SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • dnos/dziennik 15-10-5 by Wodyn

    Post
    Trening dla początkujących

    "francuskie wyciskanie (czacho łamacze)" Do jakiego pkt opuszczasz sztangę/sztangielki? bo mamy 3 rodzaje wycisku francuskiego .. wycisk francuski(opuszczasz za głowę), noso łamacze (opuszczasz jak nazwa wskazuje do nosa) oraz czacho łamacze (opuszczasz do brody) w każdym ćwiczeniu nieco inaczej idą ręce.

    Odpowiedzi: 310 Ilość wyświetleń: 13415 Data: 2010-04-27 10:49:46 Liczba szacunów: 0
  • DEBIUTY KULTURYSTYCZNE 2015 Z HI TEC dziennik treningowy

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Trening 02.02.2014 PLECY - trening pleców wygląda identycznie jak poprzednie. Nic się nie zmieniło za wyjątkiem tego że dziś musiałam użyć mniejszych ciężarów :-( dziś po raz drugi miałam nakłuwany lewy bark... i niestety podczas treningu bolało, nie tak bardzo jak podczas zabiegu ale odczuwałam dyskomfort i zdecydowanie mniej siły miałam w lewej

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 10070 Data: 2015-02-03 00:22:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST: RYWALIZACJA * ACTIVLAB * Eclipse21 VS. MolderDist * MASA

    Post
    Odżywki i suplementy

    ****** DZIEŃ 16 ****** Wtorek - Treningowy Wstałem przed 6, poszła kreatyn i już mi się kończy pierwsze pudełko Dalej śniadanie, Sterolid Complex i do szkoły. W szkole 1 posiłek czyli placek + nasiona + jabłko W domu około 16 - 100 g baton białkowo-węghlowodanowo-tłuszczowy (a co tam zaszalałem ) a godzine później - około 17 posiłek przedtreningow

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-17 22:56:05 Liczba szacunów: 0
  • DT Kappa-1

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiaj trening B: A. Martwy ciąg 12 x 28 kg / 12 x 33 kg / 12 x 33 kg B1. Wyciskanie sztangi stojąc 12 x 8 kg / 12 x 8 kg/ 12 x 8 kg - mogłam zwiększyć nie mniej niż o 5 kg, a to dla mnie już za dużo B2. ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem - wykonałam z pomocą taśm 3 serie po 12 powtórzeń C1. wypady 12 x 6 kg (po jednej hantli

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 2016-02-24 22:35:44 Liczba szacunów: 0
  • DT Kappa-1

    Post
    Ladies SFD

    Trening na dziś (B): A. Martwy ciąg 12 x 28 kg / 12 x 33 kg / 12 x 33 kg B1. Wyciskanie sztangi stojąc 12 x 8 kg / 12 x 10 kg/ 12 x 10 kg B2. podciąganie na drążku nachwytem - zrobiłam z taśmami 3 serie po 12 powtórzeń C1. wypady 12 x 6 kg (po jednej hantli 6 kg w ręce) / 12 x 8 kg / 12 x 8 kg C2. uginanie nóg leząc 12 x 15 kg / 12 x 15 kg / 12

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 6211 Data: 2016-02-28 18:41:02 Liczba szacunów: 0
  • Pompki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    POMPKI DZIALAJA GLOWNIE NA MIESNIE KLATKI PIERSIOWEJ I W MNIEJSZYM STOPNIU NA TRICEPS. IM WEZSZY ROZTAW RAK TY WIECEJ PRACUJE TRICEPS A MNIE KLATA I NA ODWROT. POMPKI KALSYCZNE, BEZ ZADNEGO OBCIAZENIA ZMNIEJSZAJA TKANKE TLUSZCZOWA ORAZ WZMACNIAJA WYTRZYMALOSC A CO ZATYM IDZIE SILE, Z TYM ZE SILA TA ZWIAZANA JEST TAKZE Z POLEPSZENIEM SZYBKOSCI. CHOD

