SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

trening na wyskok

  • Coś na wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    ja wlasnie robie tak jak kazaja - raz w tygodniu rozne cwiczenia na nogi ze sztanga, a dokladniej trening silowy na wyskok by DUDEK tylko lekko zmodyfikowany. Ile kazaja masz lat?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3165 Data: 11/4/2005 7:31:19 PM Liczba szacunów: 0
  • PRZYSIAD

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    dzięki!sprawdzę to ćwiczenie,myślę ,ze nie muszą to być dynamiczne ćwiczenia,by mieć bazę siły aby dobrze wytrenować wyskok powinienem podnosić co najmniej 1,5 swojej wagi w przysiadzie-niestety tak nie jest,dlatego proszę o trening na siłę w przysiadzie.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2416 Data: 12/13/2007 4:19:33 PM Liczba szacunów: 0
  • MAsa a wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    Robie nogi 1x w tyogdniu(spilt):a mianowicie przysiady i wyciskanie na suwnicy. Narazie waże 60kg to nie dużo, najpierw zrobie jakis program na wyskok, bo 1x trening w tyg to malo Zmieniony przez - ecko unltd w dniu 2009-02-14 19:54:21

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1081 Data: 2/14/2009 7:48:14 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] kg 6*100 kg Wchodzenie na stopień 3*12*50 kg Wypady ze sztangielkami w przód 3*12*13kg Wypady ze sztangielkami w bok 3*12*13 kg Wznoszenie łydek 3*20*60 kg To by był mój trening na nogi. Jak go oceniasz? A teraz właśnie pytanie czy połączenie tego treningu z plyo przyniesie jeszcze większe efekty. Wiadomo przecie, że przy takim treningu [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 790 Data: 6/29/2011 9:44:40 AM Liczba szacunów: 0
  • nogi

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] liczby powtorzen i tylko 3 razy w tygodniu wiec byl odpoczynek dla nog co do kolan to trzeba zwracacuwage na technike i na rozgrzewke. prawda jest ze to zazwyczaj 1 trening w zyciu mlodych zreszta u mnie tak bylo na poczatku nie chcialo mi sie masowac kolan po 5 min ale gdy poczulem bole to zawsze przed biegam masuje kolana po 5 min [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2214 Data: 10/21/2006 9:31:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja jak robilem super dunksa(wersje z 50 cwiercskokami w 1 tyg) w wieku 14,5...Zrobilem 6 tygodni poniewaz moje kolana ciezko to znosily i musialem przerwac trening.W trakcie treningu wymierzylem jakies 3-4cm na plus.Dopiero po jakis 2-3 tygodniach mi naprawde wyszlo i mialem poprawe 9-11cm. Teraz nie wiem co robic bo chcialbym powiekszac ciagle [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3645 Data: 11/6/2004 2:08:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Obiecujący trening! zapytanie

    Post
    Trening w domu

    Wydaje mi sie, ze trening mozna wykonywac bez wzgledu na wiek, nie ma tam cwiczen z obciazeniem. Wg mnie wyglada dobrze,a czy przynosi efekty nie wiem. Mozesz tez zainteresowac sie planami na wyskok uzytkownika Junior_23..

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 758 Data: 9/9/2010 8:27:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak zmęczenia po treningu

    Post
    Inne dyscypliny

    Robiłeś wcześniej jakieś treningi na wyskok? Nie dziw się, gregry to trening lajtowy

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1346 Data: 4/13/2005 10:22:31 AM Liczba szacunów: 0
  • 2 pytania

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Zależy od diety ale interwały na kondycję ok. 2. Trening plyometryczny na wyskok jest ok. Wg. mnie za dużo celów chcesz osiągnąć jednocześnie. Pzdro

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 566 Data: 2/25/2010 10:46:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki suplement na wyskok????

