SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Precision Engineered ethyl ester z Stormem ?!

    Post
    Odżywki i suplementy

    no to już wiem ; ) chodzi mi raczej o dawkowanie w sensie ( ilość przyjmowania ) żeby nie zakładać następnego tematu zapytam tutaj ... mianowicie .. Wiek: 17 lat Waga: 75 kg ( i rośnie :D ) Wzrost : 175 cm Bic: będzie z 37 cm na pompie Stosowane wcześniej odżywki: jakieś pół roku temu: tylko jakiś badziewny protein drink (chciałem uzupełnić ni

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1785 Data: 2011-01-30 11:45:30 Liczba szacunów: 0
  • Precision Engineered ethyl ester z Stormem ?!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pon: Klata: Wyciskanie sztangi płasko ( dodawanie kg) 12,10,8,6 Wycisk na skos ( skośna ławeczka) (dodawanie kg) 12.10.8.6 Rozpiętki na płaskiej 12,10,8,6 -ok Triceps: Zza głowy:-ale co? 12.10.8.6 prostowanie z podparciem: 12.10.8.6 pompki z podparciem na trica 12,12,12,12 nie wiem jak to sie dokładnie nazywa ale kłade sie na ławeczce ze sztangą i

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1785 Data: 2011-01-30 14:41:49 Liczba szacunów: 0
  • Wielka prożba do pumy666

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień pierszy (Pon) 1.Przysiad 5x6-8 2a.Syzyski z obciazeniem 3b.Zuraw na ziemi z obciazeniem 4.mc na prostych nogach 3 x 12-10 5.Wspiecia na palce ze sztanga 5*(6-10) 6.Przysiad front 1*100 (jesli dasz rade) Wtorek Klatka 1.Wycisk sztangi na skosie 2a.Rozpietki na skosie dodatnim 3b.Sztangielki Mlotki na skosie dodatnim 4. Wycisk sztangi pla

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2006 Data: 2009-02-03 17:21:41 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - pół roku i nic.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli chodzi o przysiad to jednak pozostane przy robieniu go na maszynie. Military press chyba również mogę robić na tej "przytwierdzonej" sztandze ? Wyciskanie wolałbym jednak robić na skosie, chyba, że mogę robić na zmianę poziom i skos. Jeszcze off top: Mimo, że mam lewą rękę słabszą to zawsze robiłem tyle samo powtórzeń hantlami na bi

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2438 Data: 2011-08-06 21:24:06 Liczba szacunów: 0
  • Zizia - redukcja ,)

    Post
    Ladies SFD

    Żyrafko dziekuję pięknie za wskazówki};-)-zaczęłam ćwiczenia-może coś to zmieni.Mój wczorajszy trning wyglądał tak: Trening na brzuch_1 Przed ćwiczeniami właściwymi: „Połóż się na plecach i obejmij swój brzuch rekami krzyżując je na brzuchu i delikatnie przytrzymując mięsień prosty brzucha z dwóch stron. Wolno unosimy głowę wydychając powietrze

    Odpowiedzi: 555 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-16 13:57:19 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf - Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem

    Post
    Trening dla początkujących

    Barki + rece 1. MP 12x40kg/20x30kg 2. Podciaganie sztangi do mostka 2x20 27,5kg 3. Unoszenie sztangielek na boki w opadzie tulowia 2x16 7kg/ 25x4,5kg 4. Wyciskanie waskim podchwytem lezac 16x40kg/13x42,5kg/20x35kg 5. Francuz la lawce skosnej 2x12 27,5kg/20x20kg 6. Uginanie ramion ze sztanga 12x27,5kg/12x25kg/20x17,5kg 7. Uginanie ramion ze sztangie

    Odpowiedzi: 1100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-16 21:18:30 Liczba szacunów: 0
  • Błagam pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    znalazlem cos takiego, oczywiscie bym sobie wybral po te 3 cwiczenia z kazdego tylko nie moge znalezc niegdzie trenigu na wytrzymalosc, pomozcie plis:) Gibkość: 1. W leżeniu i staniu - rozciąganie mięśni stawu skokowego 2. Siad płotkarski. Skłony do nogi wykrocznej i zakrocznej 3. Przenoszenie nóg nad płotkami. Akcentowanie ataku na płotek. 4.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 990 Data: 2010-06-25 20:22:37 Liczba szacunów: 0
  • fbw do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    SN1 co do twojego programu... aby mialo to rece i nogi powinien zawierac nastepujace cwiczenia: 1. quad dominant (np:rozne formy przysiadu;klasyczny mc) 2. hip dominant (np: pozostale formy mc; "dzien dobry";unoszenie tulowia z opadu), (jesli jako 1.wybierzesz klasyczny mc-daj tutaj uginanie nog w leze

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2072 Data: 2008-12-16 02:16:15 Liczba szacunów: 0
  • martwy ciag na prostych nogach vs rdl

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A nogi mam słabe może taki plan Przysiady s 5 czy 4 ? Drążek 3s Rdl 3s wyciskanie leżac 3s wyciskanie w siadzie 3s i tutaj tak poniedziałek łydki , środa biceps sobota brzuch(za tydzień triceps zamiast biceps) tak zrobilem ponieważ troche rece przy tym ale nie chce ich przypalić , dobrze by tak było?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2182 Data: 2012-11-17 18:10:02 Liczba szacunów: 0
  • Co po 6 miesiacach?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ane)(proste grzbietu), 9.Uginanie ramion ze sztangą w staniu(biceps), 10.Wyciskanie francuskie w staniu,lub siadzie ze sztangą(triceps), 11.Zginanie nadgarstkow w siadzie (rece parte o laweczke) (przedramiona) 12.Wspięcia na palce ze sztangielką w staniu-podkładka pod palce(łydki) Czym mozna zastapic to cwiczenie na dwuglowe ud ? Niestety nie m

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1592 Data: 2003-06-01 10:02:02 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs / CiociaSamoZlo / podsumowanie str15

    Post
    Ladies SFD

    /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/81524d243f2846bbaef304ed0df4adea.jpg Na początku podsumowania chciałam z całego serca podziękować Obli za możliwość wzięcia udziału w projekcie Przemiany 2014 i oczywiście wszystkie z tym idące działania. Po stokorć dziękuję. Zabrzmi może dziwnie/lizusowsko ale czuję się naprawdę zaszczycona, że mogłam znaleźć się w takim

    Odpowiedzi: 177 Ilość wyświetleń: 14566 Data: 2014-06-21 20:08:12 Liczba szacunów: 0
  • Domator - osiągniesz więcej niż myślisz

    Post
    Trening w domu

    CEL = HARDCOR Poniedziałek KLATKA + BICEPS 1) Pompki w szerokim na pufach 4 x 15 ( nogi dajesz na krzesło a ręce na pufy po bokach i robisz głębokie pompki to powinło pobudzić i poruszyć głęboko włókna ) http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm#1.1A rys 3 2)Pompki z nogami tylko na taborecie 4X15 3) Przenoszenie sztangielki w l

    Odpowiedzi: 306 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-13 13:16:33 Liczba szacunów: 0
  • Może ktoś rzucić na to okiem? Trening

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK GRZBIET + DWÓGŁOWE UD podciąganie- daj 4 jezeli wykonasz poprawnie ( bez szarpania ) ćwiczenie, nie będziesz miał ochoty na 'dopalacz' ewentualnie po skończonych ćwiczeniach grzbietu możesz "dotyrać' sobie ściąganiem drązka ćwiczeniem z 2-3 serie na maxa -moja rada zarówno podciąganie, jak i ściąganie drążka wukonuj do klatki

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 898 Data: 2008-02-22 11:11:28 Liczba szacunów: 0
  • A co mi tam- Spróbuje :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    to jest moja fotka , z ogolnopolskiego turnieju wyciskania sztangi leżąc w Tarnowskich Górach , na szatndze mam zaledziwe 132 kg:)nawet nie wygląda na tyle co?.Ale muszę wam powiedzieć że wyciskanie na zawodach rożni sie od takiego tam cisnięcia na siłce.Jest 3 sędziów akurat na fotce ich nie widac jest 2 po bokach i jeden główny koło lampek.Trzeba