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 6864 Data: 2002-06-07 15:13:31 Liczba szacunów: 0
  • roznice pomiedzy prawa strona a lewa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dysproporcje są źródłem stresów wielu początkujących i średniozaawansowanych kulturystów. Mimo że najczęściej są niewielkie, wręcz niezauważalne dla otoczenia, zauważamy je dość wcześnie. W kulturystyce wyróżniamy 2 rodzaje dysproporcji: - Różnica wielkości między tym samym mięśniem prawym i lewym (np. prawy i lewy biceps) - Różnica wielkości mię

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4738 Data: 2006-07-02 15:39:55 Liczba szacunów: 1
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    aloby pomyslec o roznicowaniu obciazen. wprowadzeniu trzeciego zestawu cwiczen-C,...sprawa cwiczen z ciezarem wlasnego ciala,np. ktos,kto macha po ponad 10 powtorzen powinien zaczac dokladac ciezar,zmienic parametry(serie,powtorzenia),aby mialo to rece i nogi.itd.,itp. temat rzeka. ciezko tak wszystko dograc w trakcie naszej krotkiej konwersacji.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1801 Data: 2008-01-22 16:03:24 Liczba szacunów: 0
  • Karpiu / Oby do jesieni 2013!

    Post
    Doping

    Już chyba wiem, że biosira npp było mocno zaniżone. Ja pier.dolę jaka pompa. Rozrywało łapy. Jesli na slinie jest jeszcze większa to ja dziękuję :-) Bic 1. Uginanie modlitewnik jednorącz hantlem 20/15/12/10 2. Uginanie naprzemiennie stojąc z hantlami pierwsza seria 10-12/8/8 3. Uginanie ze sztangą prostą stojąc 12/10/10 4. Sztanga łamana 2 serie „2

    Odpowiedzi: 2948 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-02-18 18:49:04 Liczba szacunów: 0
  • ###DZIENNIK### Papet " Byc silnym znaczy byc pozytecznym "

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a Malysz i jazda . Technika chyba nie najgorsza bo najszersze bylo czuc . Ciagnalem szybko , opuszczalem wolno ot co . Wyciskanie stojąc sztangi 3x10x30kg Komentarz:Ciezko , rece byly juz zmeczony i zamiast military press ostatnie powtorzenia wygladaly na push press . Na nastepnym treningu ciężar zmniejszę o 2.5kg . Zmieniony przez - papet96 w dni

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4678 Data: 2012-01-02 17:50:27 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Unoszenei w bok 3 x 15  Odwrotne rozpiętki 3 x 15  Pull 2 siła:  RDL RAMPA 6  Podciąganie na drążku RAMPA 6  Wiosłowanie sztanga RAMPA 6  POWER podciąganie sztangi do klatki, rece szeroko RAMPA 10  Uginanie ramon ze sztanga Rampa 6  Czy w tym treningu w push 2 Unoszenie w przód i bok to nie jest pull? Zacząłem ten trening i się zastanawiam. Moj st

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-07 11:34:55 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania NA TEMAT TRENINGU część 8

    Post
    Trening dla początkujących

    Unoszenei w bok 3 x 15  Odwrotne rozpiętki 3 x 15  Pull 2 siła:  RDL RAMPA 6  Podciąganie na drążku RAMPA 6  Wiosłowanie sztanga RAMPA 6  POWER podciąganie sztangi do klatki, rece szeroko RAMPA 10  Uginanie ramon ze sztanga Rampa 6  Czy w tym treningu w push 2 Unoszenie w przód i bok to nie jest pull? Zacząłem ten trening i się zastanawiam. Moj st

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-07 11:59:51 Liczba szacunów: 0
  • Gierol - sila i sprawnosc

    Post
    Trening dla początkujących

    y interwal - 5 sprintow w systemie - 40s 8km/h, 30 s 16km/h Komentarz 1.Przystopowalem z progresja, bo zaczely sie problemy z dociskiem. Staram sie, by od razu rwac na proste rece. W tym tygodniu juz lepiej. 2.Raczej bez problemu - sprawnie :) 3.No dumny jestem :) :). Przypomne, ze moj rekord przed tym cyklem treningowym na 6 powtorzen byl 80kg :).

