda, brokułami i papryką z ziemniakami i cukinią 3

    Odpowiedzi: 496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-12 23:02:00 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Amelia35/dziennik/ujędrnianie ciała/ rok str.28

    Post
    Ladies SFD

    12 4. Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki (szeroko) 4x 8-10 35kg/35kg/35kg/35kg x10 35kg/35kg/35kg/35kg x10 Miska 120B/60T/150W Leki: Euthyrox 50mg Warzywa: brukselki, szpinak, papryka czerwona, cukinia Płyny: woda, mięta, pokrzywa, owoce leśne 1. jabłkowe placki owsiane 2. pierś indyka z ciecierzycą i serem; kiwi 3. wątróbka z ryżem, jaglan

    Odpowiedzi: 496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-16 19:26:38 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Amelia35/dziennik/ujędrnianie ciała/ rok str.28

    Post
    Ladies SFD

    ------------------------------------------------------------------------------------------------ 07.02.2015 DNT Miska czysta, nieliczona Leki: Euthyrox 50mg Warzywa: brokuły, szpinak, papryka czerwona Płyny: woda, zielona, wiśnia, pokrzywa 1. placki owsiane z jabłkiem 2. wątóbka kurczaka z ryżem brązowym, brokułami, szpinakiem i papryką na maśle

    Odpowiedzi: 496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-21 13:11:54 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Amelia35/dziennik/ujędrnianie ciała/ rok str.28

    Post
    Ladies SFD

    g/27kg x12/ 27kg x7 25kg/27kg x12/ 27kg x7 2c. Przyciąganie drążka dolnego do szyi x25 2min 25kg/25kg/25kg x25/ 30kg x10 25kg/25kg/25kg x25 Miska czysta, nieliczona Warzywa: szpinak, papryka czerwona, brokuły, cukinia, pomidorki, kiełki brokuła i soczewicy Płyny: woda, zielona (z płatkami róży, ślazu oraz wyciągiem z bergamotki i mango), biała (z

    Odpowiedzi: 496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-05 18:16:48 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    /34x6/34x5/30x6 5b. sciaganie drazka proste rece 4x8-10 15x10/15x8/15x8/15x6 oooo matko czas trwania: 49minut aero: 20minut micha: 1. jajka oliwa tran trening 2. jajka oliwa tran 3. indyk oliwa szpinak 4. indyk oliwa szpinak 5. indyk oliwa ogorek 6. jajka oliwa razem:B/T/W 173/78/12 1407kcal Zmieniony przez - mala_mi82 w dniu 2010-07-15 21:04:21

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-15 13:05:32 Liczba szacunów: 0
  • Mi....sie zawsze chce%-)...BLOG TRENINGOWY.

    Post
    Trening dla początkujących

    czas na zwierzenia jak sie obijalam bedzie kara a jak nie to nagroda micha: 1. jajka oliwa tran trening I 2. jajka oliwa tran 3. kura oliwa szpinak 4. kura oliwa szpinak trenig II 5. kura salata ogorek oliwa 6. jajka oliwa razem:B/T/W 170/81/9 1397kcal trenig I: 1. mc sumo 5x6-8 40x8/42.5x8/45x7/47.5x6/50x6 2. zarzut 4x6 25kgx6x4serie 3. Man Maker

    Odpowiedzi: 672 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-17 20:02:02 Liczba szacunów: 0
  • [FIT] teksański dziennik Chucka; foty str.34

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 20,DnT Micha: napoje:woda,kawa,herbata warzywa:pomidory,cebula,szpinak /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/7edb1ea69e444782b79a2a409927da18.JPG Dzień 21,Trening 13/24 DT (wypiska wieczorem) Micha: napoje:woda,kawa,herbata warzywa:pomidory,ogórek,szpinak,kapusta czerwona /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/31f54fd966d042679fe6e4932858f532.JPG Zmieniony przez - dorotk

    Odpowiedzi: 598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-10 18:16:21 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka / dziennik/ REKOMPO: s.1-20, TRENING DOMOWY - od s.46

    Post
    Trening dla początkujących

    zone 1 (105-133): 54 % HR zone 2 (133-152): 32% HR zone3 (152-190): 9%. Tętno szalało przy ćwiczeniu 1, 2a i obwodówce. DIETA: 1) jaja, płatki owsiane, ogórek kiszony 2) cyc, szpinak 3) cyc, szpinak 4) cyc, ryż brązowy, surówka z białej kapuchy (foto) trening 5) whey, banan 6) serek wiejski, orzechy, oliwa B/T/WW --> 152/ 75 / 115 = 1750 kcal, m

    Odpowiedzi: 907 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-25 22:13:35 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy (IHS)- by WiechoCn

    Post
    Iron Horse Series

    następny zawodnik z super szamą. Jak szpinak robisz? Szczerze to robiłem szpinak pierwszy raz, a że nie mam zbyt dużo czasu na kuchenne eksperymenty to ładuje wszystko do parowaru, zasypuję przyprawami i po 40 minutach gotowe... Co do tej porcji to posypałem pieprzem, solą, vegetą, curry i imbirem mielonym. W smaku nie przypominało to dania z maste

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-09 23:49:47 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy (IHS)- by WiechoCn

