SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trening na wyskok

  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    I jeszcze jedno. Czy jak robie juz 4 tydzien tego treningu to odpuscic sobie go i zaczac robic trening na jedna noge, czy dalej robic ten i z czasem ( po 4 nastepnych tygodniach przerwa 1 tydzien i zaczac robic nowy ? PS. Od lutego przez 2 tygodnie bede mial osob dochodzeniowy 2x treningi dziennie od pon do pt. Moge nie pojsc na poranne treningi [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2012 9:02:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] w domu i juz nie moge wytrzymać. Wcześniej trenowałem siatke przez prawie 7 lat ale nie chce juz o tym mowic. Mam 175 cm wzrostu i obecnie niecałe 76kg wagi. Wybrałem sobie trening Sołtysa z 100str. Tylko on jest na 2 dni a ja planuje chodzić pon śr pt. Więc prosiłbym o rade jak to rozłożyć. Dodam, że chce też robić klatke i ręce i nie wiem jak [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2012 9:34:12 PM Liczba szacunów: 0
  • katlak/dt/fotki str16,38

    Post
    Ladies SFD

    12.06.2012 trening : pompki+ wyskok z klaśnięciem 10 wykroki z talerzem nad głową 10 na nogę przysiad + wyskok 10 pompki w podporze tyłem 10 przeskoki przez ławkę 10 boczne przeskoki przez bosu + wyrzut nóg 16 mountain climbers 30 spiecia brzucha 15 naprzemienne przyciaganie kolan do łokci 20 4 obwody przerwa między nimi 2 minuty + 20 [...]

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/12/2012 9:47:08 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] 3) Basket grałem 10lat , teraz różnie siatkówka piłka nożna , 4) 5)Nic wcześniej nigdy nie brałem 6) jak i z czym brać creatyne? przed czy po posiłku ?? ile i czy przed treningiem czy po ? ( nasiedziałem sie juz tyle na tym forum i jest tyle różnych wersji że już sam nie wiem co i jak z czym sie je;/ ) 7) Studiuje na AWFie wiec ćwicze [...]

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2011 10:17:11 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Chociaż jak na mój wzrost nie narzekam na wyskok (dosiężny ponad 3,05m) ale może być lepiej i pewnie niedługo coś z tym zrobię... Tymczasem : W poniedziałek miałem genialny trening! :) Dziś (wtorek) postaram się wyjść z ostatniego zagrożenia, potem zostaje tylko kilka przedmiotów by wyjść na 3jki (czas do końca tego tyg) i codzienna relacja znów [...]

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 6986 Data: 6/19/2012 1:15:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy jest tutaj ktoś kto zna się na wyskoku ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    troszke odgrzane ale dopiero natrafilem na temat i dorzuce swoje piec groszy. Tak wiec przez 11 lat trenowalem koszykowke w klubie koszykarskim(5 treningow tygodniowo) i jesli chodzi o wyskok to: przede wszystkim jest to sprawa genow, nie masz wyskoku-nigdy miec nie bedziesz niewazne ile sie bedzie trenowac(mozna co najwyzej lekko go poprawic [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1601 Data: 4/26/2011 11:01:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] tzn, walcze o to zeby w koncu te wsady siedzialy ;d i w zwiaku z tym mam do Was pytanie, mieliscie i macie wiecej do czynienia z wyskokiem niz ja, a mianowicie, robie trening PeCo, ktory jest wszedzie zachwalany, robie wersje ciezka, czy to dobrze ? czy moze przejsc na lekka ? wczesniej robilem jakies cwiczenia na wyskok ale ogolnie troche [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2011 11:25:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] jak to jest z tymi programami na wyskok, kiedys jeszcze w sredniej szkole, gralem wiecej w kosza i wiadomo chcialem miec duzy wyskok, robilem rozne wynalazki oprocz trening w klubie, i nie zanotowalem jakiejs bardzo widocznej poprawy, jednak zauwazylem, ze odkad zabralem sie za silownie (masa,sila) to moj wyskok nieznacznie lecz [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/13/2011 1:06:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczmy razem!-wyskok vol.2

    Post
    Inne dyscypliny

    Soltys88 mam prosbe. Czy mozesz mi ulozyc plan ( dla osoby z duzo iloscia treningow) na wyskok by poprawic wyskok z jednej nogi ? Bo zrobie 4 tygodnie tego planu co wczesniej podales i odpoczne 2 tygodnie ( bede mila 2x dziennie treningi kosza ) i zaczal bym robic ten trening by poprawic wyskok z jednej nogi.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2012 10:57:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzien 7 mozna ten dzien zaliczyc jako wytrzymkowo - aerobowy %-) trening na dworze w mrozie \-) rozgrzewka WOD 1 3* runda wykorki, co 5 wykorkow przysiad, po kazdym nastepnym wiecej 1/2/3/4/5/6 pompka 1 wstac, 2 wstac, 3 wstac...... 10 wstac bieg okolo 300m co daje lacznie okolo 900m biegu okolo 90 wykrokow, 60 przysiadow i 165 pompek }:-( WOD 2 1 [...]