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 7477 Data: 2011-07-22 18:15:13 Liczba szacunów: 0
  • Plecy - garbienie sie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    plecach, ustawiasz tak ramiona aby w lokciu byl kat prosty i w stawie barkowym tez i dotykasz grzbietem dloni do podlogi i przytrzymujesz. 2 . lezysz tyłem i kierujesz proste rece w gore w skos tak aby dotknac grzebietem dloni podlogi ( rozciagasz wtedy akton brzuszny miesnia piersiowego) ramiona w bok takze grzebietowa strona skierowane do podlogi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2156 Data: 2010-04-23 21:33:07 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    Dieta; warzywa ogórek, pomidor, sałata, szpinak, brokuł, koperek, pietruszka, kalarepa, napoje: pokrzywa x 2, kawa, woda 3 l, mieta plus zielona Prochy: foliowy, wit d3, drożdze. Trening: czwartek 18.07.2013 przysiad box squat 5 x 10 : sztanga 9 kg wiosło w oparciu o ławke 4 x 6-8 na rękę : 1 seria 13kg x 8, 2 seria 13kg x 8 prawa, 13kg x 7 lewa,

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 09:48:49 Liczba szacunów: 0
  • Nitka2 / str32 małe podsumowanie

    Post
    Ladies SFD

    01.09.2014 Trening 1. podciąganie z gumą 6x3 2. wyciskanie 9kgx10/9kgx10/10kgx8 3. wznosy z nogą wolną 20/20/20 4. renegate row 10kgx6/10kgx6/10kgx6 na stronę 5. TGU 8kgx3/9kgx3/9kgx3 Uwag brak:) 02.09.2014 wolne 03.09.2014 Trening 1.box squat 24kgx10/28kgx10/30kgx10/32kgx10/34kgx10 2. wiosło 15kgx6/15kgx6/13kgx8/13kgx8 3. ściąganie gumy 17/13/14 4

    Odpowiedzi: 439 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-04 22:05:13 Liczba szacunów: 0
  • pelcu16 / REDUKCJA

    Post
    Trening dla początkujących

    /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2097a0e33fd644e5ba7ccdff1041faf3.JPG Wstałem dziś rano o 5 do szkoły a cały czas myślałem o dzisiejszym treningu zmotywowany i zregenerowany z nowymi siłami nie mogłem się doczekać. ---------------------------------------------- W końcu nastał czas na trening który przedstawia się następująco : TRENING Klatka 1. Wyciskanie sz

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 5516 Data: 2011-12-05 16:58:43 Liczba szacunów: 0
  • $pamPost v.I.Są pisma i parapety, MD ciśnie wszystkie "gazety"%-)

    Post
    Muscular Development

    Na trening jak zwykle ide ospały i malo chęci ale dziś było zupełnie inaczej. Przed budynkiem gdzie mam siłownie przyspieszyłęm kroku aby móc szybciej rozpocząć trening. Jak zwykle rozgrzeweczka kilku minutowa. Gdy skonczyłem troszke napuchłem ale rewelacji nie było.1 ćw wyciskanie sztangielek na ławeczce leżąc 1 seria rozgrzewkowa 3 nastepne z sol

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-20 14:17:49 Liczba szacunów: 0
  • DRŻENIE PRZY WYCISKANIU

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Panowie czyli w takim razie mozliwe jest ze choc niby wsysko wyglada w porzadku to (rozmiarowo )to moge miec slabiutkie rece i choc klatka moze wiecej to rece nie wyrabiaja?to jak teraz?cwiczyc na mniejszych ciezarach wyciskanie czy rączki osbno potrenowac najpierw?

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2261 Data: 2004-11-26 13:33:07 Liczba szacunów: 0
  • Mam 57 lat i chciałbym poprawić sylwetkę

    Post
    Po 35 roku życia

    Janku, swój plan podałem na początku, ale przypomnę go zatem ponownie: Poniedziałek, czwartek 1. Sztanga stojąc ugin.przedramion (gryf lekko łamany) 32 kg - 10, 10 Sztanga siedząc ugin.przedramion (gryf lekko łamany) 36 kg - 10, 10 2. Hantle 2 x 12,75 kg uginanie przedramion stojąc(na przemian) 4 x 20 3. Hantel 1 x 16,75 kg (uginanie siedząc na ław

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-19 10:46:48 Liczba szacunów: 0