SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

rece wyciskanie

  • DT "Jedyną przegraną jest rezygnacja,wszystko inne jest krokiem naprzód!"

    Post
    Trening dla początkujących

    Także dzień dzisiejszy. Były 4 posiłki. Rano płatki owsiane 100 gram. Potem 2 bułki razowe z pomidorem i sałatą. Potem przed treningiem 500g ziemniaków+ 210g piersi z kurczaka po treningu płatki owsiane 100g i 5 białek+ 2 żółtka jaj+ pare winogron. . Trening FBW : Nogi -przysiady ze sztangą 35 kg po 10 powtórzeń 5 x seri w tym jedna rozgrzewkowa 3

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2013-04-09 21:53:27 Liczba szacunów: 0
  • [Stara Gwardia] Saida/zrekomponowana siłomasorzeźba :-P

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5 - 3.08.2012 Dieta 1. bułka żytnia razowa, kurczak, warzywa, morele 2. ser brie, orzechy laskowe 3. jajka kurze całe i żółtka, kakao, odżywka białkowa 4. ciecierzyca, polędwiczka wieprzowa *trening 5. ciecierzyca, polędwiczka wieprzowa, płatki owsiane, jabłko, borówki 6. płatki owsiane, białka jaja kurzego, odżywka białkowa Trening A Wyciska

    Odpowiedzi: 1306 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-04 00:17:21 Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie treningu

    Post
    Trening w domu

    wa w dol 3x10 -wyciskanie hantelek na lawce skosnej glowa do gory 3x10 -przenoszenie hantelek za glowe w lezeniu 3x12 -rozpietka 3x10 -wyciskanie sztangi na lawce poziomej , rece blisko siebie 3x10 -francuskie wyciskanie lezac 3x12 -francuskie wyciskanie siedzac 3x10 -prostowanie rak na wyciagu gornym , dwie rece 3x10 -prostowanie reki na wyciagu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2353 Data: 2008-05-26 16:31:50 Liczba szacunów: 0
  • lenka/mięśniom mówię zdecydowane TAK, tłuszczowi zdecydowane

    Post
    Ladies SFD

    tzn. że ma być białka, warzyw, węgli coraz więcej, tak? AAA!!! ZAŁAPAŁAM }:-( ZAKWAS :-) DZIĘKI !! Zmieniony przez - lenka_d w dniu 2012-06-06 00:21:35 i jeszcze dzisiejszy trening: - bieżnia – 8 minut, - „triceps press” (na maszynie) na rozgrzewkę 1 seria na wąskim uchwycie 20 powt (15 kg), 1 seria na szerokim 20 powt (15 kg), 2 serie po 12 powt

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2743 Data: 2012-06-06 00:19:32 Liczba szacunów: 0
  • Tittii / na początek! -6cm z ud

    Post
    Trening dla początkujących

    le oprócz tego nie czaję;) 1a. wioslowanie sztangielka 1b. wyciskanie sztangi skos -za glowe? 3b. rozpietki na skosne 4a. wznosy sztangielke bokiem w pochyleniu – rece w bok i od ud w gore na szerokość? 4b. wyciskanie suwnicy na lydki (ok 25 powtorzen) Dzien 2. 1b. wznosy bokiem –nog? 2b.francuskie sztangielkami do czola le

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-18 23:19:59 Liczba szacunów: 0
  • [Dywizjon M] Viki/DT vol.2 :)/str. 56 - po Debiutach 2013/podsumowanie str. 61

    Post
    Ladies SFD

    Okay, dzióbek \-) Najpierw zmiana w diecie. Dzień wysoki staje się dniem średnim ;-) A. dochodzi nam prawdziwy dzień wysoki :-) Czyli w dniu średnim dorzucasz 15% do zapotrzebowania z węglowodanów. Czyli teraz masz pi razy drzwi 2500kcal i 280g węgli :)) Rozkład dni w zależności od treningów. - DNT, bic+tric, aero – dzień niski - Nuki – dzień wys

    Odpowiedzi: 629 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-30 09:03:44 Liczba szacunów: 0
  • [Dywizjon M] Viki/DT vol.2 :)/str. 56 - po Debiutach 2013/podsumowanie str. 61

