Wiosna na pełnej... Kusimy RABATAMI! SPRAWDŹ!
SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne Forum

TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 4.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 194368

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 3369 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11510
Mógł by ktoś mi odpowiedzieć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 74 Wiek 28 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7218
Czy to normalne że po treningu czuje większe zmęczenie lewej strony ciała i że podczas robienia pompek przeskakuje mi dziwnie łopatka z wyniku słabych mięśni? jestem praworęczny początkujący
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1332 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 8007
mógłby mod looknąc https://www.sfd.pl/Push_and_Pull_do_poprawy-t725336.html

pozdrawiam ;]

Każdy dzień jest walką
-BLOG
http://www.sfd.pl/Darrak_Moja_Walka:_-t653614.html

Jeśli moja rada była pomocna możesz odwdzięczyć sie sogiem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 342 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2929
jak dodawac cieżary z treningu na trening jeżeli stosuje trening przód/tył ciała?
dodawac stale np. 1 kg co trening czy jak czuje że mam troche zapasu to zaplanowac jakieś dodanie na następny trg czy jak?

Zmieniony przez - pedro1993 w dniu 2011-04-10 13:50:21

Co robisz w walentynki?
Biceps i klate

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4146
Ile według was powinna wynosić regeneracja po skończonym planie treningowym? (u mnie FBW 2 mies)Myślicie że 2 tygodnie nie dotykania sztangi pomogą w pełni się zregenerować?

..:: BOLI TO ROŚNIE ::..

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący