SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • ciekawostki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a-karoten, a w świeżych zielonych ogórkach enzymy, które rozkładają białko i oczyszczają jelita. Wyjątkowo bogate w żelazo, błonnik, beta-karoten i witaminę C są botwina oraz szpinak. Te warzywa zawierają jednak również kwas szczawiowy, którego unikać powinny osoby chorujące na kamicę nerkową. Jedz bez obawy Zanim więc w sklepach pojawią się pierw

    Odpowiedzi: 372 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-05-15 05:39:49 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    o spadly oblipadam do stop za rady zywieniowe, praktycznie nie odczuwam problemow jelitowych, musze sie porzadnie zdenerwować, albo przesadzić z surowymi owocami Jutro wypróbuje nowe sniadanie - zamiast soku cos a`la shake - marchewka, seler, szpinak, jajka, olej, do malaksera na papke i siup Zmieniony przez - Lejjla w dniu 2010-05-20 21:46:50

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-20 21:45:51 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    bieram tak zeby czuć kazde powtórzenie. Wroce na starą i znow bede mogła monitorować "progres" Posilki: 1. owsiane, jaja, lniany, suszone sliwki 2. tunczyk, makaron razowy, lniany, warzywa 3. mintaj, soczewica, szpinak, jajko, warzywa 4. tunczyk, makaron razowy, lniany, warzywa Trening 5. syntha, brzoskwinia B132g W159g T79 kcal 1867

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-07 08:06:27 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    Śr 27.10.10 Trening link do poprzedniego :http://www.sfd.pl/_Lejjla%2FDziennik%2FPo_redukcji_s.10_rekompozycja_na_relaksie%2F-t589264-s38.html#post4 Dzień A - nr 6 rozgrzewka skakanka, drille. A. przysiad ze sztanga na plecach * B1.wyciskanie sztangi plaska ** B2 wiosłowanie sztanga *** C1.prostowanie nóg w siedzeniu C2 wznosy z opadu D. plank

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-28 07:27:29 Liczba szacunów: 0
  • (L)Lejjla/Dziennik/Po redukcji(s.10)rekompozycja na relaksie(s.49,76)

    Post
    Trening dla początkujących

    wsiane, jajka, waokado, jablko 3. kasza, indyk, lniany, warzywa 4. whey, jablko 5. ser balkanski, warzywa kcal 1800 B 106 W 146 T 87 14.11.10 ND Trening: Basen, rower w terenie Posiłki 7/42: 1. owsiane, jajka, jablko, lniany 2. owsiane, whey, jabłko 3. watrobka, kasza, szpinak, jajko, awokado, jabłko 4. whey, migdaly kcal 1790 B 125 W 138 T 85

    Odpowiedzi: 1049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-14 17:10:33 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja po wzlotach i upadkach

    Post
    Ladies SFD

    iś. 1. Owsianka na jogurcie z borówkami, masłem orzechowym i płatkami owsianymi + whey 2. Serek wiejski + banan 3. Orientalny ryż z tofu, ciecierzyca i pomidorami 4. Salatka (szpinak świeży, jajko, pomidor, wasa) Whey + mleko migdałowe 5. Wasa + hummus No ale nic tam, czuję przypływ energii przy tym początku miesiąca. Powolutku czuję, że wracam do

    Odpowiedzi: 370 Ilość wyświetleń: 15003 Data: 2016-11-01 23:48:15 Liczba szacunów: 0
  • Charnott

    Post
    Ladies SFD

    Miska +warzywa: szpinak, cebula, czosnek, pomidor, papryka, rzodkiew biała, ogórek, kiszony ogórek, marchewka, pieczarki +płyny: 2 rozpuszczalne kawy (neski 1w1), zielona herbata x3, woda /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/354e5701b649455fb2c846507f6a42ac.png Trening 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 24kg 24kg 26kg 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 2014-06-23 21:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Być sportową dziewczyną

