SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • Spawareczka wychodzi z krzaków

    Post
    Ladies SFD

    - 45 s, spiecia brzucha - 45 s, x 2 7. Pompki w TRX-ie w wąskim rozstawie - 30s, scyzoryk - 30 s, x 2. Rozgrzewka i rozciąganie oczywiście miały miejsce:) Na dziś: Bieging - 13 km - teren w tempie konwersacyjnym (5'15-5'25 min/km) Warzywa: pomidor, szpinak, sałata lodowa Micha: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6a0b69f9ac6b4d88bc9b6db9f1fb64bd.png

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-07 07:13:31 Liczba szacunów: 0
  • Spawareczka wychodzi z krzaków

    Post
    Ladies SFD

    Piąteczek, piątunio:) Zielsko: czosnek, nać pietruchy, sałata lodowa, pomidor, rzodkiew, szpinak Trening: TRX - 60' Na wieczór przewidziana subtelna suplementacja winem (wliczona w michę). /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/85d8c401fb5e4cb6bd4577c8cedc529f.png

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-08 07:29:12 Liczba szacunów: 0
  • Spawareczka wychodzi z krzaków

    Post
    Ladies SFD

    białkiem u mnie zawsze jest pod górę. Z newsów - zakwas na pierwszy chlebek już pracuje. Zamówiony fałdomierz czeka na poczcie na odbiór. Po biegu ruszam pełną parą:) Micha: szpinak, sałata lodowa, pomidor, ogórek ..... ciekawe zjawisko, pierwszy raz w życiu PMS-owe ssanie zapycham pomidorami i działa:) ale chodzą za mną omlety z bananem i borówka

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-13 07:26:59 Liczba szacunów: 0
  • Spawareczka wychodzi z krzaków

    Post
    Ladies SFD

    22.01.2015 - DNT Zielsko: kapusta biała, sałata lodowa, pomidor, ogórek, szpinak Płyny: zdecydowanie za dużo kawy, woda - 1 l. Szkolenia mi nie służą. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/558759342cb347728a553290c3f8c6c1.jpg

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-22 20:55:42 Liczba szacunów: 0
  • Spawareczka wychodzi z krzaków

    Post
    Ladies SFD

    ower. Dziś doby nie stanęło, jutro postaram się dołożyć dwa kółka po bieganiu. Micha: 1. Koktajl mocy - Banan, nektarynka, siemię, owies, sezam, słonecznik, natka pietruchy, szpinak 2. Makaron orkiszowy + soczewica + fasolka + brokuł, surówka z kapusty z koperkiem i olejem lnianym, orzechy ziemne + truskawki 3. Makaron orkiszowy + soczewica + faso

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-08 22:51:56 Liczba szacunów: 0
  • DPMT - Dag - przebudowa v.2

    Post
    Ladies SFD

    24.01.2018 - DNT Napoje: kawa, aronia, zielona, melisa, pokrzywa, woda, pepsi zero Suple: euthyrox 50; rano: D3+K2, tranvit, tyrozyna, OPC, Se, wit. B; poludnie: wit. C, bakopa, gotu; wieczorem: Mg+Zn, ahwaganda, diosmina; Odczucia cielesne: b/z Grzechy: mleczna czekolada Miska: 1. Vegan Protein, Płatki jaglane, Olej sezamowy, Otręby granulowane 2.

    Odpowiedzi: 542 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-24 20:26:10 Liczba szacunów: 1
  • Lajtowe machanie ciężarkami by Stud, od nowa str. 97

    Post
    Trening dla początkujących

    lekki wstęp do FBW zrobię, np siady, żołnierskie, drążek i wąskie :-) Szama z dziś to: Śniadanie - jajecznica z 5 jaj + 2 buły, potem 2 jabłka, obiad ryż + mielona wołowina i szpinak na maśle i łyk oliwy, next kiwi, 2 banany, next duży jogurt naturalny z puchatkiem, next 3 banany, fistaszki i czekolada%-) i przed chwilą to co na obiad. Pieprzyć ryż

    Odpowiedzi: 1282 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-30 21:33:31 Liczba szacunów: 0
  • siłownia + bieżnia .... i słabe efekty, potrzebna pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    poniżej przykładowa dieta na 2550-2600kcal, starałem się zachować zasady typu węgle rano i około treningowo, wieczór raczej białko. liczone przy pomocy dziennika SFD. część wartości, z tego co zauważyłem została, zaokrąglona w dół lub w górę. proporcje B/T/W są następujące: B 2,4g/kgmc, T 0,8g/kgmc, W 3g/kgmc. śniadanie 6:00 (płatki mam zamiar pra

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4543 Data: 2011-08-17 20:30:12 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ówki leśne 400 g + mleko nie sklepowe 250 g + 3 surowe jaja. 2. Wypiek owsiany: płatki owsiane górskie 50 g + 2 jaja + 4 łyżki mleka od wiejskiej krowy. 3. Kotleciki mięsno-szpinakowe: mięso wieprzowe od szynki +szpinak, cebula, czosnek +pół jajka,ryż brązowy naturalny 50 g, 50 g migdałów obranych ze skórki, pół kalafiora 4. Schab wieprzowy goto

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-07 07:43:21 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    baf612a91436b.png NAPOJE: herbata Earl Grey,mieszanka herbat czarnych Madras, herbata zielona liściasta BIG Active z pigwą, przefiltrowana woda WARZYWA: kalarepa, brukselka, szpinak gotowany, pomidory koktailowe INNE: grzyby leśne(mix) SUPLE: Omega-3 TRENING SIŁOWY LOWER A /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5f7f56d2eeb34a44b7d364f0096b3ab0.png W końcu mam

