SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • dieta na trądzik

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    skórze) 5.Chleb żytni razowy. (ewentualność, robić samemu) musisz zamienić pieczywo białe, na ciemne. 6.Najlepiej warzywa zielone( brokuły, zielona fasolka, groszek zielony, szpinak i wiele innych) marchew, pomidory, zielona papryka to same witaminy, musisz mieć bogatą dietę w warzywa. Musisz unikać soli, cukru, ostrych przypraw ( to też może mieć

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1693 Data: 2013-04-07 16:20:52 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie 18-nasto latce! Problemy z wagą ;(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Starałam się wzorować na innych dietach, aczkolwiek brałam produkty które lubie jesc ;)Aha duzo osob bierze ryby do diety a czy mozna je czyms zastapic, bo np ja ich "nie lubie"? Jakbym mogła prosić o sprawdzenie mojej diety: I Posiłek godz, 6.30 Chleb baltonowski-80 gMasło wyborowe EKSTRA Szynka Ser żółty-salami Jogurt z musli II Posił

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2194 Data: 2008-04-22 23:21:25 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie 18-nasto latce! Problemy z wagą ;(

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I Posiłek godz, 6.30 Chleb baltonowski-80 gMasło wyborowe EKSTRA daj pełnoziarnisty Szynka Ser żółty-salami Jogurt z musli II Posiłek godz. 9,30 Jabłko 2 Jajka ugotowane na twardo (+ketchup, majonez) Pomidor Ogórek kiszony III Posiłek godz. 12,15 Chleb baltonowski-80g ciemny . . . Masło wyborowe EKSTRA Szynka Sałata Ogórek zielony IV Posiłek godz.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2194 Data: 2008-04-23 07:30:16 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W diecie troche trzeba by pozmieniać Posiłek 1 Białka jaj OK Sałata -wyrzyć bo to sama woda praktycznie daj rodzynki w zamian Siemię lniane -zamiast tego lepsze bedzie 100g owsianki z chudym mlekiem Posiłek 2 Łosoś OK Szpinak OK Proponije dodaćjakies wegle (ryż,chleb razowy itp...) Polędwica wołowa OK Brokuły OK Garść orzechów OK Proponije dodaćj

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2007-09-21 22:51:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Białka jaj(z dwóch jajek) <B:9 T:0 W:1 > Płatki kukurydziane 80g <B:6 T:2 W:62 > Mleko 0,5 % Orzechy włoskie 50g <B:8 T:33 W:1> Posiłek 2 Mintaj 80g <B:13 T:0 W:0 > Szpinak 30g <B:1 T:0 W:0 > Chleb żytni razowy 40g <B:2 T:1 W:18 > Posiłek 3 Polędwica wołowa 90g <B:18 T:9 W:0 > Brokuły 80g <B:

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2007-09-23 10:48:14 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Białka jaj(z dwóch jajek) <B:9 T:0 W:1 > Płatki kukurydziane 80g <B:6 T:2 W:62 > Mleko 0,5 % Orzechy włoskie 35g <B:5 T:23 W:1> Posiłek 2 Mintaj 80g <B:13 T:0 W:0 > Szpinak 60g <B:1 T:0 W:0 > Chleb żytni razowy 40g <B:2 T:1 W:18 > Posiłek 3 Polędwica wołowa 90g <B:18 T:9 W:0 > Brokuły 120g <B

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2007-09-24 21:33:01 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Posiłek 1 Białka jaj(z dwóch jajek) <B:9 T:0 W:1 > Płatki kukurydziane 80g <B:6 T:2 W:62 > (płatki kukurydziane dlatego że nie wchodzą mi w ogóle owsiane z żadnymi dodatkami) Mleko 0,5 % Orzechy włoskie 25g <B:4 T:16 W:1> Posiłek 2 Mintaj 80g <B:13 T:0 W:0 > Szpinak 60g <B:1 T:0 W:0 > Chleb żytni razowy 40g <B:2 T:

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2007-09-25 07:30:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    3 posiłek mi nie pasuje niestety bo nie mam jak tego w szkole zjeść MASZ MASZ...PIOSTARAJS IE I BIERZ NORMLANE JEDZENIE! jak można to zastąpić?POJEMNIK-RYZ/KASZA/MAKARON-MIESO/RYBA-WARZYWA-OLIWA, LUB RAZOWIEC-SEREK WIEJSKI-WARZYWA-OZRECHY/OLIWA Zastąpie to białkiem ,ale za 2 tyg gdzieś (Olimp whey mass profi) TO WEZ RAZOWIEC Z WARZYWAMI +BIALKO I G

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2007-09-27 23:26:40 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wolę jednak dać jeszcze do ocenki dal pewności :) 1 posiłek Makaron dwujajeczny 95g <B:11 T:2 W:71> Białko z 2 jajek <B:9 T:0 W:1> Orzechy włoskie 25g <B:4 T:16 W:1> 2 posiłek Mintaj świeży 80g <B:13 T:0 W:0> Szpinak 60g <B:1 T:0 W:0> Chleb żytni razowy 60g <B:3 T:1 W:27> Orzechy włoskie 25g <B:4 T:16 W:1>

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4155 Data: 2007-09-29 21:47:13 Liczba szacunów: 0
  • Pekin 2011

    Post
    Sztuki Walki

    obie w kociołku m.in. dwa rodzaje baraniny, nerki baranie, wołowinę, surowe krewetki, pulpeciki krewetkowe, pulpeciki rybne, pałeczki krabowe, grzyby mu'er, kapustę pekińską, szpinak liściasty, kiełki fasoli, owoce lotosu, plasterki ziemniaków, i może o czymś zapomniałem. Ugotowane kęski maczaliśmy sobie w miseczce z pastą sezamową i przyprawami. N

    Odpowiedzi: 135 Ilość wyświetleń: 9356 Data: 2011-09-08 16:51:01 Liczba szacunów: 0
  • co teraz?

    Post
    Trening dla początkujących

    Za ułożenie mi diety dam sog'a Sam nie wiem jak do tego się zabrać. Czytałem Precision Nutrition oraz zapotrzebowanie kaloryczne. 7:00 I posiłek szkoła ( w niej 9:30 II posiłek, III posiłek 12:00) 14:00 IV posiłek 16:30 Trening Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 570 Data: 2010-01-25 15:55:45 Liczba szacunów: 0
  • Moja dietka do sprawdzenia;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    warzywa sezonowo możesz mrożonki kupować pomidory papryka selery brokuły szpinak itp kup szynkę upiecz i bedziesz miał na kilka dni wędliny są nafaszerowane zamiast kaszy ryz makaron

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 982 Data: 2010-03-03 09:43:07 Liczba szacunów: 0
  • Wszystko co najlepsze dla mózgu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie matki i w pierwszym roku życia. Sprawność intelektualną wspomogą także witaminy z grupy B, zwłaszcza kwas foliowy. Występuje on w zielonych warzywach, takich jak brokuły, szpinak, sałata, i w suszonych owocach. Ruszaj się i pamiętaj o śniadaniu Żeby umysł pracował przez cały dzień na wysokich obrotach, musimy mu zapewnić ciągły, równomierny do

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3897 Data: 2006-08-25 12:39:40 Liczba szacunów: 0
  • Wyrzezbienie -4kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. Musli z orzechami i rodzynkami 100g B:11,5 T:12,7 W:53,2 kcal:375 Jogurt naturalny B:9 T:5 W:12,5 kcal 125 A TO MUSLI KUPNE ? PODAJ SKŁAD TEGO MUSLI, GDZIE ŹRÓDŁO BIAŁKA ? MOŻESZ WARZYWA DORZUCIĆ 2. Ser twarogowy poltlusty 200g B:37.4 T:9.5 W:7 kcal 266 pestki dyni 50g B:12 T:22 W:9 kcal:270 DORZUĆ WARZYWA 3.Szpinak 200g B:5 T:1 W:5 kcal:30 mak

