SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • Małolata/aniitka155

    Post
    Ladies SFD

    nie do zniesienia Napis jeszcze musze dokonczyc :D http://www.editer.pl/fotka/3b62feef76bc46782fa93da77f042a05_2.jpg Miska dzisiejsza: nieliczone: pomidor papryka pieczarki ogorki czosnek szpinak /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/741714b2109a4fde85e276ff6072b2a9.png chlebek bez maki i drozdzy urywa xD Zmieniony przez - aniitka155 w dniu 2014-06-21 04:53:03

    Odpowiedzi: 445 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-21 04:46:50 Liczba szacunów: 0
  • Małolata/aniitka155

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #164, tydzień 22,28.08.14 DT -trening siłowy8-) -suple: Cla + Omega3 + Neomag + Beta Alanina 5gram -rozkład:1780 kcal , BTW - 120/60/190 + owoc po treningu (banan banan:D) -napoje: woda mineralna 4 l, kawa Trening : 1.przysiad 6x 3-5 + 10sek przerwy i max i 10sek przerwy i max 2min ( u mnie ok 60-90 sec j) 5x80kg + max 3 max 2/ 5x 80kg +m

    Odpowiedzi: 445 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-28 21:39:50 Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Leon_ee/IF Po pierwsze smacznie...

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ce.., ....przedramię, sztrugsy,..............interwały 25 min................ Dieta: Sałatka z kurczakiem, mexicana z dnia wcześniejszego, a na wieczór omlet z szynka i pastą szpinak/czosnek/feta, a wszystko delikatnie posypane parmezanem..., /SFD/Images/2015/11/22/ebc239b413454e10a1138ec0c54e3ee0.jpg /SFD/Images/2015/11/22/40080056871f4cce891834f6

    Odpowiedzi: 1108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-22 22:58:56 Liczba szacunów: 0
  • Madziala//Początki

    Post
    Ladies SFD

    Planowany trening na dziś: 40 min na rowerku, chyba że pogoda się poprawi to pójdę na taki w "realu" ;-) Miska na dziś: Warzywa: cebula, papryka, pomidor, szpinak, sałata, imbir (mała ilość) Suplementy:magnez, witamina C /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ecac47dc1c3c4da9af0eb54ccdd29fe0.png

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 5273 Data: 2014-09-14 11:05:00 Liczba szacunów: 0
  • Madziala//Początki

    Post
    Ladies SFD

    delfinka oj staram się staram, ale "puzzle" jedzeniowe nie zawsze mi wychodzą idealnie, największy problem mam własnie z białkiem Trening: 20 min na rowerku, zacząl mnie bolec piszczel... Miska Warzywa: Szpinak, czosnek, pomidor, ogórek, cebula, papryka czerwona Suplementy: magnez, rutinacea /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/2ff4467352704497bba8a2436e

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 5273 Data: 2014-10-12 20:32:35 Liczba szacunów: 0
  • Gotuj z Iron Horse

    Post
    Iron Horse Series

    Ja uwielbiam szpinak w wersji "redukcyjnej" Dorota kiedyś podała świetny przepis na FB :-)

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-16 10:34:36 Liczba szacunów: 0
  • Gotuj z Iron Horse

    Post
    Iron Horse Series

    SMACZNEGO! NISKOWĘGLOWE PLACUSZKI SZPINAKOWE Składniki: 2 czubate łyżki szpinaku 3 białka, 1 żółtko 1 łyżka granulatu sojowego o smaku grzybowym ¼ woreczka brązowego ryżu 5 łyżek otrębów żytnich 15g pestek dyni Przyrządzenie: Do pojemnika (używam tradycyjnego szejkera) daję szpinak, granulat, ryż, odrobinę wody posłodzonej stevią ,mieszam. Nastę

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-01 01:43:43 Liczba szacunów: 0
  • sihaja/blog/redukcja tłuszczu

    Post
    Trening dla początkujących

    ćwiczeń i do dietki. Oby sił starczyło! A dzisiaj cd. mojego menu: - gotowana pierś kurczaka, kalafior, brukselka - serek wiejski, reszta surówki ze śniadania - tuńczyk wsw, fasola czerwona, groszek, świeży szpinak - jogurt naturalny bez cukru Staram sie z tą dietą jak mogę. Do tego doszedł skrzyp, błonnik i omega-3 w tabletach oraz duuużo wody

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-05 21:05:05 Liczba szacunów: 0
  • sihaja/blog/redukcja tłuszczu

    Post
    Trening dla początkujących

    Wklejam dwie fotki posiłków. Różowa papka to przedtreningowy, białko plus owsiane. Drugi posiłek to potreningowy - cyc, szpinak i gryczana.

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-17 12:26:33 Liczba szacunów: 0
  • sihaja/blog/redukcja tłuszczu

    Post
    Trening dla początkujących

    ak maszyna wprawiona w ruch. Mogłam jeszcze zostać na tej bieżni i byłoby mi to pewnie bez różnicy. Dziwne Żarcie owies + białko Trening panga + brokuły + basmati tuńczyk + szpinak + oliwa + nasiona słonecznika omlecior białkowy, pomidor białko na sen Sylwetka Wszystko fajnie i widzę zmiany, tylko wkurzają mnie te moje "boczki". Wszystk

    Odpowiedzi: 551 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-04-11 12:56:21 Liczba szacunów: 0
  • szmaja/dziennik/redukcja - teraz albo nigdy!