    Post
    Ladies SFD

    I czlowiek ma spokoj ze spora porcje zieleniny i witamin ma "z glowy" w jednym belcie:-)Ja od kilku miesiecy prawie codziennie jem takiego belta na sniadanie - seler naciowy, szpinak, salata, banan i jablko, + od jakiegos czasu dorzucam jakis proch bialkowy. Moze zaczne tez dorzucac te jajka na surowo, jak radzi Arphiel. Podgladam, wracaj szybo do

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6360 Data: 2014-04-21 13:27:27 Liczba szacunów: 0
  • Być sportową dziewczyną

    Post
    Ladies SFD

    Dziś tylko spacerek i grzebanie w ogródku na słoneczku przez kilka godzin. W sumie trochę krzywych przysiadów tam porobiłam;) Poza miseczką jadłam: - rozbełtany baby szpinak z 2 pomarańczami - ponad połowa paczki szpinaku:) - pęczek rzodkiewek - suplement: żelazo - 2 łyżeczki miodu (zapomniałam doliczyć) Bardzo polubiłam ciepłe kakao na dobranoc.

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6360 Data: 2014-04-21 23:10:51 Liczba szacunów: 0
  • DT kessika podsumowanie s. 24

    Post
    Ladies SFD

    azkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e32fc804f88d4b5da46b0be31eea4922.jpg miska na dziś, tak wiem polędwica sopocka się pojawia ale jeszcze nie miałam czasu zrobić pieczeni ;-) warzywa: szpinak, pomidory, cebula, ogórek, papryka, kiełki fasoli mung /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1e73181695da49b28b6e386d39ab461f.png i jeszcze miska na jutro warzywa: kapusta pek

    Odpowiedzi: 409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-17 10:24:14 Liczba szacunów: 0
  • DT kessika podsumowanie s. 24

    Post
    Ladies SFD

    miska na dziś jest troszku niedoskonała ale kleciłam ją na bieżąco po 2 "zrobionych" już posiłkach:-PP warzywa: szpinak, pieczarki, cebula, cukinia, pomidory, papryka, pekińska przyprawy: sól, pieprz, gałka muszkatołowa, szczypior, kakao /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/0357c5bf06de4f1e9ea4927a71e5f667.png bieg 5,45km w 32 minuty na prędkość biegu i

    Odpowiedzi: 409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-28 16:19:39 Liczba szacunów: 0
  • DT kessika podsumowanie s. 24

    Post
    Ladies SFD

    jeszcze mam takie pytanie odnośnie treningu: Saida czy można ten PP zamienić na coś innego ze sztangietkami wzmacniającego barki? miska na jutro warzywa: papryka, szpinak, sałata lodowa, seler naciowy przyprawy: sól, pieprz, chili, papryka, czosnek, mieszanka ziół dalmatyńskich płyny: kawa, herbata czarna/zielona, pokrzywa, woda /ObrazkiSFD/Zdjecia

    Odpowiedzi: 409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-07 23:02:24 Liczba szacunów: 0
  • VEGGETA- (wege)dieta + trening do kontroli

    Post
    Ladies SFD

    przecież sam tłuszcz stąd tak dużo go wyszło@@-). Trening był między posiłkiem drugim a trzecim, standardowy taki jak pisałam w pierwszym poście. Dodatkowo: brokuł, sałata, szpinak, wit.d + dha, wit.B12. Sobota trochę za mało kalorii chyba i białka. Dlatego postanowiłam zacząć planować miskę dzień wcześniej, a nie jeść na "wyczucie" którego jeszc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 2014-08-31 22:46:47 Liczba szacunów: 0
  • Kicia 1985 - Jak osiągnąć szczupłą sylwetkę przy niedoczynności tarczycy?

    Post
    Ladies SFD

    Obliques już właściwie wszystko napisała W każdym bądź razie poniżej masz listę produktów do diety, jaką opracowałyśmy dla kobiet z niedoczynnością tarczycy. Tymi wskazówkami powinnaś bezwzględnie kierować się przez pierwsze 4 tygodnie. Później wprowadzimy odpowiednie zmiany i plan zostanie zindywidualizowany dla ciebie: 1. Wywal z diety wszystkie

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 19213 Data: 2011-01-06 16:11:07 Liczba szacunów: 0
  • Kicia 1985 - Jak osiągnąć szczupłą sylwetkę przy niedoczynności tarczycy?

