Stronger Athlete - Niecodziennik Treningowy

Ilość wyświetleń tematu: 1202307

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24270 Napisanych postów 25221 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1020299
Dampaz
Fajnie, zawsze dodatkowe cele motywują.

A ten projekt to sportowy?

Tak związany ze sportem. Jak będzie można to się pochwalę
Ekspert
Szacuny 3330 Napisanych postów 4582 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 69622
Trzymam kciuki w takim razie!

Kolarz Ultra Na Osi - MyBike Team

Mój dziennik: https://www.sfd.pl/Kolarski_Damian__Road_to_Tatra_Road_Race_2020-t1191921.html

17/7/2020

3 One Arm KB Swing R 24kg
3 KB High Pull R 24kg
3 KB Snatch 24kg
6 KB Halo 2 Back Lunge 16kg (3 na stronę)
10 Down and Up

Schłodzenie:
5' Spacer oddech jedynie nosem

Komentarz:

Dzisiaj troszkę zmniejszona objętość, bo jutro mam dość długi event do zrobienia, także obniżyłem liczbę serii do 3 z 4 i zmniejszyłem ciężar w rozgrzewce z 32kg na 24kg i z 24kg na 16kg. Podobnie w ćwiczeniach głównych z 2*32kg na 2*24kg Pośladek prawie eksplodował na power walk, także ciekaw jestem jak jutro będzie się zachowywał

Miłego weekendu!

W zalewie w Sulistrowicach
700m

Rower
Sulistrowice>Przełęcz Tąpadła>Wiry>Przełęcz Tąpadła>Sulistrowice>Schronikso Pod Wieżycą
20km

Bieg
Schronisko pod Wieżycą>Wieżyca>Ślęża>Wieżyca>Schronisko pod Wieżycą
8km

C.
32km rower

Komentarz:

Wybraliśmy się ze znajomymi rowerami do Sobótki, by zrobić Triathlon. Na 10km złapałem kapcia i na ratunek przybyła moja małżonka i podwiozła mnie do Sobótki do serwisu, bo nie miałem opony ze sobą, przez to zrobiłem 22km mniej niż moi znajomi, ale udało mi się z nimi złapać. Dojechaliśmy do zalewu w Sulistrowicach przed 9. Tam zrobiliśmy 700m w wodzie, przebraliśmy się i pojechaliśmy na Przełęcz Tąpadła, zjechaliśmy trasą Półmaratonu Ślężańskiego w dół i wróciliśmy na Przełęcz, później bezpośrednio do Schroniska pod Wieżycą, gdzie przebraliśmy buty i polecieliśmy na szczyt Ślęży przez Wieżycę. Na szczycie zgodnie z tradycją wypiliśmy piwko i powrót. Przy schronisku przebierka i w drogę powrotną. W trakcie całej imprezy spaliłem ok 3200kcal, spożyłem około 600 przed i w trakcie 1000kcal i nie miałem żadnych spadków mocy. Impreza trwała od 6:00-15:30.

Kilka spostrzeżeń z wyjazdu:
- plecak Ultimate Direction Mountain Pack v4 jest niesamowicie pojemny. Spakowałem w niego buty do biegania (gdy biegłem buty rowerowe się zmieściły też), bojkę, wypełniony bukłak, ręcznik, okulary do pływania, klucze do roweru, pompkę, dętkę (jak kupiłem ), batonik, proszki na drogę, chusteczki mokre, telefon, pełnego softflaska. Także byłem bardzo pozytywnie zaskoczony pakownością;
- rower MTB nie nadają się do jazdy asfaltem... Ilość biegów i zębów na kole nie pozwala na rozpędzenie się niż więcej jak 25km/h i utrzymanie tej prędkości dłuższy czas bez eksplozji nóg. Nie wspomnę o samych oponach;
- bez względu na wszystko wymuszona pozycja i twarde siodełko, były największą zmorą tego wyjazdu...

Ekspert
Szacuny 4723 Napisanych postów 10989 Wiek 51 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 552700
Rower MTB to właściwie nadaje się tylko w ciężki teren. Nawet na zwykłą szutrową czy polną drogę jest za wolny.

When you have to shoot...Shoot! Don't talk
Strava - https://www.strava.com/athletes/11696370

_Szajba_

Zgadzam się, na przyszłość chyba zainwestuje w Gravel'a.
Aktywny weekend

Twarde siodełko to najwygodniejsze. Kanapa jest wygodna, ale góra przez pierwsze 40min.
Po prostu siodło musi być dobrane pod "twój tyłek", nie bez znaczenia jest też jego ustawienie

Kolarz Ultra Na Osi - MyBike Team

3' AirBike oddech tylko nosem
5' Spacer oddech jedynie nosem

Komentarz:

Luźniejszy trening, mniejszy ciężar więcej powtórzeń, na spokojnie. Nogi jeszcze zmęczone po sobocie, ręce zresztą też Na siadach miałem problem ze spięciem brzucha, ale w drugiej serii jakoś to ogarnąłem reszta spokojnie.