SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trening na wyskok

  • [...] sie za HST, wiec bedzie full body workout Co do Twojej wypowiedzi z tym co przeszkadza czemu, to nie moge sie zgodzic, bo jak wiemy miesnie rosna w czasie odpoczynku, a sam trening wystarcza w ich pobudzeniu do wzrostu. Jak mawiał Arni(nie jest to cytat, ale sens ten sam co autora): "Gdy biegniesz, a możesz iść - idź. Gdy idziesz a możesz [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1842 Data: 12/27/2005 8:00:19 PM Liczba szacunów: 0
  • TROJSKOK...

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] juz dokladnie liczb ale na kolana rzedu setek kilogramow! Ogolnie warto wziac pod uwage ze wyskok z jednej nogi wbrew pozorom mocno rozni sie od wyskoku dosieznego takze i trening powinien byc inny...Oczywiscie jak najwiecej cwiczen jednonoz, jak wykroki, wstepowania, przysiady bulgarskie. Do tego sprinty, wieloskoki, skipy jak chlopaki wyzej [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2691 Data: 1/18/2011 10:18:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening pod BJJ na ciężarach

    Post
    Sztuki Walki

    [...] Trzeba miec zegar, 5 minut i odpowiednie ćwiczenie. Najprostsze to wyskok do góry i potem pompka. Wykonujesz to jak najwiecej razy potrafisz przez 20 sekun i nastepnie robisz 10 sek przerwy. Takich serii trzeba zrobic 8. Daje to 4 minuty intensywnego treningu. Ja to robie po zwykłym treningu. Trening gwarantuje wzrost wytrzymałości i utrate masy.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3577 Data: 2/15/2009 2:44:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Gregry jakie efekty

    Post
    Inne dyscypliny

    Moze za mało dynamicznie ćwiczyłeś to był mój główny błąd w swoim treningu bo robiłem go bardziej na siłe:PWięc wiesz trzeba robić dynamicznie to pujdzie wyskok a ten trening moze duzo poprawić mozna sie o tym przekonać po 1 treningu:P jak chodzić nie mozna:P

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 6166 Data: 9/14/2005 9:16:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Koszykówka trening w domu

    Post
    Inne dyscypliny

    Dobra mogę ci trochę pomóc . Pamiętaj masz 178 i nie licz że urośniesz , jak chcesz być dobry musisz rozwinąć Kozioł ,Wjazd pod kosz , Szybki rzut z wyskoku itp . Co do treningu siłowego jest on jak najbardziej potrzebny każdemu Koszykarzowi bo w tym sporcie każdy mięsień działa . Na początku też ćwiczyłem coś w domu , ale po czasie stwierdziłem [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2648 Data: 5/25/2013 6:40:27 AM Liczba szacunów: 0
  • zestawy skoków

    Post
    Inne dyscypliny

    napisz jaki masz wyskok tak wogóle =] tak sie sklada ze tez mam 15 lat i ja zaczełem robic trening z www.gregry.prv.pl slyszalem ze dobry jest, jednak ponoc najlepsza dla osob w naszym wieku jest plyometryka http://strball.fateback.com/plyometryka.html a sztanga jak na razie odpada =]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1216 Data: 6/5/2004 11:52:59 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] ciąg 3x5 Przysiad 3x5 Zarzut + Push press 3x5 Wyciskanie sztangi na skosie 3x5 Podciąganie na drążku podchwytem 3x5 Dipsy 3x5 Ciężar adekwatny do 5 powtórzeń, przy podciąganiu i dipsach dodatkowe obciążenie przy pasie, trening 3x w tygodniu, do tego odpowiednia dieta i warunki regeneracyjne. Plyo robiłem 2x w tygodniu przed treningiem na hali.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3773 Data: 4/3/2012 4:41:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Co sądzicie o skoku wzwyz....????

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] skaczemu wzwyz na wf wiec chcialbym zablysnac :-% ale w ogole chcualbym miec duuuzo wiekszy wyskok, mam teraz 45, :-/ mam 13 lat i chcialbym zeby ktos mi napisal jakis trening, ale zeby nie obciazal tak kolan, moze byc to gotowy program, aha bym zapomnial trenuje pilke reczna 3 raz yw tygodniu, wiec nie moge miec takiego suuuper [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4010 Data: 9/8/2003 11:55:31 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] 3*12-15powt + RESZTA DOWOLNIE/WYBIORCZO SR: pelne przysiady 3*12-15powt + RESZTA DOWOLNIE/WYBIORCZO PT: martwe ciagi 3*10-12powt + RESZTA DOWOLNIE/WYBIORCZO W dni nietreningowe: 50 skokow dosieznych(pisales ze chcesz poprawic wyskok: pamietaj ze to powolny proces, nie doluj sie jak nie idzie z treningu na trening) 10minut dosc [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4189 Data: 11/4/2006 10:46:20 AM Liczba szacunów: 0
  • And1 mixtapez- wysokość koszy

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] gracze spod znaku And1 itp sa zarezerwowane tylko dla profesjonalistow, a to bzdura. To nie skoki narciarskie, ze na calym swiecie trenuje to ledwie kilka tysiecy osob. Do treningu wyskoku wystarczy zapal i dobre buty, nic wiecej nie trzeba. No moze troche wolnego czasu. Dlatego zamiast pisac bzdury i ogladac ciagle filmiki o innych lepiej [...]

