SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

walka Rzymianki o siebie

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8668

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3790
Witam wszystkich!
Założyłam dziennik żeby monitorować swoje postępy i zyskać dzięki temu motywacje do dalszych działań. Wiem, że wiele rzeczy na początku będę robiła źle, że moja miska nie będzie idealna ale mam nadzieję że z pomocą forum uda mi się dojść do ładu z tym wszystkim :D
Przygodę z siłownią dopiero zaczynam. Jutro idę na drugi trening więc jestem nowicjuszem. Ale mam nadzieję że za rok zrobię podsumowanie w które sama nie będę mogła uwierzyć!


Miłego obserwowania i dziękuje za odwiedziny!



****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Rzymianka
WIEK: 21
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 19.10.15

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 60kg
WZROST: 173cm
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

wymiarów nie jestem w stanie podać bo nie mam miarki :D
wagi też nie mam i ta którą wpisałam miałam na początku września

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Chcę wysmuklić i wyrzeźbić swoje ciało, po to, żeby w końcu poczuć się w nim dobrze
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: -
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY: -
ALERGIE: -
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): nie

****DIETA*************************************************