SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT Bitter – walka na życiowym ringu

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1557

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 36 Wiek 42 dni Na forum 41 dni Przeczytanych tematów 1891
Witam wszystkich
Decyzja podjęta – zakładam dziennik, żeby śledzić własne postępy. Jestem już po 3 miesiącach redukcji. Udało mi się w tym czasie zrzucić już około 10 kg i ponad z 10 cm z brzucha
Co prawda nie mam jeszcze 35 lat ale myślę, że to nie problem. Fajnie byłoby gdybym zrobił dobrą formę do tego terminu.
Dziennik nie tylko dla motywacji i systematyczności ale jestem otwarty na wszelkie sugestie i pomysły dotyczące diety i treningu.
CEL
Dalsza redukcja - estetyczny wygląd bez celu wagi.
TRENING
Na siłownie chodziłem od dobrych paru lat. Jednak zawsze nieregularnie, bez żadnego planu no i z fatalną dietą.
Aktualny trening FBW na wolnych ciężarach – zazwyczaj co 2 dzień czyli przeważnie 4 dni tygodniu. 6 ćwiczeń. Ciężary dość skromne ale to nie priorytet W dni wolne do treningu siłowego do wyboru brzuch/aero/spacer/basen/siatkówka.
DIETA
Aktualnie około 2700 kcal. Rozkład BTW 2,4/1/2,3 na kilogram
SUPLEMENTY
Ashwaganda, Melatoniana, Kreatyna, Spalacz, Witaminy
POMIARY
Wzorst:187 cm; Waga – 90 kg, Pas 92 cm
Więcej szczegółów dotyczących treningu, diety, supli będę starał się wrzucać na bieżąco. Nie chcę żeby ten temat się szybko skończył dlatego jakbym się opierdzielał to stawiajcie mnie do pionu
Jutro wstawię fotkę sylwetki.
2
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1380 Napisanych postów 3824 Wiek 58 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 518198
No to witaj młodzieńcze . Czekamy na foty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4228 Napisanych postów 25645 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 704023
Dobrze trafiłeś,bo od razu możesz od 15 lipca wystartować w konkursie motywującym,a później już cały sierpień na sportowo z Rutkowem,który jutro stanie się na scenie w Sopocie kulturystą :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1336 Napisanych postów 4997 Wiek 44 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 119322
ta zrób dziobaka na ryj , a tak na dzień dobry
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 36 Wiek 42 dni Na forum 41 dni Przeczytanych tematów 1891
KEBUL74
ta zrób dziobaka na ryj

Doczytałem własnie co trzeba zrobić w tym konkursie doskonale określenie jak mogłoby to wyglądać w moim wykonaniu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4228 Napisanych postów 25645 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 704023
Myśłałem,że lubisz wyzwania .... :)

A tu lekka panika w szeregach :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5383 Napisanych postów 22305 Wiek 70 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1078226
Bitter_V
KEBUL74
ta zrób dziobaka na ryj

Doczytałem własnie co trzeba zrobić w tym konkursie doskonale określenie jak mogłoby to wyglądać w moim wykonaniu
Nie bądź rura i nie pękaj!
Najlepiej nagraj pierwszy raz!
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 36 Wiek 42 dni Na forum 41 dni Przeczytanych tematów 1891
ojan
Bitter_V
KEBUL74
ta zrób dziobaka na ryj

Doczytałem własnie co trzeba zrobić w tym konkursie doskonale określenie jak mogłoby to wyglądać w moim wykonaniu
Nie bądź rura i nie pękaj!
Najlepiej nagraj pierwszy raz!

Widzę, że grono czekających na jakiś spektakularny upadek się powiększa

13.07
Trening (ćwiczenie / liczba powtórzeń w serii)
1. MC 10/10/10/10/5/3
2. Wykroki z hantlami 8/8/8/8/8
3. Unoszenie sztangielek bokiem 10/10/10/10/10
4. Wyciskanie hantli na ławce płaskiej 10/10/10/10
5. Biceps hantlami 8/8/8/8
6. Triceps 8/8/8/8/8
Bonus - Ściąganie drążka (wyciąg górny) 10/10/10/10
30 min. Cardio

POMIARY
Będę robił je co tydzień bo teraz co chwila latam z miarką i paranoi dostaje
Waga - 89.4 kg.
Pas: 93 cm
Klatka: 103 cm
Biceps 38 cm
Udo: 59 cm

Plan na jutro: wizyta w Sopocie, żeby podziwiać zawodowców.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 9253 Wiek 49 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 539653
Popodglądam sobie trochę, może faktycznie jakiś spektakularny sukces lub porażka bedzie do obejrzenia?
A kolega skąd, skoro do Sopotu ma blisko?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 36 Wiek 42 dni Na forum 41 dni Przeczytanych tematów 1891
Paatik
Popodglądam sobie trochę, może faktycznie jakiś spektakularny sukces lub porażka bedzie do obejrzenia?
A kolega skąd, skoro do Sopotu ma blisko?

Kaszuby :) niecała godzinka drogi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3220 Napisanych postów 9253 Wiek 49 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 539653
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wakacyjny konkurs na lipiec :)

Zestaw 1