SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[SPAM] Na luzie

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2278567

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 23792 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 81252
kleine-hexe
Pushu, jasne jest multum ćwiczeń. Nie znam się na tyle, by ułożyć sobie sama plan, nie jestem w stanie określić, ile treningów w tygodniu będę mogła zrobić.


oczywiscie, rozumiem. wiec dlaczego upierasz sie na jakims splicie?? nie lepsza opcja bylby FBW? npo ten konkurswoy Rzabby dla Atramento. wtedy zawsze masz przetrenowane cale cialo.

Boisz sie, ze przy fbw nie "przeciorasz" sie tak, jak przy splicie? a widzisz.. bo to zalezy od ciezaru, ktory uzywasz w cwiczeniu,a nie od samego treningu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 243 Napisanych postów 23792 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 81252
kleine-hexe
No jasne, że by mogło. Szkoda, ze chcieć wcale nie znaczy móc.


bo ci zara nakoppie z żyć! Dziolcha, dasz rade!!! ino czasem wez z domu kawalej tej pewnosci siebie....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
hex, obczaj serio te plany chłopeckiej z przed paru miesięcy na barki na przykład. Ona wszystko robi tempem i dropsetami. może coś takiego, jak ciężar nie idzie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 9148 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 123840
Push, ale ja nie upieram się przy splicie. Na początku tak było. Teraz mam push pull.
Polecany FBW Obli czy tam Martucci próbowałam, kompletnie mi nie podszedł, a dla mnie bardzo ważne jest, bym trening sprawiał mi "przyjemność".

No i przy tłoku na naszej siłowni FBW obwodowy odpada.

Jur, podrzucisz link do dziennika? Poczytam w wolnej chwili.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert