SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • _Knife_ POWER -DYMEK & TOCZEK S.150!# Hardcore na schodach S.166!

    Post
    Trening dla początkujących

    EDIT: NAJLEPSZE TEKSTY JAROSŁAWA DYMKA Z 2 IMPREZ 2008/2009 - CZYLI JAAAZDA http://www.youtube.com/watch?v=VcAU5HbvWgE *** 2009.05.27 1. Pełny podrzut: zarzut siłowy sztangi (power clean) + wybicie na nożyce (split jerk) # za każdym razem sztanga wraca na ziemię# 5 x 80 kg 15 x 100 kg (rek.) - (czyli 15 zarzutów siłowych + 15 wybić na nożyce) // k

    Odpowiedzi: 1803 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-27 20:31:06 Liczba szacunów: 0
  • Program do oceny - sylwetka, sila, wytrzymalosc

    Post
    Trening w domu

    owanie): 4s. / 12 powt. o Wznosy barkow (Szrugsy): 4s. / 25 powt. Prostowniki grzbietu: o Unoszenie tulowia z lezenia przodem: 3s. / 15 powt. Klatka: o Pompki z nogami wyzej, rece na uchwytach: 4s. / max. o Pompki z nogami nizej, ręce na siedziskach od krzesel: 4s. / 15 powt. Barki: o Pompki w staniu na rękach: 3s. / 5 - 8 powt. o Unoszenie hantli

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 8254 Data: 2009-08-22 17:12:01 Liczba szacunów: 0
  • [DywizjonM]Chuda/No i jest forma na lato %-)/Podsumowanie roku str. 31

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 1 – PLECY 1. Podciąganie na drążku nachwytem (guma) 3x10 2A. Wiosłowanie sztangą 3x8 2B. Przyciąganie gumy do brzucha siedząc 3x8 4. Ściąganie gumy (narciarz%-)) 3x 10 5. Wioso hantlą 3x8 6. Ściąganie gumy wąsko 3x10 http://www.myhomepersonaltrainer.net/eft/images/exercises/images/Band_Close_Grip_Pull_Down1M.jpghttp://www.myhomepersonaltraine

    Odpowiedzi: 378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-27 21:43:33 Liczba szacunów: 0
  • Gwid - powolny progres - podsumowanie 18 m. str. 223

    Post
    Po 35 roku życia

    24-02-2014 DT Micha - na 100% trzymana dieta Bilans: 2576 kcl Białko: 184 g Węglowodany: 265 g Tłuszcze: 83 g Suplementacja w trakcie dnia: Hi-Tec BCAA - 12 g Hi-Tec C-6 - 25 g Hi-Tec Stanofusion - 30 G Dania zgodnie z dietą potreningu. Trening split klata + ręce Trucht - 8/10 km/h - 10 min, podniesienie tętna Ogólnorozwojówka - rozciąganie, wyma

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-24 21:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 20 Wczoraj jeszcze wiadomo - emocje. Polska istniała własciwie tylko w I połowie. Wtedy grali wręcz fantastycznie i polotem. Druga połowa - każdy widział. Brak sił, karny, spalony... Z przebiegu całego meczu wynik jest sprawiedliwy. Mimo zdobycia punku to taka radość przez łzy i zaciśnięte zęby... We wtorek będzie naprawdę ciężko ze Sborną ;

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-09 17:20:23 Liczba szacunów: 0
  • SFD TEAM: Mariusz Żaba-Przygotowania do sezonu wiosna 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    st do południa to trenowałem późnym popołudniem. Wczoraj moja na kręglach przytrzasneła palca i dziś z ranan trzeba było na pogotowie jechac okaząło się że złamany i lalka na rece z 5tyg. Bylem też mega nie wyspany bo spałem zaledwie 4,5h, pożno wróciliśmy a wstałem wcześniej bo chciałem trening swój pachnąc przed personalnymi no ale jak się okazął

    Odpowiedzi: 7943 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-04 22:02:04 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Oranż

    Post
    Ladies SFD

    Ok zanotowałam, obciążenie do wznosów. Kurcze, ale nawet po tym treningu bez obciążenia czuję dobrze nogi i poślady nawet :-) Wczoraj była treningowe nic. Miałam pokręcić cardio, ale znów taki ból głowy mnie trzymał. Podejrzewam, że to może coś z zatokami, nos mam zatkany nieustannie. Miska czysta, ale coś pozapominałam co i jak jadłam, więc już n

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 10257 Data: 2014-07-21 22:40:04 Liczba szacunów: 0
  • PODSTAWOWE ELEMENTY TRENINGU!!!!DLA POCZATKUJĄCYCH!

    Post
    Trening dla początkujących

    Proszę o ocene planu :) Poniedziałek Klatka: 1.Wyciskanie sztangi na ławce prostej 4s. 12/10/8/6 2.Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4s. 12/10/8/6 3.Rozpiętki na ławce prostej 4s. 10 Triceps: 1.Wyciskanie w leżeniu na ławce prostej wąskim uchwytem 3s. 12/10/8 2.Wyciskanie francuskie sztangi w leżeniu 3s. 12/10/8 3.Pompki w podporze tyłem

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 15160 Data: 2006-10-08 17:34:01 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'marchewka/ Miodowa (pods. 13)

    Post
    Ladies SFD

    Saida Noooo jedziemy jedziemy %-) Zwarta i gotowa! ;-) Dzień I, tydzień I DT Miska BTW:110/60/200 Suplementacja: -wiesiołek -wit D+wapń -wit C -błonnik -kurkuma -kelp -omega3- tran -ZMA -herbata miętowa 1l -herbata z pokrzywy 1l -napar relaksujący 1l -czekolada 90% Warzywa: mieszanka mrożonek, buraczek, kapusta kiszona, cebula /ObrazkiSFD/zdjecia

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 15935 Data: 2013-10-14 17:33:42 Liczba szacunów: 0
  • Kij'n'marchewka/ Miodowa (pods. 13)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień XXII, Tydzień IV Saida Ja myślę, że Ty to wszystko dla mojej radości robisz %-) Szepnę Ci na uszko że NIENAWIDZĘ aerobów na siłowni, ale że cel uświęca środki to będę zapitalać :-D Zakręciłam się i nie zrobiłam pomiarów , jutro będą :-) DT Przyszły Suple! Podziękowania dla sponsora, firmy Trec Nutrition /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/16ddb17c48b74

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 15935 Data: 2013-11-04 21:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Nieistotna, Camel, Martucca / Mlode mamy dbaja o sylwetke str. 59

    Post
    Trening dla początkujących

    lange: (niedziela) 1. 3x 2. 10x 3. 17x 4. 22x dwa razy do tylu jestem Powiem szczerze, ze jestem niezadowolona z treningow, a najbardziej chyba z wytrzymalosci na barki i rece Idzie mi oporrrnie I do tego ten wyciag-brama, na ktorym cwicze Zdaje mi sie, ze podnoszone ciezary nie maja nic wspolnego z rzeczywistoscia. Jakos mi sie nie widzi, z

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-08 20:19:16 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Kuby vol. 2

    Post
    Po 35 roku życia

        2014-06-28 sobota - DT           Cykl - 14 / dzień - 20       PARAMETRY PODSTAWOWE    Waga             87,2            Waga tłuszczu             13,0            Zapotrzebowanie             3 036           Dieta             2 434           Bilans             -602         DIETA / SUPLE   MAKRO       Kcal        Białko        Węgle      Tłuszcz  

    Odpowiedzi: 2507 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-29 15:22:04 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, mam do oceny plan treningu 4-dniowy Obecnie ćwiczę dość intensywnie ok. 3 miesięcy, ale wcześniej już trenowałem 1-2 razy w tygodniu (dość nieregularnie). Wiek: 22 lata Masa: 79 kg Cel ćwiczeń: trening ogólnorozwojowy ze wskazaniem na masę Ćwiczę na siłowni, jeżeli to ma jakieś znaczenie 1 dzień Klatka + Plecy Klatka: * Ławka prosta - 12 -

