SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

szpinak

  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    27/04/2015 DT MIska + warzywa: salata, szpinak, koncentrat pomidorowy, czosnek, pomidor Plyny: woda, woda z cytryna, imbir z cytryna, kawa, Suple: tran z watroby dorsza (plyn), olej z wiesiolka (kapsulki), magnez, krwawnik z pokrzywa x3 Trening; Trening 1 B by Obliques z 'Odchudznia łopatologicznego' Chodze cala opuchnieta, nie wiem czy to wcz

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 19391 Data: 2015-04-27 22:18:55 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    15/05/2015 DNT MIska + warzywa: szpinak, pieczarka, pomidor, czosnek,kapusta kiszona Plyny: woda, herbata czarna, kawa Suple: tran z watroby dorsza (plyn), olej z wiesiolka (kapsulki), wapn+d3+magnez, ziola1x3, ziola2 na noc, vit C + cynk Trening; przesuniety na jutro markoto powiem Ci, ze jak stalam na tym zimnie to az samo ciagnelo do czegos n

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 19391 Data: 2015-05-15 21:40:04 Liczba szacunów: 0
  • DT Merigold

    Post
    Ladies SFD

    tC, kurkuma, Trening; wolne Byly zakupy, w miesnym juz nawet na kreske mi schaby daja %-) 31/05/2015 Tydzien 1 dzien 5 Miska + warzywa: pomidor, rabarbar, papryka, czosnek, szpinak Niedojedzona, pozno wstalam i w sumie dwa wieksze posilki mi wyszly Plyny: woda, kawa, mieta Suple: tran z watroby dorsza (plyn), olej z wiesiolka (kapsulki), magnez+w

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 19391 Data: 2015-05-31 22:16:03 Liczba szacunów: 0
  • DaKilla/redukcja i kształtowanie sylwetki/ bo siła jest kobietą!

    Post
    Ladies SFD

    0-130, T:75, WW:130) Suple: tran, magnez, plush, ostropest, kawa mielona, owocowa-susz, mięta, melisa + papryka czerwona ~100g i pomarańczowa ~100g, pomidor ~50g,szczypiorek, szpinak 160g, k.kiszona ~100g, o. kiszony ~100g, rukola, seler naciowy ~100g = ~700g + kurkuma, papryka ostra, pieprz, oregano, Trening siłowy 8: Tydzień 3 (2x12 wg planu) -

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 19597 Data: 2012-03-21 20:56:45 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    e gruszka. Za jakieś 30min wpc + kasza jaglana Trochę naciągnęłam achillesa w prawej stopie, nie wiem jak, gdzie kiedy... Miska z dziś: Suple: euthyrox, mg, wpc W/O: gruszka, szpinak, czosnek, kukurydza, pomidor Napoje: 3,2l wody, zielona herbata (Sen: 6,5h) - podobnie jak od kilku dni, niestety@@-) /SFD/Images/2015/5/24/cdf758b6ba2f403d8e810f34032

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-24 00:40:36 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    Zapomniane do miski: Suple: euthyrox, mg, wit c, wpc W/O: pomarańczy pół po treningu, brukselka, brokuł, szpinak Płyny: zielona kawa, woda w dużych ilościach Sen: bezsenność nadal, ca. 6h. Relacja na świeżo z treningu. Trening FBW #2 by Obliques lekko zmodyfikowany. Na siłownię: rowerek 10min Bieżnia: 5min Rozgrzewka: Trening A. wszystkie ćwiczeni

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-02 21:24:58 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DNT - 16.06 Miało być kardio ale nie wyrobiłam czasowo. Trening wczorajszy poszedł w nogi i pośladki, ledwo chodzę. Suplementy: Euthyrox, WPC, omega 3 W/O: brukselka, szpinak, groszek zielony, marchew Napoje: woda, zielona herbata Sen: 7h Grzechy: nie pamiętam :) /SFD/Images/2015/6/16/935f5386c27f42eda7af652322cf791d.jpg

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-16 23:51:57 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    24e40fb90ff.jpg DNT - 16.07 Mial byc trening ale nie bylo sensu isc nie zregenerowanym. Przelozylam za to na dzis. Suplementy: Euthyrox, WPC, Vitrofix, Kwas foliowy, Mg W/O: szpinak, kalafior Napoje: woda, herbata zielona Sen: 10h Grzechy: Miska: /SFD/Images/2015/7/17/f54100870d3f4d73b939d32c1491a2f8.jpg Obecnie sa troche rozjazdy w ilosci dzie

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-17 13:44:41 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    @@-) 4A. poszło więcej, brzuch poczuł 4B. ok 4C. trenuję głębsze skłony Postaram się nagrać jakieś filmiki następnym razem. Miska: Suplementy: Euthyrox, WPC, Mg W/O: brokuł, szpinak Napoje: woda, zielona herbata Sen: ok 7h Waga: 57,1kg Grzechy: brak 1. cottage cheese + kakao + masło orzechowe (testuję nowe masło - NIE x3) TRENING 2. WPC+miód+mal

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-27 16:44:07 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    28.08.15 - DNT Miska: Suplementy: Euthyrox, WPC, Mg W/O: brokuł, szpinak Napoje: woda, zielona herbata, trochę kawy Sen: ok 7h Waga: 58,0kg Grzechy: brak 2000 kcal (B: 123g, W: 221g, T: 70g) 1. kurczak + olej lniany 2. soczewica + masło orzechowe 3. omlet owsiany 4,5. makaron pełnoziarnisty + dorsz + tłuszcz kokosowy Dzisiaj nieco słabsza. Dziw

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-29 12:59:55 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    1 jajko, 65g tuńczyka) 4. placki z tuny (60g płatki owsiane, 20g mąka amarantusowa, 1 jajko, 65g tuńczyka) 5. 100g chleb żytni na zakwasie + 100g mielone z kury W/O: brokuł, szpinak, papryka Suple: Mg + B6, tran, vitrofx, Euthyrox Napoje: woda, zielona herbata Zeszły tydzień był bez tuny :-PP /SFD/Images/2015/10/5/9460479dd5a44a409b6bd28311124242.