    Post
    Iron Horse Series

    e odbiło się na dzisiejszym treningu.:'-( http://imageshack.us/a/img202/6835/dietaw.png I posiłek- 3 jaja domowe+ oliwki+ jogurt naturalny+ warzywa II posiłek- 200g kakrówki+ szpinak III posiłek- 220g karkówki+ szpinak IV posiłek- 230g szynki wieprzowej+ pekińska+ jogurt naturalny+ pomidor+ ser feta V posiłek- makrela+ pekińska+ jogurt naturalny ht

    Odpowiedzi: 407 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-31 20:18:01 Liczba szacunów: 0
  • Mój cel: płaski brzuch, ogólnie redukcja

    Post
    Ladies SFD

    nieprecyzyjny, bo ten 3 posiłek o 14.00 to właśnie ten obiad w tzw. "gościach". Wrzuciłam na oko ilości, starałam się nałożyć małe kawałki - 2 ziemniak, mały kawałek dorsza i szpinak. Oczywiście dorsz był na tłuszczu - nie jestem w stanie oszacować ilości. To samo szpinak na ciepło - na pewno był w nim jakiś tłuszczyk. Także mimo, że miska wygląda

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-11 20:36:21 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    zas treningu 5. 17:35 makaron pełnoziarnisty 110g + filet z kurczaka 150g 6. 20:30 filet z indyka 130g 7. 23:00 Twaróg półtłusty 150g + jogurt naturalny 150g + borkuły 450g + szpinak 200g + ogórek kiszony 150g BTW: 196 / 60 / 327 Bz: 2,5g / T: 0,8g / WW: 4,2g Filet z kurczaka dziś robiony na parze ok. 15 min Zjadłem filet z indyka zamiast rybki bo

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-20 18:28:02 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    kaps 2. 9:25 Płatki owsiane 110g + rodzynki 10g + orzechy włoskie 10g + jogurt naturalny 150g 3. 12:10 makaron pełnoziarnisty 80g + filet z kurczaka 150g + olej lniany 10g + szpinak 22g 4. 14:40 makaron pełnoziarnisty 110g + filet z kurczaka 130g + oliwa 10g + brokuły 220g ** BCAA 10g + TCM 4k TRENING ** BCAA 10g + TCM 4k AEROBY ** Carbonix 55g 5.

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-28 18:50:33 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    ki 10g + orzechy włoskie 10g + jogurt naturalny 120g ** Gold Omega 3 x 3k 3. 11:30 Twaróg półtłusty 160g + jogurt natrualny 120g + orzechy włoskie 7g + orzechy laskowe 10g + szpinak 220g 4. 13:40 ryż brązowy 50g + Morszczuk 220g + olej lniany 20g + szpinak 220g 5. 18:00 ryż brązowy 100g + filet z kurczaka 170g + brokuły 220g ** TCM 4k TRENING

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-28 22:11:06 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    + rodzynki 10g + orzechy włoskie 10g + jogurt naturalny 120g ** Gold Omega 3 x 3k ** Vita-min Plus 1k 3. 11:30 ryż brązowy 100g + filet z kurczaka 170g + olej lniany 15g + szpinak 220g 4. 14:45 ryż brązowy 100g + filet z kurczaka 170g + oliwa 15g + szpinak 220g 5. 18:00 schab wieprzowy 160g + oliwa 5g INTERWAŁY (koszykówka) 6. 20:00 Whey 45g

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-01 20:16:24 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    dded DIETA 1. płatki owsiane 40g + Whey 52g + orzechy włoskie 8g + o.laskowe 10g + ogórek 200g 2. ryż paraboliczny 40g + filet z kurczaka 200g + oliwa 9g + olej lniany 9g + szpinak 220g 3. ryż paraboliczny 40g + filet z kurczaka 200g + oliwa 9g + olej lniany 9g + szpinak 220g 4. płatki owsiane 40g + filet z kurczaka 200g + oliwa 9g + olej lnian

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-16 23:26:15 Liczba szacunów: 0
  • Different Roads, The Same Goal, czyli braciaki na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    yglądają moje ostatnie i przyszłe dni. + trening w DT DIETA: 1. płatki owsiane 30g Whey 22g Jajka 190g Ogórek 200g 2. ryż paraboliczny 30g jajka całe 200g jajka białko 180g szpinak 220g 3. ryż paraboliczny 30g filet z kurczaka 200g (dziś na parze) olej lniany 15g szpinak 220g 4. Brzoskwinia 90g Twaróg półtłusty 240g jogurt nat. 50g masło 10g Gold

    Odpowiedzi: 1612 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-02 22:03:29 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    e nog wiszac. + 30min step * czuc podniesienie ciezaru Posiłki: 1. owsiane, maliny, jogurt, lniany 2. jaja, tortilla, lniany, warzywa 3. zapiekanka: soczewica, mintaj,jajko, szpinak, lniany 4. jablko trening 5. syntha 6 zapiekanka: soczewica, mintaj,jajko, szpinak, lniany B130,54 W148,09 T84,40 kcal1876,81 Kontrolowania BTW w misce i wegli na pozi

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-28 08:42:14 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    czorajsza- SB 28.08.10 Trening: Basen - 30 dlugosci Posiłki: 1. kasza jeczmienna, banan, daktyle, kefir 2. kasza jeczmienna, banan, kefir, lniany Basen 3. serek capri, jajko, szpinak, warzywa <- zapiekanka 4. kurocyc, fasolka szparagowa, oliwa 5. kurocyc warzywa B109,82 W150,25 T90,21 kcal1838,95 dzisiejsza, bo plany nie powinny ulec zmianie: N

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-29 09:39:06 Liczba szacunów: 0