SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, no na barki narazie slabo ale zobacz jakie mam chude rece . Wyciskanie stojac nie dam rady zrobic bo mam sufit 190cm, jedynie moge siedzac wyciskac do gory.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1480 Data: 2010-04-14 15:09:08 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia do poprawy.

    Post
    Trening w domu

    seriach, np 2-3 serie po 15-10 powtorzen. Moze lepiej cos w tym kierunku?: Trening: 1. MC albo Thrustersy 3x15x 2. Wspięcia na palce na jednej nodze - 15-20 razy z ciezarem w rece 3x 15-12x na kazda noge 3. Wiosłowanie sztangietkami - 3x 12-15 razy na kazda strone 4. Wypychanie tłowia leżąć (dwugłowe uda) - 3x 15-12 razy 5. Pompki klasyczne - 2x

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 836 Data: 2009-10-01 12:16:28 Liczba szacunów: 0
  • Bokserologik/by dumnie stać w ringu !!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    dzisiaj trening poszedł ciężko pewnie dla tego że nic nie jadłem oprócz obiadu to przez ten cholerny remont , jeszcze zrywałem podłogę z 1.5 h walenia młotem i trzymania dłuta oczywiście ręce całe w odciskach ... czyli tak klatka ława płaska 12x42kg 12x42kg 12x42kg i pobiłem rekord maxa ;D 67 kg nogi przysiad 12x42kg 12x42kg 12x42kg plecy mc 12x

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 1674 Data: 2009-08-12 19:43:17 Liczba szacunów: 0
  • Ocencie mój plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Wiek : Waga : Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ła

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 878 Data: 2012-05-21 21:48:02 Liczba szacunów: 0
  • DZIENNIK TRENINGOWY ODCHUDZANIE FORMA po męsku SIŁA SYMETRIA

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Trening: Klatka -płaska 2x rozgrz + 4 robocze 15,15,10,8 -skos hantle 3x10 -rozpiętki 4x15 -wyciskanie wąsko ręce wzdłuż ciała 2x15 Triceps -sciąganie wyciągu wąsko 2x15nachwyt+2x15 podchwyt -wyprosty nad głową 2x15 brzuszki x50

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 9659 Data: 2015-09-14 20:09:43 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdź dietę i doradź trening 18lat proszę o pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Postaram się przestrzegać diety i jeść tych 5-6 posiłków dziennie, ale wiadomo nie zawsze, nie codziennie można spełnić te wymagania co szczególnie odbija się na początkującym. Zależy mi żebym poprawił wygląd klaty np. Co robić czy w ciągu np 2-3 miesięcy można jakoś odbić się nie mówię o jakiejś zaj**istej klatce :) ale żeby było widać na pewno zm

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 780 Data: 2013-03-16 12:17:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening codzienny - czy nie za czesto.

    Post
    Trening w domu

    ek - HIIT rano, popoludniu FBW + ABS II. Sobota - aeroby Myśle ze z samym doborem cwiczen silowych sobie poradze. Glowny moj problem to ulozenie planu co kiedy, zeby to mialo rece i nogi. Co myslicie o zamianie HIIT z aerobami. Tj. by nie robic interwału razem z treningiem siłowym. Nie bylbym zwolennikiem takiego rozwiazania, bo moze to calkowicie

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2779 Data: 2009-03-24 20:22:38 Liczba szacunów: 0
  • POCZĄTKUJĄCY (NADWAGA, TRENING)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    lem za Wasza porada. ocencie jesli mozecie : TRENING : Poniedzialek Rozgrzewka tzw. cwiczenia 4-8-16 na co skladaja sie : przysiady, sklony, wykroki na udach z poglebieniem rece na biodrach, pompki. Robie tego 3 serie tzn. 1 seria - 4 powtorzenie, 2 seria - 8 powtorzen, 3 seria - 16 powtorzen. Cwiczenia: Sztanga ze stabilizatorem, obciazenie 15

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 2012-01-17 11:10:54 Liczba szacunów: 0
  • Wklejajcie tu ciekawe artykuły branżowe

    Post
    Przegląd prasy branżowej

    artykuł z http://kulturystyka.pl/ bardzo ciekawy test(''); Trening izometryczny-bez sprzętu 18 marca 2008 napisany przez apokalipsa Kto czytał moje artykuły lub pytał mnie w jaki sposób ćwiczę albo jak przebiegają moje treningi, ten wie, że w trakcie sesji treningowej między seriami intensywnie napinam ćwiczone mięśnie celem ich maksymalnego do

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 17415 Data: 2008-03-20 12:02:40 Liczba szacunów: 0
  • Jakuli198/Dziennik-Być większym, silniejszym, lepszym.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wypiska z dnia 02,01,2009r. Zmieniłem rozkład treningów teraz wygląda to tak : 1.klatka+nogi 2.plecki+dwugłowy uda 3.wolne 4.barki 5.ręce całe Plus 2 razy w tygodniu brzuch. A teraz wypiska: Klatka+nogi 1.Wyciskane hantli na skosie 2*10 22kg 2*10 32kg 2.Wyciskanie sztangi płaska 3*10 65,75,88kg 3a.Rozpiętki skos 2*12 10kg 3b.Rozpiętki

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 4075 Data: 2009-01-02 21:57:49 Liczba szacunów: 0
  • Hernal | DZIENNIK | Zaczynamy powoli, aby do przodu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 29 - DT - !ostrzeżenie! - osłabienie 1. Przysiady ze sztangą na barkach do poziomu kąta prostego w zgięciu kolana |20|30|40|50|60|65| 2. Wyciskanie na ławce poziomej |20|40|45|11x50|7x55|8x50| 3. Martwy ciąg |60|60|60|60|60| 4. Uginanie ramion 4x15p |15x4|15x6| sztangielki, 30 min przerwy |15x12|15x17|jakaś prosta sztanga, nie znam jej wagi,