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie ma suplementu "na wyskok" możesz poprawić siłe,wytrzymałosc,ale żeby mieć wystkok najważniejszy jest trening,zarowno sprawnosciowy jak i siłowy(na nogi)! i sie tak dziewczynko nie obrażaj!!! Melanżowcy z sfd cz.1 http://www.sfd.pl/html/94536 Wypad na disco http://www.sfd.pl/html/95206 Wesele Zdzisia i Verony [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1340 Data: 10/16/2003 8:09:13 PM Liczba szacunów: 0
  • SIATKA

    Post
    Inne dyscypliny

    PeCo sa przeciez 2 wersje - lekka i ciezka a gregry to zbyt banalny program rozwija tylko główne partie miesni nóg, to bardziej trening na nogi a nie na wyskok :-/

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1307 Data: 9/7/2004 3:59:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Uboczne wina i deci

    Post
    Doping

    do tego jeszcze robie trening o nazwie Air Alert II to na wyskok pięć razy w tygodniu. A tak szczeże jak powiem lekarzowi że chce brać koksy to by mi pomugł? chyba żaden lekaż nie weźmie takiej odpowiedzialności Pozdrawiam Chris

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 5314 Data: 9/10/2001 9:41:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy rozciaganie pomoze na wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    A jaki teraz trening pomogl bi mi najbardziej na wyskok???

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4526 Data: 12/23/2004 2:08:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla koszykarzy 15 lat

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    1. trening na siłowni na wyskok dla siatkarzy i koszykarzy http://www.sfd.pl/Trening_na_wyskok_koszykarzy,_siatkarzy_itp.-t275117.html 2. treningi poprawiające szybkość, kondycję i wytrzymałość -> bieżnie, rowerki, biegi przełajowe, ćwiczenia wytrzymałościowe, rozciąganie

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 914 Data: 8/6/2010 8:36:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Co brac przy moim treningu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie rozumiem pytania, chyba wszystko dobrze opisalem, trenuje koszykowke 5 razy w tygodniu + jednego dnia trening silowy na wyskok (przysiady ze sztanga itp) no i do tego 3 razy w tygodniu cwicze w domku gorna czesc ciala...

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1631 Data: 10/8/2005 10:35:16 AM Liczba szacunów: 0
  • znaczy tak czy wszystkie partie mozna cwiczyc do siatkówki FBW? mi sie wydaje że trening 2x nog powinno robic sie poza sezonem, w sumie sam nie dawno pytałem o treningi na wyskok ale to może przez to że mam zakwasy :)

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1787 Data: 11/25/2011 12:59:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Powerplyos - co sądzicie?

    Post
    Inne dyscypliny

    [...] jako jedyny zaczalem ten program. zrobilem chyba 4-5 tygodni, ale z przerwami z powodu braku czasu, wyjazdow i pzredewszystkim zawodow, ktorych mialem pod dostatkiem. dlatego tez przerwalem caly trening, ale zamierzam do niego wrocic juz od tego poniedzialku co do samego programu to nawet sporo dal na wyskok tak wiec zapraszam do treningu pozdro

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2329 Data: 6/25/2006 3:47:15 PM Liczba szacunów: 0
  • siatkowka - wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    www.gregry.prv.pl i trening wyskoku .. www.sbs.friko.pl tu masz duzo treningów na wyskok tak wogóle przed załozeniem tematu mogłes zajrzec do wyszukiwarki =]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1453 Data: 7/11/2004 11:37:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy kreatyna pomoe mi w zwiekszeniu wyskoku

    Post
    Odżywki i suplementy

    opowiadacie glupoty w twoim przypadku najwieksze znaczenie bedzie miala dieta i trening, jezeli bedzie on ukierunkowany na wyskok, to wtedy kreatyna na pewno wspomoze funkcje regeneracyjne, silowe zrezygnowalbym jedynie z monohydratu, a pomyslal o jablczanie, CEE albo Kre-Alkalyn

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1151 Data: 10/8/2006 3:14:18 PM Liczba szacunów: 0
  • cwiczymy razem wyskok Vol.2 , strona 100, tam masz idealny trening na poprawe siły i dynamiki , troche poszukaj a nie zakladasz nowy temat pzdr

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 941 Data: 2/1/2012 11:47:02 PM Liczba szacunów: 0