    Odpowiedzi: 734 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/20/2014 4:13:31 PM Liczba szacunów: 0
  • specjalistycznego treningu na wyskok nie musisz robić , rozciągaj się po treningu siłowym - ZAWSZE . rowerek - 20 minut - po co ? daj sobie spokój . Możesz ewentualnie włączyć trening plyometryczny , jednak stawy mogą bardzo dostać i do tego rodzaju treningu trzeba mieć naprawdę solidną bazę siłową . Więc albo trening siłowy , albo trening [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3103 Data: 11/13/2012 8:25:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Kosz-Pilne

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] spowoduje takiego spustoszenia w twoim organizmie i napewno dynamiczny koszykarz jest bardziej ceniony niz wolny ale skoczny. DaroNigga dobrze ci poradzil abys wzial sie za trening domotora bo to pozwoli ci nabrac troche sily i przygotuje do ewentualnych treningow na silowni. Na trening hansa ktory dal ci Daro jestes troche za mlody bo tam uzywa [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2152 Data: 11/13/2005 3:07:07 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] do atlasu cwiczen i wybrales wszystkie cwiczenia na nogi jaki Ci sie podobaja bez zadnego logicznego planu. moze warto najpierw by bylo rozsadnie ulozyc soie jakis prosty trening, niekoniecznie o malym stopniu trudnosci (skoro mowisz, ze nie jestes amatorem) i w miare wlasnego postepu modyfikowac go, tak aby zawsze starac sie dawac z siebie [...]

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2004 6:28:30 PM Liczba szacunów: 0
  • szybkosc a silownia

    Post
    Inne dyscypliny

    witam ponownie ulozylem sobie troche inny plan treningow otoz wyglada on tak Pon cwiczenia z elementem startu i biegi zwinnosciowe oraz technika wt silownia i tu skorzystale z plany treningowego na wyskok TRENING 1 I. Przysiad pełny ze sztangą na barkach 5 powtórzeń z ciężarem ok 85% II. Przysiad ze sztanga na barkach 3 powtórzenia z ciężarem ok [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3483 Data: 6/12/2011 6:30:59 PM Liczba szacunów: 0
  • jump - znowu :-)

    Post
    Inne dyscypliny

    patrzylem na trening na skika i ciekawi mnie czy moge go troche zmienic i przystosowac do moich warunkow czy moglby mi ktos pomoc w zmianie jego? zmienilem troche plan chodze na silownie i np z treningu na wyskok wyrzucilem plecy, bo plecy robie w inny dzien I TRENING 1) przysiad 3-4x7-9 2) wyskoki z półprzysiadu 3x10-12 3) wyskoki pięty do [...]

    Odpowiedzi: 121 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/6/2004 7:36:54 PM Liczba szacunów: 0
  • TU ZADAJEMY POJEDYNCZE PYTANIA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Nocturn - sztanga to dobra sprawa. Pokombinuj. Tylko uważaj ze spawaniem, bo jak beziesz coś robił dynamicznego żeby nie popękało. Nie kojarzę tego treningu. Na wyskok dobrze robią ćwiczenia dynamiczne. Wpisz na youtube "chezkenny" i pooglądaj trening tego gościa. On gra w kosza i ma konkretny wyskok. Hawat - są dwa rodzaje bólu. Zakwasy [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2008 6:31:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój trening pod wyskok skupiał się właśnie na cyklach. Początkowo mój trener stwierdził, że będziemy budować odpowiednią bazę siłową. Początkowym założeniem było wyciskanie w przysiadzie 1x masy ciała, co się udało w tamtym okresie. Dopiero potem zabieraliśmy się za eksplozję oraz plyometrię. Moje ciało było na to przygotowane.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 5883 Data: 12/29/2017 11:51:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Siła uderzenia i wyskok SIATKÓWKA

    Post
    Sport Dla Wszystkich

    wyskok- Trening plyometryczny, po zastosowaniu tego treningu- w domu ćwiczylem, lub w terenie, bo kilku modyfikacjach uzyskałem znakomity efekt ;] przed: zasięg w ataku- 315 zasięg w bloku- ok. 309 po: zasięg w ataku- 325 zasięg w bloku ok.317 tu masz trening http://strball.fateback.com/plyometryka2.html Jednak ze wzgledu na młody wiek narazie [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 13117 Data: 5/13/2010 12:31:11 PM Liczba szacunów: 0
  • silownia czy pilka nozna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam ponownie ulozylem sobie troche inny plan treningow otoz wyglada on tak Pon cwiczenia z elementem startu i biegi zwinnosciowe oraz technika wt silownia i tu skorzystale z plany treningowego na wyskok TRENING 1 I. Przysiad pełny ze sztangą na barkach 5 powtórzeń z ciężarem ok 85% II. Przysiad ze sztanga na barkach 3 powtórzenia z ciężarem ok [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3046 Data: 6/12/2011 6:32:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Za duzo cwieczen za malo regeneracji, pamietaj ze regeneracja organizmu jest rownie wazna jak sam trening. A pozatym pamietaj ze wyskok to zlozony proces i nieda sie go wycwiczyc w ciagu kilku tygodni. Ja uwazam ze latem najlepiej budowac dynamike po przez roznego rodzaju sprinty i kilka cwiczen silowych na nogi, a zima buduje sie sile statyczna. [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1509 Data: 6/18/2009 10:54:19 PM Liczba szacunów: 0