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2010-01-15 21:46:53 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - DZIKA PLAŻA KAMILA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    ń 12 Dzień treningowy Data: Piątek 24.10.2014 Dieta 1. Jaja 280g, Ryż biały 70g, Masło 20g + warzywa 2. Kasza gryczana biała 100g + Łosoś pieczony 180g + Oliwa z oliwek 15g + szpinak mielony 3. Kasza jaglana 100g + Krewetki 150g + Masło 15g + warzywa 4. Kasza gryczana 50g, Łopatka wieprzowa 150g, Olej rzepakowy 10ml + warzywa Trening 1. Prostowanie

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4327 Data: 2014-10-24 23:48:35 Liczba szacunów: 0
  • coś na bardzo słabą regenerację i zmęczenie

    Post
    Odżywki i suplementy

    w pojemniku 1kg) x1 albo x2 dziennie (powinno się części ale mnie się już w żołądku nie wiele mieści ) - obiad zupa z burakami i ziemniakami - na kolacje - sałatka ( sałata, szpinak, cebula, pomidor, papryka, jajko, oliwa z oliwek) - woda z chlorellą i trawą jęczmięnną w między czasie jakieś owoce wcisnę albo siemię lniane zmiksowane z jabłkiem al

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 3411 Data: 2015-02-19 09:45:31 Liczba szacunów: 0
  • Śmierdzące gazy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "Warzyw jem dużo zwykle do 2-3 posiłków dziennie i są to brokuły, fasolka szparagowa, marchew,pomidory,ogórki, czasem szpinak czy kalafior." Masz winowajców. Jedynie pomidor i marchew z Twojej listy są bezpieczne. Pozostałe spróbuj zastąpić innymi na jakiś czas i przekonaj się, czy poczujesz się lepiej. trzeba bedzie też usunąć te, które już tam si

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 6635 Data: 2013-11-22 17:54:14 Liczba szacunów: 2
  • Kolacja - tak czy nie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    salem na ten temat art. przeczytaj http://www.sfd.pl/Warzywa_%2D_jak_przyrz%C4%85dza%C4%87_-t319334.html zagladaj w tabelach wartosci odzyw. ile co ma ww... pekisnka, brukselka, brokuły, szpinak, to ma bardzo mało...nie zapomianj ze to w 100g produktu(np prukselka okolo 2gWW w 100g! co to jest? mozesz jesc spokojnie 200g ale 100 wystarczy. pozdro.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 6536 Data: 2007-03-01 23:08:23 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja- ocena i pomoc przy diecie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rzodkiewka, papryka, warzywa strączkowe(np. fasola itp.), buraki,seler naciowy, koper naciowy, rabarbar, brokuły, bakłażany, kalafior, seler korzeniowy, pieczarki, szparagi, szpinak, cukinia, dynia, kabaczek, endywia, jarmuż, karczochy, botwina, kalarepa, rzepa, szczaw, szczypiorek itd. itd. Interesują mnie też bardzo owoce bo strasznie je lubię

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 583 Data: 2012-05-09 19:39:26 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7:00 Platki owsiane 70g + 200ml mleka - tylko jakiego? 2 jaja kurze całe + chleb zytni pelnoziarnisty 100g 2 ogórki małosolne dodaj jeszcze owoc, jako cukry proste dostaniesz dawke energii 10:30 Serek wiejski 200g Chleb zytni pelnoziarnisty 100g 1 Banan Wysuszone pestki słonecznika 100g warzywo 13:30 Ryz brązowy 80g Piers z kurczaka 80g

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1029 Data: 2008-11-04 19:15:14 Liczba szacunów: 0