SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tu zadajemy pojedyncze pytania! Vol. 1

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 101328

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 278 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11732
Dzięki za odpowiedź.

Jeżeli chodzi o tematy siłowe to jestem prawie zielony (jedynie trochę teorii - choć szybko się uczę), ale mam pewien pomysł na progres, aby nie dochodzić do wielodziesiętnych powtórzeń, np. w pompkach, dipsach, podciągnięciach.

Mam już plecak - 10 kg. Chcę zrobić jeszcze jeden - 5 kg. Założenie mam następujące. Dochodzę do 20 powtórzeń, solidnie wykonanych w 3 obwodach treningowych (tyle docelowo mam zamiar trenować w domu), i dokładam plecak 5kg. Po jakimś czasie dochodzę ponownie do 20 powtórzeń i zmieniam plecak na 10 kg. Ponownie dochodzę do 20 powtórzeń... Co dalej, jeszcze nie wiem :) Dojście do takiego stanu zajmie jakiś czas - zakładam oczywiście solidny trening.

Jeżeli chodzi o nogi, to wiadomo, że potrzebują większych ciężarów więc sprawa na razie zamyka się na 10 kg, z taki ciężarem ćwiczę nogi teraz teraz.

Co myślicie o takim treningu progresywnym?
Czy założenia mam słuszne czy kijowe?
Pytanie oczywiście do bardziej doświadczonych kolegów.

dzienniczek - rower, bieganie, pływanie, kalistenika i inne

http://www.sfd.pl/DT_Struc__crossfit,_rower,_bieganie-t1121315.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 4748 Wiek 12 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29812
20 powtorzen to juz solidna wytrzymalosc a nie sila, pozatym skoki 5kg sa za duze, mozesz szybko sie zablokowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 278 Wiek 44 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11732
co ile proponujesz skok? 2?

dzienniczek - rower, bieganie, pływanie, kalistenika i inne

http://www.sfd.pl/DT_Struc__crossfit,_rower,_bieganie-t1121315.html 

...