    Post
    Trening dla początkujących

    naprawdę nie chce liczyć :), nawet nie mam jak ich zważyć) B/T/W=21/21/17 2. II śniadanie kromka pełnoziarniaka 40g, 50 g cycka, pomidor, cebula => ok. 200 kcal 3. obiad szpinak (400 g świeżego), cycek 200 g, 2 ząbki czosnku, sałata, 30 g kaszy gryczanej => ok. 350 kcal 4. przedtreningowy kasza gryczana 30g, cycek 150 g, pomidor, sałata =&

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 9643 Data: 2008-09-02 10:51:51 Liczba szacunów: 0
  • szmaja/dziennik/redukcja - teraz albo nigdy!

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj idę w końcu przypakować Jem dobrze - jajca śniadaniowe (+jaki chleb), ser biały + kromal na drugie + winogrona (czasem) , obiad 1 i 2 to cycek i szpinak/mieszanka warzywna na ciepło, potem jakiś twaróg/ser wiejski (wczoraj wyjątkowo jajo :P). Mniej więcej tak się trzymam codziennie. Treningów mało, bo 2 w tygodniu, ale muszę się usprawie

    Odpowiedzi: 165 Ilość wyświetleń: 9643 Data: 2008-10-08 10:05:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    630kcal 2. -tunczyk w sosie wlasnym(innych ryb oprocz tunczyka nie jem) -pomidor,salata,marchew,papryka,cebula -oliwa z oliwek 10g b.21g t.11,16g ww. 25g lacznie 323kcal 3. -szpinak 100g -wieprzowina(poledwica)100g -oliwa z oliwek b.21,5g t.16,66g ww.3g lacznie 240kcal 4.posilek przed treningowy -piers z kurczaka100g -ryz bialy 60g -cebula,papryka

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-01-26 22:05:04 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    ta 1. -jajka x3(wielkosc L czyli gdzies 60g jedno) -platki owsiane 100g -rodzynki 30g 2. -tunczyk w sosie wlasnym 100g -pomidor,salata,marchew,papryka -olej rzepakowy 10g 3. -szpinak 100g -wieprzowina(poledwica gotowana)100g -olej rzepakowy 10g 4.posilek przed treningowy -piers z kurczaka60g -ryz bialy 60g -marchew -olej rzepakowy(tloczony na zimno

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-02-16 22:57:08 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    Dzien 25 B 7minut rozgrzewki Klatka piersiowa: -wyciskanie sztangi plasko 3s 10x45kg 8x50kg 8x65kg Barki: -Military press 3s10x37,5kg 8x42,5kg 8x47,5kg Tricepsy: -prostowanie ramion na wyciagu 2s 12x40kg 10x45kg Plecy: -wioslowanie sztanga 2s 10x50kg 8x55kg -unoszenie konca sztangi z opadu 2s10x55kg 8x65kg Bajseps: -uginanie ramion ze sztangielkami

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-02-21 22:45:32 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    Dzien 29 B 7minut rozgrzewki Klatka piersiowa: -wyciskanie sztangi plasko 3s 10x45kg 8x50kg 8x65kg Barki: -Military press 3s10x40kg 8x45kg 8x50kg Tricepsy: -prostowanie ramion na wyciagu 2s 12x45kg 10x50kg Plecy: -wioslowanie sztanga 2s 10x50kg 8x55kg -unoszenie konca sztangi z opadu 2s10x55kg 8x65kg Bajseps: -uginanie ramion ze sztangielkami z sup

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-02-25 23:27:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    Dzien 33. Dzien Aerobow Witam wszystkich serdecznie po raz drugi w ciagu dzisiejszego dnia Cardio na crosswalkerze 50minut. Dieta. Dieta 1. -jajka x3(wielkosc L czyli gdzies 60g jedno) -platki owsiane 80g 2. -tunczyk w sosie wlasnym 100g -pomidor,salata,marchew,papryka -olej rzepakowy 10g 3. jagniecina (bylo kupione to zamiast swinskiego sobie up

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-03-01 23:45:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    Dzien 34 Plan B: 7minut rozgrzewki na crosstrainerze +krazenia,wymachy itp. Superseria 4s: Klatka: -wyciskanie hantli na skosie dodatnim 10x 19kg(jeden hantel) 10x22,5kg 8x24kg 8x26,5kg Plecy: -podciaganie na drazku 12x45kg

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-03-02 22:44:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    Witam wszystkich! Dzien 39 Plan A: 7minut rozgrzewki na crosstrainerze+wymachy krazenia itp. Klatka -seria laczona 3s:progres -wyciskanie sztangi plasko 10x55kg 10x65kg 10x75kg -rozpietki na skosie 10x11kg (jeden hantel) 10x13,5kg 8x16,5kg Plecy-seria laczona 3s:progres -sciaganie do karku 10x45kg 10x50kg 8x55kg -unoszenie konca sztangi 10x50kg 8

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-03-10 00:19:14 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Bulek- Redukcja str. 1-20 / MASA str.22

    Post
    Trec

    1. -jajka x3(wielkosc L czyli gdzies 60g jedno) -platki owsiane 70g 2. -tunczyk w sosie wlasnym 100g -pomidor,salata,marchew,papryka -olej rzepakowy 10g 3. -wieprzowina 100g -szpinak 100g -olej rzepakowy 10g 4.posilek przed treningowy -piers z kurczaka60g -ryz bialy 70g -fasola biala+habacho -olej rzepakowy(tloczony na zimno)10g TRENING Odrazu po t

    Odpowiedzi: 278 Ilość wyświetleń: 17512 Data: 2011-03-11 23:15:25 Liczba szacunów: 0