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-15 18:42:50 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go tu!>>>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Formen Poniedziałek /środa/piątek 1. Klatka piersiowa - wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej 2s - wyciskanie hantelkami w skosie do góry2s 1. Plecy - Martwy ciąg 3 x 8 podciąganie na drązku 2s - Wiosłowanie sztangą podchwytem, wąsko 2 x 10-12 2. Brzuch - unoszenie nóg w zwisie na drążku 2s - skłony boczne z hantlami 2s 3. Tric

    Odpowiedzi: 3012 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-27 13:27:45 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Obliques! 8-)8-)8-)%-) ----------------------------- dzień #66+67+68 (03.12-05.12) -suple: tran islandzki, enzymy trawienne, magnez, multiwitamina. ----------------------------------------- Nie mam zbyt dużo czasu, więc ratalnie %-) dodaję wpisy. Wszystko trzymam, jak należy! ;-] Idę do przodu, nie poddaję się, czuję się dobrze, moc ze mną jest. 8-

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-05 10:46:18 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #72 - 09.12.2013 DT, -siłowy+aeroby -suple: tran islandzki, enzymy trawienne, probiotyk, wit.C, multiwitamina, drożdże piwowarskie, MG -napoje: kawa, woda, rooibois, pu-erh. rozkład: 1800=120b+180W+rT ------- Mam wkurvva na siebie. W tamtym tygodniu: środa i piątek to była kpina, nie trening. i bardzo żałuję, że nie dociągnęłam te treningi ja

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 22:21:51 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #76 - 13.12.2013 DT, -trening siłowy + aeroby -suple: tran islandzki, enzymy trawienne, probiotyk, wit.C, multiwitamina, drożdże piwowarskie, Mg -napoje: kawa, woda, rooibois, pu-erh, -inne: @ (1) /cykl:30/ rozkład: 1800=120b+180W+rT ------ na siłowni dziwnie. jacyś goście zajęli mi stanowisko do przysiadów na całe 20 min, więc musiałam sob

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-13 23:50:02 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    ------ trening Trening A: 3X8 A. Przysiad ze sztanga na plecach R: 10Xprzysiad, 20kg/10X, 30kg/5X, 40kg/3X 47,5kg/10X 50kg/8X 50kg/8X 47,5kg/8X 50kg/5X 50kg/5X ósme powtórzenie w ostatniej serii wymęczone, na więcej mam nogi za słabe... ale jeszcze trochę B1. wyciskanie sztangi skos góra R: 6kgX2/10X 22,5kg/8X 22,5/8X 22,5kg/7X 25kg/5X 25kg/4

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-19 13:35:31 Liczba szacunów: 0
  • AL3ktra DT - Hard Work Start (pods.:19, 33)

    Post
    Ladies SFD

    justxna |-) nie przejmuj się, ja lubię spam. };-) btw jak tyle osób 3ma kciuki, to kurde może z tego coś wreszcie wyjdzie? %-) trza cisnąć! }:-( ________________________________________________________ dzień #49, tydzień 7, 17.02'14r DT -trening siłowy -suple: Mg+B6, wit.C, tran -rozkład: 1800-120B-180W-Rt -napoje: woda mineralna, kawa, herbata

    Odpowiedzi: 347 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-17 22:38:55 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Specjalizacja HSS-100 na Biceps / Triceps by Jodełko

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening nr 1: Biceps HSS-100 i triceps jedna superseria. 1. Uginanie ramion ze sztangą stojąc 3-4 serie 6-8 powtórzeń 90 sekund przerwy Jest to nasze ćwiczenie heavy na biceps, wykonujemy je siłowo na dużych ciężarach. Agresywna progresja obowiązkowa, nie bać się dużych ciężarów i schodzenia poniżej 6 powtórzeń. Sztanga prosta, jak w prawie wszystk

    Odpowiedzi: 200 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-23 16:49:59 Liczba szacunów: 0