    Odpowiedzi: 1378 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-02-16 10:04:15 Liczba szacunów: 0
  • Revan2005/DZIENNIK - OldSchool w piwnicy, Pp 99kg x5 str.72

    Post
    Trening dla początkujących

    CZWARTEK (10.września 2009): 3A (50,60,70) 1. Wyciskanie leżąc (przytrzymanie), na zmianę z inverted rows jednorącz (3x na rękę): 40kg x3 50kg x3 60kg x3 70kg x3 80kg x3 90kg x3 100kg x3 110kg x3 120kg x3 -(przed przerwą 136,5kg x1+1 bez przytrzymań) 2. Dociskanie od deski 10cm (bez przytrzymań): 130kg x5 -(przed przerwą 145,5kg x2) 3. Push press

    Odpowiedzi: 851 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-11 13:43:25 Liczba szacunów: 0
  • Wizygran - Oszukać Przeznaczenie

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, to znowu ja :D Dzisiejszy trening zatytułowałem "Zesrej sie, a nie dej sie" Trening ACT nr 5 (01.08.2012): 1) Napinanie mięśni brzucha leżąc 15/15 2) Wspięcia na palce na jednej nodze 15/15 3) Wykroki z hantlami 2x7,5kg 12/12 4) Negatywy na drążku nachwytem 8/8 5) Pompki klasyc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2695 Data: 2012-08-01 21:41:01 Liczba szacunów: 0
  • PROSZE O POMOC TRENING NA MASE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lu, prostowanie reki w opadzie opierajac sie druga na lawce (mam nadzieje ze sie domyslisz) PT plecy - podnoszenie sztangi w zgieciu, podnoszenie hantli w opadzie opierajac sie reka na lawce, motylek (kladziesz sie na lawce twarza w dol i wznosisz rece) biceps - zginanie stojac, hantle zwykle, hantle mlotkowe jest przecietny ale na 8 tyg moze byc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 672 Data: 2005-01-31 22:03:25 Liczba szacunów: 0
  • Treningi dawnych mistrzów kulturystyki

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    Mięśnie najszersze grzbietu 1. W opadzie przodem, jedna ręka oparta o krzesło lub taboret, podciąganie jednorącz sztangielki do pachy, dłoń skierowana do przoduj - 5x8 2. Plecy na wysokości łopatek oparte na ławeczce ustawionej poprzecznie, nogi ugięte i oparte o podłogę, przenoszenie oburącz sztangielki prawie prostymi ramionami zza głowy do p

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-04-03 21:57:20 Liczba szacunów: 0
  • Treningi dawnych mistrzów kulturystyki

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    o brednie, wystarczy logicznie pomyslec, ale ja im tego nie wytlumacze, wkleilem gif z tego tematu z tym cwiczeniem, ale oni swoje "Weider glupoty wymysla" Moze ktos z was, kto ma pojecie o treningu i jakis autorytet na tym forum im to wytlumaczy, bo mi rece juz opadaja Zapraszam do mojego tematu http://www.sfd.pl/temat277967-strona7/

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-20 11:37:53 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs/Mali-Malinka/podsumowanie str14

    Post
    Ladies SFD

    PONIEDZIAŁEK 14.04.2014 CYKL 1 - TYDZIEŃ 3 - DZIEŃ 1 Laski to nie jest trening na czas, to najważniejsze żebyście tu nie szalały, róbcie to jakbyście robiły seria łączoną, pierwszy obwód tu dochodzi zmęczenie ze skoków i situpow wiec weźcie sobie odpowiednio czas na złapanie oddechu Waszym celem w MC i wyciskaniu jest osiągniecie 90% swojego max w

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 13886 Data: 2014-04-17 19:35:29 Liczba szacunów: 0