SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

walka Rzymianki o siebie

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5541

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3790
Witam wszystkich!
Założyłam dziennik żeby monitorować swoje postępy i zyskać dzięki temu motywacje do dalszych działań. Wiem, że wiele rzeczy na początku będę robiła źle, że moja miska nie będzie idealna ale mam nadzieję że z pomocą forum uda mi się dojść do ładu z tym wszystkim :D
Przygodę z siłownią dopiero zaczynam. Jutro idę na drugi trening więc jestem nowicjuszem. Ale mam nadzieję że za rok zrobię podsumowanie w które sama nie będę mogła uwierzyć!


Miłego obserwowania i dziękuje za odwiedziny!



****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: Rzymianka
WIEK: 21
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 19.10.15

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 60kg
WZROST: 173cm
OBWÓD RAMIENIA:
OBWÓD ŁYDKI:
OBWÓD UDA:
OBWÓD BIODER:
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:
OBWÓD TALI
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:

wymiarów nie jestem w stanie podać bo nie mam miarki :D
wagi też nie mam i ta którą wpisałam miałam na początku września

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Chcę wysmuklić i wyrzeźbić swoje ciało, po to, żeby w końcu poczuć się w nim dobrze
****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: -
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY: -
ALERGIE: -
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): nie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE
Dzień zaczynam o 7 i staram się jeść co 3h
śniadanie: przeważnie placki na bazie jajek/mąki ryż./ banana, owsianka albo jajecznica jak rano idę na trening
obiad: z racji przeprowadzki żywię się głównie rybami, do tego zazwyczaj ryż + warzywa, weekendy to czas makaronu z sosem pomidorowym
kolacja: cieciorka w sosie pomidorowym z ryżem albo placki z cukinii lub kalafiora
przekąski: jem dwa razy obiad i dwa razy kolacje w ciągu dnia także nie mam potrzeby przekąszania między posiłkami

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
żywię się tak od miesiąca i waga jest taka sama, dopiero od tego tygodnia dołożyłam siłownie

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING
1. przysiad - 4s po 12 powt.
2. wyciskanie sztangi leżąc - 4s po 12 powt.
3. martwy ciąg - 4s po 12 powt.
4. wiosłowanie - 4s po 12 powt.
5. wykroki chodzone - 4s po 12 powt.
6. pompki odwrotne - 4s po 12 powt.

taki plan wymyśliłam na bazie artykułu Roniego.
Jak pokazałam to trenerowi na siłowni to nie pozwolił mi tego wykonywać, mówiąc że dopiero za 6tyg będę gotowa. Nie pozwolił mi podejść nawet do sprzętu więc szukam siłki gdzie będą mi pomagać a nie przeszkadzać.

ZDJĘCIA
sylwetka 20.10.15r.
wklejam też posiłki z ostatnich 2. dni
















Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3790
i mam od razu dwa pytania:
1. jako że mam zamiar ćwiczyć z samego rana, to jajecznica na śniadanie może być?
2. wiem, że powinnam podbić kaloryczność, 1700-1800kcal w DT przy rekompozycji wystarczy?


Zmieniony przez - Rzymianka w dniu 2015-10-20 17:11:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 372 Napisanych postów 11555 Wiek 49 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 103109
Wstaw wymiary.

Mam nadzieję że miska nie jest z początku września?

Kiepsko stanęłaś czy faktycznie krzywisz się? Masz nierówne ramiona i widać nierówność w pośladkach - lewy mniejszy,
Dieta kiepska w rozkładzie makro, nie mówiąc już o rozjazdach kalorycznych i w makroskładnikach. Za mało białka, za mało tłuszczy.
Czytałaś to?:
http://kulturystyka.pl/co-jedza-ladies-sfd/



Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-10-20 17:23:58
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3790
jeśli chodzi o ramiona to kwestia złego ustawienia się, a pośladki mogą być nierówne
zrzuty były z ostatnich dni a wymiary wrzucę jak gdzieś znajdę centymetr

Taaak, czytałam :D i zrobiłam sobie rozkład BWT 120/200/64, czyli podniosłam ilość białka i tłuszczy - teraz jest ok? Kaloryczność na poziomie 1850 kcal.