    Post
    Ladies SFD

    Marta wcale nie zazdroszcze i z checia pozostane przy wersji z dwoma nogami na raz :-P (szczegolnie ze jedna noga troche mnie bolala przez ostatnie dwa dni, dzis juz ok) Ola po tych wszystkich uginaniach bicek zawsze wyglada fajnie :-D Azzi prawie umarlam przy tych 6 interwalach, zastanawiam sie czy wogole mozna zrobic wiecej @@-)}:-( Arphiel dziek

    Odpowiedzi: 629 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-28 22:22:25 Liczba szacunów: 0
  • cvfdbkz / Moge Wszystko

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Diet: http://img204.imageshack.us/img204/2819/dieta20120512.png Trening: Przód barków(Ciezko)/Bok(lekko)+Rece(lekko) 1. Wyciskanie zza głowy 8x40/8x50/8x60/10x50/12x40 2. Wznosy przednie młotkowe 10x12/10x14/10x16/10x18 3. Wznosy boczne 12x13/12x13/12x13/12x13 4a. Francuz leżąc 10x30/10x30/10x30 4b. Uginanie sztanga 10x30/10x30/10x30 5a. Prosotw

    Odpowiedzi: 1763 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-23 20:05:03 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    o tydzien 3(29) dzien 2 moj ulubiony dzien8-) ( bo tak malo treningu na nogi mam) A1. Przysiad z hantlami (wąski rozstaw stóp) 3 x 8 - 10; 3s w dół, 3s w górę 12kgx8x3raczej rece odmawialy niz nogi 10kgx10x3 10kgx8x3 ledwo dotrwalam do konca, mokra bylam}:-( A2. Wypychanie na suwnicy 3 x 6 - 8; 3s w dół, 3s w górę 60kgx8x3 60kgx8/60kgx8/60kgx7 60

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-05 19:00:30 Liczba szacunów: 0
  • [M]malgorzatap/DT(pods.54,58)

    Post
    Ladies SFD

    12,5kgx12 10kgx15x3 10kgx12x3 marniutko 12.03.15 tydzien 4(30) dzien 2 A1. Przysiad z hantlami (wąski rozstaw stóp) 3 x 8 - 10; 3s w dół, 3s w górę 12kgx10x3 12kgx8x3raczej rece odmawialy niz nogi 10kgx10x3 10kgx8x3 ledwo dotrwalam do konca, mokra bylam}:-( A2. Wypychanie na suwnicy 3 x 6 - 8; 3s w dół, 3s w górę 70kgx6x3 60kgx8x3 60kgx8/60kgx8/

    Odpowiedzi: 795 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-16 20:19:48 Liczba szacunów: 0
  • Złapać formę życia przed 50tką? Albo nie oddać czasowi tego co mam.

    Post
    Ladies SFD

    ni z niej trochę mordownię. Ale sztang, sprzętów wszelakich z ostatnich 20 lat mają nagromadzone taką ilość, ze cięzko się ruszyć. Ciepło było tak, ze pod rękawiczkami mi się rece slizgały. Niestety bułgarów mi się bardzo nie chciało i zawarłam z sobą pakt "ok, robie - ale bez obciążenia". Było ryzyko, ze w ogóle nie zrobię... Trening po 15p 17.07.

    Odpowiedzi: 2107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-13 21:20:55 Liczba szacunów: 1
  • everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

    Post
    Trening dla początkujących

    0kg, 55kg // Główna: 65kg brzuch - poprzeczny i skos trening trwał 45 minut. przerwy robilem srednie. cwiczylem intensywnie PODSUMOWANIE: bary nadal slabo, nie czuje ich nic, rece mi sie jedynie mecza. higl pull strasznie mnie krzywi jak podnosze na jedna strone. nie trawie zdecydowanie tych 2 cwiczen. reszta jak widac po ciezarach dobrze, progress

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-11 18:31:27 Liczba szacunów: 0
  • everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

    Post
    Trening dla początkujących

    iczylem srednio intensywnie PODSUMOWANIE: upal daje w dupsko mi ostro, za goroaco zdecydownaie. bary ok poszly, high pull troche slabiej ale tragicznie nie bylo, przy klacie rece mi siadly i calkiem z sil opadlem, progres do tego cwiczenia bedzie jak reszta czyli 2,5kg w dzien n=15, do wyciagu jeszcze moge troche dolozyc. przedramion nie zrobilem

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-21 15:28:29 Liczba szacunów: 0
  • puma_ - próbuje coś ugrać na siłowni.