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 5496 Data: 2013-10-28 22:49:04 Liczba szacunów: 0
  • Kilka ogólnych pytań dot. ćwiczeń

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam skoliozę, dosyć znaczną tzn. gołym okiem przy nachyleniu ją widać i generalnie ćwiczenia mocno obciążajace kręgosłup odpadają. Mogę oczywiście je ćwiczyć, ale w tym przypadku wypadanie dysków, powiększenie soliozy itd. byłoby tylko kwestią czasu, dlatego w pozostałych ćwiczeniach starałem się opanować technikę do perfekcji i nie odczuwam przy n

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 535 Data: 2011-07-16 10:31:09 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do poprawy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, tak, miałem na myśli coś w stylu rozpiętek bądź przenoszenia hantli wzdłuż ciała. Ciekawą alternatywą wydaje mi się robienie 4-6(indywidualnie) serii rozpiętek z czego 2(3) w pełnym zakresie ruchu, a druga polowę ze zwiększonym ciężarem - typowe rozpiętki - pamiętać należy jednak aby w obu przypadkach dobrać optymalny cieżar - w pierwszym pr

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 2007-08-03 21:05:33 Liczba szacunów: 0
  • Za tydzień koniec FBW 5x5 po 8 tyg. Cheęć na klasyczne FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    hmm, pozmieniałem, namieszałem :D i wyszło tak: A Klatka: WL 3 serie w zakresie 8 reps Plecy: hmm zastanawiam się nad Dzień Dobry, myśle ze mam mocne prostowniki, nawet dość widoczne na plecach powiedziałbym że za bardzo, a nie skatuje ich przy MC ? Wiosło w opadzie 3 serie zakres powt. 8-10 Barki: Wyciskanie stojąc, mogę dać hantlami ? 3 ser

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2467 Data: 2008-07-29 11:07:55 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening - stary ojciec to nie mebel w salonie

    Post
    Po 35 roku życia

    Kolejne treningi 10-12.09 Trening martwy ciąg 3x10 96kg hack-przysiady 3x10 94kg wiosłowanie nachwytem 3x10 87kg pompki na poręczach 3x10 12kg pompki z nogami w górze 3x15 podciąganie szerokim nachwytem 3x6/4/4 2kg wykroki ze sztangą 3x10 50kg wyciskanie sztangi zza głowy 3x10 50kg uginanie ramion ze sztangą 3x10 38kg pompki odwrotne 3x10 38kg rozp

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 2728 Data: 2014-09-12 23:10:54 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny Trening Do ObLookniecia:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Również dzięki za konkretną odp. Jeśli chodzi o nogi, to męcze je ale aerobowo. Ostro biegam za pilka 2x w tygodniu po 2h. Daje z siebie wszystko, przez co 2dni po meczu czuje mięśnie. Od lat chodze po gorach nogi mam wiec potezne, ale jak to w takich przypadkach bywa "góra" ciała jest wiotka. Apropos kręgoslupa. Mam zbyt gleboka lordoze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 857 Data: 2007-07-23 18:56:41 Liczba szacunów: 0
  • plan do konsultacji<rece barki nogi>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2.unoszenie ramion w przod ze sztangielkami 12/12/12 ZAMIAST TEGO DALBYM CICZ ZLOZONE NP WYCISKANIE Z KLATY ( robie nbarki na prostych rekach zeby nie obciazac juz bicepsow) a co do superserii to chciałem jeden trening w tygodniu centralnie zmeczyc rece a 2 bardzo lekki ale zmniejsze te superserie bo faktycznie moze tego za duzo jest dzieki

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 946 Data: 2006-06-09 17:28:12 Liczba szacunów: 0
  • Wolus forma 2007

    Post
    Galeria Zdjęć

    ręce strasznie odstają, do poprawy <ale że nastawiasz się na wyciskanie to niech będzie> barki wyglądają rewelacyjnie duzy minus to brzydka cera, albo tak masz albo bierzesz coś to już nie mi oceniać, sam wiesz co i jak. pozdrawiam i życzę dojścia do 200 kg :)

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 14595 Data: 2007-05-03 21:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Split priorytet klatka biceps. Prosze o sprawdzenie planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dlaciebie jak powinien wygladac trening gdzie x2 cwiczenie patie w tygodniu po 10 cwiczen po 10 serii? Jezeli chodzi o biceps specjalnie robie go na hantlach bo bardziej czje rece i chce wyrownac dysproporcje. A tak Btw planem georga cwiczylem byl to 1 plan jaki zrobilem. Drugi link to kazda partia x2 w tygodniu gdzie laczone sa barki klatka tricep

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1599 Data: 2009-12-27 12:58:22 Liczba szacunów: 0
  • BANALNE PYTANIE ALE PROSZE O ODPOWIEDZ

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    10 lawka w poz. siedzacej wyciskanie 10x10 to samo tylko uchwyt nizej 10x10 rozpietki na lawce 10x10 zwykla laweczka na lezaco biceps 10x10 modlitewnik 10x10 na kolanie obie rece 2dzien plecy z ramionami, triceps plecy i ramiona 10x10 atlas w poz. siedzacej z wyciagiem nad glowa 10x10 lawka w poz. siedzacej unoszenie ciezaru do gory 10x10 atl

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 2008-09-28 01:06:49 Liczba szacunów: 0