    Post
    Ladies SFD

    nie wiem, jaki rozkład BWT zleciły Ci Marta z Izą, ale te 1200 kcal to chyba żart jest aha, warzyw zielonych (sałata, ogóry, brokuły, kalafior, fasolka, szpinak, rzodkiewka) nie liczy sie do bilansu.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 19213 Data: 2011-01-18 06:33:17 Liczba szacunów: 0
  • Nieistotna, Camel, Martucca / Mlode mamy dbaja o sylwetke str. 59

    Post
    Trening dla początkujących

    pomidor + czerwona paprika + gruszka + jogurt naturalny + otreby (salatka) 2. Jablko + marchewka + jogurt naturalny (surowka) + dorsz 3. Jajka + mieso z uda indyka + brokuly + otreby (omlet) + oliwa 4. Wolowina + bekon + domowe pesto (oliwa z oliwek + bazylia + orzechy wloskie) + brukselka 5. Losos + szpinak 6. Twarog + orzechy wloskie + otreby

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-10 20:46:48 Liczba szacunów: 0
  • ułożona dieta - proszę o pomoc i opinie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    - 180(33/0/4.5) ryż(100g) - 344(7,3/76/1,25) 19: po t.: makaron(100g) - 362(12/77/0,7) tuńczyk(100g) - 197(25/0/10,8) 21: podwczrk: sałatka(3jajka, ziemniaki, kukurydza, szpinak, papryka, marchew, sałata, ryba - po 50g) - razem 474(37/20/27) 23: kolacja: jogurt(250g) - 350(12/55/9) weetabixy(150g) - 490(17/103/3) W sumie wychodzi: 3348kcal

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4267 Data: 2009-02-03 22:21:06 Liczba szacunów: 0
  • ułożona dieta - proszę o pomoc i opinie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    enna(100g) - 344(7,3/76/1,25) 19: po t.: banan(1szt.) - 170(2/40/0,5) jabłko(1szt.) - 80(0,5/19/0,15) tuńczyk(150g) - 296(38/0/16) 21: podwczrk: sałatka(3jajka, kukurydza, szpinak, papryka, marchew, sałata, ryba - po 50g) - razem 474(37/20/27) 23: kolacja: jogurt(250g) - 350(12/55/9) weetabixy(150g) - 490(17/103/3) W sumie wychodzi: 3449kcal

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4267 Data: 2009-02-06 13:21:00 Liczba szacunów: 0
  • ułożona dieta - proszę o pomoc i opinie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    makaron(100g) - 344(7.3/76/1.25) lub 75(2.1/17.2/0.2) albo 362(12/77/0.7) tuńczyk(150g) - 296(37.5/0/16.2) + odżywka - jaka ma być? 21: podwczrk: sałatka(3jajka, kukurydza, szpinak, papryka, marchew, sałata, ryba - po 50g) - razem 474(37/20/27) 23: kolacja: serek wiejski (tylko z mlekiem/jogurtem? ile tego?) (100g) - 80(12.2/4.5/1.5) +orzechy -

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4267 Data: 2009-02-06 20:07:20 Liczba szacunów: 0
  • ułożona dieta - proszę o pomoc i opinie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ły(100g) - 344kcal (7.3b/76ww/1.25t) lub biały makaron(100g) - 362kcal (12b/77ww/0.7t) tuńczyk(150g) - 296kcal (37.5b/0ww/16.2t) 21: podwieczorek: sałatka(3jajka, kukurydza, szpinak, papryka, marchew, sałata, ryba - po 50g) - razem 474kcal (37b/20ww/27t) 23: kolacja: serek wiejski (tylko z mlekiem/jogurtem? ile tego?) (100g) - 80kcal (12.2b/4.5w

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4267 Data: 2009-02-06 23:16:39 Liczba szacunów: 0