A te rozjazdy kaloryczne i makro jak mam rozumieć? Chodzi o to, że jednego dnia zjadałam mniej niż kolejnego?


Dzisiaj dzień treningowy. Jako początkująca ćwiczyłam z samą sztangą - bez obciążenia.
1. przysiady 4x12
2. wyciskanie na prostej ławce 4x12
3. martwy ciąg 4x12
4. wiosłowanie 4x12 ( jedną serie zrobiłam z obciążeniem po 2,5kg na str)
5. wykroki chodzone 4x12 z obc 4kg na strone
5. pompki odwrotne 2x10 1x9 1x8

Kolejny raz potwierdziło się to, że ramiona są najsłabszą częścią mojego ciała. Widać to po ostatnim ćwiczeniu. W związku z tym dodać jakieś ćwiczenie na bicepsy czy odpuścić na razie?





Zmieniony przez - Rzymianka w dniu 2015-10-21 16:13:39

Zmieniony przez - Rzymianka w dniu 2015-10-21 16:14:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 8098 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 139589
ja bym uderzyła w większą kalaryczność, spróbuj 2000, białko zostaw na poziomie 120g, dodatkowe kalorie możesz rozmieścić jak wolisz (ja bym poszła w tłuszcz )
makro i kalorycznosć Ci się rozjeżdża, bo codziennie powinno być mniej więcej tyle samo białka, węglowodanów i tłuszczu. Co więcej,taką samą zasadę stosujemy w ciągu dnia- staramy się w każdym posiłku uwzględnić wszystkie makroskładniki.
Trening też powinien być skorygowany, tylko powiedz mi, jak u Ciebie z techniką? konsultowałaś z kimś?

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3790
a czym się różni podbicie kaloryczności węglami a tłuszczem? tzn rozumiem o co chodzi, ale jaki wplyw będzie miała większa ilość tłuszczy albo węgli na organizm?

dobra, to od jutra się postaram wprowadzić zmiany. Ale zauważyłam też, że mam problem z białkiem. Licząc miskę z dzisiaj wychodzi mi ok. 100g białka przy 2 porcjach lososia i 4 jajkach. Nie wiem czym mam to podbijać bo odżywek nie chce brać a do twarogu nie mam dostępu.

Co do treningów, to dzisiaj poprosiłam trenera z siłowni żeby zerknął jak wykonuje dane ćwiczenia. Popoprawiał moje ruchy więc mam nadzieję że teraz będę je wykonywać poprawnie. Postaram się też nagrać jakiś filmik ale to nie w tym tyg już raczej.




Zmieniony przez - Rzymianka w dniu 2015-10-21 17:09:13

Zmieniony przez - Rzymianka w dniu 2015-10-21 17:10:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 533 Napisanych postów 8098 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 139589
różnie nasze ciało reaguje, niektórzy źle reagują na podbicie kaloryczności weglowodanami, bo to podnosi poziom insuliny, która u nich buduje tkankę, ale tłuszczową zamiast mięśniowej. tłuszcze z kolei pozbawione takiej zdolności i w dodatku są ważne dla produkcji hormonów.. oczywiście, to nie znaczy, że trzeba wykluczyć węglowodany! też są potrzebne. Ale w Twoim przypadku lepiej podbić tłuszcze, bo i tak masz dużo węglowodanów w diecie. po drugie, napisałaś, że nie miesiączkujesz regularnie, więc możliwe, że tego brakuje organizmowi. w ogóle wiesz jaki jest powód? co to dla Ciebie znaczy "nieregularnie"?

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 372 Napisanych postów 11555 Wiek 49 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 103109
Rzymianka
Nie wiem czym mam to podbijać bo odżywek nie chce brać a do twarogu nie mam dostępu.


A gdzie w jadłospisie masz mięso?

Rzymianka
Chodzi o to, że jednego dnia zjadałam mniej niż kolejnego?


Tak - masz za duże odchyły w kaloryczności i rozkładzie makroskładników.
5 gramów w jedną czy w drugą różnicy nie czyni - ale np 170g Ww i ponad 200 to już zasadnicza różnica.