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-04 17:33:56 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    . C Napoje: woda filtrowana,herbata biała, herbata owocowa, herbata zielona z dodatkami, zielona kawa Warzywa poza miską: mnóstwo kalarepy, cebula, czosnek, sałata, pomidor, szpinak Spacer po lesie ok. 40 minut (nie lada wyzwanie, bo w pracy w butach na wysokim obcasie byłam, a teren dość pagórkowaty był) + kilka poziomek i borówek amerykańskich

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-05 18:25:25 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja po wzlotach i upadkach

    Post
    Ladies SFD

    Poniedziałek DT Szybki trening i krótszy niż zwykle, ale nie miałam dziś tyle czasu. Przy dzisiejszym kiepskim samopoczuciu i migrenie też mniej ochoty na takie 100% treningowe. Następnym razem już bez wymówek i zrobię 101% :) Wciąż zastanawiam się czy zacząć trening BFW, ale odstrasza mnie to podciąganie na drążku. 88-O Trening: Rozgrzewka 5 min

    Odpowiedzi: 370 Ilość wyświetleń: 15596 Data: 2016-09-05 23:05:55 Liczba szacunów: 0
  • Sylwester Kaczmarek - WZJG zawsze_jest_sposob

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Siema! Wczoraj miałem mieć wolne, ale zrobiłem szybką klatkę po personalnym :D Trening: 1. Unoszenie linek wyciągu dolnego przed siebie (oburącz) + wyciskanie krążka nad klatkę leżąc na ławce płaskiej 4s 15p 2. Rozpiętki na ławcę płaskiej z hantlkami 4s 12p 3. Unoszenie hantla podchwytem przed siebie (po lekkim skosie) + unoszenie siedząc nad s

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 17748 Data: 2018-09-12 23:24:29 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    60g truskawki cynamon kawa pokrzywa, dziurawiec tran II sniadanie pokrzywa, dziurawiec kawa z cynamonem warzywa: ogorkimalosolne, papryka czerwona, pomidor, rukola roszponka, szpinak ocet jablkowy oliwa wloska oliwki zielone schab pieczony pasztet domowej roboty 3 godziny - spacer, zabawa, bieganie z psem po lesie :D przekaska migdaly obiado-kolacj

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-04 10:56:39 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    dzien 43 dzien estrogenowy 11 warzywa: pomidor, ogorki malosolne, kalafior, kapusta czerwona, brukselka, szpinak trening 7 min bieg 1. przysiad 5*5 40kg/50kg/60kg/65kg (4) /68kg (4) 2.MC 5*5 40kg/50kg/60kg (4)/65kg (2)/68kg (1) 4* obwod 15*burpee 10* pompka 5* TGU 9kg burpee z wyskokiem i pompka meska pompki - wszystkie meskie czas: 17 min rozciag

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-23 09:00:14 Liczba szacunów: 0
  • konkurs/bziubzius/NO pain NO game ! podsumowanie str37

    Post
    Ladies SFD

    dzien 44 dzien estogenowy 12 zapomnialma wczoraj ZMA, cala reszta byla. warzywa: kalafior, kapusta czerwona, ogorek malosolny, salata, rukola, szpinak, roszponka trening Talia kart :D wykonana na.....PLAZY :d NA PISAKU NAD MORZM, CO BY CZASEM ZA LATWO NIE BYLO :P czas: 28 min sama sie zdziwilam, ze dalam rade w 28 min :P bojfrend mi asystowal i

    Odpowiedzi: 394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-24 10:21:38 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Cruelli

    Post
    Ladies SFD

    Dzien # 62 - 15.01.2014 - DT Miska: suplementy:- - omega 3 - glukozamina - structum - boswellia serrata - witamina c 1000 warzywa:- - pomidory - szpinak - salata - rukola - papryka /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/80af8a466bbd42f29f6fbcc7ca2f8fe3.gif Trening: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fc144508b4504b808de82082d303944b.gif Zmieniony przez - CruellaDeMon w dni

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-15 20:31:40 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Cruelli

    Post
    Ladies SFD

    Dzien # 63 - 16.01.2014 - DNT Miska: Suple: - omega 3 - witamina c 1000 - boswellia serrata - structum - glukozamina Warzywa: - swiezy szpinak - salata - rukola - pomidory - papryka - czosnek /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/806aafb7eb684baeb3a4e083d6c4a213.gif

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-16 19:01:47 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Cruelli

    Post
    Ladies SFD

    Dzień - # 66 - 19.01.2014 - DNT Miska: Suple: - omega 3 - boswellia serrata - glukozamina - structum - witamina c 1000 - odżywka białkowa Warzywa: - sałata - pomidor - szpinak świeże liście - czosnek - rzodkiewka /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/345d25347ee543639d8fcb677255979f.png

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-19 21:31:59 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Cruelli

    Post
    Ladies SFD

    Dzień # 72 - 25.01.2014 - DNT Miska: Warzywa: - ogórek zielony - szpinak - rzodkiewka Suple: - Omega 3 - Boswellia Serrata - Witamina c 1000 - Structum - glukozamina Cały dzień spędziłam na uczelni więc było zero aktywności fizycznej. Dzisiaj wpadła bułka grahamka, niestety skończył mi się chleb a nie chciałam jeść zwykłego albo czegoś innego. Chle

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-25 22:55:51 Liczba szacunów: 0