SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1610650

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 6028 Napisanych postów 67555 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 878358
no to polecimy z brzuchem solidniej na masie , czyli pewnie pod koniec roku %)
dzieki za info


Zmieniony przez - Banan w dniu 2016-06-10 11:00:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 511 Napisanych postów 1519 Wiek 44 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 69282
ja lubię allachy ze sporym ciężarem, "kółko" też jest ok. Co do unoszeń zwisie to po 2-3 powtórzeniach cięzko mi opanować bujanie tułowia, jak na tych podpórkach dla przedramion robię i plecy mam oparte to wchodzi ok. Pewnie kwestia wprawy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3249 Napisanych postów 11356 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 217167
No właśnie cała sztuka polega na tym, żeby to bujanie opanować. Angażujesz wtedy znacznie więcej mięśni. Mi zajęło to ok, 4-6 treningów. Ale potem czułem domsy w miejscach, o których istnieniu nawet nie wiedziałem

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2636 Napisanych postów 22470 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 494171
Brzuch to tak jak każdy inny mięsień i trzeba go tyrac zeby był, przynajmniej to moja teoria ;d
a 1-2 razy w tyg na koniec siłowego to znowu az tak duzo czasu nam nie zajmuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 710 Napisanych postów 9054 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 97058
Gorzej jak zwisając na drążku nie potrafi sie chociaż jednego powtórzenia zrobic :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3249 Napisanych postów 11356 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 217167
WojtekA4
Gorzej jak zwisając na drążku nie potrafi sie chociaż jednego powtórzenia zrobic :(


To wtedy nie na prostych, tylko zgiętych nogach . A jak też nie da rady, to nie ma co na siłę próbować i robić w podparciu aż się wzmocni mięśnie i wtedy próbować w zwisie.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3249 Napisanych postów 11356 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 217167
10.06.16

Trening
Plecy + triceps:

1. Wiosłowanie półsztangą jednorącz - 10x15kg; 10x15kg; 10x15kg; 10x15kg; 10x15 przerwy między seriami 30s
2. Ściąganie na hammerze podchwytem - 12x30kg; 10x35kg; 8x40kg; 8x40kg
3. Wiosłowanie szeroko nachwytem - 15x50kg; 12x65kg; 10x70kg; 10x70kg
4. Szrugusy ze sztangielkami - 15x40kg; 15x40kg; 15x40kg

5. Prostowanie ramion z drążkiem 45 st. wyciągu górnego - 16x11szt.; 12x13szt.; 10x15szt.
6. Pompki w podparciu na ławeczce - 3x MAX

Na koniec 30min cardio na rowerku poziomym.










Szybki, mało objętościowy trening. W planie zamiast drugiego ćwiczenia na triceps był biceps, ale odpuściłem, żeby ręka doszła do końca do siebie. I tak się bardzo cieszę, że nie dawała się we znaki podczas dzisiejszego treningu! Ciężary muszę troszkę podnieść, ale też wiosłowania półsztangą nie robiłem wieki.


Miska i suplementacja
Dzień średnich węglowodanów

spalacz
TRENING - bezpośrednio po 30g mixu WPI/kazieny, 25g daktyli 600mg ALA, 1g witaminy C, 200ug chrom
1. 40g WPC, 40g kleiku ryżowego, 100g banana 2g Omega3, kompleks witamin, Ursofalk, kompleks na stawy
2. 200g piersi, 40g ryżu, 5g oliwy z oliwek, warzywa
3. 250g mintaja, 40g ryżu, 5g oliwy z oliwek, warzywa
spalacz
4. 1 jajko, 5 białek jaj, 45g mixu płatków jaglanych/ryżowych, 100g truskawek, 15g WPC
5. 5 białek jaj, 25g kazeiny, 30g masła migdałowego
6. 50g WPC, 10g oleju kokosowego, 10g nerkowców 1g witaminy C, 1g Omega3
100mg 5-HTP




Dzisiaj też otrzymałem wsparcie od 7Nutrition na te kilka ostatnich tygodni redukcji.


Karton przedtreningówki BOMB, co by mieć trochę więcej powera i wytrzymałości na treningach.
http://www.sfd.pl/sklep/7Nutrition_BOMB-opis34800.html

BB Volumizer, który chcę stosować głównie pod kątem zwiększenia regeneracji po treningu, skład jest dość bogaty, kilka form kreatyny może pomoże powalczyć z katabolizmem . Wydaje mi się, że to fajna alternatywa dla Green MAGnitutde, z którego korzystałem do tej pory jeśli chodzi o stacki kreatynowe, a tu mamy skład znacznie bogatszy.
http://www.sfd.pl/sklep/7Nutrition_BB_Volumizer-opis33608.html

I na koniec Witamina D3 w sporej dawce, planuje brać 10.000 j.m. dziennie. Mam kłopoty ze snem, budzę się dość często, do tego bóle stawów i mięśni, więc mam nadzieje, że się sprawdzi.

Od jutra ruszam z tematem!

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2636 Napisanych postów 22470 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 494171
a nam zazdrościłeś
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3249 Napisanych postów 11356 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 217167
U mnie troszkę skromniej . Ale i tak zawsze będzie lżej!


Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2016-06-10 21:02:26

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 190 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3563
u mnie ostatnio też straszne bóle stawów i mięśni :/
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016