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-05 14:30:01 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    kokosowy 3. omlet owsiany + 33g WPC 4,5-całość: jagnięcina 170g + kasza jaglana 140g, migdały 10g Suplementy: Euthyrox, WPC, Mg + B6, Vitrofx W/O: marchew, groszek, kukurydza, szpinak Napoje: woda, zielona herbata + pomiary z niedzieli /SFD/Images/2015/10/12/2ae86d7c397c4bb7b44256a22cff88a1.png Zmieniony przez - prin w dniu 2015-10-12 22:10:43

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-12 22:10:35 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    siedzą porządnie. Dzień badań kontrolnych. Achilles zbadany - maść przeciwzapalna i powinno całkowicie ustąpić Miska: 1800 kcal (B: 120g, W: 180g, T: 66g) 1. Quiche z fetą i szpinakiem (jajka + szpinak + grzyby + feta + mleko) 18,6g / 1,7g / 16,6g BWT 2. 60g groch + 2 jajka + 40g płatki owsiane + wątróbka 20g 3. 70g kasza gryczana + 100g łosoś 3,4

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-02 22:29:37 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    g, 10g lniany 2.15g wpc + 50g jabłko + 8g miód 3,4,5-całość: 170g amarantus + 130g jagnięcina(dosyć tłusta) + 65g tuńczyk(w potreningowym) 6. Brownie z batatów - BWT: 21,3 g/53,4 g/15,4 g Suplementy: Euthyrox, WPC, Mg + B6, tran, vitofx W/O: pomidory, marchew, szpinak Napoje: woda, zielona kawa Zmieniony przez - prin w dniu 2015-11-10 10:05:01

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-10 10:04:10 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    we (mąka amarantusowa, owsiane, jajko, wpc, słonecznik) - BWT: 22,1 g/42,1 g/9,7 g 3,4,5-całość: 200g gryczana + 135g tuńczyk + 175g makrela Suplementy: Euthyrox, WPC, Mg + B6, tran, vitofx W/O: pomidory, marchew, szpinak, kukurydza (ale pewnie będzie więcej) Napoje: woda, zielona herbata, kawa Zmieniony przez - prin w dniu 2015-11-11 22:27:21

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-11 09:58:51 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    faello (wiórki kokosowe, mleko kokosowe, wpc, mąka kokosowa, białka jaj) sztuk 5 2. soczewica 80g + 5g olej kokosowy 3.4,5-całość: karczek pieczony 150g + ziemniaki 900g + 130g tuńczyk + 10g oliwy Suplementy: Euthyrox, tran, vitrofx, wit C 2g, W/O: czosnek, szpinak Napoje: woda, zielona herbata Będzie więcej warzyw, muszę czymś zagłuszyć głód...

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-29 20:08:08 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    owym ściąganiu drążka, może w parze z renegade row. Trening natomiast daje w kość barkom. Miska: Identycznie jak wyżej + potreningowo koktajl (wpc 15g, syrop klonowy 10g, jeżyny, maliny) 2025 kcal (B: 129g, W: 248g, T: 57g) Suplementy: Euthyrox, wpc, vitaminy W/O: marchew, szpinak Napoje: woda] Zmieniony przez - prin w dniu 2016-02-04 21:03:38

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-04 21:01:56 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    l b: 105,2 g (24,7%) w: 173,1 g (40,7%) t: 65,4 g (34,6%) Menu: 1. jajecznica z tuńczykiem, olej kokosowy, rukola 2. ryż jaśminowy, łosoś, marchew 3. ryż jaśminowy, łosoś, szpinak 4. batony proteinowe domowe orzechowe, puree z mango 100% bez żadnych dodatków, sok z cytryny, kilka truskawek Fodmap: Mango totalnie mi nie służy. Skończyłam z biegun

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-23 23:31:09 Liczba szacunów: 0
  • Czuć się dobrze w swoim ciele- Garfieldka

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 10 DNT 1800 BWT 120/170/70 +tran, Mg, żeń-szeń, skrzyp, pokrzywa, 4 zielone, 1,5 l wody +szpinak, pomidory, papryka, 2 marchewki /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5283be4d33d64e9f964ab3732f450139.png Moje uwagi: *mam już wagę 8-) i okazało się, że do tej pory jadłam za dużo płatków. Przyjęłam, że na mojej łyżce zmieści się 10g owsianych, a mieści się 1

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10509 Data: 2013-10-09 19:54:27 Liczba szacunów: 0
  • Od szczypiora do terminatora! :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Brokuły, szpinak też bardzo lubie, jedyne za czym z warzyw nie przepadam o brukselka ale w najgorszym wypadku też zjem

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 17280 Data: 2014-02-10 23:52:48 Liczba szacunów: 0