SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Bodybuilding, cycling and eating - kolarska jesień by Bzyk

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1980740

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6532 Napisanych postów 25802 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 573921
czekam na ten pimp dawaj go :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6451 Napisanych postów 13474 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 250092
Banan
super przemiana , ale żeby nie było tak kolorowo i słitaśnie , to wylądujesz na fanpage sfd, tam już odpowiednio Ciebie pojadą 'specjaliści najwyższej rangi'


zdrówka i szczęścia , świeta tuż tuż , nie odmawiaj sobie pierogów %)


Fryzurę mam słabą...
Dzięki Banan i również smacznego

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6451 Napisanych postów 13474 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 250092
18.12.16

Po wczorajszym cheacie ważę dzisiaj dokładnie tyle samo, co wczoraj. Pewnie przez wino woda zeszła hehe. Ale jakoś specjalnie też nie nabiło.
Dzisiaj trening wyjątkowo trochę inny, bo razem z partnerką treningową, więc poleciały na początek pośladki

Trening
Pośladki + barki:

1. Hip Thrust - 4s
2. Odwodzenie nogi w tył na wyciągu dolnym - 4s
3. Uginanie nóg wiedząc - 3s

4. Wyciskanie na hammerze siedząc - 15x25kg; 12x32,5kg; 8x40kg; 11x40kg+4x30kg+4x20kg
5. Unoszenie bokiem siedząc - 20x12,5kg; 15x15kg; 12x17,5kg, 10x20kg+10x12,5kg+10x7,5kg podwójny dropset
6. Wyciskanie sztangi zza głowy - 12x40kg; 12x40kg; 12x40kg; 12x40kg;
7A. Unoszenie bokiem w leżeniu na ławce 30 st. - 12x7,5kg; 12x7,5kg; 12x7,5kg; 12x7,5kg;
7B. Unoszenie sztangielek przed siebie w leżeniu na ławce 30 st. - 12x7,5kg; 12x7,5kg; 12x7,5kg; 12x7,5kg;
8A. Unoszenie sztangielki bokiem w odchyleniu - 12x12,5kg; 12x12,5kg; 12x12,5kg; 12x12,5kg;
8B. Unoszenie drążka wyciągu dolnego wzdłuż ciała - 12x9szt.; 12x9szt.; 12x9szt.; 12x9szt.;

Na koniec 20 min cardio interwału 60/60s.

Ogólnie trening zajezdnia. Po hip thrustach i odwodzeniu w tył tyłek zajechany . Potem moim planem polecieliśmy barki.
Przy wyciskaniu na hammerze nagły przypływ mocy i 3 powtórzenia więcej w ostatniej serii, niż na poprzednim treningu.
W pozostałych ćwiczeniach w zasadzie te same obciążenia.
Na koniec tylko 20, a nie 30 minut areobów, bo te 10 min na pewno przepaliłem przy pośladkach

Cały trening nagrany jest na Insta Story, w sumie całkiem nieźle to tam wygląda.


Dieta - LC:
1. 2 jajka, 2 białka jaj, 20g kazeiny
TRENING - bezpośrednio po 35 Grenade Hydra6
2. Omlet: 7 białek jaj, marchewka, 60g gruszki, 60g mąki gryczanej, 15g WPC
3. 100g udek kurczaka, 100g piersi, warzywa
4. 50g WPC, 20g masła migdałowego
5. 200g piersi, 20g orzechów włoskich




Suplementacja:
Grenade Hydra 6 - 35g po treningu
Grenade Glutamine - 10g na czczo i 10g po treningu
Grenade Defend - porcja w czasie treningu
Grenade Engage - porcja między treningiem siłowym, a aerobowym
Grenade BCAA 8:1:1 - 5 kaps między treningiem siłowym, a aerobowym



A tu foto poglądowe po treningu.

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6451 Napisanych postów 13474 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 250092
20.12.16

Po wczorajszej wigilii +1,7kg i forma jak poniżej.



Trening
Góra + brzuch:

1. Podciąganie chwytem neutralnym - 4x MAX
2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej z gumą - 12x22,5kg; 12x22,5kg; 12x22,5kg; 10x22,5kg
3. Unoszenie sztangielek wzdłuż tułowia - 20x17,5kg; 20x17,5kg; 20x17,5kg; 20x15kg
4. Wiosłowanie sztangielką - 12x37,5kg; 12x40kg; 12x40kg; 12x40kg
5. Dipsy - 20x; 15x; 14x; 12x

Na koniec 30 min cardio.










Po wczorajszym jedzeniu dobra pompa, która nawet trochę przeszkadzała przy wiosłowaniu, bo prostowniki się spompowały.
W niektórych ćwiczeniach ciężar na plus, w innych na minus. Ale wpływ też mogła mieć pora treningu, bo wyjątkowo byłem popołudniu.
Za to sylwetka sporo na plus, fajnie widać prążki, ale brakuje jeszcze trochę nabicia.