Rzymianka
Kolejny raz potwierdziło się to, że ramiona są najsłabszą częścią mojego ciała. Widać to po ostatnim ćwiczeniu. W związku z tym dodać jakieś ćwiczenie na bicepsy czy odpuścić na razie?


Odpuść raczej - zadusisz je tylko a bic i tric robią się świetnie przy ćwiczeniach wielostawowych.

Nie nauczysz się techniki martwego ciągu robiąc go z pustą sztangą. To potężny wielostawowiec gdzie za jednym zamachem pracuje ponad 30 mięśni w tym wszystkie duże partie. Nie ma szans.

Jezeli pośladki sa nierówne - to oznacza jasno że masz kłopot z lewą częscią ciała. Jest słabsza.

A do tego wyraźnie widać zarówni na zdjęciu przodem jak i tyłem że ramiona są nierówne. Plus te pośladki. Wynik? Zrób je jeszcze raz.



Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-10-21 17:30:08

Zmieniony przez - Corum w dniu 2015-10-21 17:34:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3790
kebula
różnie nasze ciało reaguje, niektórzy źle reagują na podbicie kaloryczności weglowodanami, bo to podnosi poziom insuliny, która u nich buduje tkankę, ale tłuszczową zamiast mięśniowej. tłuszcze z kolei pozbawione takiej zdolności i w dodatku są ważne dla produkcji hormonów.. oczywiście, to nie znaczy, że trzeba wykluczyć węglowodany! też są potrzebne. Ale w Twoim przypadku lepiej podbić tłuszcze, bo i tak masz dużo węglowodanów w diecie. po drugie, napisałaś, że nie miesiączkujesz regularnie, więc możliwe, że tego brakuje organizmowi. w ogóle wiesz jaki jest powód? co to dla Ciebie znaczy "nieregularnie"?


nieregularnie tzn że mam przesunięcia nawet do 5 dni, raz czy dwa razy w roku zdarzy się, że nie mam wcale ale robiłam sobie badania i wszystko jest ok.
Czyli podbijam tłuszcze :D może dzięki temu sprawa miesiączkowania się unormuje



Corum
Rzymianka
Nie wiem czym mam to podbijać bo odżywek nie chce brać a do twarogu nie mam dostępu.


A gdzie w jadłospisie masz mięso?

Rzymianka
Kolejny raz potwierdziło się to, że ramiona są najsłabszą częścią mojego ciała. Widać to po ostatnim ćwiczeniu. W związku z tym dodać jakieś ćwiczenie na bicepsy czy odpuścić na razie?


Odpuść raczej - zadusisz je tylko a bic i tric robią się świetnie przy ćwiczeniach wielostawowych.

Nie nauczysz się techniki martwego ciągu robiąc go z pustą sztangą. To potężny wielostawowiec gdzie za jednym zamachem pracuje ponad 30 mięśni w tym wszystkie duże partie. Nie ma szans.


a ryby nie zastąpią mi mięsa? Aktualnie mieszkam we Włoszech gdzie mięso jest droższe i taniej mi kupić np. łososia niż kurczaka

a co martwego ciągu, to zdaje sb z tego sprawę :D Po prostu na pierwszym treningu chciałam się zapoznać ze sprzętem i na kolejnym już coś dorzucić


nowe zdjęcia postaram się wrzucić jutro



Zmieniony przez - Rzymianka w dniu 2015-10-21 17:38:41

Zmieniony przez - Rzymianka w dniu 2015-10-21 17:41:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 372 Napisanych postów 11555 Wiek 49 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 103109
To wybór jest Twój - albo przejesz się rybami, albo dorzucisz trochę mięsa .
Zresztą nie będzie go na kilogramy.. Żeby od 90 gramów białka dobić do 120 - wystarczy ok 150 gramów piersi kurczaka lub schabu (to tak przykładowo). Oczywiście wchodzi w rachubę każdy rodzaj mięsa.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 372 Napisanych postów 11555 Wiek 49 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 103109
I na obydwóch zdjęciach postaraj się mieć ręce opuszczone wzdłuż ciała, ale luźno.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[SPAM] Na luzie

Następny temat

Jak poczuć się dobrze we własnym ciele?