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 9562 Data: 9/4/2005 10:42:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Traktując pytanie jako zapytanie o trening specjalistyczny/ukierunkowany, to można coś wymyślić. Zestaw z priorytetem na barki: - thrusters - podciąganie na drążku podchwytem - dips+ składanka na barki (unoszenie w opadzie+unoszenie na boki stojąc+ podciaganie hantli do brody x15) Taki plan na zmianę z drugim gdzie będziesz miał mocniejsze [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1375 Data: 12/16/2011 9:38:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] (od 2 miechow gram w kosza na SKS i chce iść to klubu, a od tygodnia skok trenuje) i przy wzroście 190 cm, 60 kg i 1990 rocznik jestem to skacze na 65 cm co chyba nieźle jak trening od tak krótkiego czasu :). Z piłką od siatkówki wsad zrobie, ale z piłką od kosza te 5 cm mi brakuje, które szybko muszem nadrobić. Ćwiczenia, które wykonuję (już nie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2145 Data: 11/28/2003 7:26:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Kwestia raczej skomplikowana. Przyrost masy miesniowej najczesciej daje tez przyrost sily, a przy umiejetnym treningu nie oznacza wcale utratu dynamiki (wrecz przeciwnie). Wystarczy spojerzec na sprinterow. Ciezko powiedziec, ze im brakuje dynamiki . Z drugiej strony patrzac na skoczkow wzwyz, ktorzy legitymuja sie chyba najwiekzym wyskokiem ze [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4443 Data: 10/25/2005 5:21:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na 2 miesiące

    Post
    Piłka Nożna

    Wyskok to połączenie siły i szybkości, największy nacisk powinno kłaść się na siłę. Odsyłam do tematu, gdzie będziesz miał wgląd na trening innych skoczków: http://www.sfd.pl/%C4%86wiczmy_razem%21_wyskok-t588895-s228.html#post9

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1733 Data: 1/23/2011 1:24:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Quad Jumps

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] No i ćwiczenia na ławeczce Łydki to tylko wznosy z ciężarem Dlaczego ludzie, którzy ćwiczyli sam kangaroohops mówią, że dał im od 10 do 20cm wyskoku, jeśli jest to tak słaby trening ? Czy inne ćwiczenia np: SD3 daje więcej, że mówisz o tym treningu w taki sposób ? Zmieniony przez - bartekgazel w dniu 2012-08-17 22:16:10 Jak zaczynasz od zera, to [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2012 Data: 8/19/2012 8:22:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Program na wyskok - 4 tygodnie.

    Post
    Inne dyscypliny

    Bieganie długich dystansów może jedynie zmniejszyć wyskok. Jak to nie robisz nóg na siłowni?! To tak w ogóle można? 4 tygodnie to zdecydowanie za mało na poprawę wyskoku. Nie da się za bardzo nic z tym zrobić. Intensywny trening bez odpowiedniej regeneracji może nawet doprowadzić do spadku jumpa.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1914 Data: 8/3/2007 1:51:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Do DUDKA lub innego prosa :P

    Post
    Inne dyscypliny

    dużo przez wakacje jestem na wyjazdach - 40 dni za domem i podczas ich nie będę 200m biegał czy techniki szlifował. Czyli prawdziwy trening 10 boju będzie niemożliwy do wykonania, nie chcę próżnować więc coś włożę. I tu pytanie robić ćwiczenia zastępcze np. mostki do skoku wzwyż, przenoszenie nogi nad płotkiem itd. czy program SPUDDA WEBBA (czy [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2101 Data: 7/4/2007 9:30:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprawa wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] to robil i wyskok mu sie rewelacyjnie polepszyl.Przewaznie tak wyglada gadka wiec nie ma co sie przejmowac tym. A dokladnie tak jest jak ktos nic nie robi to jakikowolwiek trening spowoduje ze cos tam sie ruszy.Ale swoja droga ja nigdy nie zrozumiem jakim to trzeba byc hmm nie wiem jak to nazwac - NIE W TEMACIE - zeby nie rozrozniac treningu [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 6750 Data: 9/6/2007 10:57:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozwój wyskoku

    Post
    Inne dyscypliny

    Wyskok to na tyle złożona czynność, że nie można ograniczać się do kilku mięśni. Musisz dbać o trening całego ciała, rozwijać siłę statyczną i eksplozywną, a całość uzupełniać treningiem plyometrycznym. Na forum jest masa takich treningów, musisz dobrze poszukać.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1040 Data: 11/15/2014 4:07:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka-ogólnie

    Post
    Inne dyscypliny

    Graj jak najwięcej - to jest najlepszy trening. Jeżeli jesteś amatorem, to nie ma co kierunkować treningów na siatkówkę, chyba, że jesteś bardzo ambitny, to rób ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała: - przysiady - przysiady na jednej nodze - wspięcia na palce - wykroki z plecakiem pełnym książek - przysiad -> wyskok - pompki - grzbiety - [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 794 Data: 11/17/2010 9:33:05 PM Liczba szacunów: 0