Dieta - LC:
1. Jajecznica: 2 jajka, 2 białka jaj, 70g piersi, warzywa
2. 200g piersi, 30g oliwek, 10g orzechów włoskich warzywa
3. Omlet: 2 jajka, 2 białka jaj, 20g kazeiny
4. 100g mielonego indyka, 100g piersi, warzywa
TRENING - bezpośrednio po 35g Grenade Hydra6
5. Omlet: 7 białek jaj, marchewka, 100g jabłka, 50g mixu płatków jaglanych/ryżowych, 15g WPC
6. 50g WPC, 20g masła migdałowego





Suplementacja:
Grenade Hydra 6 - 35g po treningu
Grenade Glutamine - 10g na czczo i 5g po treningu
Grenade Defend - porcja w czasie treningu
Grenade Engage - porcja między treningiem siłowym, a aerobowym
Grenade BCAA 8:1:1 - 5 kaps między treningiem siłowym, a aerobowym

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1189 Napisanych postów 9996 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 436459
jakbyś mógł to nagraj kiedyś jak przekładasz te gumy przez hantle, jak je w ogóle z podłogi podnosisz itp bo widzę, że jak je rzuciłeś to guma się dalej trzyma, byłem pewny, że trzymasz ją w rękach, a nie przekładasz przez sztangielki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6451 Napisanych postów 13474 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 250092
No wielkiej filozofii tu nie ma . Hantle wkładam „do gumy”, tak że na środku drążka guma obejmuje sztangielkę dokładnie tak samo jak dłoń. Biorę je z ziemi na kolana, kładę się, robię mostek i podciągam gumę pod łopatki i tyle . Jeśli dalej nie widzisz tego, to nagram przy klatce w czwartek

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 857 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 112304
21lat i jeszcze zakładać gum nie umie?! Jak Ty się uchowałeś ;p
1

Osc.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6532 Napisanych postów 25802 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 573921
Żarcie weszło na plus;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 5392 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 106161




Tutaj dosyć prosto Karol pokazuja, jak założyc gumę
1

p****** wszystko co mówią na Twój temat...
Kulturystka jest całym Twoim życiem,Twoją pasją, której poświęcasz 24h na dobę.
Dzięki Tobie ten sport żyje i bądź z tego dumny...
Prędzej czy później osiągniesz swój cel tylko konsekwentnie do niego dąż

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BzykuDG TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6451 Napisanych postów 13474 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 250092
21.12.16

Dzisiaj chyba jeszcze odbicie po wigilii, bo kolejne +0,5kg, czyli dobiłem do 79,5kg.
A poza tym od jutra zaczynam urlop. Jeszcze 2 dni na ogarnięcie choinki itd , a w sobotę coś podjemy

Trening
Nogi + łydka:

1. Uginanie nóg leżac - 20x7szt.; 12x9szt.; 8x11szt.; 8x11szt.
2. Martwy ciąg na prostych nogach ze sztangielkami - 15x32,5kg; 15x35kg; 15x35kg
3. Żuraw - 3x MAX
4. Wyprosty nóg - 7+7+7x22,5kg; 7+7+7x22,5kg; 7+7+7x22,5kg 7 powt. w tempie 3030, 7p. płynnych, 7p. niepełnych
5A. Wykroki na suwnicy Smitha - 15x15kg; 15x15kg; 15x15kg; 15x15kg
5B. Jefferson squat na suwnicy Smitha - 15x15kg; 15x15kg; 15x15kg; 15x15kg
6. Wpychanie suwnicy - 8+8x115kg; 8+8x115kgkg; 8+8x115kg; 8+8x115kg pierwsze powt. w tempie 3030, kolejne płynnie

7. Wspięcia stojąc - 4x MAX
8. Wspięcia siedząc - 4x MAX

Na koniec 30 min cardio.








Dieta - LC:
TRENING - bezpośrednio po 35g Grenade Hydra 6
1. Omlet: 7 białek jaj, 50g gruszkii, 70g mixu płatków jaglanych/ryżowych, marchewka, 15g WPC
2. 200g piersi, 20g orzechów włoskich, warzywa
3. 200g piersi, 20g nerkowców, warzywa
4. Omlet: 2 jajka 2 białka jaj, 70g piersi, warzywa
5. 100g mielonego mięsa z indyka, 100g piersi, warzywa
6. 50g WPC, 20g masła migdałowego





Suplementacja:
Grenade Hydra 6 - 35g po treningu
Grenade Glutamine - 10g na czczo i 5g po treningu
Grenade Defend - porcja w czasie treningu
Grenade Engage - porcja między treningiem siłowym, a aerobowym
Grenade BCAA 8:1:1 - 5 kaps między treningiem siłowym, a aerobowym





Zmieniony przez - BzykuDG w dniu 2016-12-21 22:16:42

Dziennik treningowy powered by FitWhey - http://www.sfd.pl/post-p18363444.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SFD TEAM - Marta Kwiatkowska - Olympia Prague - MPJiW

Następny temat

Ania Kapusta sezon 2016

Fruzelina