    Post
    Ladies SFD

    zaległe wypiski z treningów. miski były nie dość, że nie liczone, to dalekie od ideału, siła wyższa powiedzmy. 1.02.12 1. MC 17,5; 20; 22,5; 25 15; 17,5; 20; 22,5 2. wiosło sztangą 12,5; 12,5; 15; 15 12,5; 12,5; 15; 17,5 3. ściąganie drążka do klatki 20; 25; 25; 30/8p. 20; 20; 25; 25 4. ławka rzymska 4x12 5. uginanie ramion z supinacją 4; 5; 6/7p.;

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 8110 Data: 2013-02-03 21:20:53 Liczba szacunów: 0
  • Rafal Bielinski.Dziennik Treningowy przygotowania do sezonu jesiennego RIBBF.NABBA.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    i pojechalem czas dojazdu 5 min. jak zawsze rozgrzewka dzisiaj troszeczke inna bo na rowerku wodnym ktorym kreci sie rekoma,taka ala wirowka,fajnie rozgzrwa obrecz barkowa i rece. 5 min. 3 serie rozgrzewkowe na Buterfly. Wyciskanie hantli na skosie 4s 12p Rozpietki na ButerFly 4s 12p Wyciskanie hantli na lawce prostej 4 s 8p Wyciskanie glowa w dol

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-02 23:38:19 Liczba szacunów: 0
  • Rafal Bielinski.Dziennik Treningowy przygotowania do sezonu jesiennego RIBBF.NABBA.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Witam. Szczeze to za bardzo nie jestem zadowolony z formy od paru dni mam jakies wzdecia i nie bardzo sie czuje. zreszta tak krotka przerwa miedzy startami i dietami nie moze za bardzo zaowocowac zwiekszeniem masy miesniowej, zreszta oceicie sami, tylko szczeze. Fotki robila mi Aga i nie sa moze super jakosci.. wczoraj trenowalem plecy oststni mix

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-10 00:48:11 Liczba szacunów: 0
  • Rafal Bielinski.Dziennik Treningowy przygotowania do sezonu jesiennego RIBBF.NABBA.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ie odpuscilem treningi, potraktowalem to jako odpoczynek, dzisiaj juz wrocilem do treningow, zmienilem lekko plan, zaczynam tydzien od klatki, potem kolejno nogi, barki,plecy,rece, dzisiaj po dlugim czasie rozpoczolem trening od wyciskania na lawce prostej sztanga co spowodowalo odnowienie sie mojej kontuzji na barku. I przyznaje ze wcale nie uzywa

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-29 23:50:39 Liczba szacunów: 0
  • [ELITE Ladies]DT misworld//fitnessowy rock&roll s.17

    Post
    Ladies SFD

    Viki, haha, nie powiem nikomu %-)};-) Wygląda to tak, że zrobiłam jeszcze raz jeden zestaw i postanowiłam nie kontynuować planu :-O#-P No przepraszam. Wszelkie wyzwiska przyjmę na klatę, ale nie ma to jak ćwiczenia partiami ;-D Wypiski z tego treningu nie będzie, bo wymazałam z pamięci %-) W czwartek zrobiłam machania nogą aerobowo 3x10 (świetna sp

    Odpowiedzi: 328 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-08 10:54:54 Liczba szacunów: 0
  • Anja13/gotowa do pracy, konsekwentna i cierpliwa

    Post
    Ladies SFD

    POMIARY: 18 listopad/4 grudnia/12 grudzień Waga : 52-53/51,8/51,8 Obwód w biuście : 84/83/82 Obwód pod biustem : 71/70/69,5 Obwód talii w najwęższym miejscu : 67/65,5/65,5 Obwód na wysokości pępka : 72/71/71 Obwód bioder : 92/91/91,5 Obwód uda w najszerszym miejscu: 53/53/52,5 Obwód łydki : 34,5/33,5/33,5 Dzień pierwszy 1a. wyciskanie sztangielek p

    Odpowiedzi: 593 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-12 11:12:29 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja Cruelli

    Post
    Ladies SFD

    Dzień # 79 - 01.02.2014 - DT Miska: Warzywa: - cukinia - bakłażan - rzodkiewka - ogórek - papryka czerwona surowa - sałata Suple: - omega 3 - structum - boswellia serrata - odżywka białkowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/08ab0152f725468eb835d4c49050cc08.png Trening: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8ca94e7e513743d4a4d7409c796f2d5f.gif Opis treningu: 1. Chyba idzie

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-02 16:03:00 Liczba szacunów: 0