SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bodybuilding, cycling and eating - kolarska jesień by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2010471

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1055 Napisanych postów 1672 Wiek 30 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 40222
W świętokrzyskich też Gucio masz. To są hopki poza świętym krzyżem. Karkonosze, tatry tam się podjeżdża
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Szacuny 11919 Napisanych postów 15685 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 965867
BzykuDG
No właśnie, u mnie problem jest z pionem heh. Kolega z pracy mnie zaprasza w okolice Krakowa, więc będę musiał w końcu skosztować prawdziwych gór, a nie Sobotkę


Sobótka do biegania jest mega
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6934 Napisanych postów 13807 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 252917
No to chyba póki co mi górki nie grożą

19.03.19

Trening
FBW A:

1. Podciąganie na drążku szerokim nachwytem - 15x -35kg; 12x -30kg; 12x2,5kg; 11x2,5kg; 10x2,5kg
2. Wiosłowanie na hamerze jednorącz chwytem neutralnym - 15x50kg; 12x60kg; 8x92,5kg; 8x92,5kg; 8x92,5kg
3. Wyciskanie na ławce poziomej - 15x50kg; 12x60kg; 8x95kg; 8x95kg; 8x95kg
5. Dipsy - 12x0; 10x24kg; 10x24kg
6. Wyciskanie sztangielek siedząc na barki - 15x20kg; 12x24kg; 8x30kg; 8x30kg; 8x30kg
7. Unoszenie sztangielek wzdłuż ciała - 15x14kg; 10x26kg; 10x26kg
8. Wyprosty ze sznurem zza głowy - 12x120kg; 12x120kg

Po treningu 20 min cardio.
Popołudniu 1:20 h intensywnie na szosie.


No trening całkiem spoko, w większości ćwiczeń podokładane. Tylko ręka dokucza, więc będę musiał dać inne ćwiczenia na plecy.
Na USG wyszedł znów łokieć tenisisty. W czwartek mam wizytę u ortopedy i pewnie dostanę znów manualną.

Popołudniu szosa mocno.


Dieta:
TRENING
1. Omlet jaglano-owsiano-ryżowy z polewą z WPC i jabłkiem.
2. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
3. Twaróg z masłem orzechowym, śmietanką kokosową i kostką czekolady.
4. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
TRENING KOLARSKI - intra izotonik i banan; bezpośrednio po WPC i carbo
5. Gofry z powidłami śliwkowymi.
6. Serek wiejski z płatkami jaglanymi, masłem orzechowym i Cherry in Jelly.





Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym i kolarskim
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie
2

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6934 Napisanych postów 13807 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 252917
21.03.19

Z ciekawostek wczoraj na wagę wskoczyło 76,4 kg, ale dzisiaj już wróciłem do normy heh.

Trening
FBW B:

1. Przyciąganie na wyciągu poziomym podchwytem - 15x50kg; 12x60kg; 8x100kg; 8x100kg; 8x100kg
2. Wiosłowanie sztangielką jednorącz w leżeniu na ławce - 15x22kg; 12x26kg; 10x38kg; 10x38kg; 10x38kg
3. Wyciskanie sztangi sprzed brody siedząc - 15x30kg; 12x40kg; 8x65kg; 8x65kg; 8x65kg
4. Wyciskanie na hamerze siedząc chwytem neutralnym - 12x35kg; 10x65kg; 10x65kg
5. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim - 15x22kg; 12x26kg; 7x38kg; 8x36kg; 8x36kg
6. Wyciskanie na hamerze na „płasko” - 12x50kg; 10x82,5kg; 10x82,5kg
7. Allachy - 5x MAX

Po treningu 20 min cardio.


Dorzucone w większości ćwiczeń. Na klatkę też chciałem, ale po pierwszej serii musiałem zrezygnować.
Wyrzuciłem już z planu całkiem biceps i triceps, bo nie widzę sensu ich trenowania. Za dużo ważą
Ręka dalej dokucza trochę, ale od wtorku zaczynam terapię manualną.


Dieta:
TRENING
1. Kaszka ryżowa z wpc i gruszką.
2. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
3. Indyk z ryżem, olejem lnianym i warzywami.
4. Wafle z mrożonymi malinami, twarogiem, kazeiną i kostką czekolady.
5. Krem z brokuła z masłem orzechowym, śmietanką kokosową i indykiem.
6. Szejk lodowy z masłem orzechowym, śmietanką kokosową i czekoladą.


W Biedronce pojawił się Natural Mix z ryżem Basmat, fasolką itd. I naprawdę polecam, bo jest mega dobry! Do tego ugotowany z kostką rosołową już w ogóle.


Suplementacja:
FitWhey Caffeine - 1,5 tabs przed treningiem siłowym
FitWhey AAKG - 6 kaps przed treningiem
FitWhey Vitamine C - 3x1 tabs do posiłków
FitWhey Magnesium+B6 - 2 tabs po treningu
FitWhey ZMA+B6 - 2 tabs przed snem
FitWhey Beta Alanine - 5 kaps. przed treningiem siłowym
FitWhey Whey Protein 100 Concetrate - wg braków w diecie
FitWhey Peanut Butter - wg braków w diecie





1

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2551 Napisanych postów 4135 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 196389
Zaj**ista koszulka, pasuje dobrze do nóg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11450 Napisanych postów 23346 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 753660
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6934 Napisanych postów 13807 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 252917
Ale serio już jest za duża, a w styczniu była igła

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2706 Napisanych postów 3137 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 173179
jakie teraz masz ogolnie cele ? w sensie - prio - rower ofc, ale jakies zawody ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6934 Napisanych postów 13807 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 252917
14 kwietnia jest koło mnie Szosowy klasyk w Miękini i chcę pojechać na dystansie FUN 50,5 km, żeby zobaczyć z czym to się je i na czym w ogóle stoję. Aczkolwiek, żeby faktycznie coś sensownie się pościgać, to z tego co wiem 3-4 sezony trzeba przejeździć.

Póki co rozwijam Waty w nogach i pracuje nad kondycją. Podobno całkiem nieźle progresuję
Z takich rzeczy, które mogę zmierzyć pod kątem wydolności, to odkąd trenuję poważniej pułap tlenowy (maksymalna ilość tlenu, którą można przyswoić w czasie maksymalnego wysyłki [ml/kg/min]) wzrósł mi z 42 do 59. Czyli dla mojego wieku z wydolności przeciętnej na bardzo dużą. No i tętno spoczynkowe po przebudzeniu spadło mi z ok. 54-55 na 47 bpm w tym tygodniu. Wczoraj byłem rano na badaniach w przychodzi, to po dojechaniu i dojściu do gabinetu w czasie pomiaru cieśnienia miałem tętno 54 bpm.
Ot takie małe sukcesy, które cieszą
4

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
FighterX Moderator
Ekspert
Szacuny 11919 Napisanych postów 15685 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 965867
Bradykardia jest normalna przy dużym wytrenowaniu wytrzymałościowym.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016

FuckBaton