SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Kulturystyka - ciągła walka o wygląd

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 638619

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
W poprzednim dzienniku skorzystałem z hasła ojca polskiej kulturystyki Stanisława Zakrzewskiego zawartego w tytule jego książki o kulturystyce - siła sprawność piękno . Okazało się jednak, że z wiekiem coraz trudniej (a nawet niemożliwe) jest wprowadzanie tych elementów w życie na poziomie znacznie wyższym niż przeciętnym. Dlatego taki a nie inny tytuł tego dziennika.
Startuję w zawodach kulturystycznych rywalizując z kulturystami znacznie młodszymi oraz w weteranach.
Najbliższe (prawdopodobnie) zawody to Puchar Ziemi Puckiej 8 marca 2015 w Żelistrzewie . Przewidziano w regulaminie kategorię weteranów open (czyli kulturyści od 40 lat życia bez względu na wagę ciała) oraz kat. kulturystyki tradycyjnej do 75kg. Prawdopodobnie poszukam szans w weteranach (zawsze jest ich jednak mniej i łatwiej o sukces oraz nagrodę).
Jeśli nie uda mi się wystartować w Żelistrzewie to z pewnością będę na Mistrzostwach Śląska oraz na Mistrzostwach Polski w maju 2015r.

Obecnie trenuję każdego dnia. Do południa klatka + biceps , drugiego dnia plecy + triceps , trzeciego nogi + barki .
Po każdym treningu siłowym kręcę 30 minut na rowerku i spalam wtedy ok. 230 kalorii.
Od kilku dni chodzę na świeżym powietrzu prze ok. 90-100 minut (wczoraj wydłużyłem trasę). Jest to na tyle dla mnie nużące, że przez ostatnie dni nie byłem wieczorem na siłowni gdzie zazwyczaj robiłem brzuch i kręciłem na rowerku (lub orbitku czy schodach) 30 minut.
Za chwilę idę na siłownię aby zrobić plecy i triceps - w soboty i niedziele oraz święta siłownia jest czynna od 9:00 - 22:00 ( inne dni od 6:00 - 24:00).

Dziękuję wszystkim za wpisy w poprzednim dzienniku treningowym.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

4
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1776 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 23809
Witam w nowym dzienniku Panie Janie. Jak zwykle chociaż nie udzielam się bardzo ostatnio to jednak będę wchodził i obserwował. Powodzenia w treningach i startach!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4111 Napisanych postów 7197 Wiek 65 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 157221
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10693 Napisanych postów 45380 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57809
Oczywiście też będę podglądał, uczył się i kibicował.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
Trening wyglądał tak:
1. Przyciąganie w siadzie do klatki (siedzenie opuszczone na maks) 12p 2x10p 2x8p 6p
2.Przyciąganie do brzucha w siadzie 10p 3x9p 8p
3. Ściąganie wyciągu do brody w siadzie (najszerszy uchwyt 4p 4x6p
4.Przyciąganie w siadzie na niższym uchwycie 6x 8p -5p (jedna seria nachwyt a druga podchwyt)
5. Francuz hantlą 10/12kgx10p 14kg/3x3p
6. Ściąganie warkocza oburącz 10p 3x9p
7 Ściąganie drążka prostymi rękami w lekkim pochyleniu tułowia 20kg/7x12p (przerwy miały być ok. 30 sek. - bez zegarka)

Rowerek poziomy 30minut. Tłuszczu malej!
Za jakiś czas pójdę na spacer.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10693 Napisanych postów 45380 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57809
Zgłasza się kolejny kibic i czytelnik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 320 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5191
melduje się i kibicuję,

p.s. czekam na jeszcze jeden "zaległy" dziennik... ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
pabelo
melduje się i kibicuję,

p.s. czekam na jeszcze jeden "zaległy" dziennik... ;)

Nie bardzo wiem o co chodzi!

Wydłużyłem trasę spaceru i trwał 2 godziny.
Wieczorem byłem na siłowni:
wznosy tułowia na skośnej 4x20p
skłony rozciągające brzuch 3x15p
wyciskanie w siadzie na barki 3x12p 3x4p
wznosy łokci na maszynie 3x12p 10p 4p

Rowerek 30 minut.
Dieta oparta na twarogu chudym i 5 jajkach L oraz trochę chleba i dżemu. Dzisiaj dodatkowo ok. 20dkg ryżu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10693 Napisanych postów 45380 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57809
czytając Twoje treningi popadam w lekkie zawstydzenie - porównując z moimi, ja się obijam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
Mamy inne cele.
Mi wydaje się, że wezmę udział w zawodach za 20 dni.
Forma sama się nie chce zrobić! Może mi się uda ją przygotować.
Start jest uzależniony od układów w rodzinie - może okazać się, że trzeba zostać tutaj kilka dni dłużej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3701 Napisanych postów 19510 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1061024
Poranny trening:
1.Przysiady 60/70kgx10p 80x6p 90kg/2x3p
2. Uginania 5x10p
3. Wyprosty 75kg/2x10p 85/3x9p
4. Suwnica 105/125/145kgx10p 165x8p 185x?p

Rowerek 30 minut. Wytrwałem chociaż miałem dość po 15 minutach. Czy też tak macie, że ok 30 minuty przychodzi moc i moglibyście kręcić dłużej (gdyby Wam się chciało).
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przedtreningowka

Następny temat

pytania laika

;